Restaurant Enya

Langegracht 36 3601 Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
vakantiesluiting 2018
30 juli t/m 20 augustus

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Enya

Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Voorgerechten gedeeld met meerdere mensen. Daardoor van alles wat kunnen proeven. Hoofdgerechten waren ook echt lekker, best aan de grote kant. Daarom toetje ook gedeeld. Lekker, maar echt heel zoet!
Fijne ontvangst, netjes en heel vriendelijk. Op zaterdagavond volle bak. Een foede keus in Maarssen. Ik zou graag nog eens terugkomen!
Jocke R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel leuke eigenaar goed advies en heerlijk gegeten
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Mooie inrichting en voldoende ruimte om de tafels zodat je ongehinderd met elkaar te praten en eten. Dit Griekse restaurant onderscheid zich volledig ten opzichte van het gemiddelde Griekse restaurant. Heerlijke gevarieerde menukaart met volop keuze aan passende wijnen. Geen massa en overdreven variatie op een schaal/bord! Topklasse. Wel iets duurder maar dan heb je ook waar voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant! Geweldig eten, uitstekende wijnen en een bediening die onovertroffen is. Het is echt een beleving!!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten. We hadden weinig tijd, daar werd goed rekening mee gehouden. Eten verdiende het om er langer van te genieten. Goede service, fantastisch restaurant.
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig huiskamer gevoel met een goede uitleg bij iedere gang zeker voor herhaling vatbaar
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten . Prima service en sfeer
Angie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zoals altijd is het bij Enya een feestje. Geweldig eten, fijne sfeer en super gastvrij. Het was weer top!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was een tijdje geleden maar we werden met een stevige handdruk welkom geheten door de eigenaar die precies wist wie we waren en aan welk tafeltje we de vorige keer zaten!
We hebben voor de vis van de dag gekozen en dat werd als een waar kunstwerk op een bord gepresenteerd.
Een ware vertroeteling voor de smaakpapillen!
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Voor het eerst in Maarssendorp naar een restaurant. Op aanraden van een vriendin gekozen voor Enya. Wat was het fijn om met elkaar in een gemoedelijke sfeer te kunnen eten. Het eten zelf was super. We kozen voor de proeverij. Afwisselend en allemaal heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening, maar het duurde erg lang voordat men onze bestelling op kwam nemen en daarna duurde het ook een tijdje voordat ons eten kwam. Het was erg rumoerig. We hoorden al bij binnenkomst dat het een drukke avond was, maar misschien had er dan nog een ober bij gemoeten. Alle tafels zaten immers vol.
Femi V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Een top restaurant waar je nog echt in de watten wordt gelegd door de gastheer en gastvrouw.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Van een prima avond bij Enya mogen genieten. Prima ontvangst, mooie inrichting, attent personeel dat goed de gasten in de gaten houdt zonder opdringerig te worden en bovenal..... heerlijke, mooi opgemaakte, eerlijke en smakelijke gerechten. Een plek om terug te komen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het is elke keer weer een feestje om daar te eten van het begin tot einde genieten
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met 2 volwassenen en 2 kinderen genoten van een heerlijk 3 gangen tapas menu. Gezellig van alles proeven en mooi geserveerd. De toetjes en de voorgerechten vonden wij het lekkerste. Maar smaken verschillen. Jammer dat er geen terras met dit zomerse weer om de langs varende bootjes te bekijken.
Bogaert M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Héél hartelijk en persoonlijk ontvangen door gastvrouw en gastheer !
Men besteed ook veel zorg om de klanten te begeleiden in hun keuze van het eten of de gekozen wijn .
Echt een aanrader en hun gastvrijheid is ook wel typisch door hun Griekse roots !
Bedankt hiervoor .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Geweldig eten, zeer goed wijnen en top bediening! Het is echt een feest om hier te eten!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We vonden de gerechten wel goed en smakelijk, evenals de wijn, maar in verhouding toch wel prijzig...
Pedro H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben werkelijk heerlijk gegeten bij Enya. De proeverij was een feestje met zoveel kleine gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten. Het team is heel erg gastvrij en aardig, maken echt belangstellend contact en waren zeer behulpzaam toen ik een vlek op mijn blouse kreeg, En we konden buiten eten op de gracht, een leuke plek met al die bootjes die op de Vecht langs varen. Kortom, een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Als je echt lekker wilt eten is Enya een echte aanrader! Super bediening echt top.