Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassend! Heel goed eten, mooie warme aankleding, lekkere wijn erbij.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Warme carpaccio blijft een topper. Eendenborst japanse style en verrassing dessert.
Super
Aleke S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg fijn restaurant. Altijd goed rekening houdend met allergieën. Héél gastvrij en dat is ook zeker aan Willem te danken die daar al vele jaren werkt en die dat perfect in de vingers heeft een Gastheer pur sang!
Wij blijven terugkomen en blijven genieten van het pure en voortreffelijke eten.
eric T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer geweest . Lekker gezellig en goed gegeten. Bediening was goed werd geholpen door een leerling, leuke dame. Vooraf sashimi en als hoofdgerecht eendenborst op Japanse wijze, japans in bilthoven, verrassend goed..
Th. M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Troffen het niet met de bediening. Wist bijv. niet wat "saignant"bij de tournedos betekende , had evenmin last van enige kennis van de wijnkaart, wilde ook rode wijn schenken in het al voor witte wijn gebruikte glas. Het was voorts "jullie" voor en na.
De overigens niet slechte "Cocktail" als starter, werd geserveerd in een glas met een veel te hoge steel waardoor het nagenoeg op neushoogte stond. Niet erg aantrekkelijk.
Jammer.
eter231 S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wederom goed gegeten in een gezellige drukte, we hebben ons laten verrassen met een 3 gangen menu. Heerlijk en slechts voor 30 euro.
Vooraf een warme carpaccio en als hoofdgerecht een visplateau met heerlijke saus. Knapperige frites en salade gewoon lekker. Dessert een leuke proeverij . Komen zeker snel terug.
Clarine W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, gerechten kwamen in goed tempo na elkaar en bediening uitermate vriendelijk en attent.
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
prima gegeten, prijs kwaliteit kan iets beter.
marjolie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was weer heerlijk ! Salade Marbella is voor mij absolute topper !
Marisha V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Samen met mijn vriend zijn wij afgelopen zondag naar dit restaurant gegaan. We werden hartelijk ontvangen en de gerechten zagen er heerlijk uit. Met name was ik zelf erg te spreken over de voorgerechten maar ook het hoofdgerecht was heerlijk. Het toetje beviel mij iets minder aangezien wij hier geen keus in hadden en ik zelf met het nagerecht wat kieskeuriger ben. Wat ons het meeste opviel was dat sommige gerechten door de chef zelf werden geserveerd aan ons met een leuk praatje en een goede uitleg over de gerechten. Achteraf kwam hij ons zelfs nog gedag zeggen en gaf hij ons een hand. Wat een ontzettend leuke man! Ook de rest van het personeel was heel vriendelijk en we werden goed verzorgd. Zeker een aanrader!!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant waar lekker wordt gekookt. De zalmcocktail en carpaccio waren heerlijk. De entrecote, afgeblust met Jack Daniels en geserveerd met pepersaus en de saté smaakten bijzonder goed. Lekker knapperige frietjes erbij. Heerlijke sauvignon blanc huiswijn erbij gedronken. De merlot (huiswijn) viel ook goed in de smaak! Het dessert van de chef ( brownie, lolly van ijs en witte chocolademousse met passievrucht) was een waardige afsluiting. Alles wordt mooi en verzorgd opgediend. De medewerkers zijn aardig en doen wat ze kunnen om er een mooie avond van te maken. Voor herhaling vatbaar!,
Bets E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben boven verwachting heerlijk gegeten. Voor mij zelf (te) grote portie. Mooi opgemaakte borden. Een lust voor het oog en de smaakpapillen. Komen zeker nog eens Terug. Ook heerlijke wijnen en karafje water mogelijk voor de BOB.
Werd zelfs gebeld omdat ik twee briefjes van 50 euro had gegeven ipv 50 en 10 euro. Dat leek hen wel een beetje te grote fooi. Complimenten voor keuken en bediening. aanrader en goede parkeergelegenheid.
eric T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten goede bediening en huiswijn voor 4,25 per glas.... zaak ziet er mooier sinds de restyling. echt een aanrader .
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De ontvangst en de bediening waren erg vriendelijk. Het eten was weer fantastisch. We zijn nu al een paar keer geweest maar het eten blijft een feestje.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Redelijk lekker gegeten, maar niet echt bijzonder. De rekening vonden wij wel bijzonder, 5 euro voor een glas huiswijn is echt over top. De bank waar wij op zaten zat vol gaten. Puntje verbetering?
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Altijd perfecte eten bij Settlers! Eten is nooit slechte en service is geweldig! Wij komen hier elke 2 maanden voor een rustig and geweldig avond.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
ik vond het een goed en gezellig ingericht restaurant.
en de bediening was ook zeer goed en vriendelijk.
wij gaan zeker nog eens.
Carolijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten en een goed glas wijn erbij. Aardig personeel die op een leuke manier kwamen vragen of alles naar wens was. Goed rekening gehouden met allergiedingetje. Met de bon van AH was de rekening ook wat vriendelijker.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Toen we binnenkwamen werden we goed ontvangen en naar een gezellige ronde tafel geleid bij het raam. Op verzoek werden we verrast met een Thais culinair voorgerecht (met complimenten aan de kok) dat we allemaal heerlijk vonden. Het hoofdgerecht - alle vier verschillende keuze - had als uitslag (bij een ieder van ons ) :
zeer goed! Ja, we hebben allemaal heerlijk gegeten. Dit restaurant komt zeker voor herhaling in aanmerking.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de tweede keer hier geweest: te goed voor woorden: zowel de attente en vriendelijke bediening als de overheerlijke gerechten. Mooie opgemaakte borden en alles prima van smaak.
Tip: ga je eigen friet maken :)