Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

klokkenmakerarie101 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We zijn prettig ontvangen in een sfeervolle entourage.
Het eten was van goede kwaliteit met mooie creaties op de borden.
Het nagerecht was een verrassing en dat werd een prettige ervaring.
Het geheel beschouwd een adres wat zeker voor herhaling vatbaar is.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk zaten fijn buiten erg gezellig en prima bediening,gaan er zeker nog eens naar toe.
Is echt aan te bevelen aan vrienden en familie.
martinvanblijswijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij werden gastvrij en vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en overige medewerksters, maakten gebruik van het AH-menu. Kregen een heerlijk voorgerecht: carpaccio van vadkensfricandeau met truffel saus, hoofdgerecht een grote moot kabeljauw met bijgerechten, en een verrassingsdessert. Vergezeld door goede koele chardonnay. We zaten voor het restaurant op het terras. Voor herhaling vatbaar. Tot snel ziens!
laduchesse .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was echt heerlijk. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat kwam het eten voor het hele gezelschap van 10 man tegelijk en was het goed warm. We hebben een geweldige avond gehad. Bedankt voor de gastvrijheid.
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Tevreden over het gepresenteerde eten maar niet over de prijs. Rest.Eus biedt haar klanten op di/wo en do een keuze menu van Euro 20,-- .Dit keuzemenu heeft meer mogelijkheden dan het AH menu van Euro 36,-- .We hadden dus even zo goed dit keuze menu kunnen nemen en waren dan slechts Euro 4,-- duurder uitgeweest. Wij vinden dit geen reclame voor dit restaurant en de AH actie.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Alles oké.eten was primaten de bediening was zeer goed.misschien een puntje we wisten niet hoe duur het menu was en daardoor viel de prijs op het eind wel redelijk duur uit maar verder was alles oké.
Liz K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben een topavond bij jullie gehad...we komen zeker nog een keer terug...
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben hier gebruik gemaakt van de AH diner actie, waarbij tweede menu gratis was. Vanwege de recensies voor Eus gekozen. Helaas zijn onze verwachtingen niet uitgekomen. Het eten was ok maar niet uitstekend. Het extra gerechtje wat we namen de schelvis was smakeloos. Het nagerecht bestond uit een chocolade mousse of een ijshoorntje van de ijszaak. Omdat we niet van mousse houden voor het ijs gekozen. Dit was trouwens heerlijk ijs, maar wij vonden de afsluiting van deze avond op deze manier wel heel erg armoedig. Waarom geen twee bolletjes op een schaaltje of een coupe, nu zaten we in het restaurant tussen de gasten te likken aan een ijsje. Daar kom je dus niet voor naar een restaurant!
lisette D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Speciaal voor de actie heeft het restaurant een menu samengesteld, bestaande uit een voor- , hoofd- en nagerecht, met eventueel (tegen betaling) een tussengerecht. Heerlijk gegeten.
Elfie F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was lekker de service goed enkel wij moesten erg lang op het dessert wachten en ook om de kunnen betalen moesten wij haar opzoeken .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het driegangenmenu was de aangegeven, ingeschatte prijs, absoluut niet waard.
Voorgerecht matige opmaak, zeer flauw van smaak.
Hoofdgerecht vlees prima, verschillende groenten smaakten allemaal hetzelfde, maar niet naar groenten.
Frites waren veel te lang gefrituurd, daardoor keihard.
Nagerecht was goed.
Ambiance: lange bank met kleine tafeltjes vlak naast elkaar. De gesprekken vd buren waren letterlijk te volgen en de 'buurvrouw' leunde op een gegeven moment met haar armen op mijn tafeltje om naar de "zanger"te kunnen luisteren. Jammer van onze avond, we hadden hier meer van verwacht.
Soraya K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ondanks dat de mensen van het restaurant mijn Iens reservering die ik een maand eerder had gemaakt niet konden vinden, werden wij toch heel hartelijk ontvangen.
Het eten was prima.
Adrie G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met acht mensen gegeten via ah actie eten was heerlijk sfeer gezellig leuke bediening leuke avond gehad kom zeker nog keer terug zeker aanrader
j.vanburg .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was op deze avond behoorlijk druk maar alles liep gesmeerd en binnen normale wachttijd kregen wij het bestelde.
Het tafeltje in de hoek vlak bij de toiletten is niet heet meest aantrekkelijke plekje om te zitten dat tafeltje opofferen en voor de overige gasten mbv een plantenbak wat privacy scheppen.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was onze eerste bezoek aan Restaurant Eus en we kunnen zeggen dat dit zeer, zeer geslaagd was. Zeker aan te bevelen; menu was uitstekend!
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk prima en de ontvangst hartelijk. Voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug en wensen de eigenaar en het personeel veel succes.
jaap G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Alles was naar wens
Het voorgerecht was ook perfect
Het hoofd gerecht biefstuk was ook perfect
Het nagerecht was ook perfect
Kom weer terug met partner
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Prettige bediening, leuke ontvangst. Erg lekkere wijn. Zeker de moeite van herhaling waard.
Ab P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Alle gerechten zeer smakelijk. Goede en vriendelijke bediening. Ook de cappucino met bonbon na afloop smaakte heerlijk. Al met al een zeer geslaagd diner.
frankboesenach .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekend gegeten aan de vertrouwde Stationsweg. Dit was de tweede keer, lekker dicht bij huis. De bediening was vriendelijk en attent.