Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Giel H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeker eens per jaar kom ik bij Swanjee als één van mijn favoriete restaurants in DB. Dit keer viel de (onervaren) service en belachelijke rekening me toch wat tegen. Voorheen werd je bij Swanjee geserveerd nu heb ik over de gehele avond de obers moeten roepen. Deze hadden vaak geen idee over de type wijn of vlees zodat we weer moesten wachten. Daarnaast werden we niet op de hoogte gesteld van de prijzen waardoor we uiteindelijk geconfronteerd werden met een rekening waarop een klein stukje vlees stond wat we hadden besteld twv 60 euro!
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was erg lekker, maar de service was helaas minder. Medewerkers vroegen soms 3x hetzelfde, vervolgens werd er tijdens het eten vergeten te vragen of we nog wat wilde drinken. We hebben hierdoor meerdere malen 'droog' gestaan. Het personeel was zeer rommelig en viel elkaar vaak af in het zicht van de klanten. Hierdoor zaten we niet op ons gemak te eten. De frietjes waren daarnaast niet goed doorbakken, met onze feedback werd niets gedaan. En de bankjes zaten echt niet lekker. Te laag in verhouding met de tafel en door het warme weer veel te heet. Erg jammer, want het eten is wel lekker.
Myrke R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Super gegeten! Elke gang was weer een feestje❤
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Leuk de extra uitleg die je krijgt bij de gerechten!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met zijn 5-en gegeten. Bediening was prima! Eten was lekker
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super lekker eten en goede service maar tafels zijn veel te klein , glas wijn en een bord en tafel is vol, voor dat geld zou je meer verwachten
Renee C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Geweldig eten! Geweldige wijnen! Bediening was super en nam echt de tijd voor je. Het wapazz concept (wereldse tapa's) is super. Hier gaan we zeker vaker eten.
Marja&Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Voor herhaling vatbaar. Verrassende grote menukaart met brede mogelijkheden om diner samen te stellen en te bestellen. Mooie bijpassende wijnen.Service gericht personeel.
Mikhail T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk.
Mitchel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. De menu/drank kaart werd toegelicht, wat erg fijn is. Het personeel bij FF Swanjee is ook erg vriendelijk. Het is een aanrader, wat mij betreft een dikke 10!
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij werden enthousiast ontvangen door de gastheer. De kaart werd duidelijk uitgelegd en zelfs het vlees werd per soort uitgelegd aan tafel. Dit was een leuke extraatje. Het eten is zeer goed. Van hoge kwaliteit, goed op smaak en ruim voldoende.
Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Restaurant is een beetje te krap voor het aantal gasten dat wil komen eten. Service, gastvrijheid en beleving van hoog niveau. Prijs kwaliteit zeer dik in orde!
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig restaurant met goed eten, waar ik met alle plezier naar terug ga.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voorgerecht hoofdgerecht volgen in rap tempo. Na korte tijd stonden we al weer buiten. Kwaliteit eten is goed. We hadden het gevoel dat we moesten opschieten. Er heerst geen rust.
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op een zeer vriendelijke wijze ontvangen bij FFSwanjee, Als buitenstaander tussen de Boschenaren voelden wij ons direct thuis. De bediening was attent en zeer goed op de hoogte van dat wat er op de kaart stond. Een extra uitleg over de te verkrijgen vleessoorten maakte het compleet. Wat heb ik een geweldige bavette gegeten. Malser kan gewoon niet!! Het enige wat me stoorde was de kleine tafel waar we aan zaten. FFSwanjee is echt niet de enige in deze branche, maar ik stoor me mateloos aan een veel te kleine tafel tafel met lampje, vaas met bloem en peper en zout stel waardoor je een waar mikado moet verrichten om je glas wijn ergens neer te zetten. Hier zou ik een oplossing voor bedenken als ik hen was. Met twee personen circa 100 euro kwijt. Is wat aan de hoge kant maar daar krijg je dan ook wat voor. We hadden om 18:00 uur gereserveerd en dat was nodig want de tent zat reeds vol. Bij het verlaten van het restaurant stond er een lange wachtrij. Reserveren is dus een pré.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Afgelopen donderdag met 7 personen gegeten bij ff Swanjee. De gerechten waren (zoals gewoonlijk) weer prima.
Mooie voorgerechten/Wapaz en als hoofdgerecht allemaal aan een voortreffelijk stukje vlees. Chateaubriands en Bavettes, heerlijk mals en zeer smakelijk.
Wijnen ook weer prima en mooi passend bij de grechten.
Enige aandachtspunt was de bediening. Uitermate vriendelijke serveerster maar niet zo kundig... een dozijn oesters zijn er 12, dus inderdaad 2x een schoteltje met 6. En toen bleken er überhaupt nog maar 6 oesters te zijn..... Tja, zeg dat dan even.
Verder niet in de gaten dat we naast de oesters (als opstarter) dus ook inderdaad allemaal een voorgerecht hadden besteld. Daardoor duurde het wel erg lang voordat we aan ons eerste gerechtje konden beginnen.
Nieuwe mensen iets beter begeleiden jongens, voor de gasten prettig, maar ook voor hen wel zo fijn lijkt me !!
Verder weer prima.
René D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten super lekker zeer goede kwaliteit
Helaas zat er een erg luidruchtige groep ( erg storend )
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk goed restaurant. Vriendelijke bediening. Eten is goed niet te veel of te wein ik ga. Aanrader als je goed wil lunchen.
Wieteke P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, ons laten verassen met een verrassingsmenu, voor herhaling vatbaar! Erg leuke avond gehad, mede dankzij het vriendelijke personeel.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening is goed en ze leggen de gerechtjes goed uit. Zeker een aanrader!