Restaurant Enya

Langegracht 36 3601 Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Enya

Griekse gastvrijheid

Een smaakvolle mix van de smaakvolle traditionele Griekse keuken en heerlijke mediterrane smaken. Met dagverse producten worden verfijnde gerechten op tafel gezet. Het schitterende decor en de warme, gastvrije bediening maken het plaatje helemaal af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Enya

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Langegracht 3 x links, dan door de Stokkemansteeg lopen .
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats Nassauplein

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
vakantiesluiting 2018
30 juli t/m 20 augustus

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Enya

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Top restaurant met fantastische service en heerlijk eten
Silvie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten en een fijne bediening! We komen terug.
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Vanavond met vrienden heerlijk in ongedwongen sfeer getafeld bij Enya Maarssen. Veel gerechten op de kaart, maar uiteindelijk een smaakvolle keuze gemaakt.. Goede bereiding en mooie opmaak. Naast het eten was ook de service uitmuntend! En de rekening viel alles mee! #moderngreekfood #aanrader
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Verrassend goed gegeten, originele gerechten en smaakcombinaties. Qua sfeer niet echt top, maar warme ontvangst en bediening en zeer redelijk geprijsd voor de geboden kwaliteit. Aanrader!
Elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het was weer lekker en fantastische service!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
We hebben gekozen voor de proeverij en daar hebben we geen spijt van gekregen. De huiswijn (SAUVIGNON BLANC) is van goede kwaliteit. De aandacht die je van de baas en zijn staf krijgt is uniek. De baas en zijn nicht baten de zaak uit en de nicht maakt de nagerechten die echt top zijn.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance! Eigenaar was heel attent en een echte gastheer!
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Na diverse keren te zijn geweest nog steeds een goed adres voor een heerlijk diner voor een schappelijke prijs
Probeer ook zijn GRIEKSE WIJNEN eens ????zeer de moeite waard
Jan en z’n team ga zo door ????
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Voorgerechten gedeeld met meerdere mensen. Daardoor van alles wat kunnen proeven. Hoofdgerechten waren ook echt lekker, best aan de grote kant. Daarom toetje ook gedeeld. Lekker, maar echt heel zoet!
Fijne ontvangst, netjes en heel vriendelijk. Op zaterdagavond volle bak. Een foede keus in Maarssen. Ik zou graag nog eens terugkomen!
Jocke R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel leuke eigenaar goed advies en heerlijk gegeten
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Mooie inrichting en voldoende ruimte om de tafels zodat je ongehinderd met elkaar te praten en eten. Dit Griekse restaurant onderscheid zich volledig ten opzichte van het gemiddelde Griekse restaurant. Heerlijke gevarieerde menukaart met volop keuze aan passende wijnen. Geen massa en overdreven variatie op een schaal/bord! Topklasse. Wel iets duurder maar dan heb je ook waar voor je geld.
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant! Geweldig eten, uitstekende wijnen en een bediening die onovertroffen is. Het is echt een beleving!!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten. We hadden weinig tijd, daar werd goed rekening mee gehouden. Eten verdiende het om er langer van te genieten. Goede service, fantastisch restaurant.
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig huiskamer gevoel met een goede uitleg bij iedere gang zeker voor herhaling vatbaar
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten . Prima service en sfeer
Angie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zoals altijd is het bij Enya een feestje. Geweldig eten, fijne sfeer en super gastvrij. Het was weer top!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was een tijdje geleden maar we werden met een stevige handdruk welkom geheten door de eigenaar die precies wist wie we waren en aan welk tafeltje we de vorige keer zaten!
We hebben voor de vis van de dag gekozen en dat werd als een waar kunstwerk op een bord gepresenteerd.
Een ware vertroeteling voor de smaakpapillen!
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Voor het eerst in Maarssendorp naar een restaurant. Op aanraden van een vriendin gekozen voor Enya. Wat was het fijn om met elkaar in een gemoedelijke sfeer te kunnen eten. Het eten zelf was super. We kozen voor de proeverij. Afwisselend en allemaal heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening, maar het duurde erg lang voordat men onze bestelling op kwam nemen en daarna duurde het ook een tijdje voordat ons eten kwam. Het was erg rumoerig. We hoorden al bij binnenkomst dat het een drukke avond was, maar misschien had er dan nog een ober bij gemoeten. Alle tafels zaten immers vol.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Van een prima avond bij Enya mogen genieten. Prima ontvangst, mooie inrichting, attent personeel dat goed de gasten in de gaten houdt zonder opdringerig te worden en bovenal..... heerlijke, mooi opgemaakte, eerlijke en smakelijke gerechten. Een plek om terug te komen.