Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed restaurant. Bediening deed niet moeilijk bij (kleine) misverstandjes. Bediening jolig, vriendelijk, correct, vlot en niet opdringerig. Prima eten, voldoende keus, ondanks het feit dat het om een AH-actie ging. Redelijke prijs.
jacquelinejacobs J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij komen hier regelmatig voor een lunch, vandaag hebben gesmuld en genoten Van een lunchbuffet in tapas vorm, deze kan ik van harte aanbevelen ????????
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom bij settlers geweest, dit keer gekozen voor een verrassingsmenu, we kregen vooraf oesters in schuim van gin tonic met komkommer, heerlijk fris met een lekker ziltje. Perfecte opening. Hoofdgerecht kalfsvlees met saus van cognac op ravioli , super.
Nagerecht leuk divers. Kortom tot snel.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel prettige , vriendelijke ontvangst. Bediening absoluut klantvriendelijk en plezierig oplettend. Met 11 vriendinnen kregen we 50% ah-korting plus nog één 'normale prijs'. Dat was heel coulant! Een aanrader, dit restaurant.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We waren hier voor de tweede keer het eten was weer heerlijk. We hebben genoten van de gastvrijheid ende vriendelijkheid van het personeel.
Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben zoals iedere keer weer genoten,heerlijk eten, super bediening,heel klant vriendelijk.
Voor ons een sterrenrestaurants ! Beter kan haast niet!
tonhaas .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wederom met de AH-actie er lekker gegeten.
Prettige ontvangst, vriendelijk personeel en goed bediend.
Voldoende keuze uit het 3-gangen menue.
Een goede prijs/ kwaliteitsvehouding.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk. Het personeel was erg vriendelijk de hele sfeer was erg goed. We gaan er zeker weer een keer eten.
eric T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een tournedos met saus van paddenstoelen en een divers garnituur opgemaakt als een schilderijtje. Vooraf een goed gevulde krabcocktail en daarna een superleuk dessert. Bediening was goed en heerlijk op het terras gezeten.
PdfPeter .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met de Albert Heijn actie geweest. Je betaald nog steeds wel een redelijke prijs, maar krijgt er goed eten en een goede hoeveelheid voor terug. De sfeer is goed en het personeel is vriendelijk / behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten op het terras, vooraf sashimi en als hoofdgerecht een salade met gebakken vis , gamba's en coquilles echt een zomerse salade. Bediening was zoalls gewoonlijk vriendelijk en gezellig.
nrod .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
En paar dagen geleden ben ik hier geweest om te lunchen. De kroketjes met sla waren smakelijk en kwam goed gevuld. Service was gewoon normaal maar zij hebben een soep aan ons aangeboden om te proeven. Een mooi gebaar. Om terug te komen want het menu had andere lekker gerechten.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Bediening goed en nu gekozen voor de sashimi vooraf, echt verse producten, gamba's coquille en roze gember. Als hoofdgerecht de salade met zeevruchten, helemaal top vooral met dat warme weer. We hebben een heerlijke fles wijn , Bernardus sauvignon blanc, erbij gedronken. We zaten onder de parasols op het voorterras en dit terras is gezellig ingericht.
Arwen0609 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer. Super vriendelijke en gastvrije bediening met de juiste balans tussen aanwezig en gepaste afstand en ook al waren we veruit de laatste gasten die aan het einde van de avond vertrokken we hadden totaal niet het gevoel dat we weg moesten.
hermaschuttenbelt .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We eten hier vaker en zijn altijd tevreden over de goede ontvangst en de constante kwaliteit van de gerechten. Vanavond was dat niet anders, geweldig!
AnneliesvG .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker gegeten met de Ah actie Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding. Amuse van het huis was fijn kortom lekker gegeten goede sfeer
Voor een top prijs. We komen vaker
Ruth G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben een driegangenmenu gegeten en alles smaakte even lekker. Het menu was relatief duur, maar omdat alle drie de gangen en de amuse erg lekker waren vonden we het wel de moeite waard.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Hier gegeten met drie personen, in het kader van de AH-actie.
Waarom moet een derde/oneven persoon ook van de beperkte AH-menukaart kiezen, terwijl deze wel de volle prijs voor een menu (39.50) moet betalen?
Zeer onlogisch! Dan ook keuzevrijheid uit de normale kaart, lijkt mij.
Verder was het eten wel lekker, de bediening aardig, en het menu met de AH-actie goed betaalbaar (22,50 per persoon).
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gegeten op aanraden van vrienden, heerlijk gegeten 3 gangen voor 39,50 wat ik niet duur vind zeker voor deze kwaliteit. Leuke wijnen en bediening die gezellig is. Gezellig restaurant. Entrecote is geweldig..
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
lekker gegeten. Jammer dat ze een beetje raar met de restaurantdeal omgaan. Een 3 gangen menu normaal voor 30 euro (de 2e zou gratis zijn), wij moesten 45 euro afrekenen. Toen ik om uitleg vroeg, kreeg ik een vaag verhaal over de grote van de porties. Als je mee doet, doe je het volgens de regels. Ik ga er niet meer naar toe