Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Jouw recensie over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

jwvdh .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Je moet goed lezen om te weten waar de entree van het restaurant is
Het was heel koud (lees: tocht) in het restaurant
Het voor en nagerecht was geweldig
Het hoofdgerecht was niet warm, het vlees niet mals.
Een salade of nog een aardappelgerecht zou een goede aanvulling zijn
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het dessert serveren voor het hoofdgerecht is geen goed idee. Verder was het eten (Mn het hoofdgerecht) niet bijzonder. Het is ook de eerste keer dat ik een fles wijn bestel en dat deze al geopend aan tafel komt.
Na de gang van zaken wordt niet aangeboden iets aan de rekening te doen. Wijn smaakt echt niet meer na een dessert halverwege.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant en ik kon meteen de zaal in. Ik vond het ideaal en ik ga het zeker nog een keer doen. Leuk om zo je avond te beginnen.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het ontvangst bij de ingang en verder Afas live in naar het restaurant is zo relaxt en vriendelijk, fantastisch om zo een concertavond te beginnen.
Het First restaurant zelf is een plek om voor een concert gezellig en vooral goed te dineren. Ze werken met een set menu maar alle dieetwensen worden gehonoreerd (even bij boeking doorgeven), de bediening is super vriendelijk en de gerechten ontzettend smaakvol.
Het restaurant is zo gesitueerd dat je al in het sfeertje van Afas live zit maar dan net even rustiger.
Een echte aanrader!
Renata H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wauw!! wat een genot om hier te dineren. Personeel is vriendelijk. Ze realiseren zich dat je een avond uit bent. En met het dineren vooraf maak je er een geweldige avond van. Ze werken met een vast gesteld menu maar dit was een werkelijk aanrader. Lekker glaasje wijn erbij en genieten maar. Voor ons was in eerste instantie de belangrijkste reden om hier te eten de afstand. We moesten nogal een eind rijden en hadden geen zin om dan nog te moeten gaan zoeken naar een restaurant. Maar voor een volgende keer gaan we hier weer eten omdat het gewoon ontzettend goed was!!
Micha L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was even zoeken waar de ingang van AFAS First was, omdat de deur pas om 17:30 uur wordt geopend. Van buitenaf kan je het restaurant niet zien.
Eenmaal binnen: leuk en sfeervol aangekleed restaurant. Eten is voortreffelijk - leuk concept: 3 kleine voorgerechten, 1 hoofdgerecht, 3 kleine nagerechten. Mooi opgemaakt en goede smaken.
Perfect afgestemd qua starttijd van concert. Bediening vriendelijk en correct. Aanrader!
Irma .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Menu niet goed. Voorgerechten te koud, hoofdgerecht niet warm, lamsbout taai, dessert niet lekker. Als tegemoetkoming koffie gratis, maar de rekening voor twee personen was bijna €100.=
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Omdat we naar een concert gingen was er een menu. Het hoofdgerecht was lam, wat mij betreft een ' vreemde' keuze omdat lam erg specifiek is. We hadden 1 vegetarier, zij kreeg asperges. Prima maar er zat een hele vreemde zure rozige saus over. Beetje jammer. 3 voorgerechtjes waarvan, door ons gezelschap, alleen het soepje lekker gevonden werd. Toetje was prima. Een volgende keer zou ik hier niet meer gaan eten, maar lekker een broodje gaan halen. Concert was top!
walter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer vriendelijk onthaal !! Het eten was ook heel verzorgd en lekker !! Goede verhouding prijs-kwaliteit !! Een aanrader !!!
JD V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk 3 gangen menu met proeverijen vooraf en na. Prettige service. Inrichting aardig. Ideaal voorafgaand aan een bezoek aan Afas live.
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer slechte zaak dat er buiten in de regen gewacht moest worden i.v.m. de veiligheid controle bij de achterdeur.
Lotte_frans .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vlotte en nette bediening. Voor- en nagerecht waren leuke kleine gerechtjes. Bij het hoofdgerecht beviel de runderwang erg goed
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prijs kwaliteit verhouding was redelijk, jammer dat er geen keuze was tussen vlees en vis.
Ikzelf eet liever vis. Het hoofdgerecht bestond voornamelijk uit vlees met een klein portie groenten.
Tetske D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn opmerkingen van te voren vermeld werden niet meegenomen bij de 1e bediening. Vervolgens moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Gerechten waren niet erg uitgesproken van smaak.
Jammer, was niet bijzonder genoeg om nog een keer te herhalen.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wat een bijzonder menu. De proeverijtjes zijn top. Ik heb nu dingen gegeten die ik anders niet zo snel zou kiezen. De bediening mag ook een pluim krijgen. Echt zo genoten.
J K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben een heerlijk driegangen menu gegeten. Voorgerecht en nagerecht bestonden uit verschillende proeverijen. Een hoofdgerecht was een schotel. Fijn is, dat je na de maaltijd direct Door kunt naar de zaal.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een 3 gangen verrassingsmenu. Het was i.d.d. een verrassing die erg aangenaam was. Voor mij persoonlijk was de hoeveelheid precies genoeg. 3 kleine verschillende voor- en nagerechten en een hoofdgerecht. Voor mij is dit restaurant zeker de moeite van herhaling waard en laat me graag verrassen. Een keer niet zelf kiezen uit de standaard gerechten van de menukaart i.i.g.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten, mooi zitgedeelte. Mooie presentatie van alle drie de gangen. Aparte combi's maar erg verrassend, smaakte goed!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor het concert van Steven Wilson zijn wij wezen eten bij FIRST het ontvangst was aangenaam de bediening was geweldig het eten was uitmuntend de tijdsplanning was perfect. De complimenten
Een minpuntje vond ik het vinden van de entree van het restaurant dat zou wat beter aangegeven kunnen worden, voor de rest een geweldige avond gehad
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Goede start van mooie avond! Lekker verrassend divers en mooi geserveerd door aardige mensen. Weinig keuze, maar dat is prima.