Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

johnkim1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben zalig gegeten het was echt top. Het vlees was verrukkelijk en de IJs fondue was heel gezellig en lekker.
We hebben echt genoten. Wat een top tent.
Philippa W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op een bloedhete middag en op aanraden van TripAdvisor, streken mijn vriendin en ik neer op het terras van ff Swanjee. Het uitzicht op de St. Jan krijg je er gratis bij.

We hadden het te warm om na te denken en de charmante ober stelde dus voor een passende gin & tonic voor ons te kiezen. Hij had voor ieder van ons al een geschikte in gedachten. Dat schiep verwachtingen.
Maar vervolgens kwam niet de charmanteling met zachte G, maar een nietsvermoedende serveerster die geen idee had welke cocktail voor wie bedoeld was. We zullen het dus nooit weten.
Gelukkig waren beiden lekker. Een was Hendricks met komkommer (altijd goed). De andere weet ik helaas niet, maar het was met tijm en lekker.

Na de gin en tonic konden we nog minder goed nadenken, dus we vroegen de leuke ober, die er opeens weer was, ons maar te verrassen met zijn wapazz (wereldse kleine gerechten). Dat deed hij heel goed, want er volgende heerlijke gerechtjes met zalm, open 'ravioli' van wortel, seizoensgroenten, zalige patatjes, scampi en smakelijk vlees van de grill.
Het hoogtepunt was voor mij de rode wijn, die hij bij gebrek aan Pinot Noir voorstelde: een prachtige Jura (Domaine Ligier, Poulsard, A.O.C. Arbois, Jura om precies te zijn). Enige kritiekpunt, dat ik heb, is dat ze de neiging hebben je de duurdere producten te adviseren. Verder niks dan lof.
En de sfeer op het terras was ook subliem.
Wij komen zeker terug en dan willen we de toetjes uitproberen!
korkamminga .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten, fijne en kundige bediening. Gekozen voor een verrassingsmenu, helaas de prijs niet meteen gevraagd, uiteindelijk bleek dit menu 37,50 euro te kosten, waar wij ongeveer 25 euro verwacht hadden (hadden zoiets op de kaart gezien). Daarnaast was het binnen erg benauwd. Airco trok het niet, en wij uiteindelijk ook niet meer. Het eten was wel fantastisch en de bediening was heel vriendelijk. Uiteindelijk hebben we nog een plekje op het terras gekregen om onder het genot van een kopje koffie even wat zuurstof bij te tanken.
sign .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met 5 mensen geluncht die van lekker en verzorgd houden.
Ongedwongen sfeer, vriendelijke ontvangst, geen gehaast en bediening heeft/houdt alles goed in de gaten. Makreelsalade, Cajun kipsalade beiden heerlijk. Makreel lekker 'sappig'! De Swanjée burger en de sandwich onovertroffen.
Wanneer we in de buurt zijn komen we hier zeker terug om ons een ander gerecht van de kaart te laten smaken.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een aangename ervaring. Zeer lekker en origineel eten, duidelijk een creatieve kok. Vriendelijke tot superbediening. Enige minpuntje is het terras aan de straatkant met bijhorend lawaai. Maar het zicht op St Jan maakt veel goed.
sjmrietveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gegeten met 7 volwassenen.
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras gezeten. Goeie bediening en vriendelijk personeel.
Helemaal prima.
Kilikakris .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Mijn gezelschap en ik hadden gekozen voor de ffSwanjee voor 2 personen met heerlijke gerechten o.a. bestaand uit Gazpacho, salade met markreel, overheerlijke scampi's in gekruide olie en Cajun chicken.
TessaCastricum .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was heerlijk. Goede bediening en het eten was erg lekker. Een echte aanrader voor als je in Den Bosch bent. Wij kregen een verrassingsmenu. 8 kleine hapjes die ik andets niet zou nemen maar het was heerlijk.
KristaGoossens .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was heerlijk! we zijn goed verzorgd en geadviseerd op het gebied van glutenvrij eten en vegetarisch eten. De aan de tafel klaargemaakte nougat was heerlijk.
Ibrattinga .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijke gerechten en een ontspannen sfeer. Binnen is het er door de grilplaat wel warm maar op het terras heerlijk. Een goed glas wijn en betaalbaar.
bschramowski .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Gerechten die aan tafel worden bereid door gepassioneerd personeel. We hebben ons prima vermaakt en heerlijk gegeten. Echt een bijzondere avond en een feestelijk vervolg op de diploma uitreiking van onze dochter. Een feestje!
bryher .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zeer lekker gegeten! Soms duurde het wat lang en waren ze een dessert vergeten, deze was dan ook wel van het huis. Verder niets op aan te merken!
annika20 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuk restaurant. Op allerlei manieren word er een leuke draai aan gegeven.
Lekker gegeten, maar niet heel erg bijzonder en dan wel vrij prijzig
ans1812 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk eten. De bediening goed, snel, vriendelijk en duidelijk te zien dat ze het ook leuk vinden.
Het decor is uitnodigend en gezellig.
Anke-k .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten verassende wappaz en een heerlijk grillgerecht!
Lekkere bieren en wijnen op de kaart en een super vriendelijke bediening die je goed adviseert, hier kunnen nog veel restaurants een voorbeeld aan nemen! Wij komen zeker terug!!
raymondengerdie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijke en bijzondere (streek)producten en gerechten. Persoonlijke aandacht, goede uitleg en tijd genoeg voor je. Alles kan en alles mag.
wittensr .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik heb drie tienen gegeven, het eten was perfect, en de bediening ontzettend goed.
Vriendelijk vrolijk personeel, we hebben genoten
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een ontzettend gezellige avond hebben we gehad bij ff Swanjee. Onze jonge tafelheer Giel heeft alles gedaan om ons een zo goed mogelijke avond te bezorgen. Ook vonden wij het heel leuk om een presentatie aan tafel te krijgen van Rinus, die met passie vertelde over de verschillende stukken vlees die je bij ff Swanjee kan bestellen.
We hebben genoten van de wappaz, die stuk voor stuk heel mooi waren opgemaakt, en ook nog eens geweldig smaakten. Lekkere gerechtjes waarvan je er veel kan proeven omdat het geen zware gerechten zijn, en met veel verschillende verfijnde smaken.
Per gang werden de wijnen met zorg uitgekozen, en uiteindelijk zijn we gezwicht voor het staartstuk, een prachtig stuk vlees die we met genot soldaat hebben gemaakt.
Complimenten aan de chef!

Anna & Teun
karin_maas .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Echt super!! Wij waren die dag 7 jaar getrouwd en als extraatje werd er gezongen aan tafel en sterretjes op tafel gezet. Een leuke attentie!
Verder is het eten buitengewoon goed. Vers en biologisch.
We hebben meteen een nieuwe reservering gemaakt voor over een aantal weken!
Top! Een aanrader...
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Perfecte porties dus geen overvolle borden. Heel vriendelijk en leuk personeel. Een mooie ligging recht tegenover St. Jan. Echt een aanrader!