Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Jouw recensie over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten, goed afgestemd op de gewenste start van het concert. Vriendelijke bediening
goede prijs/ kwaliteit.
Goede combinatie met een concertbezoek
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed eten. Vriendelijke bediening. Kortom, een ontspannen ervaring. Handig dat je meteen muntjes kan kopen. Het was alleen een beetje koud in het restaurant.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ontvangst prima geregeld, goed eten en lekkere wijn. Vooral het voorgerecht, de zalm, was heerlijk gegarneerd. Ga ik vaker doen.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Kwaliteit naar tevredenheid maar hoeveelheid ver beneden minimum, adequate bediening door vriendelijke mensen. Snelheid van service passend om voorstelling te halen
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Bediening was snel en vriendelijk.
Eten was erg lekker.
Ruimte was niet heel sfeervol (rumoerig en overbelicht), maar leuk gesitueerd met uitzicht over binnenkomende menigte en je kan geluid van de eventuele voorprogramma's ook mee krijgen.
Olaf L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijke, informele bediening. Goede porties. Flinke wijnglazen met prima wijn. Rustiger dan verwacht in het restaurant. Duidelijk ingesteld op vlotte doorstroom om tijdig je concert te halen, maar er werd goed afgestemd als je nog wat meer tijd wilde nemen. Mijns inziens één van de beste opties om op de Arena Boulevard of directe omgeving te eten boven niveau eet-café. Voor herhaling vatbaar.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben echt genoten van het diner. Een goed begin van een fantastische avond. Alleen jammer dat mensen graag vooraan willen staan en daardoor niet eens de moeite nemen om op het gemak te eten. Als je vooraan wil staan neem dan een snelle hap buiten de Afas.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was van hoge kwaliteit, goed en lekker, niet te veel of te weinig. De bediening was zeer vriendelijk. En dat voor een schappelijke prijs. Een aanrader!
Desirée J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wij zijn gisterenavond nogal teleurgesteld weggegaan bij het restaurant. Het voorgerecht liet bijna een uur op zich wachten en het hoofdgerecht duurde ook erg lang, erg jammer als je ook nog optijd naar een concert wilt. Hierdoor het toetje maar overgeslagen..
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Gezellige sfeer, fijne bediening en heerlijk gegeten.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Handig om voor het concert te gaan eten naast de concertzaal. Prima gegeten, was een vast menu dat precies op tijd klaar was voordat het voorprogramma begon. Leuke bediening ook.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Te jong en onervaren personeel waardoor we te lang moesten wachten. De gerechten neigden een beetje naar holle kies formaat.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Goede service, ook om in de zaal te komen. Werd goed rekening gehouden met de wensen mbt het concert. Eten was goed voor de prijs.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
we hebben een gezellige start can onze avond gehad bij first. eten, sfeer, mensen allemaal top in orde. alleen jammer dat het er een beetje koud is door de tocht van de grote hal beneden.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima! Heerlijk eten en goede service. Keurig ontvangst, alles netjes op tijd en we konden zo de Afas live in lopen. Voor herhaling vatbaar!
Dees V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik was aangenaam verrast! Je wordt met alle egards ontvangen, dat begint al bij de voordeur. De begeleiding naar het restaurant was al een kleine beleving op zich. Je krijgt het gevoel 'ontzorgd' te worden.
De sfeer in het restaurant is erg ongedwongen en relaxed, het personeel vriendelijk en alert, het eten was goed en je zit er bijzonder comfertabel en op je gemak omdat je zeker weet dat je op tijd de concertzaal in gaat omdat de bediening dit voor jou voor ogen heeft.
Ik had vooraf gereserveerd en ga dat bij een volgend concert zeer zeker weer doen! Dankjulliewel voor jullie bijdrage aan een muzikaal leuke avond!
Gregory H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Super aardig personeel!! Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd. Bij binnenkomst om 17.30 werd er gevraagd of wij het voorprogramma wilden meemaken wat om 20.00 was. De zaaldeuren gingen om 18.30 open en om dus nog een mooie plek te scoren, wilden wij liever die tijd aanhouden...Wat dus betekende dat wij maar een uur hadden voor drie gangen. Toch was het mogelijk, omdat het personeel op verzoek hierdoor de rondes heel snel achterelkaar serveerde. Echt top dat ze hier rekening mee wilden houden, anders hadden we sowieso ergens achteraan gestaan. Dit is zeker voor herhaling vatbaar :)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Restaurant First is een prima optie om voorafgaand aan een evenement te gaan eten, daarbij ook nog eens de wachtrij vermijdend.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De drie-gangen menu was erg voortreffelijk en verzorgd. En zeker de wijn wat geserveerd was heel goed en het paste bij de gangen. Personeel was zeer vriendelijk en snel service biedend. Echt een aanrader voor iedereen!
Debbie G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Héél erg weinig voor heel erg veel. Met dieetwensen kunnen ze niets dan alleen dingen weglaten. Van groenten hebben ze daar nóóit gehoord. Voor ons niet meer dus.