Restaurant ff Swanjee

Hinthamerstraat 76-78 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Anton E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was wederom heel goed. Niet uitmuntend. Maar gewoon heel goed. Voor de gekkigheid de sashimi vooraf geprobeerd. Mooie vis ingekocht. Maar waardeloos gesneden. Lelijk geproportioneerde stukken met een vermoedelijk verkeerd koksmes. Maar ja, vis bestellen in een vlees restaurant is misschien ook niet slim. Vooraf wat Iberico besteld. Zeer lekker en mooie kwaliteit. Alleen ook niet mooi gesneden en veel te kleine portie. Als hoofdgerecht chuck flaps. Bereiding, kwaliteit en smaak was dikke 8. Personeel: ze deden goed hun best, maar bediening miste elegance en was oncharmant. In een redelijk volgepakt restaurant waar ze constant tussen tafeltjes wurmen valt zoiets op. Erger: de productkennis van personeel was te beperkt. Waar komt de chuck flap vandaan, wat is de Nederlandse benaming? Allemaal onbekend. Restaurant drijft op uitgemolken maar verdiende en begrijpelijke succesformule. Wordt wel tijd voor innovatie. Was geen vervelende ervaring, maar ik heb het hier nu wel gezien, volgende keer in den bosch tijd voor iets nieuws.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heel leuk restaurant. Lekker gegeten en goede bediening. Leuk om allerlei gerechtjes te proeven en dat alles op eigen tempo kan en ze steeds checken hoe je het wil. Echt een fijne avond gehad, zeker een aanrader!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Eerst een stater gekregen van diverse worst. De smaken waren heerlijk. Steak tartaar werd aan tafel verder bereid. Leuk om te zien! Genoten van een mooie stukje bavette. Bediening was erg vriendelijk.
Michelle N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wij hebben laatst in dit geweldige restaurant gegeten, mooie zitplek met uitzicht op de Sint-Jan. Wij komen paar keer per jaar om de nieuwe kaart te proberen en ook dit keer was t super goed, alle smaken en combinaties kloppen gewoon.. Bediening was weer zoals altijd vriendelijk en heel ervaren, elke gang uitleg wat er op je bord ligt en natuurlijk de vleesplank blijft leuk zoals ze dat doen. Een echte aanrader en ons lievelings restaurant!
laura H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben een top avond gehad. Het eten was goed, kregen bij elke gang keurig uitleg. De bediening was top vooral Mees was super.
Team Swanjee Bedankt voor de top avond.
Ing V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zelden zo slecht gegeten voor zoveel geld . Bediening niet goed , wijnen te duur en eten niet in verhouding met de prijs die berekend wordt . Eens maar nooit weer.
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeker eens per jaar kom ik bij Swanjee als één van mijn favoriete restaurants in DB. Dit keer viel de (onervaren) service en belachelijke rekening me toch wat tegen. Voorheen werd je bij Swanjee geserveerd nu heb ik over de gehele avond de obers moeten roepen. Deze hadden vaak geen idee over de type wijn of vlees zodat we weer moesten wachten. Daarnaast werden we niet op de hoogte gesteld van de prijzen waardoor we uiteindelijk geconfronteerd werden met een rekening waarop een klein stukje vlees stond wat we hadden besteld twv 60 euro!
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was erg lekker, maar de service was helaas minder. Medewerkers vroegen soms 3x hetzelfde, vervolgens werd er tijdens het eten vergeten te vragen of we nog wat wilde drinken. We hebben hierdoor meerdere malen 'droog' gestaan. Het personeel was zeer rommelig en viel elkaar vaak af in het zicht van de klanten. Hierdoor zaten we niet op ons gemak te eten. De frietjes waren daarnaast niet goed doorbakken, met onze feedback werd niets gedaan. En de bankjes zaten echt niet lekker. Te laag in verhouding met de tafel en door het warme weer veel te heet. Erg jammer, want het eten is wel lekker.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Swanjee - voor ons vaste prik aan de grillbar! Erg leuk en lekker - zowel met partner als met vrienden. Je ziet wat er gebeurd en hebt interactie. Eten aan tafel ook perfect.
Myrke R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Super gegeten! Elke gang was weer een feestje❤
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Leuk de extra uitleg die je krijgt bij de gerechten!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met zijn 5-en gegeten. Bediening was prima! Eten was lekker
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super lekker eten en goede service maar tafels zijn veel te klein , glas wijn en een bord en tafel is vol, voor dat geld zou je meer verwachten
Renee C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Geweldig eten! Geweldige wijnen! Bediening was super en nam echt de tijd voor je. Het wapazz concept (wereldse tapa's) is super. Hier gaan we zeker vaker eten.
Marja&Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Voor herhaling vatbaar. Verrassende grote menukaart met brede mogelijkheden om diner samen te stellen en te bestellen. Mooie bijpassende wijnen.Service gericht personeel.
Mikhail T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk.
Mitchel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. De menu/drank kaart werd toegelicht, wat erg fijn is. Het personeel bij FF Swanjee is ook erg vriendelijk. Het is een aanrader, wat mij betreft een dikke 10!
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij werden enthousiast ontvangen door de gastheer. De kaart werd duidelijk uitgelegd en zelfs het vlees werd per soort uitgelegd aan tafel. Dit was een leuke extraatje. Het eten is zeer goed. Van hoge kwaliteit, goed op smaak en ruim voldoende.
Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Restaurant is een beetje te krap voor het aantal gasten dat wil komen eten. Service, gastvrijheid en beleving van hoog niveau. Prijs kwaliteit zeer dik in orde!
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig restaurant met goed eten, waar ik met alle plezier naar terug ga.