Restaurant Enya

Langegracht 36 3601 AJ Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

9,1
9,4
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Top restaurant en heel plezierig en keurig ontvangen. Nette bediening eigenaar en familie super. Eten top nagerecht uitmuntend. Gaan zeker vaker terug.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten bediening zeer goed,miste bij het hoofd gerecht groenten belangrijke vitaminebron.
groeten Joke van der Wal.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Enya heeft een uitstekende keuken. Een Grieks restaurant dat "niet Grieks is". Geen druiven aan de muur en sirtaki uit de luidsprekers. Een zeer gezellige sfeer mede gecreëerd door Jan en Wasiliki, de eigenaren van dit restaurant. Je krijgt een gastvrije ontvangst en ze zijn onder het eten erg benaderbaar. De prijs ligt gemiddeld iets hoger dan je van een Grieks restaurant mag verwachten, maar de kwaliteit is er dan ook naar. Dus prima met elkaar in balans. Weten ook een goed glas wijn te serveren. Een restaurant waar wij al vaker zijn geweest en zeer nog regelmatig zullen terugkomen.
Wat wij een puntje van aandacht vonden dat er voor een fles water €5 wordt gerekend.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was lekker in een gezellige ontspannen sfeer echt een aanrader voor een gezellig avond uit Eenvakkundige en fijn bediening maakt de avond compleet
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Super lekker gegeten met vriendelijke gastvrije bediening.
Nemen de tijd voor je, ongeacht hoe druk het is.
Voor herhaling vatbaar.
Elvira N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lieve, keurige, persoonlijke ontvangst. Voortreffelijk gegeten! De risotto was perfect, de toetjes fantastisch. Mijn man had de mixed grill, hij is absoluut fan van vlees maar kreeg zijn bord niet leeg - iets minder giros en iets meer groen is de enige verbetering die we kunnen bedenken.
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk in een rustige ontspannende sfeer gegeten.
De bBediening is voortreffelijk en we komen zeker een keer terug. Het was super.
Zeker een aanrader.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke kaart, leuke locatie, prima huiswijn, gastvrije ontvangst, heerlijke gerechten. Als ik iets negatiefs zou moeten noemen, is het dat de tafeltjes aan de lange kant van het restaurant vrij dicht op elkaar staan, weinig privacy daardoor. Doet niets af aan het feit dat wij heerlijk hebben gegeten.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super avond gehad, dankzij de bijzonder gastvrije en leuke mensen van Enya. Het eten, de proeverij, was uitstekend. Genoten!
J S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten prima mix grill met zacht gyros vlees heerlijk. Ook voorgerecht wat niet op de kaart stond was mogelijk. Heerlijke toetjes. Erg vriendelijk personeel en we mochten ondanks de AH actie gewoon kiezen van de kaart. Komen zeker nog eens terug . Wel vonden we de wijnprijzen aan de hoge kant en zuinig geschonken.
Gezellige avond gehad met onze kinderen
Catthy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een schoon, gezellig ingericht, (leuk meubilair en verse bloemen) en een uitstekende, zeer vriendelijke bediening!
Goede uitleg over het menu/ingrediënten.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voortreffelijk zo als altijd. Weer heerlijk gegeten en heerlijke winnen gedronken. Top!!!
Germaine V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ja wat kan je na 3 keer nog meer toevoegen? We komen terug voor de persoonlijke aandacht die je krijgt. De heerlijke gerechten die de kok met zorg klaar heeft gemaakt en de cheesecake van de eigenares die echt niet te versmaden is!
Tip? Neem de proeferij!
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik had een mixt gril besteld erg lekker ,vond wel dat het giro's vlees veel te erg gekruid was waar door ik behoorlijk buikpijn kreeg ...het eten is behoorlijk aan de prijs .ondanks dat ik een ah boekje had ingeleverd ,toch nog €73.00afrekenen
Voor de rest heerlijk gegeten ,,voor herhaling vatbaar ,
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De naam van het gerecht deed bij ons anders vermoeden (kotopoulo kebab). Wij verwachtte een kipgerecht, het bleek echter "gewoon" een soort kipgehakt te zijn, teleurstellend.
Het bier sloeg tot tot 2x toe "dood". Er moest gebeld worden over de juiste biertap afstelling ??
Dit heb ik niet eerder ervaren bij dit restaurant, jammer.
tuiltje1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Opnieuw genoten van de proeverij. Wat een heerlijk menu is dat toch. Gastvrij bediend, Tussen de gangen door genoeg tijd om het eten te laten zakken voor de volgende gang. Het is toch wel onze favoriet.
joostdirkson .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk echt Grieks eten op een mooie locatie bij een uitstekende gastheer en gastvrouw. Ik zou iedereen Enya aanraden, ik kom zeker terug
Lida C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij gingen via de Albert Heijn actie en verwachtten dat we konden kiezen uit een speciaal menu hiervoor. Dat was niet zo, we mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was verrukkelijk. Een soort grand voorgerecht. Van elk voorgerecht wat. Superlekker. Het hoofdgerecht was mixed grill. Ook erg lekker. Toetje chocoladetaart. Alles was echt verrukkelijk. Een echte aanrader. Ik was hier nog nooit geweest en belande hier na een gezellig dagje weg dankzij de AH actie! Heel blij mee.
Nikki .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten gemaakt van mooie verse producten. Het is te zien en proeven dat de chef met liefde kookt.
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Traditionele gerechten maar met een originele twist. Goede, vriendelijke bediening die op het juiste moment vraagt of je nog iets wilt drinken. Wel wat prijzig.