Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving ‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de keukenbrigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden,100% Halal. Reserveren via onze eigen site is gratis. Voor reserveringen via booking sites berekenen wij 1.50 euro per couvert.

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Trix T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prettige ontvangst, vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Heerlijke eerlijke gerechten. Super wijnadvies. Absolute aanrader
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met vijf man genoten van de Bourgondische vleesavond. Leuke en prettige bediening met kennis van bier (ze hebben veel biersoorten van de tap!) en wijn.
Het dry-aged vlees uit de Snoepkast was gewoon echt fantastisch. Als je van heerlijk vlees houdt, dan moet je hier heen!
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De plek en de omgEving erg mooi. Dat hadden we niet verwacht.
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met ons gezin bij Pa en Ma. Lekker ontspannend en erg lekker. Onze kinderen vonden het wel wat lang duren... ,maar dat zegt meer over ons. Leuk om te zien hoe de bediening aandacht voor onze jongste, want kiezen was wel lastig.
G.g B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Korte tips: schijfje citroen bij vis hoofdgerecht, patat beter doorbakken, extra groente i.p.v. appelcompote, eerst bestek en dan het gerecht brengen, flesje water vooraf op de tafel zetten
Verder zijn we uitermate plezierig en correct bediend
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Met het dieet werd goed rekening gehouden en in geval van twijfel werd er vooraf overlegd.
Al met al een prima ervaring.
Je moet wel een goed gevulde portemonnee meenemen maar dat is het zeker waard. Wij gaan beslist nog eens terug.
I. E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ter gelegenheid van de 85e verjaardag van moeder. Zij werd verrast met een felicitatie van de zaak in de vorm van een bord waarop met chocolade een gelukwens was geschreven en waarop een kleine fakkel stond te branden. Moeder was erdoor ontroert.
Het eten was heerlijk!!!!
Mooie verse producten die worden klaargemaakt in de open keuken.
Het weekmenu met vis bestond uit een koud voorgerecht een tartatin van vis zag er als een klein kunstwerkje uit en was zeer smaakvol. Het hoofdgerecht was een gebakken vis zo zacht van smaak met alleen wat peper er op. Het nagerecht was een stukje appelstroedel met een vanillesaus ook weer mooi aangekleed/gepresenteerd.
Als bijgerechten was er een koude salade, zelfgemaakte appelmoes erg lekker en heerlijke frieten met mayonaise en erg lekkere in kruiden gebakken krieltjes.
Een tip om het helemaal af en compleet te maken.
Serveer er groente bij bijv. Sperzieboontjes, broccoli, worteltjes, doperwtjes, kool, spinazie zoiets.
Al met al heel verrassend en een echte aanrader en met de groente erbij geserveerd mag "Eten bij Pa en Ma" in Schalkhaar wat mij betreft genomineerd worden voor een Michelainster.
albertha10 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Via deze actie erg leuk om restaurants waar ik nog niet geweest ben te proberen.
Dit was de eerste keer bij Pa en Ma.
Beetje rumoerig, de wachttijd was met hoofdgerecht wat lang,maar men verontschuldigde zich en boden een glas wijn aan, prima.
Verder prima
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Enigste negatieve punt was de kou die binnen kwam door de toegangsdeur. Ik zat er met de rug naar toe en heb mijn jas maar aangedaan
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Om aan de 120 posities te komen zal ik het menu uitgebreid beschrijven. Voorgerecht was een proeverij/verrassing, lekker hoor. Idem hoofd- en nagerecht. Tip: gebruik echt dessert bestek anders moet je de lepel andersom gebruiken om onderin een smal glaasje te komen.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De ambiance, service en het eten was fantastisch!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst en vriendelijk personeel met goede uitleg over de gerechten Het driegangen diner met AH korting was goed en smaakvol
Fons R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle warme omgeving met vriendelijke en prettige bediening en na afloop een gezellig praatje, al met al een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Paulina L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Weekmenu besteld, heerlijk gegeten en goede prijs-kwaliteit. Rest van de kaart oogt erg prijzig. Ontvangst was wat onduidelijk (ingang, blijven wachten in voorhal, locatie wc) voordeur klapperde erg hard, handig om een veer te plaatsen. Lang gewacht op bediening, maar wel goede timing tussen de gerechten in. Ietwat 'ruw' personeel maar wel vriendelijk. We werden met paraplu naar de auto begeleid. Ik zou het aanbevelen.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eigenaar was nogal agressief toen wij om een glaasje kraanwater verzochten. Driftig op de tafel tikkend vertelde hij zijn verhaal dat mijns inziens weinig hout sneed. Hij creëerde door zijn bejegening een vijandige sfeer en dat was niet prettig. Voorts was er eind september nog geen herfstbok, een gemiste kans. De menukaart vond ik warrig. De serveerster had dik 5 minuten nodig voor verklarende teksten, bovendien stonden niet alle prijzen vermeld. Het eten was in orde.
Margreet O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Top!!!! Het was een feestje, tot en met de koffie zo mooi verzorgd. we komen zeker terug, complimenten!!!!
Erg vriendelijk en prettig personeel!
We voelde ons erg welkom en verzorgd!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Aardig personeel. Wij vonden het alleen lang duren voordat wij de gerechten kregen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wat wij ook heel erg jammer vonden was dat het vlees niet erg warm was.
Erna1405 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alleen heel jammer dat je bij de wijn geen glaasje kraanwater kan krijgen .
En jammer dat de wijn erg duur was .6.50 per glas en dat bij Pa en Ma een gezellige restaurant maar niet exclusief .
1960helmutsmit1938 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ober was iets te snel en nadrukkelijk aanwezig. Ober beloofde ons een nagerecht maar bracht ons zonder toelichting iets heel anders. Hij verklaarde later dat de keuken iets heel ander op het menu had gezet. Wist hij daar niets van ?
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Regende en we werden met paraplu opgehaald bij de auto. Zeer vriendelijk personeel.Eten was lekker proeverij van allerlei gerechten zowel voor,en hoofdgerecht als dessert. Je gaat hier echt een avond uit eten. We kregen nog een prosecco aangeboden omdat de eigenaar jarig was.