Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Jouw recensie over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Berry D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima en lekker eten voor je naar je concert gaat. Ik ben tevreden. Iets aan dure kant voor de ambiance, maar vriendelijke bediening.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Gewoon hartstikke prima! Werden prima verzorgd met z'n vijven
Minimum V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker chill om voor de voorstelling al naar binnen te gaan en alvast te kunnen eten, voordrinken en munten kopen zonder rij. Wel een kluisje nemen als je niet naar de after party wil: de garderobe is niet meer te bereiken.
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Set menu, ontzettend lekker en goed verzorgd. Eigen ingamg ook top
joyce H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten. Wel jammer dat je geen keuze hebt in het hoofdgerecht.
Prijs/kwaliteit prima en vriendelijk personeel. Ze houden goed rekening met je wensen betreft start van het concert.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het eten was lekker. Je krijgt veel voor de prijs die je betaalt. Alleen het drinken vond ik een beetje aan de dure kant maar ja je kunt niet alles hebben. Het was er ook rustig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima plek om je avondje uit bij AFAS live te starten!
Vast menu is verassend origineel en lekker. Attente bediening, mooie ambiance.
En je stapt na het diner meteen de zaal in!
Welmer J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eten was erg lekker, zeker voor een concerthal prima.
De bediening was in het begin ook goed; uitleg over gerechten was duidelijk en correct, maar bij het nagerecht ontbrak uitleg. Toen we koffie en verse muntthee vroegen, kregen we niets. Toen we na een klein half uur weer aandacht hadden hebben we dat gemeld en de rekening gevraagd. En na een kwartier nog maar een keer de rekening gevraagd.
Toen kregen we hem wel, maar op dat moment was er al zoveel van ons plezier weg dat ik geheel tegen mijn principes in, geen fooi heb gegeven.
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Slechte hele slechte bediening!!!!!!! Niet gastvrij, hing van fouten en onachtzaamheid aan elkaar. 4x inchecken, 1x drank opnemen, zelf na dik uur vragen om het hoofdgerecht daarna gelijk met dessert op tafel gezet...... niet weten wat er geserveerd wordt, te kleine porties, slecht alternatief voor vegatarische variant en lactose variant. Een patatje op t plein was beter geweest dan dit gedoe.
Josien F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We hebben hier gegeten voordat het optreden begon. De bediening bestaat uitsluitend uit stagiaires en leerlingen, waardoor het behoorlijk knullig en onprofessioneel overkwam. Voor een restaurant dat rekening houdt met de tijd van een optreden zouden ze wel iets beter aan timemanagement mogen doen. 45 minuten wachten op een hoofdgerecht is best lang. Het was nou niet echt druk. Er is een standaardmenu en met afwijking wordt niet creatief omgegaan. Vegetarisch betekent gewoon het vlees verwijderen en een extra groentje draperen op het bord. Daar valt nog echt iets te verbeteren. Ook voor de maag, de vega-eter had later een knorrende maag. Afrekenen hebben we gehaast bij de kassa gedaan.
Yo R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
de wind blaast om je oren, veel bediening, erg aardig maar soms niet helemaal slim, eten redelijk, gerechtjes in principe leuk bedacht, kwaliteit/prijs verhouding; zou max. 25 euro waard zijn ipv 34,50. Voor dat bedrag heb ik veel beter gegeten op andere plekken.
jwvdh .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Je moet goed lezen om te weten waar de entree van het restaurant is
Het was heel koud (lees: tocht) in het restaurant
Het voor en nagerecht was geweldig
Het hoofdgerecht was niet warm, het vlees niet mals.
Een salade of nog een aardappelgerecht zou een goede aanvulling zijn
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het dessert serveren voor het hoofdgerecht is geen goed idee. Verder was het eten (Mn het hoofdgerecht) niet bijzonder. Het is ook de eerste keer dat ik een fles wijn bestel en dat deze al geopend aan tafel komt.
Na de gang van zaken wordt niet aangeboden iets aan de rekening te doen. Wijn smaakt echt niet meer na een dessert halverwege.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant en ik kon meteen de zaal in. Ik vond het ideaal en ik ga het zeker nog een keer doen. Leuk om zo je avond te beginnen.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het ontvangst bij de ingang en verder Afas live in naar het restaurant is zo relaxt en vriendelijk, fantastisch om zo een concertavond te beginnen.
Het First restaurant zelf is een plek om voor een concert gezellig en vooral goed te dineren. Ze werken met een set menu maar alle dieetwensen worden gehonoreerd (even bij boeking doorgeven), de bediening is super vriendelijk en de gerechten ontzettend smaakvol.
Het restaurant is zo gesitueerd dat je al in het sfeertje van Afas live zit maar dan net even rustiger.
Een echte aanrader!
Renata H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wauw!! wat een genot om hier te dineren. Personeel is vriendelijk. Ze realiseren zich dat je een avond uit bent. En met het dineren vooraf maak je er een geweldige avond van. Ze werken met een vast gesteld menu maar dit was een werkelijk aanrader. Lekker glaasje wijn erbij en genieten maar. Voor ons was in eerste instantie de belangrijkste reden om hier te eten de afstand. We moesten nogal een eind rijden en hadden geen zin om dan nog te moeten gaan zoeken naar een restaurant. Maar voor een volgende keer gaan we hier weer eten omdat het gewoon ontzettend goed was!!
Micha L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was even zoeken waar de ingang van AFAS First was, omdat de deur pas om 17:30 uur wordt geopend. Van buitenaf kan je het restaurant niet zien.
Eenmaal binnen: leuk en sfeervol aangekleed restaurant. Eten is voortreffelijk - leuk concept: 3 kleine voorgerechten, 1 hoofdgerecht, 3 kleine nagerechten. Mooi opgemaakt en goede smaken.
Perfect afgestemd qua starttijd van concert. Bediening vriendelijk en correct. Aanrader!
Irma .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Menu niet goed. Voorgerechten te koud, hoofdgerecht niet warm, lamsbout taai, dessert niet lekker. Als tegemoetkoming koffie gratis, maar de rekening voor twee personen was bijna €100.=
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Omdat we naar een concert gingen was er een menu. Het hoofdgerecht was lam, wat mij betreft een ' vreemde' keuze omdat lam erg specifiek is. We hadden 1 vegetarier, zij kreeg asperges. Prima maar er zat een hele vreemde zure rozige saus over. Beetje jammer. 3 voorgerechtjes waarvan, door ons gezelschap, alleen het soepje lekker gevonden werd. Toetje was prima. Een volgende keer zou ik hier niet meer gaan eten, maar lekker een broodje gaan halen. Concert was top!
walter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer vriendelijk onthaal !! Het eten was ook heel verzorgd en lekker !! Goede verhouding prijs-kwaliteit !! Een aanrader !!!