Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Catering
Henry58 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een AH arrangement 3 gangen. Een extra tussengerecht. Dit waren heerlijke gerechten, vis, vlees en allemaal lekker en een zalig verrassingstoetje
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals ik al in de eerste recensie over dit restaurant heb geschreven:
Het is een GOED restaurantwaar je vriendelijk wordt geholpen en een goed samengesteld menu krijgt voorgeschoteld, niet te veel maar precies voldoende.
estrelapinto .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk restaurant in het centrum van Oostvoorne. Prijs/kwaliteit is prima. Er was helaas geen keuzemenu tbv de ahrestaurantactie.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gewoon een gezellig restaurant met goede bediening en heerlijke gerechten.de bediening is heel vriendelijke en correct.Parkeren is ook geen probleem
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuk restaurant, heerlijk eten. Men mag wel iets meer alle gasten in de gaten houden, maar verder prima service/bediening.
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hadden een kortingkaart van AH en die hebben we gebruikt bij Restaurant Eus...
Gezellig restaurant leuke mensen....we waren vroeg...was nog stil maar liep aardig vol....
Het eten was erg lekker en daar kwamen we voor....
Drie gangen menu...we zullen zeker nog eens terug komen....2017.........
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurantje , er zong een zangeres, ze zong goed en niet te hard, bediening had het erg druk maar alles liep goed, sfeer ook prima.
h.vischer .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was oke. We moesten erg lang op het eten wachten en konden maar uit 2 samengestelde menu's kiezen. Zou er niet snel weer heen gaan. Jammer hoor.
rudolf-dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben bij EUS heerlijk gegeten! We hadden met de 2e gratis actie van AH geboekt. EUS had daar een speciaal menu voor met voldoende variatie mogelijkheden. De markreel, als tussen gerecht was werkelijk verrukkelijk.
De service was uitstekend. Er was een tafel voor ons, maar we mochten kiezen waar we wilde zitten. De bediening was prima maar niet opdringerig. Alleen het brood aan het begin had van ons niet zo veel.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hadden een reservering via de ah actie van Iens Een gezellige sfeer met vriendelijk personeel het eten was goed en verzorgt in de avond zong de kok nog live mooie liedjes en de serveerster sloot later ook aan dit gaf een extra gezellig sfeertje zeker de moeite waard om terug te keren
i.klinker .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg attente bediening en er was prima rekening gehouden met het zoutarme dieet van mijn echtgenote.Dit is voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een restaurant dat de naam meer dan waard is gewoon zeer goed
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eus is een gezellig familie restaurant waar je een redelijke prijs kwaliteit verhouding is.
Het personeel is zeer vriendelijk en wil meedenken in het geval er kleine kinderen bij het gezelschap zijn.
Conny66 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eus is een gezellige eetgelegenheid. Wel wat druk, vooral in het begin. Wij kwamen via de AH actie. Was wel met een beperkte keuze maar dat was van te voren bekend. Voorgerecht kwam razend snel, stond al klaar, samen met heerlijk brood. Extra tussengerechtje genomen, was ook lekker. Hoofdgerecht was ook goed. Groenten waren minimaal, had iets meer gekund. Nagerecht was een beetje standaard. Normaal gesproken kost dit alles € 39.00 en dan vind ik het aan de dure kant. Ons nagerecht was al geruime tijd op voordat er nog gevraagd werd of we nog koffie/ thee wilde. Ze waren druk met het opruimen. De kok ging nog wat zingen en de sfeer was heel gemoedelijk.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Restaurant Eus is een zeer gezellig en goed restaurant. Zeer attente en vriendelijke bediening en een heel goede sfeer. Het restaurant is mooi ingericht en niet te groot.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was weer voortreffelijk en het warme welkom en de fijne bediening maakte dat het een heerlijke avond uit is geweest.
H V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Eus in Oostvoorne. Auto konden wij goed kwijt. We werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Wij hebben gekozen voor een driegangenmenu. Eigenlijk waren alle drie de gangen heerlijk.
De chocolademousse was werkelijk subliem. Ik zou zeggen, gewoon doen! Echt een aanrader.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
supervriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met AH spaaractie. Gelijk even naar de normale kaart gekeken en gaan hier zeker nog eens terug.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Prima menu maar heel erg aan de veilige kant: Vitello Tonnato, Bavette en dessert met ijs, mouse en fruit. Het voorgerecht was een paar graden te koud, De bavette was prima bereid maar het groentegarnituur stelde teleur. Als dat wat spannender (en hoger op smaak) was geweest, had dat het hele menu opgetild. De huisgemaakte frites verdienen een eervolle vermelding.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer een topavond gehad met vrienden. Goede kwaliteit van gerechten en zeer vriendelijk personeel. Als je geluk hebt gaat Eus zingen, maar helaas hij was er niet. Syl heeft op verzoek gezonden en een van onze tafelgenoten heeft een paar nummers van Frank Sinatra ten gehore gebracht, wat bij de overige gasten ook in smaak viel. Wij komen zeker terug ook zonder AH bonnen hoor!!