Restaurant First - AFAS Live

ArenA Boulevard 590 1101 DS Amsterdam Nederland Kaart
31-204097979

Over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Dineren voor een avondje uit

In AFAS Live kun je terecht bij Restaurant First voor een heerlijk 3-gangenmenu vol bekende smaken in een nieuw jasje. Restaurant First bevindt zich direct in AFAS Live op de eerste verdieping met uitzicht op de Foyer. Restaurant First is een uur eerder geopend dan de zaaldeuren van AFAS Live. Zo kun je ontspannen genieten van de heerlijke gerechten en ben je tevens op tijd voor het concert. Restaurant First kookt met seizoensgebonden ingrediënten uit de directe omgeving. En dat proef je!

Let op: Restaurant First is alleen geopend ten tijden van een concert in AFAS Live. Je kunt alleen reserveren mits je in bezit bent van een geldig ticket voor de desbetreffende show in AFAS Live.

Meer informatie over restaurant Restaurant First - AFAS Live

Jouw recensie over het restaurant Restaurant First - AFAS Live

Paulus44 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima locatie om voorafgaand aan een concert een hapje te eten. En als je goed timed, kun je als een van de eersten naar binnen.
Ramona G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
reservering ging goed. ontvangst goed, bediening snel goed en vriendelijk. voorgerecht was verassend , hoofdgerecht was goed en dessert was lekker.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was goed, goed concept met 3 gangen. Personeel was echter zeer traag, liep rond alsof het niet goed werd aangestuurd. In combinatie met bezoek aan theater is dit een prima locatie
AL V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuk concept met vastgesteld menu, maakt het makkelijk. Bediening leek soms verward maar wel heel vriendelijk en gastvrij. Soms zat er iets te lange tijd tussen de gerechten.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Jammer dat het zolang duurde tussen het hoofdgerecht en het nagerecht.
We vonden het toetjes het allerlekkerst! We vonden het leuk om dit een keertje te doen.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Tip aan het begin vragen of je snel de zaal in wilt of dat je op je gemak wilt eten. Nu moesten we redelijk lang wachten op dessert.
Wij willen graag op tijd naar de zaal zodat bij kunnen zitten ivm fysieke klachten.
Haiyun H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Leuk en verrassend drie gangen diner, erg smakelijk. Het is niet de meest goedkope optie om uit eten te gaan voorafgaand aan een concert, maar wel de meest makkelijkste!
Desirée J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en zelfs van het voorprogramma kunnen genieten! Het personeel was erg vriendelijk en heeft met alle dieetwensen rekening gehouden :)
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima en lekker eten voor je naar je concert gaat. Ik ben tevreden. Iets aan dure kant voor de ambiance, maar vriendelijke bediening.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Gewoon hartstikke prima! Werden prima verzorgd met z'n vijven
Minimum V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker chill om voor de voorstelling al naar binnen te gaan en alvast te kunnen eten, voordrinken en munten kopen zonder rij. Wel een kluisje nemen als je niet naar de after party wil: de garderobe is niet meer te bereiken.
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Set menu, ontzettend lekker en goed verzorgd. Eigen ingamg ook top
joyce H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten. Wel jammer dat je geen keuze hebt in het hoofdgerecht.
Prijs/kwaliteit prima en vriendelijk personeel. Ze houden goed rekening met je wensen betreft start van het concert.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het eten was lekker. Je krijgt veel voor de prijs die je betaalt. Alleen het drinken vond ik een beetje aan de dure kant maar ja je kunt niet alles hebben. Het was er ook rustig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima plek om je avondje uit bij AFAS live te starten!
Vast menu is verassend origineel en lekker. Attente bediening, mooie ambiance.
En je stapt na het diner meteen de zaal in!
Welmer J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eten was erg lekker, zeker voor een concerthal prima.
De bediening was in het begin ook goed; uitleg over gerechten was duidelijk en correct, maar bij het nagerecht ontbrak uitleg. Toen we koffie en verse muntthee vroegen, kregen we niets. Toen we na een klein half uur weer aandacht hadden hebben we dat gemeld en de rekening gevraagd. En na een kwartier nog maar een keer de rekening gevraagd.
Toen kregen we hem wel, maar op dat moment was er al zoveel van ons plezier weg dat ik geheel tegen mijn principes in, geen fooi heb gegeven.
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Slechte hele slechte bediening!!!!!!! Niet gastvrij, hing van fouten en onachtzaamheid aan elkaar. 4x inchecken, 1x drank opnemen, zelf na dik uur vragen om het hoofdgerecht daarna gelijk met dessert op tafel gezet...... niet weten wat er geserveerd wordt, te kleine porties, slecht alternatief voor vegatarische variant en lactose variant. Een patatje op t plein was beter geweest dan dit gedoe.
Josien F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We hebben hier gegeten voordat het optreden begon. De bediening bestaat uitsluitend uit stagiaires en leerlingen, waardoor het behoorlijk knullig en onprofessioneel overkwam. Voor een restaurant dat rekening houdt met de tijd van een optreden zouden ze wel iets beter aan timemanagement mogen doen. 45 minuten wachten op een hoofdgerecht is best lang. Het was nou niet echt druk. Er is een standaardmenu en met afwijking wordt niet creatief omgegaan. Vegetarisch betekent gewoon het vlees verwijderen en een extra groentje draperen op het bord. Daar valt nog echt iets te verbeteren. Ook voor de maag, de vega-eter had later een knorrende maag. Afrekenen hebben we gehaast bij de kassa gedaan.
Yo R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
de wind blaast om je oren, veel bediening, erg aardig maar soms niet helemaal slim, eten redelijk, gerechtjes in principe leuk bedacht, kwaliteit/prijs verhouding; zou max. 25 euro waard zijn ipv 34,50. Voor dat bedrag heb ik veel beter gegeten op andere plekken.
jwvdh .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Je moet goed lezen om te weten waar de entree van het restaurant is
Het was heel koud (lees: tocht) in het restaurant
Het voor en nagerecht was geweldig
Het hoofdgerecht was niet warm, het vlees niet mals.
Een salade of nog een aardappelgerecht zou een goede aanvulling zijn