Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Catering
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
I.klinker .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg attente bediening en er was prima rekening gehouden met het zoutarme dieet van mijn echtgenote.Dit is voor herhaling vatbaar.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een restaurant dat de naam meer dan waard is gewoon zeer goed
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eus is een gezellig familie restaurant waar je een redelijke prijs kwaliteit verhouding is.
Het personeel is zeer vriendelijk en wil meedenken in het geval er kleine kinderen bij het gezelschap zijn.
Conny66 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eus is een gezellige eetgelegenheid. Wel wat druk, vooral in het begin. Wij kwamen via de AH actie. Was wel met een beperkte keuze maar dat was van te voren bekend. Voorgerecht kwam razend snel, stond al klaar, samen met heerlijk brood. Extra tussengerechtje genomen, was ook lekker. Hoofdgerecht was ook goed. Groenten waren minimaal, had iets meer gekund. Nagerecht was een beetje standaard. Normaal gesproken kost dit alles € 39.00 en dan vind ik het aan de dure kant. Ons nagerecht was al geruime tijd op voordat er nog gevraagd werd of we nog koffie/ thee wilde. Ze waren druk met het opruimen. De kok ging nog wat zingen en de sfeer was heel gemoedelijk.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was weer voortreffelijk en het warme welkom en de fijne bediening maakte dat het een heerlijke avond uit is geweest.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Restaurant Eus is een zeer gezellig en goed restaurant. Zeer attente en vriendelijke bediening en een heel goede sfeer. Het restaurant is mooi ingericht en niet te groot.
H V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Eus in Oostvoorne. Auto konden wij goed kwijt. We werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Wij hebben gekozen voor een driegangenmenu. Eigenlijk waren alle drie de gangen heerlijk.
De chocolademousse was werkelijk subliem. Ik zou zeggen, gewoon doen! Echt een aanrader.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
supervriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met AH spaaractie. Gelijk even naar de normale kaart gekeken en gaan hier zeker nog eens terug.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Prima menu maar heel erg aan de veilige kant: Vitello Tonnato, Bavette en dessert met ijs, mouse en fruit. Het voorgerecht was een paar graden te koud, De bavette was prima bereid maar het groentegarnituur stelde teleur. Als dat wat spannender (en hoger op smaak) was geweest, had dat het hele menu opgetild. De huisgemaakte frites verdienen een eervolle vermelding.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer een topavond gehad met vrienden. Goede kwaliteit van gerechten en zeer vriendelijk personeel. Als je geluk hebt gaat Eus zingen, maar helaas hij was er niet. Syl heeft op verzoek gezonden en een van onze tafelgenoten heeft een paar nummers van Frank Sinatra ten gehore gebracht, wat bij de overige gasten ook in smaak viel. Wij komen zeker terug ook zonder AH bonnen hoor!!
Rijlaan .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad en hebben genoten van het heerlijke eten en prettige bediening. Jammer dat de deur van het toilet problemen gaf
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Geluidsniveau erg rumoerig door te luide zang of versterking van de zang voor de grootte van het restaurant.
Zonder live muziek zou veel beter zijn geweest.
Helene W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Prima kwaliteit leuk restaurant en niet duur!!!!
Walter P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Afgelopen zondag waren wij deelgenoot van het mosselfeest bij restaurant Eus. Wat een fantastische ervaring. Allereerst de hartelijke begroeting door het personeel die, ondanks de drukte, de tijd voor je nam. De ambiance in het restaurant is sfeervol maar gezien het lekkere weer kozen wij voor een plekje op het gezellige terras. Bij wat frisser weer is dit overigens ook geen probleem. De fleece dekens liggen klaar. De mosselen, op drie verschillende wijzen bereid, werden in buffetvorm gepresenteerd met daarbij stokbrood en overheerlijke salades. Voor de vleesliefhebbers was er overigens heerlijk stoofvlees en de friet werd ter plekke gefrituurd. Er was werkelijk niets dat qua smaak tegenviel. Het geheel werd omlijst met muziek en zang. Een gezellige middag/avond. Dus, chapeau!
M.smits171 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten, de ambiance, de bediening en de kwaliteit van het eten zijn echt perfect !
Een aanrader voor iedereen uit de omgeving.
Wij hadden een menu (geboekt via de AH spaarkaart) en zowel het voor, hoofd als nagerecht waren subliem. De versheid van de producten zijn subliem. Wij hadden als hoofdgerecht een ossenhaas en deze was zo mals dat het mes er door heen vloog. Hier gaan wij zeker meer heen, een absoluut toppertje die Eus ! En hij kan ook nog geweldig zingen
Prdenies .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren bij restaurant Eus gegeten en dit was een goede culinaire ervaring!
We maakten gebruik van de AH actiekaart, dus er was een vastgesteld menu wat prima beviel.
Het restaurant was bereid om het voorgerecht voor ons aan te passen zonder extra kosten.
Het enige minpuntje wat wij konden noemen is dat de patatjes niet tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd werden. Het is een gezellig intiem restaurant waar je je snel op je gemak voelt.
Kortom een aanrader!
Ftm.dusseldorp .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Goede bediening, gerechten zagen er prima verzorgd uit. Een aanrader. Wij gaan zeker nog een keertje terug.
Lindaboth60 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bediening was erg aardig we waren er op donderdagavond en van maandag tot donderdag was er een 3 gangen keuze menu van 20 euro wij hebben een hotstone genomen voor biefstuk met garnituur voor 16,50 lekkere broodjes vooraf gekregen.Stukken beter eten dan in het eetcafe verderop in de straat.We komen hier zeker nog een keer terug!
Will.tempelaars .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alles was lekkker!! Jammer dat je alleen uit vlees kon kiezen. Het dessert was een soort restje van de hele week wat dan een granddessert heet.