Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eus

Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten ! Erg leuke bediening en bij het heerlijke verrassingstoetje ook nog getrakteerd op livemuziek ! Zeker een aanrader en komen ook zeker nog een keer terug !
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
gisteren samen met een vriendin onze AH Bon benut bij Eus, echt een aanrader. Het eten was echt super lekker, veel verse producten, zeer attente dames van de bediening, een van hen kon echt een goed lied ten gehore brengen. al met al voor herhaling vatbaar. Bedankt
jvanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
ontvangst was hartelijk, tafel is gezellig gedekt. Brood dat klaar staat in een zakje met de daarbij behorende boter is erg smakelijk en ook net even anders.
Gerechten zien er super verzorgd uit en zijn bovendien zeer smakelijk. Optie om tussengerecht te nemen bij het "vaste" menu is een hele goede optie omdat mijn partner een grote eter is.
Kortom geslaagde avond. Zeker aan te bevelen bij vrienden.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was weer ern super lekker diner. Gebruik gemaakt van de AH actie en wederom prima verzorgd.zeer creatief opgediend en heerlijke wijn erbij.
G G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening! Altijd top!
c.bogaards .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg gezellig restaurant met een zingende kok/eigenaar...zingt lekkere rustige achtergrond muziek! Het eten is prima evenals de bediening... we gaan zeker nog eens terug!
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hdaden gekozen voor een ah menu. Wat betekende dat wij een speciaal men kregen. Hierin konden wij dan ook beperkt kiezen. Het voorgerecht was kalfsrosbief. Ondanks dat mijn partner niet gek is op zowel rosbief als kalfsvlees, vond het het toch wel smakelijk. Na het voor gerecht was er de keuze tussen diamanthaas of een visgerecht. Mijn partner koos het visgerecht en ikzelf had de diamanthaas. Helaas had de diamanthaas een lichte leverachtige smaak. Het dessert bestond uit witte en bruine chocolade mousse, spekkoekijs en bladerdeeg. De bladerdeeg was erg saai, had best een laagje zoetigheid overheen gemogen. En de bruine chocolademousse had een lichte anijssmaak.

Al met al wel erg lekker gegeten.
mvanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
het restaurant Eus is goed als je niet te hoge eisen stelt aan het eten ( diner )
weinig groenten bij het hoofdgerecht . Volgens mijn man was de biefstuk van de haas uitstekend.

prima restaurant verder en de service is goed.
elly S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het was gezellig, hartelijk ontvangen. En het eten is superlekker.
Ook speciale wensen, zoals: geen kruiden, werd prima opgelost.
Kortom, een heerlijk avondje uit !
vanrooy .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben met de AH actie bij Eus gegeten.
Een driegangenmenu met extra een kaasplankje.
Voorgerecht van rosbief, schelvis en partner biefstuk alles prima in orde.
Kaasplankje heerlijk.
Het granddessert was lekker.
Kortom lekker gegeten.
Jurgen F. H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ook nu weer werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Aan tafel kregen we het menu te horen. En na een drankje geserveerd te hebben nam zij onze bestelling op. De gerechten werden keurig, met niet te lange tussen tijd, geserveerd. En het verrassing's dessert was een echte verrassing, heerlijk.
Miep V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heb er met mn vriendin heerlijk gegeten, was gezellig, leuk ontvangst en mooie inrichting, ga er zeker nog een keer terug.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vandaag 3gangen menu gegeten bij Eus. Het is een mooi restaurant welke goed is ingericht. De bediening is uitermate vriendelijke wat nog maar weinig te vinden is tegenwoordig. We begonnen met de carpaccio welke goed op smaak was. Tweede namen wij een diamanthaas welke wat aan de droge kant was en meer Well Done karakter had dan een medium. Gelukkig maakte het dessert alles goed en was het een top etentje met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Hier komen wij zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Eus. We hadden van tevoren gereserveerd via de AH-actie en naast de keuze van vlees of vis bij het driegangenmenu kon je ook een tussengerecht (scholfilet) kiezen. Wij kozen voor het viergangenmenu, bestaande uit ham en meloen vooraf, de scholfilet als tussengerecht en de diamanthaas als hoofdgerecht. Het nagerecht was een verrassingstoetje, bestaande o.a. uit frambozenijs, chocolademousse en fruit. Alle gerechten smaakten prima, de bediening was vriendelijk en zeker niet opdringerig. De prijs/kwaliteitverhouding was dik in orde!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig restaurant gelegen op een goede locatie. De ontvangst, de bediening en het eten was uitstekend, we komen zeker bij restaurant EUS terug.
Marty V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn man. de bediening was erg vriendelijk. we hebben buiten gezeten. Binnen vind ik het erg donker!
Norma M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima avond gehad in Eus. Mooi inrichting, gezellig sfeer, goed eten en vriendelijk bediening die in de juiste tempo alles geserveerd.
keesbuuren64 B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met de ah actiekaarten enorm genoten. Leuke vlotte bediening verschrikkelijk lekker gegeten zowel de vis als het vlees, zeker voor herhaling vatbaar
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gerechten zijn goed. Het personeel is heel vriendelijk. Lekkere huiswijnen bij de gerechten. Sfeer is goed en een prima entourage. Kortom zeker nog eens terug.
acmdenboer .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Dit restaurant is aan te bevelen! Buiten tafels zouden iets schoner mogen zijn. Bediening was uitstekend. Wachttijd tussen de gangen was niet snel en te kort.