Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Robert P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Buitengewoon genoten. Ideaal dat je voor het AH-arrangement gewoon konden kiezen uit de reguliere kaart. heerlijke gerechten en dito wijn.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via AH actie op aanraden van vrienden hier terecht gekomen. 3 gangen keuze menu was uitstekend. Japanse salade als voorgerecht was smakelijk en behoorlijk portie, entrecote als hoofdgerecht was groot stuk, mals en goed medium gebakken. Nagerecht gevarieerd. Ondanks druk bezette zaak snel geserveerd. prima !
Anonieme G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten was lekker en verzorgd, goede snelheid tussen de gerechten door. Leuk en vriendelijk personeel.
Beetje smal restaurant met zelfs naast het toilet zitplaatsen waar ik zat, niet heel vrolijk word ik daar van.
Het eten was lekker al heb ik het idee dat ze iets beter hun best moeten doen m.b.t. hygiëne. Moest namelijk al in een snel tempo het toilet bezoeken. Gelukkig zat ik er vlak bij.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de tweede keer met een AH gegeten bij Restaurant en lounge Settlers. De eerste keer was alles perfect en de porties waren ruim voldoende en de kwaliteit was goed. De tweede keer kregen we wel de tafel waar we de reservering om hadden gevraagd. De porties waren echter veel kleiner als de eerste keer. Bij het voorgerecht had 1 persoon de CARPACCIO CLASSICO. Dit waren 5 plakjes vlees met veel sla en daarnaast was hij te warm gemaakt waardoor de randen hard waren. De andere drie hadden de COCKTAIL VAN ZALM, KINGCRAB EN HOLLANDSEGARNAALTJES. de smaak was goed, maar minder als ik de eerste keer had gekregen. Bij het hoofdgerecht wil op de sliptong niets aan te merken, echter 3 personen hadden de GEGRILDE ENTRECOTE GEFLAMBEERD MET JACK DANIELS. Deze was veel kleiner als de eerste keer en de kwaliteit was ook minder. Ik weet niet of wij nog een derde keer gaan gezien de prijs/kwaliteit verhouding van € 39,50 per menu.
A A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij dachten bij een bovengemiddeld restaurant te gaan eten gezien recensies en sterrenwaardering op IENS, maar de gerechten op de kaart waren erg doorsnee (carpaccio, vitello tonato, tournedos, entrecote e.d.), kwaliteit van het vlees matig, inrichting net te licht, tafeltjes te dicht op elkaar, te veel rumoer, tv in je blikveld, weinig bijzondere bediening (amuse neergezet op je menukaart of na geknoei zonder excuses voor je neus, niet gevraagd of het gesmaakt heeft etc.). Prima als je een soort van standaard eetcafe/restaurant sfeer en eten verwacht, maar meer ook niet. En daarvoor was de prijs echt te hoog.
Hfk1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier voor de 2 maal geweest met de ah bonnen en hebben weer heerlijk gegeten. Bediening is vlot en zeer vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug
info1954 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten, vriendelijke ontvangst, moesten even op onze tafel wachten en kregen drankje aangeboden aan de bar. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Tot een volgende keer!
S M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten . Alles met zorg bereid. Aardig en hard werkend personeel. En compliment voor Laura, gezellige leuke meid. Onze avond was toppy Echt een aanrader om bij Lounge Settlers te gaan eten.
jggroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De kaart is zeer interessant. Kwaliteit van de gerechten zeer goed. Onze ervaring, ook met de hartelijke ontvangst van een eerdere maal werd bevestigd. Alleen zaten we nu op hoge krukken, dat was minder makkelijk.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten werdt smaakvol opgediend
Ondanks dat het maandag was waren de tafels bijna allemaal bezet en dat zorgt voor een warme en gezellige uitstraling.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Als je goed wilt eten ben je bij Settlers op de juiste plek. We komen hier vaker, en het is altijd een traktatie bij Settlers! Het was weer echt heeeerlijk!
guussimon .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met vier personen, allemaal verschillende voor- en hoofdgerechten besteld. Elk gerecht zeer smakelijk en ruim geportioneerd. Zeker voor herhaling vatbaar omdat de keuze voor gerechten moeilijk was en alle omschreven gerechten heel lekker lijken. Goede en vriendelijke bediening, kortom, kan niet beter.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Om te beginnen een compliment, attent en vriendelijk personeel, goede ontvangst en er werd meegedacht. We zaten achterin en kregen een tafel zodra dat kon in het wat drukkere deel voorin. Oplettend en mooi op tijd met vragen naar drank etc.

Het eten was zoals al aangegeven redelijk, niet meer dan dat. Geen echt spannende smaken en daarbij aansluitende opgemaakt borden. De cocktail van Zalm en Kingcrab was ok. Slibtongetjes met een jus van Fruit de Mer beleken gewoon wat mosseltjes etc. los op de tong te zijn, geen jus te zien. Ook het nagerecht, de verrassing van de chef was niet bijzonder. Als we dan de menuprijs meewegen, dan kennen we diverse andere restaurants kort bij of in De Bilt die voor hetzelfde geld een veel betere kwaliteit bieden.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. De stoelen waren te laag voor de tafel. De oplossing was n kussentje maar het zat echt niet fijn. We houden van pure gerechten en hadden de vitello maar er zaten veel andere dingen bij waardoor de smaak weg was.
Vlees prima.
Toetje zonder nootjes erop werd helaas n saai toetje waarschijnlijk ingezet op notenallergie. Heel veel extra slagroom en koud fruit met ijs en chocolade mousse. Leuk om geprobeerd te hebben maar we zullen helaas niet terugkomen. 1 dame van de bediening was keurig, complimenten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert. Er is een ruime keuze op de kaart, maar niet te veel. Voor iedereen staat er wel iets bij. De bediening was snel en correct. Een aanrader we gaan zeker nog eens terug.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De uiterst vriendelijke ontvangst was een voorbode voor een plezierige avond. Hippe inrichting en ruite genoeg tussen de tafels. Attente geïnteresseerde bediening. Met AH bonnen gewoon vrije keuze uit menu, zoals het hoort! Carpaccio en krabsalade vooraf waren uitstekend evenals de hoofdgerechten (vlees en vis). Jammer alleen dat er zo weinig tijd tussen de gangen zit dat je de grote porties nauwelijks op kan..... Dessert prima erna (misschien wel een andere kwaliteit roomijs inkopen -of zelf maken-).
MandyBM .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Erg vriendelijk ontvangen en bediend.
Uitgebreid gegeten en het was allemaal heel erg lekker en uitgebreid.
Het restaurant zat vol ondanks dat het net kerst was geweest.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, lekkere wijnen, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, zeker een aanrader we komen terug!
Tappie2 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, waarbij je jas netjes wordt opgehangen. Gezellig atmosfeer. Heerlijk gegeten, goede service en bediening. We komen zeker weer terug!
Wendely P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellige sfeer, top bediening.
Het eten was super lekker.
Japanse salade, gekonfijte eend met zuurkool waren allebei heerlijk.