Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Christa P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
gezellige sfeer, vriendelijke bediening, lekkere gerechten.
jolanda B.
Mo P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
met een vast menu is er erg wieing keuze, als er dan iets bij zit dat je niet lust, heb je pech, dus een keuzemenu, hoe klein ook, zou fijn zijn
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima eten, fijne bediening en heerlijk om zo na eten de zaal in te lopen. En laat je niets wijsmaken. Ondanks zijn 76 jaar was Dylan te gek.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima service, erg attent. Het eten is smaakvol en wordt aantrekkelijk geserveerd. Toplocatie om te eten voorafgaand aan een evenement in Afas Live, alles is er op ingespeeld om zowel diner als tijdsplanning soepel te laten verlopen.
René D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Voor dit doel ( hapje eten voorafgaand aan de voorstelling ) prima qua lokatie , vriendelijke bediening en goed eten
René V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Beetje een luxe gaarkeuken want ze hebben maar 1 menu. Dat menu was best wel oke en de prijs was dat zeker ook. keuze uit 2 gerechten had prettig geweest (vlees of vis en eventueel een vegetarisch alternatief), maar het was bekend voor de reservering dus als ik dat had gewild had ik ergens anders moeten reserveren.
Pluspunt was het vriendelijk en attente personeel. Prima plek om voor een concert even wat te eten want je loopt uit het restaurant zo de zaal in.
rene I.
Weinig toiletten
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Enige minpuntje is dat je oudere mensen beter niet aan tafeltje met hoge stoelen kunt zetten. De bediening is heel vriendelijk, gastvrij!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten was erg goed perfect voor een concert ik zou dit zeker weer doen als ik hier zou moeten zijn. Ik zou dit ook zeker aanraden.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Er wordt slecht opgelet door het bedienend personeel. De glazen waren allemaal heel smerig. Ik heb moeten vragen naar het eerste drankje, ik heb moeten vragen of het voorgerecht uitgeserveerd kon worden. Dit nadat mensen later naast ons zijn komen zitten en gelijk het voorgerecht kregen (vast menu, dus lijkt me niet heel lastig). Voor- en hoofdgerecht werden weggehaald om het moment dat mijn vader nog aan het kauwen was. Er is 2x gevraagd of we de rekening wilden hebben, de rekening is vervolgens bij de verkeerde tafel afgeleverd. Er werd gevraagd of we alvast munten op onze rekening wilden zetten zodat we ze niet meer benenden hoefden te halen. Rekening betaald, geen munten gekregen, moesten we weer om vragen.
Eten was prima, bij het personeel valt veel te halen. En dit terwijl ze met genoeg mensen waren, van tevoren bekend was hoeveel en hoe laat mensen binnenkomen. Zou een fluitje van een cent moeten zijn.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Misschien wat te chic voor een muziektempel, en zeker als je daarna een concert gaat bezoeken van Ghost.
Maar de service van de bediening en het heerlijke eten doet je bijna vergeten dat je nog een concert moet bezoeken na het eten.
a53 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima restaurant om voor een evenement te bezoeken! Eten was uitstekend verzorgd en de bediening was heel vriendelijk en serviceminded! Echt een aanrader!
toon B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het voorgerecht was leuk gedaan en smaakte goed. Maar het hoofdgerecht was karig, het leek alsof de parelhoen er af was gehaald.
En zo had je je vegetarisch hoofdgerecht. Ook hadden we goed zicht op hoe de kok de gerechten in bakken van de afhaalchinees uit waarschijnlijk een magnetron haalde, wat niks afdeed aan de smaak die was goed. Volgende keer gewoon patatjes halen want dat scheelt een hoop geld
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk eten, iedereen vriendelijk, heel makkelijk zo in de hmh, voor herhaling vatbaar.
angie M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
we hadden niet de goede kaarten. maar mochten toch naar binnen. aardige service leuke zaak . en het eten was heerlijk
Geertje T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Slappe belegde toast, ver vooraf klaargemaakt? Heineken bier zonder schuimkraag op z'n Engels zou ik hier zeker niet verwachten. Roergebakken groente maar dan slap (uit magnetron?) Toetje mierzoet- echt niet lekker, vette smakeloze drap. Service qua bediening drankjes zeer slecht. Wacht nog altijd op het gerechtje waarbij de genoemde Rioja geserveerd gaat worden. Enige voordeel van eten bij First is dat je niet in de wachtrij hoeft voor concert
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekker gegeten - ik vegetarisch doorgegeven bij reservering - mijn neef vlees en vis. Mooie gerechten, leuke plek, attente en kundige bediening. En direct ingecheckt voor concert erna. Aanbelever!
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Service was erg goed, maar het eten was niet super. Vooral omdat het menu vrij duur was had ik meer verwacht. Dit leek meer op een prijzige v/d valk met kleine porties. Jammer, maar volgende keer proberen we een ander restaurant.