Restaurant FIFO

Choorlammersteeg 1D 2311 EP Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant FIFO

Frankrijk in het klein

Na een grote verbouwing is Fifo geopened! Ze staan voor uitstekende service en kwaliteit voor een betaalbare prijs. De Franse kaart voor de lunch, koffietafel, diner of borrel is klein maar o zo fijn. Voor grotere gezelschappen beschikken ze over een aparte ruimte, waar de muur onzichtbaar is door de enorme boekenkast. Dus ben je in Leiden, is dit restaurant zeker de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Restaurant FIFO

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken
7,1
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Kwaliteit van eten top! Porties wat aan de kleine kant, zeker in verhouding tot bvb de 7,50 voor een tussengerecht. Service kan professioneler maar gezellige avond gehad.
Gjanssen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten was top. Bediening onervaren maar probeerde het wel. Oogde wat onhandig. Verder een zeer klein restaurant maar dit maakt het wel gezellig knus. Binnenkomst is wat apart aangezien je direct midden in de restaurant staat. Het belangrijkste was top, het eten.
Rosannemulder .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben hier gezellig gegeten met de Albert Heijn actie. Helaas was de carpaccio niet meer beschikbaar, wat vervangen was met een nieuw voorgerecht met zalm, wat heerlijk maar ook jammer was omdat ook één van de twee hoofdgerechten zalm was.
De bediening was erg vriendelijk, al hadden ze het eigenlijk wel te rustig voor hen beiden.
Verder zat er redelijke tempo in het eten, prettig, maar niet als je lekker lang wil tafelen.
Al met al een prima avond gehad!
Sprinksoet .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren met de AH actie. De jonge serveerster deed haar best, maar was duidelijk onervaren en onprofessioneel en moest het eigenlijk helemaal alleen doen. Geen toelichting op het menu, bijvoorbeeld over het optionele tussengerecht, we moesten haar regelmatig herinneren bv. aan het water de wijn, ze vroeg geen enkele keer of het gesmaakt had en de bedieningsetiquetten kende ze niet. De voorgerechten kwamen al, terwijl we de wijn nog niet besteld hadden. De carpaccio was lekker, de croustade ook, maar bij beide lag berg ijsbergsla die zwom in de vinaigrette. Het hoofdgerecht was entrecôte. Het vlees was goed en goed bereid, maar er lag een laffe en waterige suas overeen, waarvan de nasmaak mij tot na het nagerecht bleef achtervolgen. Met 1,5 krieltje en een schepje snijbonen, was dit voor mijn zoon van 21, die geen grote eter is, echt veel te weinig. De toetjes waren ook bijzonder matig. De brownie was droog en de crème brulée (zorg dan voor een juiste spelling op de kaart) was een dun laagje met weliswaar een krokant suikerlaagje, maar de verhouding was daardoor zoek en proefde je alleen maar suiker. De wijn (31 euro) rook lekker, maar de afdronk was er eigenlijk niet. De inrichting is leuk gedaan, maar de muziek stond hard en de muziekkeuze past soms beter op een dancefeest. De ruimte is sowieso erg galmend. Het is een oud huis en als je naar boven naar de wc gaat, komen de muffe dampen je tegemoet.
Al met al gaan we hier nooit meer naar toe.
Daniël P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij kwamen af op de AH-restaurantactie. Bij binnenkomst werden onze jassen en de actiekaart in ontvangst genomen. We werden gewezen naar een tweepersoonstafel die deels onder de bar stond. Wij zijn beide gemiddeld lang, maar ervaarden dit als onprettig. De kaart was simpel, dat is voor mij een plus. Een restaurant moet bereiden waar ze goed in zijn, niet zo veel mogelijk. Na het opnemen van de bestelling kwam het meisje wat onze jassen had aangenomen vragen om de AH-actiekaart, dat is slordig. Tijdens het eten was je het niet mogelijk om een karaf kraanwater te bestellen. De huiswijn is met €21,50/fles aan de dure kant. Dit is klantonvriendelijk en milieuonvriendelijk. Het eten was lekker en de handen weten redelijk op tijd geserveerd.
AH-klant .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bediening was wat onervaren, maar zeer bereidwillig en alert. Kwaliteit van de gerechten was zeer goed, zeker gezien de prettige prijs (AH-menu). Misschien nog iets aan de klemmende tussendeur doen? Alhoewel, het levert hilarische plaatjes op als je zicht hebt op de binnenkomende gasten :-)
