Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Catering
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke gegeten. Heerlijk drie gangen menu. Erg vriendelijk personeel en een gezellig zitje en een zanger. Leuke locatie.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gewoon prima, voorgerecht was erg lekker hoofdgerecht zonder fratsen.
Wijn passend te kiezen uit open selectie.
Lekker toetje
Suwanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant Eus! Leuke ambiance en lekker eten. De rosé was ook erg lekker!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zoals altijd erg gezellig en een heerlijk menu aangeboden
De tafel van hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, fijne gezellige bediening. Goed prijs/kwaliteit niveau. Zeker voor herhaling vatbaar!
paul D.
Een gezellig,knus en vaak ook muzikaal restaurant, vaak zingt de eigenaar zelf,pp een heel prettige wijze,maar ook treden er regelmatig gearrangeerde zangers op.Binnenkort wordt het nog gezelliger want men is bezig met uitbreiding.
Gaan wij stellig nogmaals doen.
P.de Jong
Bigmaster .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben daar lekker gegeten met de AH actie. Er was keuze uit 2 hoofdgerechten, biefstuk of kabeljauw.
Alle gangen waren met zorg samengesteld. Zeer vriendelijke service en we hebben een leuke avond uit gehad.
Als enige minpuntje kan ik verzinnen dat door de inrichting het een beetje rumoerig is. Er was live entertainment, en deze meneer was moeilijk te horen
Nelly L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
WE hebben er van genoten...dikke pluim!! we gaan zeker terug en bevelen het vrienden aan !! Prime voor elkaar!
klein maar niet te.......!!
gjbouter .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima vriendelijke bediening. Eten naar verwachting. Herhalen zeker waard. aan mindervalide vrouw was erg goed.
We komen hier zeker terug
Henry58 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een AH arrangement 3 gangen. Een extra tussengerecht. Dit waren heerlijke gerechten, vis, vlees en allemaal lekker en een zalig verrassingstoetje
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals ik al in de eerste recensie over dit restaurant heb geschreven:
Het is een GOED restaurantwaar je vriendelijk wordt geholpen en een goed samengesteld menu krijgt voorgeschoteld, niet te veel maar precies voldoende.
estrelapinto .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk restaurant in het centrum van Oostvoorne. Prijs/kwaliteit is prima. Er was helaas geen keuzemenu tbv de ahrestaurantactie.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gewoon een gezellig restaurant met goede bediening en heerlijke gerechten.de bediening is heel vriendelijke en correct.Parkeren is ook geen probleem
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuk restaurant, heerlijk eten. Men mag wel iets meer alle gasten in de gaten houden, maar verder prima service/bediening.
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hadden een kortingkaart van AH en die hebben we gebruikt bij Restaurant Eus...
Gezellig restaurant leuke mensen....we waren vroeg...was nog stil maar liep aardig vol....
Het eten was erg lekker en daar kwamen we voor....
Drie gangen menu...we zullen zeker nog eens terug komen....2017.........
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurantje , er zong een zangeres, ze zong goed en niet te hard, bediening had het erg druk maar alles liep goed, sfeer ook prima.
h.vischer .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was oke. We moesten erg lang op het eten wachten en konden maar uit 2 samengestelde menu's kiezen. Zou er niet snel weer heen gaan. Jammer hoor.
rudolf-dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben bij EUS heerlijk gegeten! We hadden met de 2e gratis actie van AH geboekt. EUS had daar een speciaal menu voor met voldoende variatie mogelijkheden. De markreel, als tussen gerecht was werkelijk verrukkelijk.
De service was uitstekend. Er was een tafel voor ons, maar we mochten kiezen waar we wilde zitten. De bediening was prima maar niet opdringerig. Alleen het brood aan het begin had van ons niet zo veel.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hadden een reservering via de ah actie van Iens Een gezellige sfeer met vriendelijk personeel het eten was goed en verzorgt in de avond zong de kok nog live mooie liedjes en de serveerster sloot later ook aan dit gaf een extra gezellig sfeertje zeker de moeite waard om terug te keren
i.klinker .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg attente bediening en er was prima rekening gehouden met het zoutarme dieet van mijn echtgenote.Dit is voor herhaling vatbaar.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een restaurant dat de naam meer dan waard is gewoon zeer goed