Restaurant Fitzgerald

Gelderseplein 49 3011 WZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Het moderne Rotterdam

Fitzgerald is gelegen in het centrum van het moderne Rotterdam, naast de Oude Haven en vlakbij de Markthal. Het restaurant is genoemd naar de Amerikaanse schrijver Francis Scott Fitzgerald, en heeft een internationale uitstraling met een vleugje romantiek.
Het restaurant heeft veel te bieden, van een fingerfood bar tot een private dining en een gezellige binnentuin waar je bij mooi weer kunt dineren. De menu’s wisselen elke 6 weken, en je kunt hier ook terecht met grotere groepen.
Geniet je ook van een goed glas wijn? Dan zit je bij Fitzgerald zeker goed, het motto is namelijk 'Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right!'

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Fitzgerald

RET Metro & tram, NS Trein
  • : Parkeerplaatsen (privé garage middels kenteken parkeren vanaf 18:00) & Betaald parkeren in de buurt

Diner:
Dinsdag tot en met zaterdag 17:30 - 22:00

Lunch:
Dinsdag tot en met vrijdag
12:00 - 14:00

Zondag en maandag gesloten

Uitmuntend
9,1
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Fitzgerald! We hadden een 6 gangen menu, ieder gerecht was een smaakexplosie. Erg mooi opgemaakt en heerlijke combinatie met de wijn.
Fijne stoelen en leuk uitZicht op de keuken.
De bediening was prettig maar soms iets te druk om de aandacht te krijgen om een vraag te stellen.
Friandises bij de koffie smaakten wat oud maar dan ben ik heel kritisch.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima restaurant!

Bijzonder behulpzaam en correct personeel. De locatie is fijn, niet heel erg bijzonder. De gerechten waren echt erg lekker. Dit schurkt wat mij betreft tegen een Michelinster aan wat betreft gerechten en service.

Erg mooi opgemaakte gerechten en vrij verrassende smaken. Alles vers, goed op smaak. Dito wijnarrangement. Voor herhaling vatbaar. Let wel op: aan de prijs! Het is niet goedkoop, integendeel.
carin W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeertje.
esthertojeff .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zo.

Wil eigenlijk niet meer dan dat vermelding. Oh ja: Bam.
Alles klopt. Beetje pretensjeuze gerechten, maar ze klopten gewoon. Inrichting: zoals ik het zelf zou willen. Bediening correct, met ruimte voor ontspanning. Lokatie is lokatie is lokatie.

Zo. Bam.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Toprestaurant! Wat.een genot, zowel het eten al de bijhorende wijnen. Het personeel is vriendelijk en bediening is top!
Tot een volgende keer...!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top restaurant met uitstekende, persoonlijke service! We komen graag terug.
Elin F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt een hele fijne avond gehad bij Fitzgerald. Verrassende, goede smaakcombinaties (harde schapenkaas bij het dessert met mango) die ook nog eens goed zijn uitgevoerd. Ook de wijnen die erbij worden geserveerd zijn goed gekozen. Het enige puntje van kritiek was de uitvoering van de sukade van het hoofdgerecht; die van mij was een tikje aan de droge kant. Die van mijn partner was wel uitstekend. Wij komen zeker terug.
Verdi4 D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke obers en heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Echt een verwenavond!
Koosss .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch gegeten , bediening goed en gastvrij .
Een raadsel waarom er nog geen Michelin ster is ; die komt zeker .
Hier ga ik nog veel genieten
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten, oprechte leuke bediening en ook nog een prachtige inrichting. Heerlijke avond gehad.
MARCEL O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
een heerlijke beleving, mooie gerechten en een prima service
Jan Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Beste hert ooit!
M. H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst en bediening. Heerlijke amuses bij de drankjes aan de bar, gevolgd door een voortreffelijk en gebalanceerd diner met uitstekende bijpassende wijnen.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede smakelijke gerechten, leuke bediening!
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting. Na de keuze voor een driegangenmenu werden we geholpen door een andere tafelheer. Deze was minder ervaren en daardoor was de service minder goed dan bij een restaurant als deze passend zou zijn.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Topavond! Zeven gangen en allemaal even heerlijk. Vriendelijke bediening die goede tips gaf over bijpassende wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere en verrassende wijnen, geweldige sfeer met zeer prettige mensen! Dank FG, wij komen snel weer eten.
Vrouwke K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een avond waarop alles klopt, zo hebben mijn vader en ik Fitzgerald ervaren. Volle bak op dinsdag en niet voor niets. 5 gangen menu met wijnarrangement genoten, gerechten erg verfijnd en bijpassende wijnen door Danny gonzalez van ongekend niveau. Ook een oude bekende uit de Rotterdamse horeca, dhr vd Kerkhof, is een toevoeging voor een avondje pure verwennerij. Ik raad iedereen aan te gaan! En kom zelf zeker terug.
limochef .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wat een prachtige zaak.
Gastheerschap van Danny had ik al eerder mogen ervaren maar in combinatie met de keuken van chef Remco......... TOP. Met 3 hoofdletters! Uitschieter de langoustine met kimchee!
Madrid94 H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prettige ontvangst. Uitstekende en persoonlijke bediening. Kwaliteit van het eten is zeer goed.