Restaurant en Pannekoek-Speelboerderij Deugniet

Meer informatie over restaurant Restaurant en Pannekoek-Speelboerderij Deugniet

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker geluncht met 4 volwassenen en 4 kids. Terwijl we zaten te wachten op onze lunch hebben de kinderen zich prima vermaakt in het speelgedeelte . Service uitstekend! Mochten we weer in een vakantiehuisje in de buurt zitten komen we zeker terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
2 dagen achter elkaar in dit restaurant gegeten, echt een aanrader. Eerste avond in de piratenherberg waar we heerlijke pannenkoeken kregen (spek, ui, ei = lekker) en waar de kids lekker speelden in het speelgedeelte. Bediening snel en vriendelijk. Handig rietjes met gaatje door dop heen van frisdrank flesjes, zodat er niet gemorst kan worden. Tweede avond a la carte gegeten met familie, 11 man waarvan 7 kids die wederom heerlijk in het speelgedeelte speelden tussen de gangen door. Fijne avonden gehad, ga zo door!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een top bediening! Vragen of alles naar wens is en of er voldoende op tafel staat. Frietjes konden zo worden bij besteld. Kinderen hadden een heerlijke pannenkoek met een leuke verrassing. Speelgedeelte een uitkomst voor de kids en konden wij rustig genieten van een avondje uit!
Tinus V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geweldige bediening waar we zeker terug komen. Onze kleinkinderen hebben heerlijk vertoeft in de speeltuin terwijl wij heerlijk konden genieten van alles. Bedankt
Tinus V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant, we zijn met onze grote familie geweest en zijn perfect in de watten gelegd. Terwijl onze jongste onder ons zich vermaakte in de speeltuin hebben wij genoten van alles. Een aanrader om zeker terug te komen
Esmé M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren hebben we met z'n vieren voor het eerst bij dit pannenkoekenhuis gegeten. En waarschijnlijk ook voor het laatst.... de bediening was prima hoor, daar lag het niet aan.
Binnen 5 minuten na onze bestelling stonden er 3 gevulde pannenkoeken op tafel. Dat kon niet vers gebakken zijn en dat proefde je ook. Er lagen kant en klare plakken kaas op die niet eens gesmolten waren. Mijn zoontje had een 'kale' pannenkoek met een schaaltje appelmoes. Dit kostte €8,- wat ik aan de ruime kant vond.
Het pannenkoekenhuis was kil gedateerd en ook de speelruimte voor kinderen was erg koud en onveilig (grote steile trap).
De prijs-kwaliteitverhouding vonden we heel slecht.
donna D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekkere pannekoek gegeten met ei,ui,spek was erg lekker. Snelle vriendelijke bediening. Het enige jammere was dat de pannekoek iets aan de donkere kant was, maar wel binnen enkele minuten een nieuwe pannenkoek op tafel.
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteravond bij "de Deugniet" een pannenkoek gegeten. mijn partner koos voor een zoete met appel en ik voor een hartige met kaas, salami, tomaat en uien. Mijn partner was tevreden, ik helemaal niet. Ik proefde zoetigheid en een sterke vanillesmaak, die waarschijnlijk in het beslag verwerkt waren. In combinatie met de hartige topping écht niet lekker! De serveerster die ik aansprak met mijn klacht, beaamde dat in de keuken één beslag wordt gebruikt voor zowel hartige als zoete pannenkoeken. Zij voegde eraan toe dat ik een van de weinigen was die daarover een opmerking had gemaakt. Zij was vriendelijk, maar daarmee moest ik het doen, bijkbaar. Jammer. De wijn, een Chardonnay, smaakte overigens heel goed. Geen hartige pannenkoeken hier bestellen is mijn advies!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De service was prima. We werden snel geholpen en hoefden niet lang te wachten op onze bestelling. De pannenkoeken zelf echter vonden we zeer mager. Ik ben een keer eerder in een pannenkoekenrestaurant geweest en kreeg daar een pannenkoek van goed formaat, en stevig gevuld. Zo ééntje waar je echt genoeg aan hebt. De pannenkoeken in dit restaurant waren iets groter dan het formaat dat je thuis in de pan gooit en erg dun. Er lagen een paar plakjes ontbijtspek op en 3 kleine plakjes kaas waren er overheen gesmolten. Na afloop was ik totaal niet zat. Mijn dochter had de kinderpannenkoek en ook zij was niet zat nadat hij op was (terwijl zij normaal gesproken niet zo veel eet en meestal wat overhoudt). Dit kan echt beter voor het geld dat je ervoor betaalt.
André D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
lekkere pannenkoek met boerenjongens, bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, het decor is onopvallend maar acceptabel
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Eten en drinken o.k. wel bij binnenkomst wachten op waar we naar toe moesten. Eerdere rescensies herkennen we ons niet in. Met kleinkind ook een lekkere pannenkoek. Aan de kant van de pannenkoeken ook leuk speelhok.
Jeroen1987 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Als je 50 minuten moet wachten op 6 pannenkoeken en als ze dan aantafel komen er 1 niet goed is is alles gezegd! Eetsmakelijk!!
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Diverse jaren hier geweest, in het à la carte deel gegeten en afgelopen jaar vonden we het echt een stuk minder geworden. Voorheen was de de bediening zeer gastvrij en behulp- en opmerkzaam en de laatste keer liepen er toch wat meer mensen die naar onze mening niet echt gevoel voor het vak hadden. Wij gaan de volgende keer als we een huisje in de buurt hebben gehuurd op zoek naar een ander restaurant.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We gingen naar restaurant Deugniet voor onze kinderen. Die konden daar heerlijk spelen zonder de andere gasten tot last te zijn. De pannenkoeken, toch niet onbelangrijk in een pannenkoek-restaurant, vielen enorm tegen. De pannenkoek met kaas die ik besteld had was veel te zoet voor een hartig belegde pannenkoek. Ook was hij erg compact en aan de bruine kant. De pannenkoeken van de andere gezinsleden waren niet beter. Ik hoop dat er een keer iemand komt helpen die verstand van pannenkoeken heeft, want de opzet van dit restaurant is wel erg leuk voor gezinnen met kleine kinderen.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op bezoek bij vrienden hier terecht gekomen.. We mochten op het terras plaats waar aardig wat wespen waren. Maar binnen zitten was ook geen optie het was prachtig weer. De bediening deed zijn best de een wat meer dan de ander. De Runner was echt onervaren en we waren blij dat ze alle onze drankjes heel heeft kunnen brengen. Door die onervarenheid duurt het te lang voordat je te drinken krijgt. De soep vooraf prei en champignon was echt te slap. Geen krachtige heldere boullion maar water met verse prei en champignons. Met onze klacht werden niets gedaan. De pannenkoek daarna was redelijk. Ik proefde toch een vleugje zoet in mijn hartige pannenkoek. Één soort beslag wasrschijnlijk? Dat maakte het minder lekker. We komen niet uit de buurt zo als zoveel andere gasten die hier zaten. Daardoor zit het ook vol. De prijzen voor zowel de koeken als de gewone gerechten zijn veel te hoog !
TMC .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Samen met mijn vrouw hebben wij hier een pannenkoek gegeten. Over de bediening hebben wij niets te klagen. Deze was goed en vriendelijk. Mijn vrouw bestelde een pannenkoek kaas/appel en ik kaas/ gember.
Wij hebben nog nooit zo'n smakeloze pannenkoek gegeten. De bodem was "papperig" en de gember en appel was bijna niet terug te vinden.
Deesjes1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We kwamen binnen en moesten eerst zoeken naar iemand van de bediening voor de reservering. Het was lawaaierig, erg slechte akoestiek. Maar goed, pannenkoekenhuis, veel kinderen dus stilte hadden we ook niet verwacht.

