Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Spanjaardsdijk 68 7433 PX Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Een echte beleving ‘Eten bij pa & ma’ voelt meteen goed aan. De verbouwde stal heeft zijn charme behouden, terwijl het is voorzien van alle gemakken. De mooie open keuken laat zien hoe de keukenbrigade vakkundig te werk gaat. De echte aandachtstrekker is de ‘snoepkast’. Hier rijpt het rundvlees volgens traditioneel gebruik in een speciale koeling, voor de echte smaakbeleving. Jij geeft aan welk deel van de Hollandse runderen de chef voor jou mag bereiden,100% Halal. Reserveren via onze eigen site is gratis. Voor reserveringen via booking sites berekenen wij 1.50 euro per couvert.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Bus
  • Kom je met de auto?
    Wij zijn gelegen op 10 minuten vanaf de A1 via de N348 (afslag Deventer oost), 10 minuten vanaf centrum Deventer, 25 minuten vanaf Apeldoorn, Lochem, Zutphen en omstreken. 20 minuten vanaf Raalte en omliggende dorpen, 35 minuten vanaf Zwolle, Ommen en Al
  • : Bij ons kunt u gratis parkeren op eigen parkeerterrein.

Maandag en Dinsdag Rustdag
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eten Bij Pa en Ma

Monique P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De bediening deed erg hun best, alleen soms kwamen ze na elkaar precies hetzelfde vragen. Een duidelijke verdeling wie welke tafel bedient zou dit wellicht kunnen voorkomen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Fantastisch restaurant! Super concept, uitermate vriendelijk personeel, heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen met het ‘menu van de Chef’. En verrast waren we. Heerlijke combinaties, wat we anders nooit zouden hebben gekozen. Als we weer in de buurt zijn (stonden op een camping in de buurt) komen we zeker nog eens langs voor een hapje.
Dank voor de fijne avond!
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten, hoeveelheid is goed. Op het terras gezeten, aankleding van het terras kan beter. Voor het eten, drinken en personeel een dikke voldoende.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Met de familie in het zomerzonnetje gezeten met uitzicht op de landerijen. Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. En de jarige job die 75 werd, kreeg een leuk presentje.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima ontvangst, goede bediening en lekker eten. We komen vast nog wel eens terug.-----------------------------------------------------------------
loekphilip P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij zaten boven. Een volgende keer willen we liever beneden zitten. De herrie is boven nog erger dan beneden.
Het eten was prima!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben er heerlijk gegeten met onze kids.
Fantastisch heerlijk eten.
Wel was het goed om altijd de rekening te checken want daar stond bij ons een foutje op.
Wij gaan hier nog wel vaker komen.
Albers R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, interessante gerechten en prima bediening; hadden geluk dat we buiten konden zitten maar ook binnen ziet het er piekfijn uit
Dina B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Pa & MA te Schalkhaar. Mij partner een goed bereide rare gebakken tournedos en ik een medium entrecote van dry-aged Hollands rund.
We genoten van een heerlijke pinkster zonnetje. Een aanrader.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer goede kwaliteit van het eten. Alleen duurde het lang voor er iemand kwam vragen wat we wilde drinken. Verder positieve ervaring en aanrader.
M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Netjes ontvangen door jongeman. Prachtig tafeltje bij de keuken. Menu Pa en Ma. Verschillende voorgerechtjes waren wel lekker.Wel heel afgepast, m.a.w. zeer kleine stukjes. Hoofdgerecht was ook verschillende gerechten. Ook het hoofdgerecht waren zeer kleine stukjes. Bavette was taai en varkensvlees droog. Prijs/kwaliteit vonden we teleurstellend .Meer van verwacht.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima restaurant
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top service van een top team. Zeer goed eten wat ontzettend smaakt! De niet al te grote boerderij zorgt voor een fijne gezellige sfeer!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst, plek, bediening is prima. Zelfs te veel staf aan de tafel (ze wisten niet dat we al bediend waren; geen probleem, allemaal erg aardige mensen). Op onderdelen viel het eten tegen. Ik wilde asperges op de klassieke manier. Dat was een geheel eigen wijze: dikke (wel mooie) asperges maar al dente. Dan zijn ze toch te (hard) draderig. Hadden net even iets gaarder gemogen. Saus vlak van smaak, niet echt romig en met vel (buiten bedienen is lastig, dus snappen we; vroeger had je daarvoor van die mooie afdekschalen) . De ham: tja plakjes op elkaar gelegd in kleine carré's gesneden en dan gebakken. Droog en niet echt lekker. Advies: Leg bij de asperges een mooie plak beenham, vers afgesneden en dan nog sappig. De side dishes (op plank) Prima producten, maar of patat/gefrituurde aardappelstukjes nou zo'n goede keus zijn bij (klassiek) asperges??? Mijn partner had kalfsribeye. Mag natuurlijk een randje vet aan zitten, maar bevatte een aanzienlijk stuk zeen waardoor er niet zo veel eetbaar vlees overbleef.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Vriendelijke en accurate bediening. Het vleesgerecht was uitstekend van kwaliteit en perfect bereid. De tijd die men aanhield tussen de gerechten was prima. Complimenten en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
Alle gerechten leuk gepresenteerd
En van alles was ervoldoende
De wijn was prima
Behulpzaam en aardig personeel personeel
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Na een zoektocht naar een restaurant die asperges op de kaart hadden, kwamen we bij restaurant Pa en Ma uit. Via App ( zo handig:) had ik gevraagd of zij al asperges serveerden. Dat nog niet kreeg ik als antwoord ( het was ook nog net iets te vroeg) maar als ik dat wilde dan gingen ze dat speciaal voor mij halen. Ook de prijs was gunstig. Het was ook geen probleem als ik alleen asperges wilde eten en de overige gasten niet. De reactie via app ging zeer voorspoedig waarna de reservering snel was gemaakt. Toen wij aan tafel zaten kwam de kok speciaal nog even langs om over de asperges te vertellen. Ze kwamen uit kas, het was idd nog net te vroeg voor de 'echte' asperges. Maar de kas asperges kwamen uit Raalte, asperge kwekerij De Weerd.
Wat hebben we zitten smullen! Het was heerlijk. Ook de overige tafelgenoten, die geen asperges hadden besteld, hebben genoten.
Een pluim voor de (jonge) bediening, de keuken maar vooral voor de service!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Als vleesliefhebber zeer verrast door hun mooie dryaged producten. Helaas niet kunnen proeven. Heerlijk pa en ma menu gehad. Alles was heerlijk en eerlijk. Goede uitleg aan tafel en goede bediening. Uiterst vriendelijk we hadden last van de zon en mochten een naar een andere tafel. Zo hoort service te zijn.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Uitstekende service en het eten was verrukkelijk. Het was druk konden elkaar slecht verstaan. Een aanrader voor iedereen.