Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Carolijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten en een goed glas wijn erbij. Aardig personeel die op een leuke manier kwamen vragen of alles naar wens was. Goed rekening gehouden met allergiedingetje. Met de bon van AH was de rekening ook wat vriendelijker.
Monique-lekkereten V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Toen we binnenkwamen werden we goed ontvangen en naar een gezellige ronde tafel geleid bij het raam. Op verzoek werden we verrast met een Thais culinair voorgerecht (met complimenten aan de kok) dat we allemaal heerlijk vonden. Het hoofdgerecht - alle vier verschillende keuze - had als uitslag (bij een ieder van ons ) :
zeer goed! Ja, we hebben allemaal heerlijk gegeten. Dit restaurant komt zeker voor herhaling in aanmerking.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de tweede keer hier geweest: te goed voor woorden: zowel de attente en vriendelijke bediening als de overheerlijke gerechten. Mooie opgemaakte borden en alles prima van smaak.
Tip: ga je eigen friet maken :)
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooie smaakvolle gerechten met zorg en aandacht van de kok. Een feestje op je bord ! Sfeervolle ambiance en vriendelijk personeel. Een aanrader !
Han T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Eerste bezoek. Voor lunch en met AH Restaurantkortingskaart in de hand. Buitengewoon goed bevallen. Gaan zeker in de toekomst vaker hierheen.
Arita V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een wat duurder restaurant, maar heerlijke gerechten.
Goede bediening en gezellige entourage.
Was niet druk voor een zondagavond.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
29 september 2017, lekker gegeten voldoende keus en zeker voor

herhaling vatbaar gezellige locatie ,en goede bereikbaarheid Bert en Margriet
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Restaurant ,prettig gelegen vlakbij NS station Bilthoven .
Gezellige ruimte met voldoende plaats per tafel.
AH keuze menu was vooral op schaaldieren en vis georienteerd
Prima kwaliteit en mooie porties. Prachtig opgemaakt en vlot opgediend door leuke dames.
Aanrader!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gistermiddag een heerlijke lunch genoten bij Settlers (AH actie). Eric (kok/eigenaar) maakt er een waar feest van . Zeer gastvrij ontvangen. Prachtig 3-gangen menu met veel zorg klaar gemaakt. Viscocktail voorzien van echte stukken krab. Als verrassing werd de entrecote nog voorzien van wat schaafsel zwarte truffel met als doel het Italiaanse accent te onderstrepen. Borden mooi opgemaakt. De wijn ( Chardonnay huiswijn en een Valpolicella Ripasso) paste goed bij de gerechten. Eric runt de zaak met veel enthousiasme en passie. Prijs kwaliteit prima. Wij komen zeker nog een keer terug. Twee lekkerbekken uit het Haagse.
pieter.brundel .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en leuk dat de chef zelf ook vraagt of alles naar wens is. Prima restaurant om ontspannen een lekker diner te hebben. Gerechten zijn lekker, en bediening is prima Sfeer is ontspannen.
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Geweldig goed eten. Personeel is super gemotiveerd en hulpzaam.
De beste wijnen zijn verkrijgbaar????
Lekkere tafels en stoelen om in de zitten????
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is uitstekend, heel mooi gepresenteerd. Leuke en vlotte bediening. Mooie zaak. Schone toiletten. Een echte aanrader.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hadden gekozen voor de lunch omdat we de omgeving helemaal niet kennen en ook nog wat wilde wandelen.
De verrassing was heel groot want we hebben niet lekker maar VERRUKKELIJK gegeten.
Elke bordje was weer n schilderij van mooie producten en heerlijke smaken.
Vooral t verrassingsdessert daar hebben we t nog lang over gehad..
TIP...mijn vriendin is vrij klein en kwam bijna niet boven de garnalencocktail uit. n glas met lager pootje wellicht.
Verder fantastische bediening.
We zitten in B&B in Den Dolder en zullen dit restaurant zeker als tip benoemen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op zich een heel gezellige avond gehad, prima AH 3-gangen diner aangevuld met een wijnarrangement.
Bediening prettig en vlot. Twee kleine verbeterpuntjes: er werd als extra een lekkere amuse (soep) aangeboden, maar deze werd geserveerd in een koffiekopje. Dat kwam wat goedkoop over. Daarnaast zaten we aan een tafeltje pal voor de (binnenste buiten) deur waardoor je regelmatig een koude luchtstroom ervoer. Of een extra gordijn of de eerste buitendeur dichtdoen had dit kunnen voorkomen.
Al met al wel een aanrader.
eter231 S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
HEERLIJK GEGETEN . Op moment hebben ze rib eye van wagyu vlees. Perfect gegrild, vooraf oesters met schuim van gin tonic. Geweldig lekker. Zeker snel weer terug. Ook word de zaak gerestyled super mooi en gezellig.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
gegeten met AH-voucher. toch wel raar dat het AH menu vrijwel identiek is aan het eigen 3-gangen menu waarbij een gerecht is vervallen en de prijs voor het AH-menu dan met 5 euro stijgt. wij zagen dit omdat in eerste instantie de verkeerde kaart werd uitgereikt.
marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, kortom genoten van een 3 gangen diner, lekkere wijnen, zeer prettige bediening. Verheug mij erop een keer in de tuin te kunnen eten.Aanrader!!!
Tilda H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten . De sfeer was gezelig en knus . De bediening was attent hartelijk . Men vraagde ook of alles naar wens was . Dat vond ik ook een pluspunt . Kortom voor herhaling vatbaar . Tot ziens ????
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Samen met mijn schoonzus heb ik gisteren super lekker en gezellig gegeten bij Settlers.
Er werd zelfs een heerlijk soepje vooraf het menu geserveerd.
Echt een aanrader! Bedankt, team bij Settlers - ik heb genoten.
J Gerard en Anna J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer goed.De eigenaar/manager/kok geeft uitstekend advies in selectie van gangen.
Het buiten zitten bij mooi weer was fijn maar jammer omringd door verkeers geluid en geparkeerde auto's.