Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving ‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de keukenbrigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden,100% Halal. Reserveren via onze eigen site is gratis. Voor reserveringen via booking sites berekenen wij 1.50 euro per couvert.

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Erna1405 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alleen heel jammer dat je bij de wijn geen glaasje kraanwater kan krijgen .
En jammer dat de wijn erg duur was .6.50 per glas en dat bij Pa en Ma een gezellige restaurant maar niet exclusief .
1960helmutsmit1938 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ober was iets te snel en nadrukkelijk aanwezig. Ober beloofde ons een nagerecht maar bracht ons zonder toelichting iets heel anders. Hij verklaarde later dat de keuken iets heel ander op het menu had gezet. Wist hij daar niets van ?
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Regende en we werden met paraplu opgehaald bij de auto. Zeer vriendelijk personeel.Eten was lekker proeverij van allerlei gerechten zowel voor,en hoofdgerecht als dessert. Je gaat hier echt een avond uit eten. We kregen nog een prosecco aangeboden omdat de eigenaar jarig was.
Hr en Mevr. B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik vond het niet leuk dat je een speciale kaart kreeg omdat je gebruik maakte van een actie, ik vind dit discriminatie.Ik zal daarom hier niet meer komen eten. al was het eten fantastisch.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De tijden tussen de gerechten had iets langer gemogen. De afstemming tussen de medewerkers liep niet vlekkeloos, zoals drankjes opgenomen en werden niet gebracht tot 2x toe. De kwaliteit van eten was erg goed.
Philip O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke
bediening. De sfeer was prettig. Voor een doordeweekse dag zaten er aardig wat mensen. Prima.
J. V. D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldige avond gehad. Prima ontvangst; zeer vriendelijke bediening en lekker eten!
Kleine opmerking: Ondanks dat de muziek zachtjes stond (een verademing t.o.v. vele andere eetgelegenheden!) zit je redelijk dicht op elkaar en krijg je redelijk veel mee van "je buren".
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
wij hadden afgelopen weekend nog geprobeerd om met 2 personen extra te reserveren, dit was niet mogelijk volgens de site....We vonden het dus een beetje raar dat het restaurant lang niet vol zat en er volgens ons nog best twee mensen bij hadden gekund, dat vonden we wel jammer!!
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Raar dat er Iens Couverkosten a €3,64 op de rekening staan. Was niet bekend. Stoelen binnen ogen mooi maar zitten niet erg fijn. Kwaliteit vlees was prima.
ludogerritsen60 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Super locatie, konden heerlijk buiten zitten. Fantastich lekker eten, konden niet kiezen, dus gekozen voor driegangen proeverij menu's, gaan absoluut hier terugkomen, goed personeel
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten van het "Pa en Ma" menu, een proeverij van steeds vier verschillende gerechten.
Het was erg lekker en werd leuk geserveerd. De afsluitende cappuccino werd geserveerd met een extra glaasjes advocaat met slagroom, twee chololaatjes en een nogaatje.
Ruud en Diana .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een kijkje in de keuken zie je de professionaliteit. Bediening was heel aardig en het eten was uit de kunst.
Wijnkaart mag uitgebreid worden met meer soorten rosé in plaats van 1.
Dit was onze tweede keer en zeker niet de laatste.
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ze hadden meer belang bij dat wij van de kaart gingen eten en dan vervalt het ah menu
Duurde lang voor dat wij het hoofdmenu kregen en was wel een beetje weinig voor 4 personen
Kapel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg zout eten, zowel vis als vlees. Combinaties van smaken in gerechten soms niet geslaagd. Vlees was goed. Locatie goed,
Mannie K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was super,echt een aanrader en de bediening heel vriendelijk.en je kunt er heel gezellig zitten. We gaan er zeker nog een keer eten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Snel in de bediening. Eten was prima en voldoende.
michiel_bourgondien .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldig! Ze hebben alle verwachtingen overtroffen. Het eten, sfeer, locatie en bediening waren allen zeer goed. Mijn vriendin is zwanger, maar ook daar hielden ze perfect rekening mee. We gaan er zeker vaker heen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeervol restaurant met vlotte bediening van kwalitatief hoogstaande en smaakvolle gerechten. Vooral de vleessoorten uit de snoepkast wisten ons te bekoren! Puur verwennerij...
S.E. B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier lekker met een paar vriendinnen gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. Rest van personeel ook erg vriendelijk. Mooie locatie.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben een hele gezellige avond gehad bij Pa en Ma. De ontvangst was hartelijk en we hebben eerst buiten op het terras genoten van een drankje en het prachtige uitzicht. In het sfeervolle restaurant wordt het eten met plezier en passie bereid en dat zie je terug op de borden. Het personeel is vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.