Restaurant ff Swanjee

Hinthamerstraat 76-78 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Afgelopen donderdag met 7 personen gegeten bij ff Swanjee. De gerechten waren (zoals gewoonlijk) weer prima.
Mooie voorgerechten/Wapaz en als hoofdgerecht allemaal aan een voortreffelijk stukje vlees. Chateaubriands en Bavettes, heerlijk mals en zeer smakelijk.
Wijnen ook weer prima en mooi passend bij de grechten.
Enige aandachtspunt was de bediening. Uitermate vriendelijke serveerster maar niet zo kundig... een dozijn oesters zijn er 12, dus inderdaad 2x een schoteltje met 6. En toen bleken er überhaupt nog maar 6 oesters te zijn..... Tja, zeg dat dan even.
Verder niet in de gaten dat we naast de oesters (als opstarter) dus ook inderdaad allemaal een voorgerecht hadden besteld. Daardoor duurde het wel erg lang voordat we aan ons eerste gerechtje konden beginnen.
Nieuwe mensen iets beter begeleiden jongens, voor de gasten prettig, maar ook voor hen wel zo fijn lijkt me !!
Verder weer prima.
René D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten super lekker zeer goede kwaliteit
Helaas zat er een erg luidruchtige groep ( erg storend )
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk goed restaurant. Vriendelijke bediening. Eten is goed niet te veel of te wein ik ga. Aanrader als je goed wil lunchen.
Wieteke P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, ons laten verassen met een verrassingsmenu, voor herhaling vatbaar! Erg leuke avond gehad, mede dankzij het vriendelijke personeel.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening is goed en ze leggen de gerechtjes goed uit. Zeker een aanrader!
Pascale H.
Heerlijk geluncht
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Beetje ruimte gebrek op de tafel ivbm het serveren van kleine plaatjes met gerechten. Verder was de smaak goed, vooral het gerecht met de knolselderij en ook de runderbavet was ook top.

Cheesecake had een rare structuur en smaak.

Maar al met al voor herhaling vatbaar
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
fantastische avond en heerlijk gegeten. We hebben ons niet ingehouden en toch was de rekening acceptabel. Dank voor een heerlijke avond
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Alles prima, maar de drankjes worden in schokkend kleine hoeveelheden ingeschonken.
Niet alleen bij de wijn is dit het geval, maar zelfs bij de koffie. Dat vind ik echt in een restaurant dat verder erg leuk en goed is, onwaardig en erg irritant en rekening opdrijvend. Dit is zeker de derde keer dat ik dit geconstateerd heb en een reden dat ik er al langer niet meer geweest was.
Dus doe daar eens wat aan. Normale hoeveelheden inschenken van de drankjes graag.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik wel eens vaker te gast geweest bij Swanjee en vanwege de goede ervaringen opnieuw langs gegaan. Maar deze keer vond ik het toch tegen vallen. Aan het eten lag het niet. Dat was goed. Vond het wel vervelend dat ik de bediening bij iedere gang moest herinneren aan mijn koemelk intolerantie en dat dus zekerheidshalve maar iedere checkte. Zou niet zo moeten zijn qua kwaliteitsambitie van Swanjee.
Wat me vooral tegenstond was de rommeligheid van de opstelling. Het restaurant was overvol. Daar kan Swanjee natuurlijk niks aan doen, behalve minder tafels aanbieden. Het was veel teveel op elkaar gepropt, dat qua beleving dus nog een keer negatitief werd versterkt door de drukte. Ik kon niet een normaal gesprek voeren met mijn tafelgenoot. Het geheel kreeg daardoor de indruk van een gaarkeuken. Jammer, want dit is niet in lijn met de ambitie, uitstraling en prijsstelling van Swanjee.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten van een Wapazz lunchproeverij. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Eten was voortreffelijk voor een goede prijs!
danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
lekker gegeten met mijn vriendin.Goede service en ontvangst.Je voelt je thuis.De bijpassende dranken ook heel lekker
We komen nog terug
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke bediening, gezellige ambiance, de diversiteit van interieur maakt het speels, lekkere gerechten.
Uilenburg78 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. De keuze op de menukaart is enorm. Gelukkig neemt het vriendelijke personeel de tijd voor uitleg en advies. Zeker een aanrader als je van vlees houdt, maar ze hebben ons ook verrast met de mooie visgerechtjes. Wij komen snel een keer terug!
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top avond gehad. Goed eten met geode wijnen. Personeel met humor en geode service. Hooguit wat rumoerig, maar dat waren we zelf ook volgens mij. We hebben ons met alle gerechten laten verrassen met vier personen. Goed rekening gehouden met verschillende allergiën. Wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. We komen hier zeker nog terug!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een super sfeervol restaurant met goede bediening en heerlijk eten!!
Echt genieten.
Het personeel is heel vriendelijk, goede uitleg over de kaart zelfs over de vleessoorten.
Wij zijn fan!!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Qua eten sterwaardig.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten hier. Wappas goulashsoep en wappas coq au vin genomen, echt heel erg lekker. Als hoofdgerecht bavette. ..........wat een topper!! Zo mals!! De nagerechten vonden wij niet geweldig, nemen we ook niet meer. Maar voor de Wappas en de hoofdgerechten komen we zeker terug! Het is geen goedkope avond, maar wel echt heel erg lekker!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Attente bediening, helaas waren de aardappelen absoluut niet goed, vlees was goed en zacht maar om dan met een overdreven groot koksmes de klanten het vlees te laten snijden is te bizar voor woorden.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond wederom heerlijk gegeten. De gamba's pil pil zijn een echte aanrader net zoals de chateau briant. De bediening is ook top! Wij zullen zeker terug blijven komen.