Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
In een goede sfeer is hier te dineren.
Producten zijn vers, warm en goed.
Naast ons een tafel met een groep van zo,n 10 personen, dus luidruchtig.
Deze zaten wel erg dichtbij.
Voor het overig, prima!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, glutenvrij was geen enkel probleem, fijn!
Goed eten & goede sfeer, bediening is ook top.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuk restaurant, fijne bediening, overheerlijk gegeten, Van alle gerechten genoten, met name het toetje was fantastisch, gaan hier zeker nog een keer terug, een echte aanrader
bert205 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Prima gegeten. Gezellig terras.
Zeker een aanrader. We hebben er nu 2 keer gegeten en dat was geen straf.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Tijdens de Albert Heijn actie uitstekend gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Ze hebben een standaard keuzemenu voor deze actie, maar dat is geen bezwaar, keuze genoeg. Een restaurant om terug te komen!
eric T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten dit keer .met de AH actie. Vooraf cocktail van krab hoofdgerecht zeebaars. HEERLIJK. Bediening was gezellig.
eter231 S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vorige week met de Albert Heijn wezen eten wat was dat goed zeg. Ik heb al veel restaurants bezocht maar dit was ver uit de beste !!!!
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gemiddeld. Prima eten voor een daghap. Ga niet met een bovengemiddelde verwachting hier eten, dan word je teleurgesteld. Alles was oké. Personeel draaide op automatische piloot. Niet verrassend.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We zaten in het AH actie hoekje gedrukt. Waarschijnlijk niks van de originele kaart gezien en dus ook niks ervaren van de schijnbaar goede recensies. Dus voor ons een op deze avond gebaseerde slechte recensie. Alles was "prima" en "oké", maar zeker geen verrassing. En dus ook niet voor herhaling vatbaar. We zijn niet verrast, geen bijzonder avondje uit. Sorry: maar dit was daghap-waardig.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
prima restaurant, aardig bediening, eten ook heerlijk.
i.j.dijkers .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat hebben we genoten van de overheerlijke tournedos en de zeer goede visgerechten!
Lieve en attente bediening!
Culinair genieten.????????????
wild65 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wederom zeer genoten. Alles was naar ieders wens.
Personeel zeer vriendelijk. Fijne sfeer.
Een aanrader, konden uit meerdere gerechten
kiezen met de AH actie.
Wij komen zeker weer terug.
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Echt een aanrader, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, komen zeker nog een keertje terug ! Prettig dat je voor de deur gratis kunt parkeren
pjenster .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zalig gegeten, maar niet lekker gezeten op de barkrukken met net iets te hoge tafel. Komen zeker terug maar dan aan een gewone tafel met stoelen
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Er werd ook erg goed meegedacht ivm mijn lactose intolerantie.
Monique-lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Toen we binnenkwamen werden we vriendelijk begroet door de hoofdober en naar een gezellig lounge hoekje geleid. We voelden ons meteen op ons gemak! Een gezellige en gemoedelijke sfeer. Zelf de kok kwam af en toe een praatje met ons maken, heel informeel en zeer vriendelijk. Het eten was overigens subliem! Met zorg bereid, vers en we komen graag een andere keer terug! Echt een aanrader voor iedereen die lekker eten in combinatie met een gezellige sfeer en vriendelijke bediening zoekt!
eter231 S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten . Dit keer een verrassingsmenu voor 30 euro. Super. Vooraf kregen wij een heerlijke schaal met oesters met schuim van gin tonic en als hoofdgerecht gekookte mosselen met chorizo. # sausjes brood en frites helemaal top . Nagerecht diverse kleine hapjes heerlijk. tot snel weer.
jgbluemink .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De dinerbon verzilveren gebeurde niet volgens de spelregels van de AH-aktie. De verklaring hiervoor was weinig bevredigend. De gerechten waren prima bereid, maar de verhouding van het vlees met de groenten was hierbij niet in balans. Een te zwaar stuk vlees dat overigens van prima kwaliteit was.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We aten met de AH actie. Er waren leuke gerechten om uit te kiezen, ook het verrassing dessert van de chef zag er leuk uit en smaakte goed. Vooraf kregen wij nog een amuse van de chef. Erg goed verzorgd en alert en vriendelijke bediening.
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Botermalse tournedos. Heerlijk dessert en goede bediening. Wat kleine tafeltjes, maar genoeg ruimte voor ons. Verrassend was dat ze Bernardus chardonnay hadden. Heerlijk! Het was genieten.