Restaurant Familia Maastricht

Heggenstraat 3 6211 GW Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Familia Maastricht

Genieten in Limburgse mijnen EDD's is niet weg te denken uit Maastricht!

Het interieur is gebaseerd op de oude Limburgse mijnen, denk aan de originele lampen, een schachtventilator en de glazen lichtkoepel. De keuken haalt zijn inspiratie uit Italië en Argentinië. Restaurant EDD's is van alle markten thuis. Ook de drankkaart slaat de plank niet mis: hierop vind je 50 speciaal bieren en diverse wijnen die zich aansluiten bij de gerechten. EDD's Enjoy Dining&Drinks

Meer informatie over restaurant Restaurant Familia Maastricht

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Familia Maastricht

Han V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een gezellig en leuk restaurant, heel sfeervol ook! We zaten aan een tafeltje buiten en we hadden er een echt zomers vakantiegevoel bij. Alsof we in Italie zelf waren!
edward35 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er ging van alles mis. Maar onze serveerster deed het prima! Het eten vonden wij tegen vallen, maar dat kan ook aan onze smaak liggen.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
MaartenenConchita .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren erg vroeg, maar was geen enkel probleem. De inrichting ziet er uit als een grand cafe. Eten is kwalitatief erg goed. Attente en vriendelijke bediening.
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hadden een bon van de AH.
Menu waar je uit kon kiezen was heerlijk.
Eten was prima klaargemaakt. De bediening was ook goed.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten !!! Zeer vriendelijke bediening !!! Graag weer !! Kregen vanwege de nieuwe naam een drankje van het huis : echt fijne avond gehad !!
Erika T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk sfeervol restaurantje, erg aardige bediening. Heerlijk gegeten.
Een van ons heeft een lactose allergie dus iets van sorbet bij de desserts zou een leuke aanvulling zijn. Verder was er voor haar genoeg te kiezen.
tjalling V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, vriendelijke bediening, originele gerechten, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar
christa J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We dachten bij Italiaans restaurant Edd's te gaan eten, maar het heet inmiddels Familia. Het eten was heerlijk (maar niet overduidelijk italiaans) en de bediening vriendelijk. De inrichting heeft iets weg van JulesVernes decor of een Metalclub... weer 'ns wat anders dan flessen in gevlochten manden aan de wand.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk en we hebben lekker gegeten zowel het vlees als visgerecht was goed. Borden waren mooi opgemaakt
E. M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het was een drukke vrijdag avond en toch wist het personeel snel en correct te werken. De kaart werd uitgebreid uitgelegd en het eten was super! Iedereen (7 man) was dol enthusiast. Onze dochter kon rustig spelen en kleuren (later zelfs slapen) waardoor wij lang hebben nagetafeld.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We zouden ook het bedrag p.p. betalen om hetzelfde menu en service te mogen ontvangen. Goede kwaliteit, presentatie en service. Voor herhaling (ook zonder AH zegels) vatbaar.
bkh .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ondanks de vriendelijke bediening was het eten niet bijzonder. Aan de entrecote zat vrijwel geen smaak terwijl die toch redelijk was klaargemaakt. Tijd voor een betere slager lijkt ons. Bij alle keuzes van het ah-menu lag het vlees en de vis op een laag ratatouille (niet vers gemaakt maar zo uit een potje.....) wat geen passende of smakelijke combinatie was. Op onze opmerking daar er geen smaak aan het vlees zat, werd als reactie wat glazig gekeken waarna men gauw iets anders ging doen. Dus helaas niet voor herhaling vatbaar
N. .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gereserveerd via AH restaurantactie. Door files en slecht weer zouden we veel later zijn, hierover gebeld, was geen enkel probleem om reservering te verzetten naar later op de avond. Voor elke gang twee of drie keuzes, voldoende. Voorgerecht kwam snel, zag er verzorgd uit en smaakte veelbelovend. Bij het hoofdgerecht ging het mis: we moesten 50 minuten wachten, na herhaaldelijk vragen kwam het eindelijk op tafel. Het was niet druk, er waren 3 tafels met eters en verder aantal borrelaars. We kregen portie frietjes aangeboden ter compensatie, beetje gekke combi maar wel aardig. De hoofdgerechten zelf (2x pasta) zagen er niet beter uit dan gemiddelde studentenhap en smaakten ook zo. Veel overgare pasta en room, heel weinig champignon en vrijwel geen groene asperge. Smaak erg vlak. Dessert was prima. Helaas stonden de frietjes vervolgens doodleuk op de rekening en was een extra compensatie in de vorm van gratis drankje ook wel netjes geweest. Teleurstellende ervaring.
henderikus K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ben zeer tevreden over dit restaurant. Mijn partner en ik hebben genoten van het diner en de bediening met uitgebreide uitleg over de gerechten. Kan dit restaurant enorm aanbevelen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Samen met mijn vrouw tijdens paar daagjes Maastricht hier lekker gegeten. Zeer gastvrije bediening, en wachttijden eten in overleg, wat zeer prettig was.
a.karelse1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
lekker gegeten, bij elk gerecht 3 keuzes van het AH diner, voor een mooie prijs. Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Jammer dat t vlees lauw was....volgende keer beter,...wel heel vriendelijk personeel....en sfeervolle zaak...we komen nog s terug!!
CH C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Allerhartelijkst en vriendelijke bediening. We hebben buiten gezeten, ook daar was een leuke sfeer gecreëerd en we hebben heerlijk gegeten! Werd ons gevraagd "hoe snel we de gangen wilden eten", wij hadden de tijd, maar de optie "precies goed" staat er niet bij, vandaar redelijk ingevuld. Tiptop in orde, bedankt.
Relana D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Super vriendelijke bediening, heerlijke maaltijden, mooi opgediend. Inrichting was erg sfeervol. Na iedere gang werd gevraagd of de volgende gang mocht komen of dat er even gewacht moest worden. Wij gaan zeker nog eens terug!