Restaurant Filoxenia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

Rombout V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zowel de lamskoteletten als de giros schotel waren zeer vlak van smaak en hebben de grill niet gezien. Op mijn klacht reageerde de bediening niet. Ook bij het afrekenen reageerde de bediening niet bepaald vriendelijk.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zag er veel belovend uit. Echter zeer teleurstellend. te dure en saaie mezzes vooraf voor 2 personen. Hoofdgerecht meer tomatensaus dan overige ingrediënten. Entourage was OK. Leuk voor een x maar geen herhaling.
Ls91 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
mooie cleane inrichting, echte verbetering. Heerlijk gegeten, ruime goede porties. Attente vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Lolita B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bij een deur aan deur actie een kortingskaart gekocht voor Filoxenia omdat we Grieks eten heel lekker vinden. Helaas blijft t bij deze keer. Andere Grieken in Groningen zijn beter. Het eten was niet slecht maar zeker niet bijzonder. De bediening is super attent en vriendelijk. Entourage vond ik wat kaal.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goed ontvangen bij Filoxenia, met zeven personen aan een royale tafel. Broodjes en olijven vooraf, daarna traditionele gerechten, vers van de grill, patat erbij en een lekkere salade. De nagerechte, baklava, kaneelijs, prima. Gewoon goed en gezellig, de moeite waard.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Uitstekend Grieks eten, qua smaak en hoeveelheid. Door de drukte op zaterdagavond zat er wat veel tijd tussen de gangen.
Meiko.nie .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hadden voor 4 personen gereserveerd. Kregen een tafel achter in het restaurant vlak bij de keuken. Niet erg gezellig. Was geen olijfolie, azijnstel op tafel. Grieks eten toch ? Moesten vragen om 2e drankje vanwege de drukte. Eten was goed van kwaliteit op verbrande zalm en gehakt na. Bediening zeer vriendelijk.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
vanavond wederom bij Filoxenia gegeten. waar het zo goed begon werdt het toch een teleurstelling.
bij het voor gerecht stockbrood met kruidenboter besteld, staat bij de koude gerechten en dan komen er 3 halve warme bolletjes, verde warm brood met olijven e.d besteld en dan zitten er geen olijven bij.
bij het hoofdgerecht besteld mijn echtgenote biologisch rundvlees met bospaddestoelen, komt er rundvlees met tomatensaus zonder paddestoelen, later kam er nog wel een schaaltje met (champignons?) paddestoelen, maar nu in een ander tamaten achtig sausje, terwijl er nergens bij het gerecht op de kaart iets over tomaten wordt gerept...

dit is trouwens al de 2e keer, we hebben ook al een keer zalm besteld die nog rauw was van binnen.
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op 5 mei een tafel gereserveerd voor 6 personen. De ontvangst was erg vriendelijk en je kunt ruim en prettig zitten. Het restaurant is in het centrum gelegen.

Het eten is erg goed met ruime porties.
Kortom een Grieks restaurant om aan te bevelen!!
Fenny K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, het was gezellig vol!! Lekker glaasje ouzo erbij! De chef had een soort verrassingsmenu voor ons samen gesteld! Top
AndriesT .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke gyros en varkenshaas souvlaki gegeten. Voorgerechten saganaki en een gesmolten kaas met groenten waren ook prima, maar al met al veel te veel. Tot slot kregen we van de zeer vriendelijke eigenaar ook nog 4 stukken baklava mee naar huis.
Aanrader!
Jolandascheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
patat was t lekkerst en de tzaziki, groenten iets te gaar. fijn dat we een glaasje ouzo kregen, uitzicht was leuk bij het raam.
Petertammeling .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk eten, verse producten, gezellige bediening en een fijne entourage. Een avond genieten in Griekse sfeer. Aanrader!
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Spontaan hier gegeten zonder van te voren te checken. Eten een paar keer per jaar Grieks en ook bij de de topper in Den Haag Knossos. Deze Griek had in mijn beleving nog meer zijn best gedaan. Smullen. Bediening ook heel fijn. Echt een aanrader.
Kim .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Eten was lekker, qua uiterlijk niet bijzonder gemaakt maar het smaakte goed en daar kwamen we voor. Typische Griekse gerechten en vriendelijke bediening, al mogen ze wat vaker langskomen voor drankjes. (ze hadden ons meer drankjes kunnen verkopen als ze vaker langs kwamen als ons glas leeg was) Het decor doet niet chique aan maar is cliché Grieks met witte pilaren. De 'booth' waarin je zit is wel heel fijn, lekker privé.
Nicolesarolea .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijk, hartelijk en heerlijk eten. We hadden met drie personen verschillende gerechten die allemaal erg goed bevielen. Mooi tegelijk geserveerd en genoeg tijd tussen de gangen zonder het gevoel te hebben te wachten of op te moeten schieten. Ondanks dat we met een kortingsbon kwamen waren er geen uitsluitingen in menu keus. Het welkomstdrankje werd ons aangeboden.
Willem_beekman .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Mixed grill was uitstekend, goede hoeveelheden, ovenschotel erg lekker. Ijscoupes heerlijk. Sfeer gemoedelijk, bankjes niet super comfortabel, maar gezellig en goede bediening. Aanrader!
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Via ah restaurant actie geboekt, maar helaas bij aankomst te horen gekregen, dat ze er niet aan mee doen. Dit tot onze grote verbazing. Werd enigszins goed gemaakt door het 2e drankje en de broodjes en kruidenboter op de zaak te berekenen. En de rest werd gewoon betalen. Verder hebben we heerlijk gegeten en de bediening was prima.
Pablo66 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met het hele gezin naar de Griek: altijd spannend of er voor iedereen iets bij zit. Nou, dat was het geval: wat een ontzettend leuke tent. Leuke bediening, zeer voorkomend, vriendelijk, alles er op gericht om ons gewoon een gezellige avond te bezorgen. Het eten was prima: gyros, een vispannetje of een varkenshaas. De kinderen genoten van een heuse TOET! Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Gewoon een geslaagd avondje uit.
Mg.muilwijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het eten is lekker. De raamplek is mijn favoriet. Porties groot, soms jammer omdat je dan moeilijk nog een toetje op kan!