Restaurant First - Heineken Music Hall

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over restaurant Restaurant First - Heineken Music Hall

Dineren voor een avondje uit

In de Heineken Music Hall kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in de Heineken Music Hall op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van de Heineken Music Hall. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in de Heineken Music Hall. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in de Heineken Music Hall.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - Heineken Music Hall

Marjolijn G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ptervooren .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Locatie gunstig, je kunt vanuit restaurant binnendoor naar de zaal. De bediening is zeer attent. Het eten is van uitstekende kwaliteit.
Ilona E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Perfect om goed te eten voor een concert in de HMH. Heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht was hert deze keer. Misschien handig om daar een keuze in te hebben, maar wat mij betreft prima. We hebben genoten!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was heerlijk, net als de uitgekozen wijn, en het restaurant heeft een gezellige inrichting. We moesten wel even wachten omdat niet alles perfect ging qua bediening, soms ging dit nogal rommelig. Mensen die later binnen kwamen, werden soms eerder geholpen. We zaten niet op een strak tijdschema dus vonden we dat niet heel erg.
Ik denk dat wij hier nog wel eens terug komen. Heerlijk drie-gangen menu wat er perfect uit zag.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, verschillende voorgerechtjes,leuk geserveerd en lekker,hoofdgerecht erg smakelijk en nagerecht was echt een topper! Zeer vriendelijk personeel ! Kortom TOP!
Chris_xxx .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Eten voorafgaand aan concert. We hadden haast, eten werd snel opgediend. voor ons dus prima. Je mocht overigens wachttijden introduceren. Prima en lekker eten. Een surprise-, geen keuze diner. Iedereen kreeg dus hetzelfde. Lekker. Helaas wat weinig. Kwaliteit goed.
Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
zeer goed verzorgd, van de ingang, die ons het gevoel welkom, zeer warm en gastvrij personeel, ik vond het diner hier.
niet moest te lang wachten aandacht vrij snel, heel snel de bar om alle bestellingen te voldoen.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voldeed precies aan mijn verwachtingen. Erg fijn om voorafgaand aan de voorstelling hier in alle rust een lekker hapje te eten. Leuk concept! Zeker de moeite waard.
Jelluh G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
prima service je word er behandeld als een vip bij de inkomst werd heel netjes de garderobe aangenomen die je aan het einde van de avond ook op dezelfde plaats weer kon ophalen. Je word gedeeltelijk backstage naar het restaurant begeleid, eenmaal daar word je opgevangen door het restaurant personeel. er werd goed geïnformeerd over eventuele allergïeen. het personeel was netjes en goed op de hoogte van het menu. het eten was mooi opgebracht en smaakte prima
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben genoten van het gastvrije ontvangst, het heerlijke eten en de vriendelijke en leuke bediening. Oftewel een geweldige start van een hele leuke avond. Dank hiervoor!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Top gegeten! Prima menu en fijne bediening. Prijs/kwaliteit prima in verhouding. Ik zal er zeker weer eens gaan eten voordat ik naar een concert ga.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima eten en snelle service, helaas geen muziekje op de achtergrond en de bediening was ondanks dat het zeer vriendelijk en goed was toch een beetje chaotisch en rommelig.
Als of het voor de eerste keer was?
Aan de sfeer/ aankleding kan zeker ook iets gedaan worden.
Zeer aan te bevelen voorafgaand aan een concert.
Tine B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen en hadden een fijn tafeltje achteraan. Wij hadden het menu met het wild! Het voorafje 4 verschillende kleine gerechtjes, was erg leuk gepresenteerd. Het hoofdgerecht erg lekker, alleen lag er weinig garnituur dat had wel wat meer mogen zijn. Het nagerecht applecrumble, een moderne versie van een oud gerechtje was erg lekker. Gaan we zeker vaker heen, vooraf aan ons uitje in de HMH. ????
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Over de kwaliteit van het diner in dit theater restaurant ik kort zijn. Goed.
Verder viel het heel erg tegen. Alle bezoekers hadden vooraf gereserveerd en men wist dus precies hoeveel gasten er zouden komen. Toch: tafels niet gedekt, onvoldoende broodjes om alle gasten te voorzien, geen borden bij voorgerechtjes, heel lang wachten op een drankje, nog langer wachten op afrekening. En, als klap op de vuurpijl daardoor te laat in de zaal voor de start van het concert. Voor het eten komen wij nog wel een keer terug maar er mag wel flink aan de logistiek gesleuteld worden.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Personeel lijkt niet goed ingewerkt of ingespeeld, rommelige samenwerking, af en toe lang wachten en zaken die vergeten worden.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteravond voor het concert van PJ Harvey hier gegeten. Was erg goed en de bediening is zeer gastvrij. Het voorgerecht bestaat uit verschillende kleine gerechten. Vooral de appelcompote met stoofpeer en blauwe kaas was een erg goede combinatie. Het hoofdgerecht was een hertenbiefstuk met spruitjes en een lekker sausje. Het enige nadeel vond ik dat het nog al koud was. Je zit boven de grote hal van de HMH en het tochte nogal. Hier klaagden meer mensen over.
MarleenLM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Je bent gebonden aan het driegangenmenu van dat moment, maar je weet v.t.v. wat dat is en het was heerlijk! De wijnen, we namen een chardonnay en een Rioja, waren ook lekker. De service was uitstekend. Groot voordeel van hier eten is dat je niet in de rij hoeft te wachten om naar het optreden te gaan, maar gelukkig is het etentje zelf dus ook zeer de moeite waard. Enig verbeterpunt: biedt een karaf kraanwater aan. Kleine moeite, groot plezier. En al met al is het al best wel prijzig...
Ejanzen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Kwalitatief was het eten prima maar de porties waren (afgezien van het dessert) erg klein en de het eten was amper warm. De black angus was boterzacht en daar hebben we van genoten maar twee krielaardappeltjes, twee kleine asperges en één eetlepel doperwtjes was voor ons absoluut onvoldoende.
Op de bediening viel niets aan te merken. Telkens iemand anders aan je tafel maar iedereen was vriendelijk.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor het concert van Philip Glass met vrienden hier gegeten. Het voorafje was smaakvol, maar het hoofdgerecht was niet super. Het vlees was helaas taai en pezig. En we misten de bijgerechten.