Over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving ‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de keukenbrigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden,100% Halal. Reserveren via onze eigen site is gratis. Voor reserveringen via booking sites berekenen wij 1.50 euro per couvert.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Bus
  • Kom je met de auto?
    Wij zijn gelegen op 10 minuten vanaf de A1 via de N348 (afslag Deventer oost), 10 minuten vanaf centrum Deventer, 25 minuten vanaf Apeldoorn, Lochem, Zutphen en omstreken. 20 minuten vanaf Raalte en omliggende dorpen, 35 minuten vanaf Zwolle, Ommen en Al
  • : Bij ons kunt u gratis parkeren op eigen parkeerterrein.

Maandag en Dinsdag Rustdag
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De wachttijd tussen de gangen was lang. Dit is een verbeterpuntje. De service en de bediening zijn super.
Wij hebben heerlijk gegeten.
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Zoals de naam van het restaurant al aangeeft, lekker jezelf zijn.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima avond gehad. Topkwaliteit vlees. Goede bediening en service.
Iets meer aandacht voor groentes zou mogen, was weinig en ongeïnspireerd.
Annaklep12 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten smaakte prima en de sfeer in het restaurant was prettig. Alles verliep relaxed en bediening was geduldig. We voelden ons niet opgejaagd. Na verloop van tijd werd het naast ons wel wat luidruchtig. Toiletten wat achterstallig onderhoud en wat koud als je er binnen kwam. Na dat er steeds meer mensen het restaurant verlieten en de deuren dus vaker open gingen werd het op onze plek ook steeds wat kouder.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel professioneel bedrijf. Ontvangst aan de deur. De menukaart werd uitgelegd.
Bediening op correcte manier.
De porties zijn niet heel groot, zouden m.i. wat groter mogen zijn i.c.m. de prijzen van sommige gerechten.
Ik vond de kuipstoelen niet zo comfortabel zitten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig, landelijk met een goed stuk vlees
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Ik zou het fijn gevonden hebben als ik van te voren had geweten dat mijn vlees nog rood was van binnen.
Ik weet dat de kwaliteit goed was, in een ander restaurant zou ik het vlees waarschijnlijk niet opgegeten hebben.
Maar het geheel was heel smakelijk!
Silvano M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Garnituur en vooral groenten zou voor 4 personen meer kunnen zijn.
De persoonlijke ontvangst bij de entree en verder een gezellige sfeer en leuke bediening
zorgde voor een leuk avondje uit.
Komt zeker voor herhaling in aanmerking.
Gregor R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zoals ook de vorige bezoeken wederom genoten van de overheerlijke gerechten. Complimenten voor het keuken- en bedienend personeel.
Tot het volgende bezoek.
Gregor R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wachttijd redelijk ingevuld maar zou kiezen voor goed/prima. Prettige ambiance vergezeld met overheerlijke gerechten. Voelde als een heerlijk avondje uit.
Complimenten voor keuken- en bedienend personeel. We komen graag bij jullie terug.
Klasien B.
Verrassen en persoonlijk!
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was heerlijk, fijne gezellige avond gehad
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Tsja, hier laatst echt fantastisch uit “de snoepkast” (het dry aged vlees, het paradepaardje van Pa&Ma) gegeten. Met deze verwachting naar Pa&Ma gegaan, maar helaas: van de drie soorten vlees was alleen de entrecôte beschikbaar, de rest was op.
In plaats daarvan dan maar de tournedos gekozen, die was prima, maar daar kwamen we niet voor.

Bediening: beetje langzaam, duurt bijv. wel erg lang voor het eerste drankje op tafel staat of de lege borden van tafel zijn.
En echt niet van deze tijd: kraanwater wordt niet geschonken.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige avond gehad met vrouw en oudste dochter en haar man.Eten was van hoog gehalte.
Personeel heeft er allees aan gedaan om ons naar de zin te maken.Daar zijn zij en het eten in uitstekende mate in geslaagd.
J.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zet zeer net ontvangen. Eten was goed, bediening uitstekend. Restaurant heeft een goede gevarieerde kaart. De locatie is geweldig en redelijk goed te bereiken.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij kwamen voor de eerste keer bij Pa en Ma. We werden keurig ontvangen (onze jassen werden voor ons opgehangen) en, omdat het niet zo druk was, konden we zelf een plekje kiezen. Uitstekende, attente bediening. Prima voorgerechten (Steak tartaar en buikspek), gevolgd door 2 lekkere tournedos. Nagerechten "Snoepje voor de kinderen", een verzameling van kleine nagerechtjes. Lekker! We gaan zeker nog een keer naar Pa en Ma!
ab H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben gezellig gezeten wel rumoerig voor gerecht viel wat tegen hoofd en na gerecht was goed vriendelijk personeel.de prijs viel reuze mee ,wat erg leuk was de koffie na het diner wat we extra hadden genomen werd erg leuk geserveerd verrassend de wijn die werd geschonken was ook goed en zeker niet te duur.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Positief verrast door kwaliteit van gerechten en bediening (vriendelijk, gastvrij). Daarnaast geen lange wachttijden tussen gangen in!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij binnenkomst al welkom geheten. En de plaats gewezen.Fijne ervaring.