Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van gerookte runder ribeye met parmezaan , truffeldresiing pijnboompitjes
      carpaccio van gerookt botervis met olie van vanille en gember , sterwaardig gerechtje
      Salade geitenkaas met fruit walnoot en honing
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde biefstuk van 180 gram, scharrelvlees met stroganoffsaus
      Visduo van kabbeljauw en gamba met saus van dragon en saffraan
      Vega Salade van bulgur op Marokkaanse wijze dressing van yoghurt mint en chilisaus
  • Nagerecht
    • Verrassing van de chef.
      Kaasplankje + 5,00 euro
      Vanilleijs met slagroom.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Kurt M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vandaag de naam van deze plek gekregen van één van onze zakelijke contacten. Omdat we nog geen plannen hadden dan maar gelijk een tafeltje geboekt. En echt waar geen spijt gehad. Zeer lekker gegeten. Tof contact gehad met de Chef en een deel van z'n personeel. Zeker een aanrader. En de volgende keer een citroen sorbetje hé!

Een warme groet van de zuiderburen
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We waren deze keer met de AH bon.
Wat erg tegen valt is het feit, dat voor AH gasten een apart menu is samengesteld. Dat is beduidend minder van inhoud dan het "gewone menu". Maar de prijs is wel € 44 voor dit vereenvoudigde menu. Dat is geen kattepis.

Overigens is de bediening prima en is de sfeer er goed.

Wel een heel belangrijk negatief punt: wij vinden dat bij deze prijsstelling minimaal een stoffen servet hoort.
En niet een zakje waarin bestek en een dun papieren servetje zit.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gastvrij sfeer , en attent .
Kisara G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
ik heb Heerlijk gegeten, vooraf een heerlijke sashimi en als hoofd een fantastische tournedos gehad en wij vonden de bediening erg vriendelijk en behulpzaam we komen zeker terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Viel niet mee. Eten goed. Bediening zeer teleurstellend. Wachttijden, lang. Restaurant vol, ondanks dat staat personeel met 3 man te beppen. Drankjes zelf bestellen, men vraagt niets. Couverts worden ongeïnteresseerd neer gezet. Men gaat voor gasten langs naar andere gasten. Gasten worden ook niet aangekeken. Ook geen uitleg. Bij hoofdgerecht voor 6 personen 1klein schaaltje friet. Hebben bij het zien van 1 klein schaaltje direct bijbesteld. Kwam niet, nogmaals gevraagd, kwam toen wel, echter opnieuw een klein schaaltje. Hoofdgerecht was inmiddels op. Glas wijn verschilt enorm. Het ene glas heeft de dubbele hoeveelheid van het andere. Ook hier handelt men onverschillig. Neem aan dat men het om die reden ook niet opmerkt. Meeste personeel erg jong. Is hooguit een verklaring, geen excuus!!! Tot slot de verassing bij het afrekenen. Kon niet worden gepind. eerst naar de overkant geld pinnen om contant af te rekenen. Reden?????? Gasten na ons konden gewoon wel pinnen. Misschien te maken met AH actie??
Wjmvangemert V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Omdat het was een beetje druk, debservice was niet zo vlot as normaal. Verdervwas alles perfect!
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een top service de carpaccio was echt super lekker en de ossenhaas lekker mals met een overheerlijke pepersaus. Erg vriendelijke bediening en niets is te veel!
Tot snel weer
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk eten met leuke variatie.
Veel aandacht aan het eten besteed.
Zeer vriendelijk personeel.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben lekker gegeten hier, we maakten gebruik van de AH actie.
Jammer dat het vanille ijs veel “ijsstukjes” bevat.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Keurig ontvangen, zeer goed gegeten, erg vriendelijk personeel!
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer.
Mooie gerechten en prettige bediening
Aartjan B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wij hebben hier geweldig gegeten. Bediening en de koks waren super.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
goed gegeten. Mooi opgemaakt, en ruim voldoende.
Lounge is denk ik een andere vorm, maar ach, we gingen eten, gelukkig niet loungen of zo iets.
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima bediening en hele goede wijn. Eten was oke, maar niet bijzonder. Voogerecht met gerookte botervis was smaakvol, maar boertig opgediend met grove stukken komkommer en gehalveerde kerstomaatjes. Hoofdgerecht van partner was uitstekende tournedos. Garnituur was matig. Sliptong als hoofdgerecht matig. Geen keus in dessert. Dessert was niet heel bijzonder. Amuse was vreemd: een kleine kom uiensoep...
Al met al redelijk aan de prijs voor de kwaliteit van het eten.
Sipke T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer gOede bediening en een prettige ambiance.
Het AH-menu was prima van samenstelling.
Een aanrader!
Wij komen graag weer een keer terug.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Op aanraden van de bediening vooraf een japanse salade gegeten. Heerlijk van smaak. Vervolgens de tournedos gegeten. Echt een top stuk vlees. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Kortom een plek om terug te komen!
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.

Helaas miste de gastheer vanavond passie en klantvriendelijkheid, (misschien een slechte avond, is menselijk, maar geen excuus). We kregen niet altijd een toelichting van wat we aten of dronken. We voelden ons nogal opgejaagd bij het dessert, omdat we al moesten beslissen of we koffie wilden (i.v.m. schoonmaak machine). Dit alles maakte dat wij ons niet van harte welkom voelden, waardoor we niet snel terug zullen komen, erg jammer.

Het eten heeft ons wel enthousiast gemaakt, dus het is zeker een aanrader! En wellicht worden wij ooit nog eens door het complete plaatje aangenaam ontvangen en verrast!
Patricia R.
Een aanrader
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We komen hier vaker en het was deze keer weer uitstekend.verzorgd!
Ook voor de AH Restaurantactie!
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Prima rekening gehouden met dieetwensen!