Bbroer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was goed, maar niet heel bijzonder, dat geldt ook voor de bediening en het interieur. We maakten gebruik van de AH restaurantactie, dus weet niet in hoeverre hun reguliere menu meer te bieden heeft.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Van te voren aangegeven dat 1 persoon van het gezelschap vegetarisch wilde eten. Dat was geen probleem, er was speciaal iets anders gemaakt. Porties waren goed (extreem goede prijs/kwaliteitverhouding) en een heerlijke Chileense Tarapaca erbij gedronken. Bediening zeer vriendelijk.
Verhaar.wuijts .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij FIFO met de AH actie. Mooie niet te grote porties. Vriendelijke bediening.
Alleen de muziek stond een beetje hard
Liannere .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We waren zaterdagavond bij Fifo gaan eten. Een klein en gezellig restaurant. Vanwege eerdere recensies had ik geen bediening verwacht, maar deze was er wel. Het restaurant zat dan ook vol (totaal +/- 20 personen). Bediening was vriendelijk en er werd op tijd gevraagd of iemand nog iets te drinken wou. Helaas hadden ze geen ice-tea en geen fanta: minpuntje. Eten was erg lekker en porties waren goed (niet te veel, niet te weinig). Muziek was aangenaam alleen werd de "cd" herhaald. Dit viel op vanwege dezelfde nummers die langs kwamen. Er werd later andere muziek opgezet. Al met al een geslaagd diner!
Suhula .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bedienjng was vriendelijk en goed. Het is een klein restaurant, dit maakt het knus en gezellig. We vonden het sfeervol ingericht.
Willy-Pickkers .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
prima je kan er van genieten. erg gezellig.
Goede en snelle bediening.
toplocatie, met kwalitatief goed eten.
Dit is een echte aanrader.
Berbyhanekamp69 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De zoete witte wijn was op, geen hele entrecote maar een aantal plakjes, het was een beetje magertjes allemaal. Bediening super vriendelijk en heel mooi pandje, maar voor het eten gaan we echt niet nog een keer
Conny66 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker gegeten maar de porties zijn wel erg klein.
Ik weet niet of deze porties normaal ook zo zijn maar dan vind ik € 25.00 voor dit menu aan de dure kant. Dat de keuze beperkt is dat weet je van te voren, dat was duidelijk.
Maar alle drie de gerechten net een slagje groter zou al anders overkomen.
De bediening was vriendelijk maar een leeg glas werd opgeruimd en er werd niet gevraagd of je nog iets wou drinken.
Het restaurant ziet er wel heel netjes en gezellig uit.
Het was erg rustig, buiten ons nog 2 personen via de actie.
Mardur .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een voortreffelijk 3-gangen keuzemenu van de AH restaurantactie.
De bediening is uitstekend en bijzonder vriendelijk.
De ambiance is stijlvol, warm en zeer aangenaam om te verblijven.
Een absolute aanrader.
Janpieterroos .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was echt geweldig. Als voorgerecht de beste carpaccio die ik ooit heb gehad. Daarna een heerlijk tussengerecht van pittige tagliatella met een gamba die een lekkere rokerige smaak had. Een perfect gebakken entrecote met heerlijke saus, en een lekkere brownie als dessert. Zeer zeker aan te bevelen
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Keuzemenu van de AH actie gegeten. Erg lekker en goed gepresenteerd door de kok. Geen bediening maar dat was ook niet nodig, gemoedelijke sfeer. Kleinschalig van opzet en niet druk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, wij hebben heerlijk gegeten.
Hans1012 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Hoofdgerecht had iets royaler gekund, maar was zeker heerlijk van smaak. Decor was goed gekozen en de muziek op de achtergrond uitstekend.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eten was niet bijzonder. Geen prijzen vermeld op het menu. Ik vond het erg tegenvallen. Zeker prijs-kwaliteit. Ik zou dit restaurant zeker niet aanraden
Teye2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegegeten met de albert heijn actie: een aanrader. Lekkere smaken in uitgebalanceerde gerechten. Extra tussengerechtje erbij. Ook de tijd tussen het serveren van de gerechten was lekker relaxed. Kortom we hebben genoten. Voor herhaling vatbaar