Restaurant Eus

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Eus

Culinaire avond met (live) entertainment

EUS is de culinaire hotspot in Oostvoorne en omgeving. De gastheer Eugene en gastvrouw Irma zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zorgen voor een rijkelijk gevulde tafel, met de lekkerste vis- en runderspecialiteiten. Je avondje Oostvoorne helemaal compleet maken? Ze zorgen bijna elke week voor passende entertainment tijdens het diner, dus vervelen zul je je hier nooit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eus

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eus

YvonneBakker B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
op 21 november gebruik gemaakt van de 50% korting actie. Echt heerlijk gegeten. Bij EUS wordt er geen verschil gemaakt tussen diners met of zonder korting. Je wordt er gewoon heerlijk in de watten gelegd en de bediening is TOP! Het eten is uitermate goed klaar gemaakt. De smaakpapillen zijn weer aardig verwend en de opmaak van de borden was weer fantastisch.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellige locatie, goed en erg lekker gegeten, attente bediening.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten, bediening oké.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker 3 gangen keuzemenuutje, vriendelijke bediening, gezellige entourage.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten: 3 gangen keuze menu. Romige courgettesoep, supermals runderstoof, stoofpeertje met kaneelijs. Leuk prijsje: € 21,-
Zeer vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Er zouden meer drankjes aan ons verkocht kunnen worden als er iets beter op lege glazen gelet zou worden.
Heel aardig was dat de bediening in de gaten had dat een van ons bijna jarig was. Haar toetje werd versierd met vuurwerk! Heel attent.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, vlotte service.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor het viergangenmenu wat bijzonder goed uitpakten. Uitschieters waren het voorgerecht (eend op drie wijzen ) en het tussengerecht de roodbaars waren voortreffelijk.
marja C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige, en adequate bediening.
Reservering was niet doorgekomen en daardoor kreeg ik een tafeltje ergens in een hoekje.
Helaas geen vegetarische gerechten op de kaart.
Wat ik gegeten heb was lekker
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eerste keer in eus ondanks grote groepen toch lekker vlot bediend en mooi opgemaakte en smakelijke borden, gekozen voor het 4 gangen menu
Kurt V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig sfeervol restaurantje. Zeer vriendelijk en attent. Alles was kraakvers en lekker. Een echte aanrader!!
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten met als verrassing live-muziek door personeel, ongedwongen sfeer en mooi geserveerde gerechten. Prijs-kwaliteit ook prima in orde.
Ina A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is een genot om hier te eten. We zijn hier al enkele keren wezen eten met ah kaarten en het is elke keer weer goed .De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.
Gerry W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant Eus.De bediening is helemaal top.Wat een vriendelijke dames.
Wij kunnen dit restaurant dan ook aanraden,en komen hier zeker nog terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijk, attent personeel, eten van hoge kwaliteit, keurig opgediend en op goede temperatuur. Heerlijke Franse Chardonnay.
Een aanrader!
H M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke avond gehad. Het eten was uitmuntend. De bediening voortreffelijk.
De wijn uitstekend. Sfeervol geheel. Geen illusie armer, maar een heerlijke ervaring rijker.
Hier kan een ieder genieten, met je partner, met familie, met vrienden. Een absolute aanrader.
Selma R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede, ongedwongen sfeer, prima eten en een gezellige sfeer. Leuke, huiselijke inrichting en goede muziek, live gezongen. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de AH actie is het betaalbaar. Anders zou het voor een 3-gangenmenu best prijzig zijn.
Het eten was prima, porties waren goed.
Het duurde wat langer na het nagerecht voor er weer iemand kwam. Dus maar besloten thuis koffie met een lokkertje te drinken. Gemiste kans.
laduchesse .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben gegeten naar aanleiding van de AH restaurantactie en waren meer dan tevreden. Zowel over het eten, dat heerlijk was, als over de bediening.
roberto44 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima brood. Lekker voorgerecht. Hoofdgerecht goed klaargemaakt met diverse groenten. Nagerecht zou iets minder bavarois kunnen gebruiken. Lekkere wijn.
Kom hier zeker terug.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ons bezoek aan restaurant Eus was zeer geslaagd. Het eten was heel erg lekker, de gerechten waren prachtig opgemaakt op bijzondere borden. En wat voor mijzelf erg belangrijk was: er is bijzonder veel moeite gedaan om rekening te houden met mijn nikkelallergie, en alternatieven te bieden voor de maaltijdcomponenten die ik niet mag eten. Ik heb dat bijzonder op prijs gesteld!