Restaurant Fitzgerald

Gelderseplein 49 3011 WZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Het moderne Rotterdam

Fitzgerald is gelegen in het centrum van het moderne Rotterdam, naast de Oude Haven en vlakbij de Markthal. Het restaurant is genoemd naar de Amerikaanse schrijver Francis Scott Fitzgerald, en heeft een internationale uitstraling met een vleugje romantiek.
Het restaurant heeft veel te bieden, van een fingerfood bar tot een private dining en een gezellige binnentuin waar je bij mooi weer kunt dineren. De menu’s wisselen elke 6 weken, en je kunt hier ook terecht met grotere groepen.
Geniet je ook van een goed glas wijn? Dan zit je bij Fitzgerald zeker goed, het motto is namelijk 'Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right!'

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Fitzgerald

RET Metro & tram, NS Trein
  • : Parkeerplaatsen (privé garage middels kenteken parkeren vanaf 18:00) & Betaald parkeren in de buurt

Diner:
Dinsdag tot en met zaterdag 17:30 - 22:00

Lunch:
Dinsdag tot en met vrijdag
12:00 - 14:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fitzgerald

Nathalie D.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende smaakcombinaties. Goede bijpassende wijnen. Parkeren is perfect geregeld.
I. R.
Urbian K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prachtig restaurant, sfeervol, heerlijke eten en de service was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Fitzgerald is echt topzaak en zal ik zeker aan iedereen aanbevelen!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Goede wijn. 3 gangen gegeten, waren redelijk karige porties.. alles wel heel lekker. Ik vond het een beetje gek dat er een heel groot brood op tafel lag. Sfeer is goed.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is heerlijk, maar het zijn wel erg kleine porties!
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar wat een karige porties, het hoofdgerecht had op een thee schoteltje geserveerd kunnen worden en de wijnglazen werden zeer zuinig gevuld. Een extra broodje wordt treurig genoeg gewoon op de rekening bijgeschreven.

Menno
Oskar V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Culinair topniveau. Goed en vriendelijk personeel. Sfeer relaxed en vooral niet stijf.
A.P. K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goede bediening, goede kennis van de wijnen. Eten helaas teveel smaakjes door elkaar. Lijkt een trend te zijn. Een goed stuk vis of vlees zou zoveel beter zijn dan al die kleine gerechten met smaken door elkaar. Leuke zaak maar dit weerhoudt mij er van om snel weer terug te komen
Fedor K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Geweldige beleving, geweldige service, geweldig eten en een geweldige wijnkaart.
mahoos65 L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een als heel prettig ervaren diner in een mooie ambiance, de wachttijd tussen de gerechten kon je zelf beïnvloeden door aan te geven even rustig aan en het volgende gerecht als jezelf zover bent.
In alle opzichten aan te bevelen.
Klaus F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
wij zullen beslist Fizgerald weer bezoeken
tengo .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Goede wijnen, heerlijk eten en uitstekende bediening. Hebben het 6 gangen diner genomen met het wijnarrangement. Super genoten. De Jimenez Spinola was absoluut een winnaar. Service was subliem. Moest helaas naar de wc ivm bloedneus. Gastvrouw reikte daar water en servetten aan. Eten werd ondertussen in keuken warm gehouden. De sfeer is eigenlijk heel relaxed en niet al te stijf. Niet goedkoop, maar wel iedere euro waard. Enorme aanrader!!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zeer behulpzame en gastvrije bediening, ondanks onze late, verlate, verspreide en ook nog rommelige aankomst (o.a. parkeerinstructies niet goed opgevolgd en dan wordt t lastig - andere gasten, let daarop!) en wat freewheelende menukeuze buiten de vaste menuutjes om.

Werkelijk voortreffelijk gegeten, inclusief een mooi wijnadvies.

Een vrij stevig prijskaartje, maar dat was gezien bovenstaande m.i. toch wel billijk.

We komen graag een keer terug als we meer tijd hebben.
Viktor S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We waren allebei op slippers en dat was geen enkel probleem. Je word ontvangen hoe jij bent. De service is heel erg fijn, je voelt je thuis. Personeel die verstand heeft van het eten en de inrichting is heel mooi. Wij zaten in gedeelte vlak bij de open keuken. Waar heerlijk eten werd bereid. Elke gang is geweldige verrassing, combinaties die alleen en echte chef zou bedenken. Wij hebben genoten van A tot Z. Dank jullie wel! Tot snel
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassend menu, mooie aankleding en vriendelijk personeel. Absoluut aan aanrader!
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Alles klopt hier. Het interieur, het eten, de bediening, de prijsstelling. Goed doordacht en foutloze uitvoering.
Fatima D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Uitstekend eten, ook voor vegetariërs! Heerlijke smaak- en bitecombinaties, adequate toeichtingen. Mooi wijnarrangement, en ruime keus aan wijn per glas, fijn voor de bob. Tempo precies goed. Was cht genieten.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tja, lekker op smaak, maar hapjes in bakjes. Slechte akoestiek, geen warme gezellige uitstraling. Prima bediening.