Restaurant Familia Maastricht

Heggenstraat 3 6211 GW Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Familia Maastricht

Als gast voel je je bijzonder welkom in dit industrieel horecabedrijf. Het team van Familia Maastricht doet elke dag weer zijn uiterste best om gasten van harte welkom te heten, zich lekker thuis te laten voelen en hen te laten genieten van een heerlijke maaltijd tegen een zeer vriendelijke prijs.
De Italiaanse en Argentijnse keuken maken Familia dan ook compleet. Een mooie mix van heerlijk pasta’s en smakelijke steaks.

Meer informatie over restaurant Restaurant Familia Maastricht

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Familia Maastricht

Anneliese M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gemoedelijke restaurant. De spare Ribs waren fantastisch en pasta truffel smaakvol. Fijne kennis van de bediening. Ons zie je weer snel.
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geen restaurant voor culinair genieten (iens cijfer misleidend). Meer cafe eten, wel knus en gezellig maar roemoerig. Brood was niet vers, garnalen kroketten koud. Tomatensoep niet vers en de pasta truffel smakeloos.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kapotte stoelen. Slechte bediening. Geen kennis. Eten was zo slecht dat we het hebben laten staan. Personeel op de hoogte gebracht. Geen reactie en de rekening 100% betaald. Super slechte tent!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Drukke avond op Kerstavond. Maar bediening nam de tijd en was buitengewoon vriendelijk. Timing gangen uitstekend en kwaliteit van het eten was zeer goed. Aanradertje!
Lichelle M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Al het eten was heerlijk! Vooral de hertenbiefstuk was perfect gegaard en super mals! Gezellige sfeer en goede wijn, zeker een aanrader
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Op korte termijn gereserveerd via Lens met 20% korting (altijd leuk) en lieten ons verrassen. We hadden een hoge tafel. Ik zat op de kruk en vond het niet zo comfortabel zitten. Gleed er soort van af. We hadden het menu (herten birfstuk en kabeljauw met heerlijke saus). Lekker! De bediening was attent en dachten mee. Een aanrader.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Alles
was goed bereid, maar was wel erg vlak qua smaak.Beperkte keuze.Bediening liep in elkaars wijk..beetje rommelig.
Kenneth V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig en niet te druk restaurant met zeer vriendelijke en enthousiaste mensen. Ligt eveneens pal tussen de winkels zodus goed en makkelijk te bereiken na dagje shoppen
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele geslaagde avond..komen zeker terug. Fijn dat je de tijd kreeg om te genieten en men niet te snel aan de tafel stond
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Inrichting is wat gedateerd. Eetcafé achtig. Mijnwerkers Lampen boven de hoge tafels zijn veel te fel. Dat maakt het ongezelliger.
Eten is goed, maar opmaak bord kan stukken beter. Denk dat je door een paar simpele aanpassingen de hele ervaring een stuk beter kunt maken.
Anneliese M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gezellig familie restaurant. Mooie opgemaakte gerechten en heerlijk van smaak. Wij hadden een mooie fles chianti die de ober adviseerde bij onze heerlijke pasta truffel. Wij komen zeker weer terug.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk Restaurant, wij waren via de AH actie , menu voor 32,95 Euro, waarvan 1 gratis, het was op zich prima keuze voldoende, wellicht iets anders moeten kiezen, maar wij hadden samen de Zalmtartaar, was prima, en als hoofdgerecht de tagliatelle deze was een beetje flauw van smaak, hier mag iets rijker met de ingrediënten gewerkt worden. het dessert was weer prima.

Kortom, toch een prima avond, naast ons zat een groep collegae, van 25 man, ja dat is niet rustig, snap ik ;-)
Fons B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed gegeten en vriendelijke bediening. Reden om hierheen te gaan was optreden van jazz-musici van (onder andere?) Conservatorium Maastricht, en daar hebben we echt van gesmuld.
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was echt super we wisten niet welke wijn we wilden en de ober kwam met 3 wijnen die hij liet proeven en 1 was ook onze keuze dus hij luisterde erg goed wat we wilden
Ook legde hij het hele ah menu uit op een zeer fijne manier
De tijd tussen de gerechten was echt goed en eten was ook super lekker kom zeker een x terug
CRL L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Absoluut aardige bediening. Menu kaart beperkt voor een Italiaan. Hoofdgerecht niet bijzonder. Koffie ronduit slecht. Snap de hoge 8+ Iens rating absoluut niet. Mager zesje.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg vriendelijke bediening en heerlijk vers en mooi opgemaakt eten.
het was dus veel beter dan onze eerste indruk.
Eerst nog even buiten op het terras wat kunnen drinken.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben prima gegeten, alles was zeer smakelijk en zag er heerlijk uit! Je kon ook zelf tempo van serveren aangeven.
Zeer vriendelijk personeel!
Lenie L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super lekker gegeten met de AH-bonnen.
Heel vriendelijk personeel in een restaurant waar vooral de buitengevel sfeerloos is.
Opknappen die handel en er komen veel meer gasten !
André D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik miste een schaaltje salade bij het hoofdgerecht en de dessert's was echt niks, we hebben maar koffie besteld!
Porties waren klein.