Restaurant Enya

Langegracht 36 3601 AJ Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
vakantiesluiting 2018
30 juli t/m 20 augustus

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Enya

Pedro H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben werkelijk heerlijk gegeten bij Enya. De proeverij was een feestje met zoveel kleine gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten. Het team is heel erg gastvrij en aardig, maken echt belangstellend contact en waren zeer behulpzaam toen ik een vlek op mijn blouse kreeg, En we konden buiten eten op de gracht, een leuke plek met al die bootjes die op de Vecht langs varen. Kortom, een aanrader!
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Als je echt lekker wilt eten is Enya een echte aanrader! Super bediening echt top.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Gastvrij ontvangen en lekker gegeten in een gezellig restaurant!
Gersien D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige plek en goede service. Wel erg warm binnen met weinig ventilatie.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten. Ik kan er kort over zijn. Het is geen traditioneel Grieks restaurant met een uitgebreide kaart met allemaal verschillende vleesschotels, maar gewoon een beperkt aantal gevarieerde Griekse gerechten. Voor-, hoofd- of nagerecht, alles was even smaakvol. En met de wensen van de kinderen (aangepaste hoeveelheden) werd flexibel rekening gehouden. Klasse!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gisteren voortreffelijk ontvangen door de gastvrouw en -heer. Het voorgerecht met de gegrilde scheermessen, zeekraal en diverse soorten biet was een topper. Het hoofdgerecht bestond uit een perfect gebakken roodbaarsfilet. De gastheer slaagde er in een mooie Griekse witte wijn te serveren, die uitstekend de gerechten begeleidde. Het nagerecht, cheese cake, kan ik ieder aanbevelen. Kortom hele mooie gerechten met een Griekse inslag.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gister weer gegeten, blijft de beste griek in de omgeving. Ook nog op een hele mooie plek.
yesss .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wederom weer heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening klasse restaurant,gastheer die het zijn gasten zeer naar hun zin maakt
Steeks S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Enya is een uitstekend Grieks georiënteerd restaurant met een vriendelijke bediening.
Alle bestelde gerechten waren hoog van kwaliteit.
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Super gegeten, hele fijne bediening, goede sfeer!
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Erg vriendelijke bediening en een mooie sfeervolle aankleding. Echt een aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ok het eten is niet echt goedkoop maar de ingrediënten zijn vers. Ik had de doradefilet en die heb ik nog nooit zo goed gegeten. Als nagerecht heerlijke panacotta met aardbeien. Ik ga hier vaker eten.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wat een leuke avond héérlijk gegeten wat bijzonder de Mousaka een aanrader.Personeel ontzettend aardig hier komen we zeker terug.

Mvg.Erna Otten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Jammer dat de mixed grill zo erg gekruid was dat je niet meer proefde welke vlees je nu aan het eten was.
Chardonnay was lekker. Tafels ruim van elkaar. Parkeren voor de deur is niet mogelijk, maar in de buurt voldoende mogelijkheden. Verschillende treden bij de ingang om restaurant naar binnen te gaan.
Alfred K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Niet goedkoop, maar héél lekker gegeten. Het geld zeker waard. De bediening was erg goed.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij hebben het maandmenu gekozen en zijn daar erg enthousiast over! Fantastisch vlees, mooie wijjnen, heerlijke baklava en banaancaramel taartje als afsluiter. Alles klopt!
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Wij namen de enya proeverij en als afsluiter een cheescake. Gastheer zoals een gastheer hoort te zijn en de rest van team enya zeer vriendelijk
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Proeverij in drie rondes genomen, Alles smaakte prima. Ook werd door de gastvrouw rekening gehouden met wat onze zwangere dochter wel en niet kon eten. Erg attent!
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Fijne en prettige verwelkoming. Daarnaast veel zorg voor de gasten, aankleding van het restaurant en de mooie gerechten.