Restaurant Fitzgerald

Gelderseplein 49 3011 WZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Het moderne Rotterdam

Fitzgerald is gelegen in het centrum van het moderne Rotterdam, naast de Oude Haven en vlakbij de Markthal. Het restaurant is genoemd naar de Amerikaanse schrijver Francis Scott Fitzgerald, en heeft een internationale uitstraling met een vleugje romantiek.
Het restaurant heeft veel te bieden, van een fingerfood bar tot een private dining en een gezellige binnentuin waar je bij mooi weer kunt dineren. De menu’s wisselen elke 6 weken, en je kunt hier ook terecht met grotere groepen.
Geniet je ook van een goed glas wijn? Dan zit je bij Fitzgerald zeker goed, het motto is namelijk 'Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right!'

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Fitzgerald

RET Metro & tram, NS Trein
  • : Parkeerplaatsen (privé garage middels kenteken parkeren vanaf 18:00) & Betaald parkeren in de buurt

Diner:
Dinsdag tot en met zaterdag 17:30 - 22:00

Lunch:
Dinsdag tot en met vrijdag
12:00 - 14:00

Zondag en maandag gesloten

Uitmuntend
9,2
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het eten is geweldig, ook voor vegetariërs. De wijnen zijn subliem, de locatie is top, met trein, tram en bus (bijna letterlijk) voor de deur. De inrichting is prachtig. Heel Rotterdams, maar toch warm en smaakvol. De bediening is wat kil en formeel. Niets op aan te merken, maar de hartelijkheid van Remon hebben we de laatste keer toch een beetje gemist. Al met al toch een absolute aanrader!
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk eten, in een mooie setting in Oude Haven. Danny & zijn team weten ons elke keer weer in de watten te leggen; keer op keer een geweldige ervaring!
Nanna V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een ware belevenis! De gerechten zijn verrassend met veel oog voor detail. Smaken die je niet bij elkaar zou verwachten, zijn perfect gecombineerd. En we hebben genoten van de wijnen.
We zaten vooraan de grote tafel. De bediening is zeer attent en heeft humor; jammer dat de uitleg soms niet meteen werd verstaan. Suggestie: doe iets met de akoestiek van de ruimte.
Prachtige amuses vooral de gegrilde quinoa maakte indruk. Daarna een goed voorgerecht met tonijn. Het hoofdgerecht met entrecote en sukade van Maas-IJssel rund en schorseneren was perfect en de bijpassende spaanse Rioja indrukwekkend.
Het dessert had alles in zich: het zoet van de mango gaat goed samen met een klein beetje zuur en zout. De wijn was fris en lichtzoet tegelijk.
We waren met een groep van 9. Er is goed rekening gehouden met dieet restricties. Suggestie: bied voor groepen per gang 2 keuzes aan i.p.v. 1.
Echt een aanrader als je voor kwaliteit gaat!
john V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Bediening en eten perfect.Inrichting een beetje donker en somber
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Top ervaring, fantastische keuken! Aan de beleving kan nog eea worden verbeterd maar een absolute aanrader in Rotterdam!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Geweldig, we komen zeker terug. Heerlijke gerechten met bijzondere smaken en super mooie presentatie.
Deskundig en vriendelijke bediening. Mooie ambiance.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een aanrader, heerlijk eten en zeer vriendelijke attente ontvangst en bediening
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Kwaliteit zowel in de gerechten als in de service. Weinig te wensen over; misschien alleen iets meer transparantie vooraf over de prijs van de wijn.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Fitzgerald! We hadden een 6 gangen menu, ieder gerecht was een smaakexplosie. Erg mooi opgemaakt en heerlijke combinatie met de wijn.
Fijne stoelen en leuk uitZicht op de keuken.
De bediening was prettig maar soms iets te druk om de aandacht te krijgen om een vraag te stellen.
Friandises bij de koffie smaakten wat oud maar dan ben ik heel kritisch.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima restaurant!

Bijzonder behulpzaam en correct personeel. De locatie is fijn, niet heel erg bijzonder. De gerechten waren echt erg lekker. Dit schurkt wat mij betreft tegen een Michelinster aan wat betreft gerechten en service.

Erg mooi opgemaakte gerechten en vrij verrassende smaken. Alles vers, goed op smaak. Dito wijnarrangement. Voor herhaling vatbaar. Let wel op: aan de prijs! Het is niet goedkoop, integendeel.
carin W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeertje.
esthertojeff .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zo.

Wil eigenlijk niet meer dan dat vermelding. Oh ja: Bam.
Alles klopt. Beetje pretensjeuze gerechten, maar ze klopten gewoon. Inrichting: zoals ik het zelf zou willen. Bediening correct, met ruimte voor ontspanning. Lokatie is lokatie is lokatie.

Zo. Bam.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Toprestaurant! Wat.een genot, zowel het eten al de bijhorende wijnen. Het personeel is vriendelijk en bediening is top!
Tot een volgende keer...!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top restaurant met uitstekende, persoonlijke service! We komen graag terug.
Elin F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt een hele fijne avond gehad bij Fitzgerald. Verrassende, goede smaakcombinaties (harde schapenkaas bij het dessert met mango) die ook nog eens goed zijn uitgevoerd. Ook de wijnen die erbij worden geserveerd zijn goed gekozen. Het enige puntje van kritiek was de uitvoering van de sukade van het hoofdgerecht; die van mij was een tikje aan de droge kant. Die van mijn partner was wel uitstekend. Wij komen zeker terug.
Verdi4 D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke obers en heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Echt een verwenavond!
Koosss .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch gegeten , bediening goed en gastvrij .
Een raadsel waarom er nog geen Michelin ster is ; die komt zeker .
Hier ga ik nog veel genieten
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten, oprechte leuke bediening en ook nog een prachtige inrichting. Heerlijke avond gehad.
MARCEL O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
een heerlijke beleving, mooie gerechten en een prima service