De bediening bestond voornamelijk uit jonge meiden, die af en toe stonden te overleggen (of kletsen), terwijl het behoorlijk druk was. Ze keken weinig om zich heen.

We hebben minstens een kwartier moeten wachten voor we iets te drinken konden bestellen. De jongste wilde graag aardbeitjes op haar pannenkoek. Dit was niet mogelijk, ze hadden wel een of andere pannenkoek met aardbei en banaan, maar alleen aardbeien kon niet. Iets anders besteld dus.

Kinderen spelen in het muffe stinkende speelhol. Ik denk dat er wel eens een doekje doorheen mocht...

De pannenkoeken vielen tegen. Behoorlijk vet, de kaas was erop gelegd. Ze zagen er niet zo aantrekkelijk uit.

Dan een nagerecht. Kinderijsje met roze (aardbei) of blauw (smurfen) ijs. Maar 1 van de kinderen wilde vanille, dat had nogal wat voeten in aarde. Dan moesten we maar een vanille coupe bestellen. Later kwam de bediening toch nog terug omdat dat 2 bolletjes ijs waren en een kinderijsje maar 1. En we wilden het kinderijsje.
Of we dan roze of blauw wilden, we hebben maar blauw gekozen, maar dan wel met vanille ijs ipv smurf (blijkbaar kwam het toen wel over...).

Het viel ons helaas nogal tegen, dit pannenkoekenhuis slaan we voortaan over.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
In een oud café gevestigde pannenkoeken zaak waar men de pannenkoeken nog in de pan bakt en niet op een carrousel. Met onze kleine kinderen werd goed rekening gehouden: speelgoed, lekker kunnen knoeien. Kom hier niet voor een romantisch dinertje wat dan kom je van een koude kermis thuis.

Ik had een prima pannenkoek met peer, blauwe kaas en coburger ham. Groot genoeg en rijk gevuld. De rest van de tafel werd ook niet teleurgesteld.
eter75 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
zelden zo'n afknapper gehad. matige ossenhaaspuntjes, zeer lange wachttijd, EEN klein kommetje broccoli en EEN klein kommetje frites voor 4 personen. Schande.
Ik reageer omdat ik nog steeds boos ben.
Mozeti .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Na binnenkomst hebben we eerst ruim 15 minuten moeten wachten voor we het drinken konden bestellen.
Bij het bestellen hebben we als vooraf stokbrood en tapenade besteld.
In het voorbijgaan werd een keer het brood op tafel gezet.
We hebben met verbazing zitten kijken hoe we dit met zijn allen moesten verdelen.
Dit bleek een portie voor 1 persoon te zijn.
Allemaal een kruimel genomen en wachten op de pannenkoek.

De kaas van de pannenkoeken was er achteraf opgelegd en niet meegebakken.
Hierdoor was het voor de bediening slecht te zien wat er verder nog op de pannenkoek zat.
Hierdoor was er een 2-tal verkeerd uitgeserveerd.

De algemene indruk van de pannenkoeken was dat ze een beetje aan de droge kant waren en dat er erg weinig smaak aan zat.