Restaurant Enya

Langegracht 36 3601 AJ Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

- Lunch 13:00 - 14:00 vanaf 1 Mei T/M 31 Oktober (zomerseizoen)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,4
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
tuiltje1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Opnieuw genoten van de proeverij. Wat een heerlijk menu is dat toch. Gastvrij bediend, Tussen de gangen door genoeg tijd om het eten te laten zakken voor de volgende gang. Het is toch wel onze favoriet.
joostdirkson .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk echt Grieks eten op een mooie locatie bij een uitstekende gastheer en gastvrouw. Ik zou iedereen Enya aanraden, ik kom zeker terug
Lida C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij gingen via de Albert Heijn actie en verwachtten dat we konden kiezen uit een speciaal menu hiervoor. Dat was niet zo, we mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was verrukkelijk. Een soort grand voorgerecht. Van elk voorgerecht wat. Superlekker. Het hoofdgerecht was mixed grill. Ook erg lekker. Toetje chocoladetaart. Alles was echt verrukkelijk. Een echte aanrader. Ik was hier nog nooit geweest en belande hier na een gezellig dagje weg dankzij de AH actie! Heel blij mee.
Nikki .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten gemaakt van mooie verse producten. Het is te zien en proeven dat de chef met liefde kookt.
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Traditionele gerechten maar met een originele twist. Goede, vriendelijke bediening die op het juiste moment vraagt of je nog iets wilt drinken. Wel wat prijzig.
guus.martens .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met AH bonnen gegeten vor 80Euro (2pers) redelijk tot goed maar zeker geen 9 waard! (volgens recensie),meer een 7 1/2 net geen goed.. observaties: voorgerecht bijv geen verse kruiden maar uit een potje.., hoofdgerecht risotto met paling..paling nog koud.. mist dus de kleine puntjes op de I. Smaak redelijk zeker geen hoog niveau..(wat een 9 immers zou rechtvaardigen) Nagerecht; patisserie uitstekend, dame blanche teleurstellend: 3 bolletjes ijs met chcocoladesaus.. geen enkele opschmuk. Conclusie niet beter dan een gem. grieks restaurant..
ontvangst en begeleiding van de eigenaar: uitstekend en vriendelijk
anita.rohrig .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We nemen eigelijk altijde proeverij. Erg lekker en nooit hetzelfde. De toetjes zijn ook erg lekker. Vooral de cheese cake en het chocolade taartje. Fijn dat er zo'n lekker restaurant bij ons in het dorp zit.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten gisterenavond! En wat een gastvrijheid van de gastheer. Toppertje, als we weer in Maarssen zijn komen we graag nogmaals langs.
Iason O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel lekker gegeten. Grieks met een moderne 'nouvelle cuisine' aanpak, maar wel gebaseerd op authentieke Griekse gerechten.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was alweer een tijdje geleden maar het was wederom voortreffelijk.
Sasja H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance. Met vriendelijk personeel.
dennyvanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst....geen standaard grieks eten maar nieuwe ervaring....gaan nog een keer terug.
Zeker de moeite waard.
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het is een feest om hier te eten.....de eigenaar praat met passie over zijn wijnen en de bediening is uiterst goed geinformeerd wat er op je bord ligt
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met z'n tweeën erg lekker gegeten. We kozen het Chef's choice menu: een proeverij van koude + 1 warme voorgerechten. Heel gevarieerd, zowel vlees als vis en kaas. Daarna een proeverij van zowel vlees- als visgerechten: vooral de Dorade en de moussaka vonden we erg lekker. En tot slot een dessert met ijs, cake en een heerlijke crème/mousse. We aten hier met een AH restaurantbon en betaalden incl. wijn €70,- en dat was het dubbel en dwars waard. Enya is echt geen doorsnee Grieks restaurant, het is verfijnder en aparter in gerechten en in sfeer en aankleding. Een aanrader.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bij Enya heb je echt het gevoel dat men er alles aan doet om je een perfect avondje te bezorgen. We hebben ontzettend genoten van de grote proeverij. Wat een heerlijke gerechten! Alles vers en goed van smaak.Bediening is uiterst correct en niet opdringerig.
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zelden in een restaurant geweest, waar je zo gastvrij en vriendelijk wordt ontvangen als bij Enya. Dit alleen al is een bezoek aan dit restaurant meer dan waard! Dat het eten en de wijnen ook nog voortreffelijk zijn, is dan mooi meegenomen. De bediening is ook uiterst vriendelijk en bekwaam en dit alles bij elkaar maakt het een feestje om hier te gaan eten. Wij hadden een 3 - gangen menu en ieder gerecht was met grote zorg bereid en ook nog erg lekker. Vooral de desserts van Wasiliki zijn niet te versmaden. De cheesecake is om je vingers erbij af te likken! Wij zijn hier nu voor de derde keer gaan eten en zullen dit in de toekomst zeker vaker doen, want dit is ons favoriete restaurant in Maarssen.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Boven verwachting,de mixgrill is heerlijk met een sappige en malse lamsrack.
De cheesecake met vers bosvruchtensaus was ook verrukkelijk.
We waren erg tevreden en gaan hier zeker nog wel eens eten met familie of vrienden
ingeblei .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prima restaurant, fijne gastvrouwen/heren, goede sfeer, een plek waar we vaker komen en niet teleurgesteld wprden,, een aanrader!
rositasiebe .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De bedoeling was weer eens na lange tijd met vrienden gezellig te gaan eten, deze actie is prima geslaagd, goede ontvangst , lekker eten zeer goede bediening die het fijn vindt de gasten het naar de zin te maken en open staat
voor suggesties van de gasten, moest eigenlijk standaard zijn in de horeca top !