Restaurant Eus

Stationsweg 22a 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart
31-181481952

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eus

San S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten en een fijne ambiance...waar de kok ook zingt ;))
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Echt heel erg lekker gegeten. Leuke vriendelijke bediening en in het restaurant hangt een goede sfeer. De kok ging aan het einde van de avond nog even zingen en dat maakte de avond compleet.

Erg aan te raden.
Jarno H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, grote porties. Hele goede service. Goed voor een gezellige avond. Kortom een echte aanrader!!!!!!!!!!!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij Eus gegeten via de 50% november-actie, met de familie. De ontvangst was uiterst vriendelijk en hartelijk. We konden kiezen uit de gehele kaart. Buiten de kaart om was er ook nog een 4-gangenmenu. Alles wat er werd opgediend zag er even mooi uit en smaakt allemaal zalig. Daar waren we het allemaal over eens! De zakjes brood met de gezouten boter (heerlijk!), die op tafel lag werd niet berekend. Het vispalet, welke ikzelf had, was geweldig en ruim voldoende. Ook de warmgerookte zalm (voorgerecht) met aardappelsalade van Opperdoezer is een aanrader! De frietjes waren superkrokant en zeer smakelijk.
Tip voor de bediening: zorg dat u op de hoogte bent van welke biertjes er op de tap zijn; met 4-6 verschillende moet dat toch lukken? Geldt ook voor het benoemen van de gerechten van het 4-gangenmenu.

Ik kan een ieder dit restaurant aanraden; wij verbaasden ons namelijk waarom er niet meer tafels bezet waren, want aan de kwaliteit van de gerechten ligt het zeker niet! Wij komen hier zeker terug! :-)
jol T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Hier voor het eerst geweest, en erg goed bevallen. We hebben heerlijk gegeten. Met de 50% aktie van iens, konden we ook nog voor het 4 gangen menu kiezen. Geen verschil van hoeveelheid op de borden of je nu met de aktie bestelde of gewoon. Graag komen we nog eens terug. De carpaccio van kalfsrosbief was verrukkelijk. De paprikasoep heerlijk romig. Het dan het vlees, ossehaas medaillons, precies goed. En een verrassings dessert na, echt een verrassing. Kortom fantastisch. En de bediening zeer vriendelijk.
YvonneBakker B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
op 21 november gebruik gemaakt van de 50% korting actie. Echt heerlijk gegeten. Bij EUS wordt er geen verschil gemaakt tussen diners met of zonder korting. Je wordt er gewoon heerlijk in de watten gelegd en de bediening is TOP! Het eten is uitermate goed klaar gemaakt. De smaakpapillen zijn weer aardig verwend en de opmaak van de borden was weer fantastisch.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellige locatie, goed en erg lekker gegeten, attente bediening.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten, bediening oké.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker 3 gangen keuzemenuutje, vriendelijke bediening, gezellige entourage.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten: 3 gangen keuze menu. Romige courgettesoep, supermals runderstoof, stoofpeertje met kaneelijs. Leuk prijsje: € 21,-
Zeer vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Er zouden meer drankjes aan ons verkocht kunnen worden als er iets beter op lege glazen gelet zou worden.
Heel aardig was dat de bediening in de gaten had dat een van ons bijna jarig was. Haar toetje werd versierd met vuurwerk! Heel attent.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, vlotte service.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor het viergangenmenu wat bijzonder goed uitpakten. Uitschieters waren het voorgerecht (eend op drie wijzen ) en het tussengerecht de roodbaars waren voortreffelijk.
marja C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige, en adequate bediening.
Reservering was niet doorgekomen en daardoor kreeg ik een tafeltje ergens in een hoekje.
Helaas geen vegetarische gerechten op de kaart.
Wat ik gegeten heb was lekker
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eerste keer in eus ondanks grote groepen toch lekker vlot bediend en mooi opgemaakte en smakelijke borden, gekozen voor het 4 gangen menu
Kurt V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig sfeervol restaurantje. Zeer vriendelijk en attent. Alles was kraakvers en lekker. Een echte aanrader!!
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten met als verrassing live-muziek door personeel, ongedwongen sfeer en mooi geserveerde gerechten. Prijs-kwaliteit ook prima in orde.
Ina A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is een genot om hier te eten. We zijn hier al enkele keren wezen eten met ah kaarten en het is elke keer weer goed .De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.
Gerry W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant Eus.De bediening is helemaal top.Wat een vriendelijke dames.
Wij kunnen dit restaurant dan ook aanraden,en komen hier zeker nog terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijk, attent personeel, eten van hoge kwaliteit, keurig opgediend en op goede temperatuur. Heerlijke Franse Chardonnay.
Een aanrader!
H M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke avond gehad. Het eten was uitmuntend. De bediening voortreffelijk.
De wijn uitstekend. Sfeervol geheel. Geen illusie armer, maar een heerlijke ervaring rijker.
Hier kan een ieder genieten, met je partner, met familie, met vrienden. Een absolute aanrader.