Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

- Lunch 13:00 - 14:00 vanaf 1 Mei T/M 31 Oktober (zomerseizoen)

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Enya is zeker aan te bevelen. Heerlijke ambiance. Het eten is allemaal heerlijk en kwalitatief goed. De porties zijn ook goed en de bediening zeer vriendelijk. Absoluut een aanrader!!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eenvoudig en smaakvol ingericht restaurant aan de Langegracht. Het personeel is vriendelijk en voorkomend. Het tempo waarin we bediend worden is aangenaam. We kozen vooraf twee soorten zalm, goed bereid en fijn van smaak. Ons hoofdgerecht was een tournedos. Mals vlees, precies bereid zoals ik vroeg. De mousseline van rode linzen viel me wat tegen, de groentjes erbij ook. We bestelden een Griekse boerensakade aks sidedish, knapperig en stevig van smaak. Als dessert koos ik cheesecake met vijgenjam, mooie patisserie. Mijn vrouw koos ganache van chocolade, ook lekker. De begeleidende wijnen waren van goede kwaliteit. Ons menu kan ik nauwelijks Grieks noemen, maar dat vind ik geen punt, zolang er maar goed gekookt wordt. Er klinkt Griekse muziek. Dar moet je van houden...
claudiavandenhazel .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De ontvangst was prima. Je staat absoluut niet verloren bij de ingang maar wordt direct opgevangen. Onze jassen werd netjes aangenomen en opgehangen. Toen we vertrokken werden de jassen ook weer opgehaald en werden wij netjes in onze jassen geholpen. Wij hebben heerlijk gegeten, alle gerechten werden met zorg bereid en waren vers en huisgemaakt. De service is perfect. Je voelt je bij ENYA echt te gast. Wij komen hier zeker terug! Tot snel!
5356 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij hebben met onze vrienden hier uitmuntend gegeten en komen zeker nog een keer terug! Wij zaten heel gezellig aan de ronde tafel bij het raam. De gastvrouw was zeer attent.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vanavond 26 december gegeten in enya te maarssen , om een lang verhaal kort te maken ,het was geweldig en complimenten aan iedereen die daar deze maaltijd voor ons hebben bereid , wat een uitstraling deze eetgelegenheid ,het voelt als thuis komen super.

R.Jansen.
26-12-2016.
Annelies.visser1 V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prachtige locatie, fijn restaurant, zeer gastvrije en persoonlijke benadering, erg smakelijk (mediterraans) eten. Ze doen echt hun best om het de gasten naar de zin én smaak te maken en willen het graag horen als iets niet naar wens is. Van harte aanbevolen.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
heerlijk gegeten en gedronken in een restaurant dat weet wat gasten prettig vinden .
eigenaren en personeel als zeer prettig ervaren qua service en kennis van producten .
kom zeker weer terug .
groot pluspunt tijdens kerst is het a la carte menu .
gr Paul .
r.hijkoop .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt een aanrader!
Tevens lieve gast vrouw en de eigenaar is ook zeer met zijn gasten bezig
Tevens de wijnen zijn erg lekkker en goed geïnformeerd over de wijnen
We Hebben wederom genoten en komen snel weer terug.
JRei .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Service is prima! Eigenaren en personeel maken dat je je acht welkom voelt.
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie, waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding goed is.
We komen zeker weer eens terug.
Activerica .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ontvangst was zeer hartelijk en persoonlijk. Er hangt een warme sfeer in het restaurant. Het eten was erg goed De bediening is uiterst vriendelijk en professioneel zonder kil te zijn. Dit restaurant is zeker een aanrader
carinversteeg .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het was wederom erg goed bij Enya. De vriendelijke ontvangst, de sfeer en natuurlijk het eten. Alles was even voortreffelijk: het voorgerecht, het hoofdgerecht en de heerlijk zelfgemaakte cheesecake.
Dit restaurant is echt een aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Samen met de kinderen gegeten bij Enya. Eten was zeer goed, sfeer top en entourage goed! Genoten van een mooi voorgerecht en hoofdgerecht. Coquilles met mousseline van pompoen/ pancetta affumicata/ salie, carpaccio black-Angus Beef/ ladotiri uit Mitilini/ pesto zongedroogde tomaten en kalamaria, krokant gebakken pijlstaartinktvis/ mousse van tarama/ vinaigrette van tarama als voorgerecht. Biologische kip (kotopoulo kebab), tournedos en Iberico rack als nagerecht. Een heerlijke beleving!!! Bijpassende witte wijn (wordt tevens geschonken bij de Librije!!) was top!!!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
zoals te lezen bij de andere recensies kun je hier uitstekend eten,de ontvangst is warm en vriendelijk!
Prima uitleg over de gerechten die bereid worden met liefde en passie!
Dus zeker een dikke 10 waard!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie en gegeten bij Enya. We werden bijzonder gastvrij onthaald en konden gewoon van de kaart een 3-gangenmenu uitkiezen.
Het was allemaal even lekker en we komen zeker terug.
lies A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gastvrij en vriendelijk personeel. Goede service, eten smaakt goed en ziet er verzorgd uit. Goede info rondom eten en wijn.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goed advies, verrassende gerechten, enthousiaste medewerkers, enige puntje van aandacht was in ons geval de wachttijd tussen de gerechten. Die mag wat korter zijn.
CenI .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekend eten en prima wijn. Vriendelijke, hartelijke eigenaren en personeel. Deskundig advies gekregen in verband met een allergie. We gaan zeker binnenkort terug naar Enya.
bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijke avond gehad bij Enya. Dit is een wat eleganter Grieks restaurant. Met de AH voordeel kaart gewoon a la carte eten en dat was voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening, niet te aanwezig, gewoon precies goed. Normaal gesproken ligt dit restaurant in het iets hogere segment qua prijzen maar door de AH bon voor iedereen toegankelijk. Twijfel je te gaan niet doen gewoon gaan en je zult een heerlijke avond hebben.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer geweldig. We hebben 2 nieuwe gerechten van de nieuwe kaart genomen. Mijn vrouw de lamsrack en ikzelf de ibericorack. Het was voortreffelijk. De wijnen waren ook weer heerlijk en goed uitgezocht. De afsluitende patisserie was weer een feestje wat onze avond afsloot. Wij gaan altijd zeer voldaan terug naar huis. Nu weer wachten tot de kerst.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer! Carpaccia was erg lekker en ook de cocciles, als hoofdgerecht had ik kebab van kip, alles was heerlijk bereid. Ook het witte chocolade toetje, echt een aanrader