Restaurant Fitzgerald

Gelderseplein 49 3011 WZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Het moderne Rotterdam

Fitzgerald is gelegen in het centrum van het moderne Rotterdam, naast de Oude Haven en vlakbij de Markthal. Het restaurant is genoemd naar de Amerikaanse schrijver Francis Scott Fitzgerald, en heeft een internationale uitstraling met een vleugje romantiek.
Het restaurant heeft veel te bieden, van een fingerfood bar tot een private dining en een gezellige binnentuin waar je bij mooi weer kunt dineren. De menu’s wisselen elke 6 weken, en je kunt hier ook terecht met grotere groepen.
Geniet je ook van een goed glas wijn? Dan zit je bij Fitzgerald zeker goed, het motto is namelijk 'Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right!'

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Fitzgerald

RET Metro & tram, NS Trein
  • : Parkeerplaatsen (privé garage middels kenteken parkeren vanaf 18:00) & Betaald parkeren in de buurt

Diner:
Dinsdag tot en met zaterdag 17:30 - 22:00

Lunch:
Dinsdag tot en met vrijdag
12:00 - 14:00

Zondag en maandag gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Mirka E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Fantastisch eten en een team, waar de liefde voor wat ze doen van afstraalt. Helemaal super!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
7 gangen diner gegeten wat echt een aanrader is. Ook de bijpassende wijnen waren van zeer hoge kwaliteit en de bediening had tussen het harde werken door genoeg tijd voor een praatje. We komen hier zeker nog een keer terug!
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prachtige plek, mensen met veel passie voor wijn, gecombineerd met prachtige gerechten in een mooie , moderne ambiance. Aanrader ik ga zeker terug. Zeer redelijke prijzen voor de menu´s op dit niveau.
Ewa S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Love it! Bijzondere smaken, perfecte wijn-spijs combinaties. De bediening hartelijk en correct. Voor mij de beste restaurant van Rotterdam.
luc L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Perfect avond. Perfect eten, Perfect bediening.Perfect wine. What els?
Wij zullen zeker terug komen. Een geslaagde avond
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Hartelijk ontvangst, mooie zaak, goede ambiance, lekkere gerechten en een fantastische wijnkaart. Het was onze eerste keer in dit restaurant maar zeker niet de laatste. Wij hebben van alles genoten .... top.
T V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geweldig restaurant met goed menu. Wij gingen voor het 6 gangen menu, maar wilden allen geen hert, dat was geen enkel probleem en werd veranderd in een ander gerecht. Leuke sfeer, eerst een drankje aan de bar en dan aan tafel, leuke avond uit!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische wijnen. Ziet er mooi uit, veel ruimte en de bediening is zeer attent en behulpzaam. Een aanrader!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De vriendelijke bediening, de mooie uitleg van het eten en de wijn en de smaak van de 2-gangen lunch waren top! Een mooie gelegenheid voor een zakelijke lunch als je kiest voor kwaliteit.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mijn recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten maar ik heb maar één woord nodig: TOP!
De beleefdheid, de snelheid, de bekendheid met de gerechten, de smaak, TOP
marga B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Best wel goed gegeten, mooi wijnarrangement erbij. Alleen als je na 5 gangen nog best honger heb dan doe je toch te weinig op een bord. Zeker toen we de rekening kregen echt wel even een schrikmomentje... prijs wel erg hoog voor wat we hebben gegeten.
Alessandro L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Altijd moeilijk als je na een eerste fantastische ervaring een tweede keer gaat eten bij hetzelfde restaurant. Vandaar ook hier enige teleurstelling. Tweede gerechtje van tongschar met paddestoelensaus klonk heerlijk maar was droog en had weinig smaak. Van het signatuurgerechtje met zwezerik was het hoofdingrediënt net iets te lang gebakken waardoor ook te droog. Ik hou van kleine gerechtjes, maar 1 plakje hertenrug is welerg karig voor een 'hoofdgerecht'. Wijn was af en toe 'gezocht'. Werd niet geïnformeerd of het wel beviel. Al met al haalde het bij lange na niet onze eerste ervaring. Jammer want ik dacht hier vaak terug te komen....
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met uitgebreide wijnkaart. Fijne atmosfeer. Zeer hoge service.
Frederique M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hele mooie avond met prachtige gerechtjes en goede service!
renvan .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met een aantal vrienden wezen eten en het was zeer geslaagd! Vriendelijke bediening. Eten was heerlijk (met name de Zwezerik en de Schotse hert) de bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Kortom een aanrader!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gewoon simpelweg een van de beste restaurants in r-dam en omstreken. Hoog kennis niveau van de gerechten en de bijpassende wijnen. Zeer aan te bevelen.
Jan-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer een uitmuntende service gehad bij Fitzgerald. Heerlijk gegeten en een mooie avond met de familie gehad.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Alba15 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heerlijke vrijdagmiddag lunch genoten bij restaurant Fitzgerald. Een deel van de tafel genoot van het lunchmenu met als voorgerecht schelvis met kiwi, haringkuit, groene asperge, gefementeerde soja en andere heerlijke smaken. Daarna volgde de kalfssukade, waarvan de bereidingswijze de klasse van de chef prachtig weergeeft! Zelf genoot ik vooraf van de langoustine (gebrand a la Kuipers) met avocado, gevogelte ravioli en jus, mango, kombudashi, een absolute topper! De rode mul met tandoori kruiden daarna was ook prachtig. Bediening aan tafel en ambiance als vanouds zeer goed en gastvrij, we hebben genoten van dit prachtige restaurant, de topper van Rotterdam!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en top service. Echt een aanrader als je echt n avond lekker uit eten wil!!!!
I. R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten en een hele fijne en flexibele bediening. Gezellige avond gehad.