Restaurant Flavour (Hotel de Kroon)

Steenstraat 17 7571 BH Oldenzaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Flavour (Hotel de Kroon)

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
2 overnachtingen met één drie gangen menu besteld. Kamer was niet echt geweldig, maar dat boeide ons verder niet, het eten was een beetje snackbar achtig. een flauwe uien soepje en als hooftgerecht fish and chip... niet iets waar je naar een lange wandeling naar uit kijkt...gemiste kans voor zowel Hotel als restaurant.
Hanneke-visser .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1ste kerstdag is ons jaarlijks familiedinerdag. We hebben Flavour in september besproken en nog een paar keer telf. contact gehad, het laatst eind november. Bij binnenkomst werd meteen gezegd dat hun computer was gecrasht en wij hadden daardoor geen mail toegestuurd gekregen, waarbij wij vooraf een keuze konden maken van het kerstmenu. Voor ons was geen inkopen gedaan. Wel was er een tafel voor ons aan het raam gedekt!!
Wij konden vooraf alleen gravlax bestellen. Twee personen bedankten hiervoor en zouden extra brood krijgen, niet dus. De zalm bestond uit kleine afsnijsels en was een beetje bij elkaar geperst. De garnering bestond uit rauwe wittekool. In drie happen was het op (12€).
De wildpeper die voor ons was bedacht werd na veel overleg met de kok (de baas werd ons verteld) veranderd in entrecote. Deze lag eenzaam op het bord, wel lag er een takje peterselie op. Deze was voor iedereen helemaal doorbakken i.p.v. medium of rood. Hierbij wat gebakken aardappels en sla gegarneerd met alleen tomaat en komkommer! Geen warme groente. Zeer teleurstellend
Maar het grand dessert kon het nog gedeeltelijk goed maken. Helaas de teleurstelling was compleet toen er een petit dessert geserveerd werd. Twee cm arretjescake, een eierdop met een mousse en een bolletje ijs.
Dit menu kostte bijna €40 en we hebben meerdere keren onze teleurstelling uitgesproken. Toen er van onze kant geopperd werd dat een kopje koffie als goedmakertje op zijn plaats zou zijn geweest werd ons beloofd dat hier zeker op terug zou worden gekomen. Nu tien dagen later wachten we daar nog steeds op.
M S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben hier met de familie, 15 man/vrouw gegeten in december. De prijs en kwaliteit zijn in orde. We hebben een heerlijke middag gehad. Ook omdat we menu goed van te voren hadden doorgesproken viel er voor iedereen heerlijk te eten. Menukaarten lagen op ons te wachten en we konden uit meerdere gerechten per gang kiezen. Erg van genoten.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
prima avond.
zeer vriendelijk personeel.
vooraf coquilles, garing en opmaak heel goed en smaakvol.
boerderijkip!! echt een aanrader met de rozijnensaus heel erg lekker. Dus gewoon doen hoor.
leuke avond gehad
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Bij een reservering voor 2 nachten in het hotel kregen we een 4-gangen diner aangeboden. Eén keer eerder meegemaakt en dat was bepaald geen succes.
Bij Flavour werden we niet teleurgesteld, integendeel, het was goed, gewoon goed.
Vooraf een salade met gerookte zalm, mooi, smakelijk met een prima dressing.
Dan een heldere runderbouillon met een grove tartaar van rund, goed aromatisch, heerlijk.
Vervolgens een uitstekend gegaarde entrecote, naar onze voorkeur werd niet gevraagd, maar het was precies naar onze smaak. Het garnituur van gewokte groenten was voor mij te zoet, tafelgenoot heeft het prima gesmaakt.
Het nagerecht kon zonder problemen worden ingeruild voor kaas en ook daar geen enkele spijt van onze kant. Goed gerijpte kazen op de juiste temperatuur, verrukkelijk.
Om kort te gaan Flavour is een uitstekend adres in Oldenzaal.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Heerlijk gegeten in het volledig gerenoveerde restaurant van Hotel de Kroon. Mijn vrouw vooraf vitello tonato en ik krokant gebakken zwezerik. Heerlijk en ook echt krokant.Als hoofdgerecht heb ik de lamsrack gegeten die zonder dat dit was gevraagd heel mooi rose werd opgediend. Mijn vrouw de spierwitte kabeljauw. Goed gebakken en een behoorlijke portie.Ik beveel wel aan om iets meer aandacht te besteden aan de begeleidende groenten. Dit was karig
Marcelvv .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Dit restaurant weet hoe het moet. De bediening zeer correct, attent en in voor een grapje. De amuses en gerechten waren stuk voor stuk verrukkelijk!! Heel smaakvol en verrassend!! Tel daarbij de heerlijke wijnen op en het bezoek kan niet meer stuk. Wij zullen hier zeker snel weer terugkomen!
Boeskool .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Restaurant Flavour heeft een fijn terras en een prachtig (modern ingericht) interieur. Wij waren er aan het begin van een rustige avond, met onze dochter van 3.5. Zij gaat vaak mee uit eten, is altijd lief en rustig tijdens het diner en blijft aan tafel. Het was echter aan alles te merken dat zij (wij?) niet heel welkom waren.

De bediening kon de "drukte" makkelijk aan. Een tafel die na ons kwam kreeg ruim eerder de drankjes en wij kregen pas de kaart nadat we er zelf (na bijna een half uur) om hadden gevraagd. Ook moesten wij zelf vragen of wij, net als de andere tafels, misschien wat te knabbelen vooraf kregen.

Het eten zelf was goed, maar onze portie bijzonder klein zeker in vergelijking tot de tafel naast ons (zelfde gerecht). Al met al voor ons een zeer teleurstellende ervaring, maar volgens ons te wijten aan het feit dat we met onze dochter kwamen. En dat is jammer, want door de ligging, de aankleding, de bereiding en door de kaart had er heel veel meer in kunnen zitten.