Over het restaurant Restaurant ff Swanjee

Een avondje uit bij ff Swanjee

Wil je een dagje doorbrengen in Den Bosch? Dan mag ff Swanjee zeker niet aan je programma ontbreken. Het restaurantje heeft een zeer ontspannend interieur waarin veel gasten zich onmiddellijk thuis voelen. Er is ook een uitgebreide menukaart en heel wat lekkere cocktails. Een avondje uit kan dus zeker in ff Swanjee, want met de hapklare gerechten, originele wijnen en overheerlijke cocktails kan je zeker niet verkeerd gaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant ff Swanjee

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke bediening, gezellige ambiance, de diversiteit van interieur maakt het speels, lekkere gerechten.
Uilenburg78 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. De keuze op de menukaart is enorm. Gelukkig neemt het vriendelijke personeel de tijd voor uitleg en advies. Zeker een aanrader als je van vlees houdt, maar ze hebben ons ook verrast met de mooie visgerechtjes. Wij komen snel een keer terug!
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top avond gehad. Goed eten met geode wijnen. Personeel met humor en geode service. Hooguit wat rumoerig, maar dat waren we zelf ook volgens mij. We hebben ons met alle gerechten laten verrassen met vier personen. Goed rekening gehouden met verschillende allergiën. Wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. We komen hier zeker nog terug!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een super sfeervol restaurant met goede bediening en heerlijk eten!!
Echt genieten.
Het personeel is heel vriendelijk, goede uitleg over de kaart zelfs over de vleessoorten.
Wij zijn fan!!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Qua eten sterwaardig.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten hier. Wappas goulashsoep en wappas coq au vin genomen, echt heel erg lekker. Als hoofdgerecht bavette. ..........wat een topper!! Zo mals!! De nagerechten vonden wij niet geweldig, nemen we ook niet meer. Maar voor de Wappas en de hoofdgerechten komen we zeker terug! Het is geen goedkope avond, maar wel echt heel erg lekker!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Attente bediening, helaas waren de aardappelen absoluut niet goed, vlees was goed en zacht maar om dan met een overdreven groot koksmes de klanten het vlees te laten snijden is te bizar voor woorden.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond wederom heerlijk gegeten. De gamba's pil pil zijn een echte aanrader net zoals de chateau briant. De bediening is ook top! Wij zullen zeker terug blijven komen.
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
eerst gingen we elke maand, nu zijn we al een jaar niet meer geweest omdat we aan het sparen zijn. wat is me opgevallen: nieuwe kaart, heel wat nieuw personeel, nieuwe koks.... je zou verwachten dat de beleving daardoor een stuk anders zou zijn maar niets is minder waar :-) het is fijn om te zien dat kwaliteit over de jaren gewaarborgd is. vriendelijk en bekwaam personeel, super eten, topsfeer binnen. wat wil je nog meer?

Peter A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Op een zondagmiddag in Den Bosch dit restaurant ontdekt en voortreffelijk geluncht: ieder een weelderige salade coq au vin met kip die niet malser had gekund, heerlijk vers brood en een mooi glas port.
Sfeer, bediening, meubilair, het riep allemaal om een snelle terugkeer en een avond uitgebreid dineren. Echt heel goed.
Anne-Marije D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was lekker maar niet zo culinair en uitgesproken van smaak als je denkt wanneer je de foto's op de website ziet.
De service in het begin van de avond was zeer slecht en onvriendelijk (half uur geduurd voordat er iemand naar onze tafel kwam) maar later op de avond hebben ze dit helemaal goed gemaakt. Interieur lijkt meer op een bij elkaar geraapt van alles wat, niet ongezellig maar ik snap het interieur niet.
Joyce1609 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Superlekker eten, mooie zaak en goede, vriendelijke bediening. Steak tartaar aan tafel bereid was uitzonderlijk goed. Overige gerechten ook allemaal erg smaakvol en goed van kwaliteit. Grillgerechten overheerlijk. Mooi, de aandacht die aan het vlees wordt besteed en de uitleg die erover wordt gegeven. Je krijgt in deze zaak echt waar voor je geld en iets bijzonders tov andere restaurants. Aankleding is mooi, fijne stoelen en goede sfeer. Enige nadeel is misschien dat de bediening bij de bereidingen aan tafel toch wel erg dicht tegen andere gasten aan staat. Maar dat is een kleinigheidje. De kok aan het werk zien is overigens ook erg leuk.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt top!! Jammer dat we om 20:30 weg moesten...
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ff Swanjee blijft toch wel het beste restaurant van Den Bosch. Verrassende gerechten, een gemoedelijke sfeer en zeer prettige bediening. Als zwangere moet je tijdens uit eten gaan vaak inbinden in kwaliteit en keuzes die je kan maken. Bij ff Swanjee is dat zeker niet het geval! Men doet zelfs extra zijn best om alles tot in de puntjes te verzorgen. De smaken van de gerechten zijn seizoensgericht en zorgvuldig op elkaar afgestemd. Gewoon kei lekker dus! Een aanrader voor een avondvullend diner.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was veel en aantrekkelijk. Het leunt daarbij wel erg op primaire smaken: vet, zout en zoet. Minder op kruiden of verfijnde structuren. Moet je zin in hebben. De cocktails en drankjes die ze hebben zijn een verrijking voor het eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Tafeltjes véél te klein. Tussenruimte tussen de tafeltjes is nagenoeg nihil. Omdat er zoveel tafels kort op elkaar staan is het in het restaurant buitengewoon rumoerig. Personeel heel vriendelijk, maar zijn niet te verstaan door het lawaai. Niet te doen om een gesprek te voeren met je tafelgenoot.
Gerdy S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was super goed met uitleg.
Wel groot minpunt dat we met dessert verzocht werden aan andere tafel te gaan zitten, die van ons was nodig voor grote groep. Net gewisseld en dessert op, werden we verzocht te gaan. Onze tijd zat erop????? Bleek dat je ook een eindtijd krijgt over de telefoon, online met reserveren, niet en dat wisten we niet. Dat was wel jammer.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk eten met aandacht en service in een fijn en mooi restaurant. Akoestisch wat rumoerig maar dat heeft ook iets gezelligs
Invde .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk eten met top bediening... ze snappen hoe het moet bij Ff swanjee.

Ik vond alleen de "huiswijn" zoals het werd gebracht wel aan de dure kant. Ik had niet verwacht dat een fles €46 kost. Maar ze smaakten goed :)
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gekozen voor een viergangenmenu ff Swanjee. Aangenaam verrast met bij elke gang meerdere kleine gerechtjes. Mooie combinaties van vlees en vis/zeevruchten en heerlijke nagerechten. ff Swanjee beschikt over een wijnkaart met veel mooie smaakvolle wijnen. De bediening was vriendelijk, correct en vlot. Als minpuntje zou ik willen noemen de grote fauteuils waarin wij zaten (er zijn overigens ook tafels met gewone stoelen): heel comfortabel, alleen zak je er behoorlijk diep in weg waardoor je het gevoel krijgt "onder de tafel" te zitten. Dit hebben we opgelost door op kussens te gaan zitten :).