Over restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij FF Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag FF Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in FF Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Joyce1609 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt top!! Jammer dat we om 20:30 weg moesten...
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ff Swanjee blijft toch wel het beste restaurant van Den Bosch. Verrassende gerechten, een gemoedelijke sfeer en zeer prettige bediening. Als zwangere moet je tijdens uit eten gaan vaak inbinden in kwaliteit en keuzes die je kan maken. Bij ff Swanjee is dat zeker niet het geval! Men doet zelfs extra zijn best om alles tot in de puntjes te verzorgen. De smaken van de gerechten zijn seizoensgericht en zorgvuldig op elkaar afgestemd. Gewoon kei lekker dus! Een aanrader voor een avondvullend diner.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was veel en aantrekkelijk. Het leunt daarbij wel erg op primaire smaken: vet, zout en zoet. Minder op kruiden of verfijnde structuren. Moet je zin in hebben. De cocktails en drankjes die ze hebben zijn een verrijking voor het eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Tafeltjes véél te klein. Tussenruimte tussen de tafeltjes is nagenoeg nihil. Omdat er zoveel tafels kort op elkaar staan is het in het restaurant buitengewoon rumoerig. Personeel heel vriendelijk, maar zijn niet te verstaan door het lawaai. Niet te doen om een gesprek te voeren met je tafelgenoot.
Gerdy S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was super goed met uitleg.
Wel groot minpunt dat we met dessert verzocht werden aan andere tafel te gaan zitten, die van ons was nodig voor grote groep. Net gewisseld en dessert op, werden we verzocht te gaan. Onze tijd zat erop????? Bleek dat je ook een eindtijd krijgt over de telefoon, online met reserveren, niet en dat wisten we niet. Dat was wel jammer.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk eten met aandacht en service in een fijn en mooi restaurant. Akoestisch wat rumoerig maar dat heeft ook iets gezelligs
Invde .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk eten met top bediening... ze snappen hoe het moet bij Ff swanjee.

Ik vond alleen de "huiswijn" zoals het werd gebracht wel aan de dure kant. Ik had niet verwacht dat een fles €46 kost. Maar ze smaakten goed :)
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gekozen voor een viergangenmenu ff Swanjee. Aangenaam verrast met bij elke gang meerdere kleine gerechtjes. Mooie combinaties van vlees en vis/zeevruchten en heerlijke nagerechten. ff Swanjee beschikt over een wijnkaart met veel mooie smaakvolle wijnen. De bediening was vriendelijk, correct en vlot. Als minpuntje zou ik willen noemen de grote fauteuils waarin wij zaten (er zijn overigens ook tafels met gewone stoelen): heel comfortabel, alleen zak je er behoorlijk diep in weg waardoor je het gevoel krijgt "onder de tafel" te zitten. Dit hebben we opgelost door op kussens te gaan zitten :).
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg vriendelijke bediening en heerlijke lunch. Verrassende gelegenheid met diverse verschillende zitplaatsen. Leuk voor twee, maar ook voor meerdere mensen. Komen zeker terug.
Ibrattinga .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wederom een heerlijke avond bij ff swanjee. Een goed glas wijn, lekker eten en lekker bijkletsen. Echt een aanrader. Borrelen en eten combineren. Je hoeft niet meer ergens anders naar toe.
W B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik deel de mening absoluut niet van Topper. De beoordeling van 8.3 is verkeerd geschreven want moet zijn 3,8.
De arrogantie om niet te reageren op een persoonlijk geschreven mail is ronduit bedroevend te noemen en getuigd van minachting. Je gaat voor een menu-tje en vragen dan of je de kaart wilt hebben voor een dessert. Met vijf personen precies afgemeten 5 stukjes brood en de schaaltjes met geruchten bedoeld voor 5 personen is niet eens genoeg voor 2 personen. Nee, niet weer.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Supergezellige avond gehad bij ff swanjee met projectteam. Hebben ons een aantal gangen laten verrassen, want kiezen uit deze kaart is schier onmogelijk. Een keur aan hapjes / gerechtjes verschijnt dan in het gewenste aantal gangen op tafel. Keuze gemaakt om hierbij ook (heerlijke) grill gerechten te krijgen. Als dessert met tafelgenote een ijsfondue uitgeprobeerd, ziet er vooral leuk uit met die dampende stikstof op tafel. Goede gin-tonic, heerlijke wijn, goede gin-tonic en prima koffie. Kortom: avondvullend programma.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed gegeten, goed gezeten met fijn gezelschap!
Goede service, beetje duur. Leuke personeel, snel en proffesioneler geholpen. Al met al een gezellige avond gehad.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Perfecte avond. Lekkere gerechten, vriendelijke bediening, kindvriendelijk en gezellige sfeer. We komen graag vanuit Brussel terug voor deze ervaring
Rael O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een fijne sfeer en zeer goede bediening. We hebben gekozen voor de wapazz proeverij. De 4 verschillende gangen waren erg smakelijk!
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad en erg goed gegeten. Het concept met wapas is een aanrader, kleine gerechten waardoor je van alles kunt proeven. De bediening was goed en aardig zonder dat het vervelend is.
Abolster .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Absolute aanrader! Heerlijk geluncht op een drukke zondagmiddag. Er is veel kennis en ervaring in huis met mensen die vanwege allergieën of intoleranties beperkt zijn in hun keuze. Ik had niets vooraf gereserveerd of besproken, maar er werd heel goed ingespeeld op mijn ingewikkelde FODMAP dieet. Doordat er zo geweldig goed werd meegedacht en de lunch van de kaart werd aangepast aan wat ik wél mocht eten, heb ik heerlijk kunnen lunchen. Pluim voor de bediening en de keuken.
Sandy86 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, de prijs is wat hoger dan gemiddeld, maar is het zeker waard! De ambiance is top en de bediening zeer vriendelijk.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Jaja, een rare naam voor een restaurant, maar er is een reden waarom het hier altijd super druk is: de kwaliteit van het vlees is onovertroffen.
Super mals en super lekker. Vers bereid en in ons geval zit je bij de kok aan tafel (aan de grillbar) om te kijken hoe het wordt bereid. Ogenschijnlijk simpel, maar alleen een professional kan het zo goed als bij FF Swanjee.
Hier wederom erg lekker gegeten met mijn vrouw. En ik zeg het niet vaak, maar hier kun je gerust komen en nooit teleurgesteld worden. Ik kom hier voor het vlees, maar als voorgerecht serveert men heerlijke coquilles; een aanrader (jammer dat die portie zo klein is).
De bediening is goed; soms wat onervaren en wat hectisch, maar dat hoort erbij. Het is vaak dringen geblazen in FF Swanjee.
De kaart is overigens wel apart en ook te onoverzichtelijk met allerleid tierelantijntjes - dat hoeft niet en leidt alleen maar af van de inhoud. Het is zeker geen goedkoop restaurant. De inrichting is niet zo mijn smaak, maar zoals gezegd kom ik hier om te eten.
Ik zou zeggen: ga daar eens eten en neem altijd een medium gebakken steak; maakt niet uit welke; ze zijn allen super!