Restaurant en Pannenkoekschip De Klipper

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Jelte B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Waanzinnig lekkere pannenkoeken. Kaas en appel/rozijnen genomen. Riante hoeveelheid ingredientenngebruikt en pannenkoeken lekker groot. Leuke entourage op de boot. Goede bediening.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Leuke, vlotte dames in marinekleding bedienen je.
Een prima restaurant om even snel een pannenkoek te eten, echt gezellig een hele poos zitten; dat is nou weer niet het geval.
Als 't heel druk is dan is het schip erg gehorig. Voor kinderen achteraan een speelgedeelte, goed genoeg.
De pannenkoek die wij hadden besteld kwam behoorlijk vlot; de ene een Mickey Mouse pannenkoek; leuk bedacht , opgemaakt met snoepjes. De ander had een zoete pannenkoek.
Goed bereid, niks mis mee.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Hier met 10 personen gegeten. Dat was duidelijk teveel. De eersten hadden hun pannenkoek al op toen de laatste kwam. En geen sorry of niets. Jammer, want het eten was niet slecht. Het toetje hebben we maar ergens anders gegeten. Niet voor herhaling vatbaar.
M B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Super gegeten, leuke bediening. Lekkere pannenkoeken. We wonen niet in de buurt, maar gaan hier zeker nog eens eten. Het schip is leuk ingericht, en heeft een gezellige sfeer. Geen 'vreetschuur' gevoel, maar warm en netjes.
Renneke .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Met de hele familie gisteravond bij jullie gegeten om de verjaardag van oma te vieren. Bedankt voor de gezelligheid en dat jullie er voor
oma een onvergetelijke avond van hebben gemaakt.
Wat een leuke bediening en wat hebben we lekker gegeten.We komen zeker terug .
Gast-mening .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Gezellig Restaurant - Pannekoekschip in het centrum van Heerenveen.
Uitgebreide menukaart voor't hele gezin.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding in gezellige ambianche.
Vriendelijke bediening in gepaste maritieme kleding.

Zeker aan te bevelen.