Restaurant Europa

6,6
6,8
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De pizza's waren lekker, maar de bediening was wat traag. Ik vermoed te weinig personeel, en wij hadden een klein beetje haast ivm en afspraak. Uiteindelijk goedgekomen. Minpuntje, de witte wijn, was echt niet lekker, was het wel wijn?
MichaelenIngerVisser .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Wij zijn hier vrijdagavond 30 oktober gaan eten met 4 personen. Wat een onorganiseerde bediening. Wij hadden als voorgerecht carpacio besteld en toen deze na een tijdje werd opgediend was deze bevroren, na hierover geklaagd te hebben nam hij onze borden terug en na een minuut of 5 kregen we onze borden weer opgewarmd terug. Daarna de spaghetti bolognaise. Daar zat niet veel vlees in maar toen ik om parmezaanse kaas vroeg kreeg ik een schaaltje geraspte jonge kaas. Her is omdat wij op tijd naar het theater moesten anders hadden we na de carpacio weggegaan. Je zou denken dat je als verontschuldiging van bevroren caroacio (dat hebben we nog nooit ergens zo gehad en dan daarna opgewarmd) dat de eigenaar op zijn minst hier wat aan zou doen maar nee. Dit is geen echt Italiaans restaurant en wij gaan hier dan ook nooit meer eten.

Mersberg21 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Werkelijk niets op aan te merken! alles perfect! De huisgemaakte Tiramisu is om te smullen!

Zoek iets smakelijks en betaalbaar ga naar Europa in Schiedam!

Moshelino555 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
lekkere plek om te eten gewoon gaan beste van Schiedam mooie prijs geen problemen daar goeie service niks te klagen koks zijn heel goed bezig met openkeuken