Restaurant Eten & Drinken

/A Genteldijk 34 4191 LE Geldermalsen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Eten & Drinken

Genieten in de Betuwe

In de Betuwe te midden van de fruitbomen vind je dit knusse restaurant. Op het bord liggen klassiekers met een internationaal tintje waarbij seizoensproducten altijd de basis vormen. Eet je vegetarisch? De chef kookt met liefde een heerlijke maaltijd voor je.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten & Drinken

treinstation Geldermalsen voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten & Drinken

K S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Geboekt AH actie, 3 gangen keuze menu. Volgens de site keuze uit 3 voor, 3 hoofd en 3 na gerechten zoals vermeld op de site na het aanklikken van het AH menu. Bij aankomst bleek dat onjuist, de keuze was heel beperkt. We hebben dit besproken en er werd ons verteld dat we op de site in het menu veel verder hadden moeten "scrollen". Hebben dus geen gebruik kunnen maken van de AH actie.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Volgens de Iens webside zouden we een verrassingsmenu krijgen, maar dat hadden we verkeerd begrepen.
Kregen een kaart met vastgesteld menu.

We zaten in de serre...
Het was er koud, ongezellig koud.
De radiator was lauw.
Iedere keer als de deur open ging, kwam er een vlaag kou naar binnen.
Bij binnenkomst vroegen wij een andere tafel.
Dit was niet mogelijk.
Alles bij elkaar een teleurstellende avond.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima AH menu en heerlijke entourage.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Kon niet kiezen bij AH menu, maar dat was niet erg. Nagerecht met groot stuk brownie vonden we beiden veel te machtig en te groot. Extra ijs, was nu wel erg klein bolletje, had er beter in gegaan. Voor- en hoofdgerecht prima, moesten wel extra friet bestellen, en betalen, anders was hoofdgerecht te weinig geweest. Zicht op de keuken, had van ons niet gehoeven.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was te fris in het restaurant.
Heleen Van Der V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
wij komen hier regelmatig en waren ook dit keer weer zeer tevreden
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wel jammer dat het AH menu geen keuze bood aan mijn gasten maar ik moet zeggen het eten was heerlijk, dus geen klachten. Ben benieuwd naar de normale kaart voor een volgende keer.
José B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wachttijd was geen hoog tempo maar dat waarderen wij juist. Wel direct bij binnenkomst aandacht, daarna rustig aan; prima!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
we hebben hier gegeten met de AH kortingsactie. We hadden een vast menu waarbij we ons hebben laten verleiden tot het tussengerecht extra. Dat zag er zo lekker uit. Maar achteraf was het eigenlijk teveel. Wel erggg lekker, net als alle andere gerechten. Kaasplankje was verhoudingsgewijs wat minder, maar zeker lekker. Sfeer en prima bediening. Kom graag nog een keer terug. Enige minpuntje was de temperatuur: aan het einde van de avond had ik het erg koud, Wellicht door wat tocht van de voordeur alhoewel ik het niet kon herleiden.
Goof N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten en prettige bediening doe alles perfect toelichtte
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten is goed. De bediening is zakelijk en koel. Ik zou graag wat plezier en liefde voor het werk zien. Wat enthousiasme en vrolijkheid zou de sfeer ten goede komen.
L.B. J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor de 4e keer gegeten, maar ook nu weer TOP!
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben in de serre gezeten bij de ingang en met een buiten temperatuur van 7 graden was het hartstikke koud omdat de deur voortdurend open ging om gasten in of uit te laten. Het was echt heel vervelend.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Heerlijk 4 gangen menu (dit keer meegedaan met de ah actie 2e menu gratis). Alle gerechten smaakten voortreffelijk en het waren schilderijtjes op het bord. Onze 4 kinderen meegenomen en die hebben ook genoten.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten...mooie gerechten met liefde
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het restaurant heeft een speciale AH driegangenkaart, waarbij ook nog uitbreidingen tegen zeer redelijke prijs mogelijk zijn. Ziet er heel verzorgd uit. Er is een redelijk goeie wijnkaart. Sobere omgeving, mooie gerechten - met zorg bereid. Was fijn eten daar.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Leuk restaurant, warm welkom.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Gaan zeker nog terug.
Th. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Duurde zeer lang voordat de bestelde gerechten werden bezorgd. Het leek erop dat de bediening ons was vergeten. Etentje duurde (zonder het dessert, wat we hebben geannuleerd) bijna 4 uur.
Ruth G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het restaurant had onze reservering via Iens niet ontvangen en leken in eerste instantie niet zo blij met onze komst. Gelukkig trok het later wat bij. We hebben in ieder geval wel lekker gegeten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Altijd heerlijk. Goed verzorgd, mooi opgemaakte borden. Lekkere wijnen.
Goed bereikbaar met NS.