Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk geluncht
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Beetje ruimte gebrek op de tafel ivbm het serveren van kleine plaatjes met gerechten. Verder was de smaak goed, vooral het gerecht met de knolselderij en ook de runderbavet was ook top.

Cheesecake had een rare structuur en smaak.

Maar al met al voor herhaling vatbaar
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
fantastische avond en heerlijk gegeten. We hebben ons niet ingehouden en toch was de rekening acceptabel. Dank voor een heerlijke avond
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Alles prima, maar de drankjes worden in schokkend kleine hoeveelheden ingeschonken.
Niet alleen bij de wijn is dit het geval, maar zelfs bij de koffie. Dat vind ik echt in een restaurant dat verder erg leuk en goed is, onwaardig en erg irritant en rekening opdrijvend. Dit is zeker de derde keer dat ik dit geconstateerd heb en een reden dat ik er al langer niet meer geweest was.
Dus doe daar eens wat aan. Normale hoeveelheden inschenken van de drankjes graag.
Maurice O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik wel eens vaker te gast geweest bij Swanjee en vanwege de goede ervaringen opnieuw langs gegaan. Maar deze keer vond ik het toch tegen vallen. Aan het eten lag het niet. Dat was goed. Vond het wel vervelend dat ik de bediening bij iedere gang moest herinneren aan mijn koemelk intolerantie en dat dus zekerheidshalve maar iedere checkte. Zou niet zo moeten zijn qua kwaliteitsambitie van Swanjee.
Wat me vooral tegenstond was de rommeligheid van de opstelling. Het restaurant was overvol. Daar kan Swanjee natuurlijk niks aan doen, behalve minder tafels aanbieden. Het was veel teveel op elkaar gepropt, dat qua beleving dus nog een keer negatitief werd versterkt door de drukte. Ik kon niet een normaal gesprek voeren met mijn tafelgenoot. Het geheel kreeg daardoor de indruk van een gaarkeuken. Jammer, want dit is niet in lijn met de ambitie, uitstraling en prijsstelling van Swanjee.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten van een Wapazz lunchproeverij. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Eten was voortreffelijk voor een goede prijs!
danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
lekker gegeten met mijn vriendin.Goede service en ontvangst.Je voelt je thuis.De bijpassende dranken ook heel lekker
We komen nog terug
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke bediening, gezellige ambiance, de diversiteit van interieur maakt het speels, lekkere gerechten.
Uilenburg78 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. De keuze op de menukaart is enorm. Gelukkig neemt het vriendelijke personeel de tijd voor uitleg en advies. Zeker een aanrader als je van vlees houdt, maar ze hebben ons ook verrast met de mooie visgerechtjes. Wij komen snel een keer terug!
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top avond gehad. Goed eten met geode wijnen. Personeel met humor en geode service. Hooguit wat rumoerig, maar dat waren we zelf ook volgens mij. We hebben ons met alle gerechten laten verrassen met vier personen. Goed rekening gehouden met verschillende allergiën. Wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. We komen hier zeker nog terug!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een super sfeervol restaurant met goede bediening en heerlijk eten!!
Echt genieten.
Het personeel is heel vriendelijk, goede uitleg over de kaart zelfs over de vleessoorten.
Wij zijn fan!!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Qua eten sterwaardig.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten hier. Wappas goulashsoep en wappas coq au vin genomen, echt heel erg lekker. Als hoofdgerecht bavette. ..........wat een topper!! Zo mals!! De nagerechten vonden wij niet geweldig, nemen we ook niet meer. Maar voor de Wappas en de hoofdgerechten komen we zeker terug! Het is geen goedkope avond, maar wel echt heel erg lekker!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Attente bediening, helaas waren de aardappelen absoluut niet goed, vlees was goed en zacht maar om dan met een overdreven groot koksmes de klanten het vlees te laten snijden is te bizar voor woorden.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond wederom heerlijk gegeten. De gamba's pil pil zijn een echte aanrader net zoals de chateau briant. De bediening is ook top! Wij zullen zeker terug blijven komen.
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
eerst gingen we elke maand, nu zijn we al een jaar niet meer geweest omdat we aan het sparen zijn. wat is me opgevallen: nieuwe kaart, heel wat nieuw personeel, nieuwe koks.... je zou verwachten dat de beleving daardoor een stuk anders zou zijn maar niets is minder waar :-) het is fijn om te zien dat kwaliteit over de jaren gewaarborgd is. vriendelijk en bekwaam personeel, super eten, topsfeer binnen. wat wil je nog meer?

Peter A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Op een zondagmiddag in Den Bosch dit restaurant ontdekt en voortreffelijk geluncht: ieder een weelderige salade coq au vin met kip die niet malser had gekund, heerlijk vers brood en een mooi glas port.
Sfeer, bediening, meubilair, het riep allemaal om een snelle terugkeer en een avond uitgebreid dineren. Echt heel goed.
Anne-Marije D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was lekker maar niet zo culinair en uitgesproken van smaak als je denkt wanneer je de foto's op de website ziet.
De service in het begin van de avond was zeer slecht en onvriendelijk (half uur geduurd voordat er iemand naar onze tafel kwam) maar later op de avond hebben ze dit helemaal goed gemaakt. Interieur lijkt meer op een bij elkaar geraapt van alles wat, niet ongezellig maar ik snap het interieur niet.
Joyce1609 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Superlekker eten, mooie zaak en goede, vriendelijke bediening. Steak tartaar aan tafel bereid was uitzonderlijk goed. Overige gerechten ook allemaal erg smaakvol en goed van kwaliteit. Grillgerechten overheerlijk. Mooi, de aandacht die aan het vlees wordt besteed en de uitleg die erover wordt gegeven. Je krijgt in deze zaak echt waar voor je geld en iets bijzonders tov andere restaurants. Aankleding is mooi, fijne stoelen en goede sfeer. Enige nadeel is misschien dat de bediening bij de bereidingen aan tafel toch wel erg dicht tegen andere gasten aan staat. Maar dat is een kleinigheidje. De kok aan het werk zien is overigens ook erg leuk.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt top!! Jammer dat we om 20:30 weg moesten...