Over restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00
- High Tea 14:00 - 16:00

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
CenI .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekend eten en prima wijn. Vriendelijke, hartelijke eigenaren en personeel. Deskundig advies gekregen in verband met een allergie. We gaan zeker binnenkort terug naar Enya.
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer geweldig. We hebben 2 nieuwe gerechten van de nieuwe kaart genomen. Mijn vrouw de lamsrack en ikzelf de ibericorack. Het was voortreffelijk. De wijnen waren ook weer heerlijk en goed uitgezocht. De afsluitende patisserie was weer een feestje wat onze avond afsloot. Wij gaan altijd zeer voldaan terug naar huis. Nu weer wachten tot de kerst.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer! Carpaccia was erg lekker en ook de cocciles, als hoofdgerecht had ik kebab van kip, alles was heerlijk bereid. Ook het witte chocolade toetje, echt een aanrader
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heel vriendelijk echtpaar dat het restaurant runt. Eten is erg lekker en verassend. In de zomer was het er ontzettend warm!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Aanrader, het totaalplaatje klopt helemaal, heerlijk gegeten!
Geen van ons 5en komt uit de buurt en via Iens uitgekomen bij restaurant Enya.
We werden vriendelijk ontvangen en naar een ronde tafel gebracht. De eerste indruk was direct goed; vriendelijk personeel & het restaurant was leuk aangekleed.
Het eten was voortreffelijk! De gerechten waren zorgvuldig opgemaakt, er was duidelijk aandacht en tijd aan besteed.
Er is voldoende keus en het viel ons op dat bij alles aan de horeca etiquette werd voldaan; voor ons op zich niet heel belangrijk, maar heeft toch geleid tot een verbeterde ervaring. Overigens was het personeel zeker ook in voor een lolletje aan tafel. We hebben een super avond gehad!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Altijd heerlijk eten en elk gerecht is weer verrassend. Regelmatig een andere kaart. Super gastvrij en vriendelijk. Geen lucht van de keuken. Leuke sfeer.
Bekkie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, jammer dat er bepaalde gerechten niet meer voorradig waren de zelf gemaakte dessert zoals altijd over heerlijk !!!
Komen zeker terug
Rianne .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Enya. Er was een probleempje, wat keurig netjes werd opgelost. Alle lof voor de bediening! Wij komen zeker terug!
Pdvangrootheest .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Kwaliteit is erg goed maar dat verwacht ik ook voor die prijs.
Totale beoordeling is goed. geen minpunten!
Keesheutink634 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Soms is het continueren van een hoog level lastig.Zo niet bij Enya. Voor de 2e keer bezocht. Nog steeds een hoog niveau in alle opzichten bij een redelijk prijsbeleid. Je proeft a.h.w. "de liefde voor het vak". Hulde !
José V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. De gerechten zijn huisgemaakt en dat is te proeven. Helemaal top!
Normale prijs is aan de hoge kant, wat komt door de huisgemaakte gerechten. Wij hebben meegedaan aan de AH actie. Geen andere keuze als normaal betalende gasten. Enige voorwaarde was, dat je drie volwaardige gangen moet bestellen.
Dit restaurant is zeer zeker aan te bevelen!
Charly B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg huiselijk en erg gezellig. Eten was perfect mals en gekruid. Toetje was erg lekker en de mensen waren zeer vriendelijk. Echt een top tentje op een leuke locatie ♡
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met 2 personen via AH restaurantactie gegeten bij Enya. Het eten is altijd op hoog niveau. Er is een nieuwe kaart. Ook de gerechten (vlees èn vis) buiten de kaart om zijn altijd de moeite waard om te proberen. Dit keer stond zwaardvis op het menu en het was werkelijk perfect klaargemaakt. Ook de door de eigenaar geadviseerde bijpassende wijnen waren heerlijk. Het was genieten in een gastvrij restaurant!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het was lang geleden dat ik hier was geweest. Ik had een uur in de file gestaan om een afstand van 5 km af te leggen. Mijn afspraak heeft een uur op mij moeten wachten. Ik voelde me schuldig, al kon ik er niets aan doen. Maar mijn schuldgevoel verdween meteen toen ik Enya binnenkwam. Mijn vriendin was heel warm ontvangen. Af en toe even een praatje en een heerlijk drankje maakte dat de wachttijd prettig verliep. Ik kreeg ook meteen water en een glas wijn en ontstreste onmiddellijk. Ik ken weinig restaurants waar je zo gastvrij wordt behandeld zonder opdringerigheid. Je voelt je enorm welkom. We krijgen een fijn klein hapje bij de borrel. Omdat we weten dat de porties erg groot zijn! namen we allebei alleen een hoofdgerecht. Eenmaal dorade met asperges, spinazie en gnocchi en een fijne paprikasaus. Allemaal heerlijk van smaak. Mijn tafelgenoot heeft 3 spiesjes gegrild vlees, kip, ossenhaas en varkenshaas. Daarbij een mandje frietjes en groente. Een zeer grote portie en heerlijk van smaak! Wij vinden de porties erg groot en zouden het fijner vinden als ze wat kleiner zijn en iets goedkoper. Wij zouden dan ook graag een voorgerecht en toetje nemen!
Paulkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goede service, heerlijk gegeten, verrassende voorgerechten met bijpassende wijn. Verzorgde hoofdgerechten, ook buiten de kaart. Gezellig, je voelt je echt gast.
Margreet321 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Super lekker en gezellig gegeten bij Enya! Een sfeervol restaurant met een gastvrije ontvangst! Het eten is lekker en van zeer goede kwaliteit!
Hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Op herhaling bij Enya en het was weer prima, een terechte topper! Vriendelijke en persoonlijke ontvangst, heerlijk gegeten: malse carpaccio en lekker romige burrata gevolgd door zwaardvis en een burger met als afsluiting cheesecake met kersen. Alle gerechten goed en aantrekkelijk gepresenteerd en een goede huiswijn.
RJAN .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Uitstekend gegeten, De bediening was uiterst vriendelijk en beleefd. Zeker aan te bevelen. Leuke ambiance. Voldoende keus op de menukaart.
Sorayacosaert .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was een leuk restaurant maar niet bijzonder. De gerechten kosten teveel voor wat je krijgt. Ik had artisjok harten die niet super waren. En waar we zaten was het erg koud