Restaurant Enya

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Enya

Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekkere nieuwe kaart met dezelfde fantastische bediening.
Fijn uit eten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
het is altijd een feestje als je de proeverij bij Enya besteld je rolt van de ene smaak verassing naar de anderen
Elmer V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik kan niet anders zeggen het was weer een uitmuntende ervaring! Je merk dat ze het met veel plezier en passie doen. Tot snel !
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het ene voorgerecht 6 grote groene mosselen en het andere slechts 3 gamba's was niet in verhouding. Voor de rest (perfecte dorade en heerlijke cheesecake) meer dan tevreden!
Aydin S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was top!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, g zeer vriendelijke bediening
anjajo .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mijn 60e verjaardag met famillie. Heerlijk gegeten bij Enya. Zoals altijd zeer vriendelijk ontvangst. Wij hebben allemaal heerlijk gegeten.Ik kreeg zelfs vuurwerk bij het nagerecht. Super verjaardag.
De gerechten waren erg goed,het was moeilijk om een keuze te maken. Ook bij de huisgemaakte nagerechten was de keuze ruim. Gelukkig hadden we bijna allemaal iets anders en konden we van elkaar"s gerechten proeven.
Zeker een aanrader om te gaan eten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen (met ah kaarten). Prijs/kwaliteit is meer dan oké! Gastvrij ontvangst, vriendelijke personeel. Een echte aanrader!
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ontvangst was allerhartelijkst. Ontspannen sfeer en heerlijk eten. Parkeren voor de deur. Niets aan te merken!
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
het was heerlijk, goede sfeer en voor herhaling vatbaar, het eten was prima, ik hoop het gauw weer eens te doen.
vriendelijke groet namens mijn vriendin en mijzelf . Agnes Dhondt
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vandaag met vrienden lunch genoten bij Enya met gastvrouw Vasiliki. Niet alleen genoten van de proeverij van voorgerechten maar ook van een combinatie van door de gastvrouw eigen gemaakte dagverse desserts. De aankleding van het restaurant is prachtig met veel oog voor unieke details en foto's. De kaart is uitgebreid en doet recht aan de specifieke keuken waar dit restaurant voor staat. Ook de persoonlijke benadering en bijzonder prettige en kundige bediening dragen bij aan de perfecte lunch. Absolute aanrader.
E.M. M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De gerechten worden superleuk opgediend, heel creatief en smaakvol, een lust voor het oog. Het menu mag vrij gekozen worden.
velsen68 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten hier nu voor de zoveelste keer. Wanneer wij in Maarssen vertoeven ( 1x per jaar) gaan we eten bij Enya.

Wat een verrassing weer dit keer.We namen beiden Chefs Choise (Enya's Proeverij).

Dit was echt genieten. Het is wel aan te bevelen niet te zwaar te lunchen hiervoor want wat er wordt opgediend is niet echt weinig. Maar elk gerechtje deed ons watertanden. Een heerlijke fles wijn er bij en onze avond was weer een succes. Bediening laat ook niets te wensen over, vriendelijk en deskundig. Bedankt Enya.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij heerlijk bij Enya hebben gegeten en het ook niet de laatste zijn! Vriendelijke ontvangen door gastvrouw/gastheer en dochter. Met passie vertellen ze hun gasten over de gerechten en hun zelf gemaakte nagerechten. Wij gaan zeker weer terug!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met twee dochters en schoonzoon hier een hele fijne avond gehad. De proeverij genomen, echt een aanrader! Alles was lekker, porties ruim voldoende, leuk opgediend. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Via de AH restaurant aktie bij Enya terecht gekomen (waar overigens niets van te merken was, hulde), maar ook zonder akte blijven we hier gewoon komen!
kabeki .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooi restaurant aan de Vecht gelegen. Het eten was geweldig, veel verse producten wat de kwaliteit ten goede komt. Wij komen dan ook graag terug. Het was genieten.
ijm.andriessen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Bijzonder gastvrij personeel. Erg goed en lekker eten.
Wij hebben genoten. Sfeer is goed. Veel persoonlijke aandacht voor alle gasten.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we zijn al vaker bij enya wezen eten het eten is altijd erg lekker en de ontvangst altijd even hartelijk vooral de proeverij van de voorgerechten is zeker aan te raden en de toetjes heerlijk .
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Top restaurant en heel plezierig en keurig ontvangen. Nette bediening eigenaar en familie super. Eten top nagerecht uitmuntend. Gaan zeker vaker terug.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten bediening zeer goed,miste bij het hoofd gerecht groenten belangrijke vitaminebron.
groeten Joke van der Wal.