Restaurant Filoxenia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

parisa B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
gisteren voor het eerst naar dit restaurant geweest en het wordt sowieso niet mijn laatste keer
ik heb heerlijk gegeten en de service was heel goed en snel
ook al was het druk in het resturant
Dity D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteren waren we met 2 personen in het restaurant, om 18.15 uur. Het restaurant was op een paar gasten na, leeg en dat bleef ook zo, tijdens ons eten. We moesten lang wachten voordat we een drankje konden bestellen en de menukaart kregen. Op de tafel stond nog een leeg wijnglas en de tafel moest nog worden schoongemaakt.
Ik had moussaka besteld. Op mijn bord lag iets dat leek op moussaka, geheel plat, fantasie van de kok, denk ik. Bovenop, op de bechamel-saus, lag nog een garnering van tomatenketchup (?).
Nadat we om de rekening hadden gevraagd, kwam de serveerster bij onze tafel en noemde het bedrag en hield de rekening in haar hand en bleef bij onze tafel staan. Het was net of ik bij de kassa stond van de supermarkt. Ik heb er ter plekke een opmerking over gemaakt en gevraagd of ze me de rekening wilde geven en dat deed ze.
Dit was ons allerlaatste bezoek!
Willemina M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vandaag waren wij met 2 personen in het restaurant. 16.00 was geopend en wij kwamen 16.15. er kwam een meisje de bestelling opnemen. Het eten was wel lekker maar de rest niet. Het restaurant was koud, moest een vest aantrekken. Niemand kwam vragen of het eten smaakte en ook kwam niemand om te vragen of we iets wilden drinken. wij hebben een uur gezeten toen kwamen er 2 andere personen en wij konden een seintje geven dat wij graag koffie wilden en de rekening omdat de taxi zou komen. Al die tijd hebben de schaaltjes en borden voor onze neus gestaan het werd niet opgeruimd. Het is een schande en totaal geen gevoel voor gastvrijheid. Ik zou niemand aanraden er heen te gaan.
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Vroeger altijd heerlijk in dit pand gegeten bij gunes & co. Dus dit dan ook maar eens proberen. Wij waren de enige klanten, dus niet erg gezellig. De stokbroodjes met kruidenboter begon veelbelovend. Maar de gyros die we daarna aten was hard en taai, slecht van smaak en koud! En ook de bijgerechten waren vlak van smaak en de bijbehorend knoflooksaus was er niet bij. Echt een teleurstelling! Voor ons niet weer!
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Broodjes met knoflook
Kruidenboter waren veel belovend. Echter het hoofdgerecht, gyros, was echt teleurstellend, hard en taai en koud! Ook de bijgerechten waren vlak van smaak. Nee, voor ons niet weer!
Rombout V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zowel de lamskoteletten als de giros schotel waren zeer vlak van smaak en hebben de grill niet gezien. Op mijn klacht reageerde de bediening niet. Ook bij het afrekenen reageerde de bediening niet bepaald vriendelijk.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zag er veel belovend uit. Echter zeer teleurstellend. te dure en saaie mezzes vooraf voor 2 personen. Hoofdgerecht meer tomatensaus dan overige ingrediënten. Entourage was OK. Leuk voor een x maar geen herhaling.
Ls91 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
mooie cleane inrichting, echte verbetering. Heerlijk gegeten, ruime goede porties. Attente vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goed ontvangen bij Filoxenia, met zeven personen aan een royale tafel. Broodjes en olijven vooraf, daarna traditionele gerechten, vers van de grill, patat erbij en een lekkere salade. De nagerechte, baklava, kaneelijs, prima. Gewoon goed en gezellig, de moeite waard.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Uitstekend Grieks eten, qua smaak en hoeveelheid. Door de drukte op zaterdagavond zat er wat veel tijd tussen de gangen.
meiko.nie .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hadden voor 4 personen gereserveerd. Kregen een tafel achter in het restaurant vlak bij de keuken. Niet erg gezellig. Was geen olijfolie, azijnstel op tafel. Grieks eten toch ? Moesten vragen om 2e drankje vanwege de drukte. Eten was goed van kwaliteit op verbrande zalm en gehakt na. Bediening zeer vriendelijk.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
vanavond wederom bij Filoxenia gegeten. waar het zo goed begon werdt het toch een teleurstelling.
bij het voor gerecht stockbrood met kruidenboter besteld, staat bij de koude gerechten en dan komen er 3 halve warme bolletjes, verde warm brood met olijven e.d besteld en dan zitten er geen olijven bij.
bij het hoofdgerecht besteld mijn echtgenote biologisch rundvlees met bospaddestoelen, komt er rundvlees met tomatensaus zonder paddestoelen, later kam er nog wel een schaaltje met (champignons?) paddestoelen, maar nu in een ander tamaten achtig sausje, terwijl er nergens bij het gerecht op de kaart iets over tomaten wordt gerept...

dit is trouwens al de 2e keer, we hebben ook al een keer zalm besteld die nog rauw was van binnen.
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op 5 mei een tafel gereserveerd voor 6 personen. De ontvangst was erg vriendelijk en je kunt ruim en prettig zitten. Het restaurant is in het centrum gelegen.

Het eten is erg goed met ruime porties.
Kortom een Grieks restaurant om aan te bevelen!!
Fenny K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, het was gezellig vol!! Lekker glaasje ouzo erbij! De chef had een soort verrassingsmenu voor ons samen gesteld! Top
AndriesT .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke gyros en varkenshaas souvlaki gegeten. Voorgerechten saganaki en een gesmolten kaas met groenten waren ook prima, maar al met al veel te veel. Tot slot kregen we van de zeer vriendelijke eigenaar ook nog 4 stukken baklava mee naar huis.
Aanrader!
jolandascheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
patat was t lekkerst en de tzaziki, groenten iets te gaar. fijn dat we een glaasje ouzo kregen, uitzicht was leuk bij het raam.
petertammeling .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk eten, verse producten, gezellige bediening en een fijne entourage. Een avond genieten in Griekse sfeer. Aanrader!
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Spontaan hier gegeten zonder van te voren te checken. Eten een paar keer per jaar Grieks en ook bij de de topper in Den Haag Knossos. Deze Griek had in mijn beleving nog meer zijn best gedaan. Smullen. Bediening ook heel fijn. Echt een aanrader.
Kim .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Eten was lekker, qua uiterlijk niet bijzonder gemaakt maar het smaakte goed en daar kwamen we voor. Typische Griekse gerechten en vriendelijke bediening, al mogen ze wat vaker langskomen voor drankjes. (ze hadden ons meer drankjes kunnen verkopen als ze vaker langs kwamen als ons glas leeg was) Het decor doet niet chique aan maar is cliché Grieks met witte pilaren. De 'booth' waarin je zit is wel heel fijn, lekker privé.
nicolesarolea .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijk, hartelijk en heerlijk eten. We hadden met drie personen verschillende gerechten die allemaal erg goed bevielen. Mooi tegelijk geserveerd en genoeg tijd tussen de gangen zonder het gevoel te hebben te wachten of op te moeten schieten. Ondanks dat we met een kortingsbon kwamen waren er geen uitsluitingen in menu keus. Het welkomstdrankje werd ons aangeboden.