Restaurant Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Vrijdag, Zaterdag en Zondag vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten & Drinken

Christa K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten. Het is iedere keer een feestje op je bord met al die heerlijke smaken en het personeel zorgt ervoor dat je een avondje kunt genieten.
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten, steak tartaar is bij eten en drinken echt heerlijk, coquilles waren goed en het zwijn heerlijk zacht en vol van smaak. Borden mooi opgemaakt met smaken die mooi bij elkaar passen. Heerlijke witte en rode wijn op. Na jaren bij binnenkomst eindelijk niet hetzelfde zoutje/worstje/olijf gekregen, ik hoop dat dit afgewisseld blijft worden. Nu ook een amuse tussendoor, wat ik voorheen ook miste bij dit goede restaurant. Afgesloten met een heerlijk (iets te zoete, maar net niet storend) creme brullee en een espresso. Bediening was vlot, correct en vriendelijk.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Zijn mooie gerechten. Had wel wat meer advies gekregen over een wijn arrangement.
ha.buitenhuis B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op een mooie zondagavond genoten van de diverse gerechten. De bediening was prettig en behulpzaam. Kortom wij hebben een gezellige avond gehad in een bijna zomerse setting. Binnenkort komen wij weer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Wel een beetje fris, tochtig. Verder geen bijzonderheden. Ben ik al aan 50 tekens. Ja!
CTEM H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten bij Eten&Drinken. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk rustig door het ontbreken van muziekbehang.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ik had via jullie geboekt,alleen daar was het niet bekend.Ze hadden de reservering niet doorgekregen.Gelukkig was er wel plaats voor ons.Dit viel wel tegen!
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! We komen hier wel vaker en we zijn eigenlijk nog nooit teleurgesteld. dus ja, wat kan ik nog meer toevoegen. De bediening is prettig. Ook belangrijk!
Londek .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een nette bediening. We kregen het AH-menu. Dat was zeer smakelijk en vanwege de actie ook goed betaalbaar.
riet35 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
De bediening iets te traag als je zelf moet gaan vragen voor nog een glas wijn. 2 cognacs besteld ....kwam er maar 1......maar toch tot een volgende keer.!!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk en sfeervol restaurant. Wordt erg veel aandacht gegeven aan het eten, de kwaliteit is dan ook erg goed. Vriendelijke jonge meiden die er voor zorgen dat het geheel naar wens is.
Tonarius L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vier gangen duurt wel lang: 2,5 uur. Eten is wel erg lekker en van goede kwaliteit. Kachel mocht iets hoger. Bediening is uitstekend.
José B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Perfecte avond mede dankzij de wijn, eten en entourage. Gezellig vol, verwarming mag iets hoger en de creme brullee was een beetje koud maar er was voldoende krediet!
Ditzy V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten. Verrassingsmenu 3 gangen. Eten kwam snel. Dit was in het verleden wel eens anders. Vriendelijke bediening. Hoeveelheid eten was prima.
Jan-68 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een prima restaurant met gerechten goed op smaak en in balans, goede bediening en een prettige ambiance. Een aanrader voor een bijzonder diner voor een schappelijke prijs.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Erg lang op het dessert moeten wachten, door een communicatiefst met de keuken. Helaas geen kopje koffie om het goed te maken. Wij vonden de krakende vloer irritant. Vriendelijke bediening.
HG Huub V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellige gelegenheid. Vriendelijke personeel en heerlijke gerechten voor zeer schappelijke prijzen. Zeker een aanrader en ik kom hier absoluut nog een keer terug. Prima avond gehad.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gedineerd. Mooie en smakelijke gerechten die mooi worden opgediend. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker nog eens terug.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eten was echt heel goed alleen klein kritiek puntje was het tempo. We hadden 4 gangen en hadden rond 1900 besteld. Na bekende broodje en amuse werd de rest in goed 1.5 uur uitgeserveerd. Voor ons iets te snel MAAR complimenten aan de keuken en bediening want dat was gewoon erg goed!