Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Nora V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het bedienend team was overduidelijk onervaren. De mensen klitten samen bij de bar terwijl wij oeverloos wachtten op onze bestellingen (terwijl het een vaststaand menu was, dus niet bepaald moeilijk te onthouden!). Dieptepunt was het 25 minuten wachten op koffie. Al met al hebben we bijna 2,5 uur gezeten voor een vaststaand 3-gangenmenu en waren we bijna te laat voor de voorstelling.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg veel junior personeel. Gerechten leuk opgemaakt maar smaak niet perfect. Porties veel variatie, wat een beetje gek is.
Terrence T S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De ontvangst in de zaal beneden was erg prettig - de ontvangst in het restaurant wat minder. We werden - na plaats genomen te hebben aan tael - gedurende 10 minuten totaal 'genegeerd' door de bediening. Nadat ik zelf 'aan de bel trok' werden we gegroet. Niet een excuus of zo; ze waren een beetje confuus wie eigenlijk onze tafel moest bedienen (het restaurant was goed bezet, maar ook niet zo dat er geen overzicht gehouden kon worden).
Bediening kan ietsjes 'hartelijker" om eerlijk te zijn . Bij een van de dames kon er zelfs geen woord en/of glimlach van af! Het menu is lekker maar kon ietsjes meer zijn (ben zelf geen grote eter, maar had best nog wel trek hierna) - vooral voor de prijs die er gevraagd wordt.
Misschien iets over na te denken: aangezien dit een afgesloten/open ruimte is en het mega druk kan zijn tijdens de pauze; zouden de klanten die voor de voorstelling heir hebben gedineerd; in de zelfde ruimte tijdens de pauze kunnen vertoeven; een drankje bestellen en misschien zelfs wat 'borrelhapjes' op tafel.
In verhouding is de prijs wat aan de hoge kant met wat er geserveerd wordt. Een totalere pakket (diner en pauzedrankje) zou beter in verhouding zijn.
Zou ik hier nogmaals reserveren; niet met deze formule.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het personeel is alert en handelt je vraag snel af. Er is ook voldoende bediening. Geweldig om te zien hoe goed ze (proberen) hun best te doen. Het was een top begin van een super avond.
FRED M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
enige reden om te boeken was om op tijd bij het theater te zijn,maar werden daarom extra verrast door de
kwaliteit en presentatie van de gerechten.

Kunnen veel restaurants met de nodige pretentie een voorbeeld aan nemen.!!!
Jolanda00 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten (goed menu met mooie producten), attente bediening ; een verrassend goede plek.
Prijs: / kwaliteit is prima!
En wauw wat relaxed om zo aan een concert te beginnen. Voelde ons welkom
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima eten maar kleine porties, bediening kan veel beter, jammer dat we door het (te) lange wachten tussen 1e en 2e gang en daarna op de koffie en de rekening het begin van het concert gemist hebben.
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ik snap wel dat mensen er komen eten om daarna naar een concert te gaan. Maar het eten mocht iets rustiger komen. Maar dit is echt muggenziften nu. Want het was top!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuk restaurant! Goed eten, prima prijs/kwaliteit, vriendelijke bediening, en lekker snel want we gingen naar een concert. Aanrader.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We zijn gisteren voor de 2e keer gaan eten bij Restaurant First. Het was wederom heerlijk eten !! Personeel is deskundig, goed geïnformeerd, netjes. Kortom een heerlijk begin van ons avondje uit!! Wij komen zeker weer en we zullen dit restaurant zeker aanraden bij familie en vrienden
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verfijnde en lekkere gerechten, de porties mogen iets groter maar verder top! Goede en vriendelijke bediening die relaxed is en meedenkt met je wensen (op tijd weg etc.)
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eten was prima, porties hadden wat groter gemogen.
Met allergieën wordt goed rekening gehouden.

De bediening liet op sommige momenten wat te wensen over.
Christa P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
gezellige sfeer, vriendelijke bediening, lekkere gerechten.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten service en klant gericht gezellig en mooi opgediend mooie ambiance super handig voor aanvang concert
bedankt
Mo P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
met een vast menu is er erg wieing keuze, als er dan iets bij zit dat je niet lust, heb je pech, dus een keuzemenu, hoe klein ook, zou fijn zijn
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima eten, fijne bediening en heerlijk om zo na eten de zaal in te lopen. En laat je niets wijsmaken. Ondanks zijn 76 jaar was Dylan te gek.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima service, erg attent. Het eten is smaakvol en wordt aantrekkelijk geserveerd. Toplocatie om te eten voorafgaand aan een evenement in Afas Live, alles is er op ingespeeld om zowel diner als tijdsplanning soepel te laten verlopen.
René D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Voor dit doel ( hapje eten voorafgaand aan de voorstelling ) prima qua lokatie , vriendelijke bediening en goed eten
René V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Beetje een luxe gaarkeuken want ze hebben maar 1 menu. Dat menu was best wel oke en de prijs was dat zeker ook. keuze uit 2 gerechten had prettig geweest (vlees of vis en eventueel een vegetarisch alternatief), maar het was bekend voor de reservering dus als ik dat had gewild had ik ergens anders moeten reserveren.
Pluspunt was het vriendelijk en attente personeel. Prima plek om voor een concert even wat te eten want je loopt uit het restaurant zo de zaal in.
rene I.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017