Restaurant Flavour (Hotel de Kroon)

Steenstraat 17 7571 BH Oldenzaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Flavour (Hotel de Kroon)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Flavour (Hotel de Kroon)

Michael M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
2 overnachtingen met één drie gangen menu besteld. Kamer was niet echt geweldig, maar dat boeide ons verder niet, het eten was een beetje snackbar achtig. een flauwe uien soepje en als hooftgerecht fish and chip... niet iets waar je naar een lange wandeling naar uit kijkt...gemiste kans voor zowel Hotel als restaurant.
m S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben hier met de familie, 15 man/vrouw gegeten in december. De prijs en kwaliteit zijn in orde. We hebben een heerlijke middag gehad. Ook omdat we menu goed van te voren hadden doorgesproken viel er voor iedereen heerlijk te eten. Menukaarten lagen op ons te wachten en we konden uit meerdere gerechten per gang kiezen. Erg van genoten.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
prima avond.
zeer vriendelijk personeel.
vooraf coquilles, garing en opmaak heel goed en smaakvol.
boerderijkip!! echt een aanrader met de rozijnensaus heel erg lekker. Dus gewoon doen hoor.
leuke avond gehad
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Heerlijk gegeten in het volledig gerenoveerde restaurant van Hotel de Kroon. Mijn vrouw vooraf vitello tonato en ik krokant gebakken zwezerik. Heerlijk en ook echt krokant.Als hoofdgerecht heb ik de lamsrack gegeten die zonder dat dit was gevraagd heel mooi rose werd opgediend. Mijn vrouw de spierwitte kabeljauw. Goed gebakken en een behoorlijke portie.Ik beveel wel aan om iets meer aandacht te besteden aan de begeleidende groenten. Dit was karig