Over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke gerechten, mooie wijn, zeer goede attente bediening. Met AH kortingscoupon gewoon de standaard menukaart gerechten kunnen bestellen. Soms met een kleine bijbetaling, maar dat is dan ook de moeite waard.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Alle personeel was erg vriendelijk en behulpzaam . We wonen ruim 50 km vanaf dit restaurant maar willen zeker terug gaan.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Settlers, elke keer weer een genot! Kwaliteit, service en uitstraling er ontbreekt niks! Aanrader, settlers ga en proef!
Susen F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Eric is een super chef!! Kwaliteit van de gerechten is zeer zeker aan te raden, we hebben ontzettend genoten. Wij zijn voor het eerst geweest en gaan zeker weer gauw terug! Hij heeft ons de lamscrack aangeraden en dat gaan we proberen. Bediening is top, ook gezien de drukte dat er was.
Sipke T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima bediening en uitleg door met name de chef-kok en het personeel.
Een beproefd menu met gerechten van een fijne smaak in en leuke ambiance.
Vooraf kregen we een heerlijke amuse van uiensoep.
Ons voorgerecht met shasimi en warme carpaccio waren uitstekend van smaak.
Het hoofdgerecht kabeljauw en tournedos waren beiden heerlijk.
De verrassing van de chef was een ware afmaker van een heerlijk diner.
Je voelt je hier huis en gewaardeerd.
John R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst was zoals altijd buitengewoon gastvrij. Perfecte bediening. Heerlijke, zeer betaalbare huiswijn. Vooraf een heerlijke wildbouillon.
Vervolgens voortreffelijke gegrilde Australische entrecote met pepersaus gegeten, gegarneerd met gebakken aardappeltjes en haricot verts.
We'll be back
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed en smakelijk gegeten met mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke bediening.
Erg warm en rumoerig in het restaurant, dat komt omdat de hoge tafels waaran we zaten te dicht op de open keuken staan opgesteld.
Tenge .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima restaurant zijn geweest met AH actie. Keuze van normale kaart met enkele toeslagen op gerechten. Eten zowel voor,hoofd en nagerecht mooi van opmaak en prima van smaak. Prima huiswijn. Zeer attente bediening. Voor ons 4 gasten enigste minpunt was zaten bij de keuken waar het erg warm was. Maar zeker een restaurant om aan te bevelen
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
met de bonnen van AH is het zeer voordelig om uit het menu dat speciaal is samengesteld iets uit te kiezen .We waren met 8 personen met bijna evenveel verschillende wensen. De menu's werden netjes opgediend en het was allemaal heel smakelijk.Bediening was zeer vlot ,maar plezierig.Er zijn niet heel veel tafels ,maar het zag er wel gezellig uit. Leuke plek om weer eens naar terug te gaan.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Hartelijk ontvangst door de bediening. Als amuse een heerlijk soepje. Vooraf de lauwwarme carpaccio. Superlekker gerecht hier kom ik zoiezo al voor terug. Als hoofdgerecht de hert besteld. Een waar feestje voor zowel het oog als de mond. Hier kan menig restaurant niet aan tippen! Bediening was zeer aangenaam en gaven mooie wijnsuggesties voor bij de gerechten. Hier blijf ik zeker terugkomen!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bijzonder gastvrij het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht zagen er niet alleen heel erg mooi uit maar waren ontzettend lekker zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan ik raad het zeker aan bij mijn vrienden.
Fredkeehnen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima gegeten.Ondanks drukte liep het goed door.Bij de koffie nog likeurtje van het huis gekregen.Erg prettig is ook,dat je met AH-bonnen ui tde gehele kaart een keuze kan maken.
Kenneth K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Opzicht prima restaurant. Het eten was prima, maar niet speciaal. Ontvangst was redelijk, toen we aan de tafel zaten en de jassen uit hadden werd gevraagd of we ze wilden ophangen of wilde laten liggen... beetje laat terwijl het niet druk was. Maar als de rest van de service goed is, zou je dat zo weer vergeten:)

Het duurde even om een drankje te bestellen maar wel gekregen. Nadat het eerste drankje op was duurde het erg lang om nog een drankje te kunnen bestellen. Bij het aanspreken van de serveerster kregen telkens te horen, ik kom er zo aan. Ze liep als een kip zonder kop rond in een rustig restaurant. Ook tijdens het bestellen van een kop koffie als afsluiting, liep ze tijdens het bestellen zo weg naar de andere kant van de tafel... ik was toch aan het praten... maar ach iedereen moet het leren denk je dan.

Verder was de kaart erg onoverzichtelijk en enorm veel uitzonderingen en supplementen en niet alles was bestelbaar, ook jammer! Had best zin in het eerste gerecht op de kaart. Ja wilde ook wel bijbetalen, dat maakt niet uit als je gaat uiteten...

Al met al, het eten was OK, maar in combinatie met de service zou ik dit restaurant niet aanraden. Misschien was dit omdat we via de AH actie kwamen... als je de volle pond betaalt, gemiddeld 130 euro voor een koppel, mag je wel meer verwachten.
Snel04 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mooi opgemaakte gerechten, zeer gastvrij personeel. Leuk dat de kok ook regelmatig langskomt. De vis gerechten die wij hadden waren zeer smaakvol. Gemoedelijke sfeer. Verrassingstoetje is een leuke mix van diverse kleine toetjes. Zeker aan te bevelen.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. een overheerlijk soepje als amuse, wij hadden samen de sashimi gekozen bijzonder lekker maar we vonden het wat weinig. Mijn partner koos voor de eend en ik nam slibtongetjes. ik kreeg er twee met een lekker sausje waarin Hollandse garnaaltjes en rivierkreeftjes. zowel de sashimi als de eend hadden een meerwaarde van 3,50 p.p. dat was ook de reden waarom ik het wat weinig vond.
Kees Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Is het echt goed eten. We kregen een amuse van kippensoep, waarvoor ik bedankte want ik eet geen vlees. Ongevraagd kreeg ik later een overheerlijke warme geitenkaasbonbon. Vooraf een geitenkaassalade. Als hoofdgerecht een uitstekende zeebaars, met een een lekkere tomatenbereiding en frietjes die veel lekkerder zijn dan bij de snackbar. Het nagerecht was overheerlijk: spekkoekijs (verrassend lekker), een perfecte en zeer pure chocolade brownie en een smaakvolle frisse mousse van een likeur. Opvallend aan de kaart is wel dat er geen vegetarische gerecht opstaan; dat maak ik zelden mee.
Zuijlen4 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben weer genoten van de met zorg bereide gerechten. Alles is letterlijk met smaak bereid en met een goed glas wijn erbij is het culinair genieten. Dat blijkt ook wel want we hebben er bijna 4 uur gezellig gezeten. Het is ook erg sfeervol en fris ingericht en onze complimenten ook aan de kok en zijn maten.
Mieneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was een geslaagd avondje, erg lekker gegeten en de bediening heel vriendelijk.
Het is zeker de moeite waard om hier zo nu en dan gezellig te gaan eten, met familie en of vrienden.
sfeer is goed en gezellig.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Perfect restaurant, lekkere en fijne produkten, goede ambiance, vriendelijk en goed personeel. De sfeer is ook heel goed. Het team is een goed geoliede machine.
We komen zeker terug.