Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving

‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de witte brigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden op de ‘rode duivel’. 100% Halal.

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
heuvenkats .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! De locatie is super!! Iris top!! Ze begrijpt het helemaal en ziet alles. Super bediening. De dinnercoffee vonden we heel leuk eruit zien.
melissa123 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt genieten van de smakelijke gerechten die op een leuke manier worden geserveerd.
Het personeel is zeer vriendelijk en de menukaart wordt in het kort uitgelegd.
Wij hebben er een heerlijke avond gehad.
Zeker een aanrader!
Zijl01 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was een verrassend etentje. Lekker en smakelijk. Mooi terras dus fijn buiten gezeten. Men heeft een snoepkast met vlees dat minstens 21 dagen gerijpt is. Voor herhaling vatbaar.
Alberthe H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Enthousiast en gastvrij ontvangen, met z'n vieren erg lekker gegeten. Het was druk. Alle werknemers, zowel in de open keuken als in de bediening moesten flink aanpakken, maar het was mooi om te zien met hoeveel passie dat gebeurde. Al met al genoten! Mooi besluit van Moederdag !
J S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met name gezinnen met kinderen zullen dit een prima gelegenheid vinden : "Party boerderij" Niets mis mee, maar onze voorkeur gaat uit naar een restaurant met meet stijl.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
vis schaaltje besteld was in het midden koud leek wel uit de magnetron te komen ,smaak ging wel.
spareribs niet te hachelen hebben het laten staan en met afrekenen hebben ze de helft gerekend das dan wel weer netjes
patat donker en slap ,sla stelt niets voor, voor ons die zomaar kwamen aanwaaien een grote teleurstelling en zonde van de centen.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooi en sfeervol restaurant. Vriendelijke en vlotte service en opvallend is de productkennis! Aanrader!
cms1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De locatie was erg verrassend, Het restaurant zag er strak maar wel knus uit. De bediening vriendelijk en behulpzaam en het eten was heerlijk en verrassend , dank je wel en een groet uit Flevoland
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Na een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht was het toetje voor 2 personen een afknapper.
De Ananas stelt helemaal niets voor en wie bedenkt er de smaak asperge ijs! Gatver!
wellicht een tip om van te voren te melden om welke 3 smaken ijs het gaat zodat er een keuze gemaakt kan worden. Achteraf werd er wel aangeboden om het bolletje te vervangen maar dan is de smaak eraf.
beneden was een gezellig muziekje, boven niets van te horen. Wachttijden tussen de gerechten door waren echt te lang.
het aanleveren van drinken daar in tegen was super snel. Dat dan weer wel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Dit restaurant heeft een mooie en gezellige entourage op het Sallandse platteland maar ' onder de rook van' Deventer, zelfs goed bereikbaar vanaf de A1 via de N348. Met een fijne ambiance, deskundige en attente bediening en een gastheer die met enthousiasme over zijn etablishement, de formule (op ' plaatselijk' en ambachtelijke vlees geënt) en de heerlijke tap biertjes verteldt. Alleszins aan te raden voor gezien, familie, vriendenclub(je) of samen met zijn tweetjes. De ambitie om in ieder geval toe te werken naar een plaatsing in restaurantgids Lekker is zeer terecht. Voor de voortreffelijke kok is een compliment op zijn plaats.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het was een echte culinaire beleving. Gastheren die hun werk goed verstaan. Drie uur genoten op een mooie locatie. Ieder gerecht met veel smaak bereid. Vlees en vis voortreffelijk. Voor ons was de beleving alsof we sterren waren in een ✴✴✴restaurant. ✴✴✴
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Echt een avondje uit. Goede services ,prima uitleg van de kaart. Bij de fles wijn werd ongevraagd een karaf gekoeld water op tafel gezet prima. Eten heerlijk.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was super goed, ook de bediening is super goed met de klanten, het ziet er erg gezellig uit, enige minpuntje is dat het niet helemaal duidelijk is wanneer je je restaurant kaart kan gebruiken, ondanks dat ik het bij de online reservering wel heb aangeven kon dat niet, wel vind ik dat mede slecht van de kaartverkoper, nu een 9 anders een dikke 10
Keren H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
A jam !
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een prima restaurant, goede ontvangst, betrokken uitleg over herkomst vlees, eten goed van smaak, alleen de frites wel wat donker. Voor herhaling vatbaar.
Gerbert B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Buitengewoon lekker eten in een geweldig ontspannen omgeving.
Voor ons klopte alles en we komen hier graag terug.
Complimenten aan het team.
henk G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier spontaan aangelegd. Het was er druk gezellig en sfeervol. De ontvangst was uiterst aangenaam, en Kicken gewaagde schoenen droeg de gastheer. Wij werden naar de tafel boven begeleid. Wat een verrassing geholpen door een dame bijzonder prettige bediening. En wat mooi een 100% open keuken, een heerlijk vermaak om alles te zien. En dan die combinatie van voorgerechten, unieke benaming en smaak sensatie. Erna die botermalse entrecote en mijn vrouw een middenrif ..... TOP vlees. Ik paste voor mijn nagerecht. Maar de ananas van mijn vrouw een plaatje. Lekker rustig kunnen tafelen en genieten, en voldaan met mooie indrukken weer naar het westen. Gastheerschap en een meesterlijke keuken. Bij een volgend bezoek komen wij zeker weer aan! Ik zeg gaan met zijn allen....
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
zeer vriendelijk personeel kundig en gastvrij. erg geduldig.
het was er heel druk maar het wachten op ons eten was het dan ook meer dan waard