Over het restaurant Restaurant en lounge Settlers

Wereldse gerechten

In deze moderne zaak geniet je van wereldse gerechten. De chef kookt met prachtige, duurzame producten. En dat proef je! Bij Settlers wordt met liefde en passie gewerkt. En ja, ook voor de lunch zit je hier gebakken. Of je nou op stap bent met zakelijke contacten of een romantisch hapje a deux voor ogen hebt, keuze genoeg uit het brede assortiment. Bij al dat lekkers worden uiteraard heerlijke wijnen geschonken. Geen idee wat je moet kiezen? Het kundige personeel adviseert je graag.

Meer informatie over restaurant Restaurant en lounge Settlers

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Hfk1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier voor de 2 maal geweest met de ah bonnen en hebben weer heerlijk gegeten. Bediening is vlot en zeer vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug
info1954 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten, vriendelijke ontvangst, moesten even op onze tafel wachten en kregen drankje aangeboden aan de bar. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Tot een volgende keer!
S M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten . Alles met zorg bereid. Aardig en hard werkend personeel. En compliment voor Laura, gezellige leuke meid. Onze avond was toppy Echt een aanrader om bij Lounge Settlers te gaan eten.
jggroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De kaart is zeer interessant. Kwaliteit van de gerechten zeer goed. Onze ervaring, ook met de hartelijke ontvangst van een eerdere maal werd bevestigd. Alleen zaten we nu op hoge krukken, dat was minder makkelijk.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten werdt smaakvol opgediend
Ondanks dat het maandag was waren de tafels bijna allemaal bezet en dat zorgt voor een warme en gezellige uitstraling.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Als je goed wilt eten ben je bij Settlers op de juiste plek. We komen hier vaker, en het is altijd een traktatie bij Settlers! Het was weer echt heeeerlijk!
guussimon .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met vier personen, allemaal verschillende voor- en hoofdgerechten besteld. Elk gerecht zeer smakelijk en ruim geportioneerd. Zeker voor herhaling vatbaar omdat de keuze voor gerechten moeilijk was en alle omschreven gerechten heel lekker lijken. Goede en vriendelijke bediening, kortom, kan niet beter.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Om te beginnen een compliment, attent en vriendelijk personeel, goede ontvangst en er werd meegedacht. We zaten achterin en kregen een tafel zodra dat kon in het wat drukkere deel voorin. Oplettend en mooi op tijd met vragen naar drank etc.

Het eten was zoals al aangegeven redelijk, niet meer dan dat. Geen echt spannende smaken en daarbij aansluitende opgemaakt borden. De cocktail van Zalm en Kingcrab was ok. Slibtongetjes met een jus van Fruit de Mer beleken gewoon wat mosseltjes etc. los op de tong te zijn, geen jus te zien. Ook het nagerecht, de verrassing van de chef was niet bijzonder. Als we dan de menuprijs meewegen, dan kennen we diverse andere restaurants kort bij of in De Bilt die voor hetzelfde geld een veel betere kwaliteit bieden.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. De stoelen waren te laag voor de tafel. De oplossing was n kussentje maar het zat echt niet fijn. We houden van pure gerechten en hadden de vitello maar er zaten veel andere dingen bij waardoor de smaak weg was.
Vlees prima.
Toetje zonder nootjes erop werd helaas n saai toetje waarschijnlijk ingezet op notenallergie. Heel veel extra slagroom en koud fruit met ijs en chocolade mousse. Leuk om geprobeerd te hebben maar we zullen helaas niet terugkomen. 1 dame van de bediening was keurig, complimenten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert. Er is een ruime keuze op de kaart, maar niet te veel. Voor iedereen staat er wel iets bij. De bediening was snel en correct. Een aanrader we gaan zeker nog eens terug.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De uiterst vriendelijke ontvangst was een voorbode voor een plezierige avond. Hippe inrichting en ruite genoeg tussen de tafels. Attente geïnteresseerde bediening. Met AH bonnen gewoon vrije keuze uit menu, zoals het hoort! Carpaccio en krabsalade vooraf waren uitstekend evenals de hoofdgerechten (vlees en vis). Jammer alleen dat er zo weinig tijd tussen de gangen zit dat je de grote porties nauwelijks op kan..... Dessert prima erna (misschien wel een andere kwaliteit roomijs inkopen -of zelf maken-).
MandyBM .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Erg vriendelijk ontvangen en bediend.
Uitgebreid gegeten en het was allemaal heel erg lekker en uitgebreid.
Het restaurant zat vol ondanks dat het net kerst was geweest.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, lekkere wijnen, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, zeker een aanrader we komen terug!
Tappie2 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, waarbij je jas netjes wordt opgehangen. Gezellig atmosfeer. Heerlijk gegeten, goede service en bediening. We komen zeker weer terug!
Wendely P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellige sfeer, top bediening.
Het eten was super lekker.
Japanse salade, gekonfijte eend met zuurkool waren allebei heerlijk.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Fijn restaurant waar we graag komen. Eten is lekker en de ontvangst altijd zeer goed! Bediening is zeer attent en staat voor je klaar. Nu wel drukker door AH actie maar dat is niet erg.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zoals gewoonlijk weer fantastisch.De amuse,een heerlijk soepje met paddestoel.Als voorgerecht een overheerlijke viscocktail.Zo heerlijk met verschillende soorten vis en appel.Als hoofdgerecht een zeebaars,die prachtig geserveerd werd.Het nagerecht een cheesecake.Ook weer heerlijk.De wijn,een witte,heel erg lekker.Een feestje.
Kijk er nu al naar uit om 2e kerstdag,bij Settlers te gaan dineren.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke gerechten, mooie wijn, zeer goede attente bediening. Met AH kortingscoupon gewoon de standaard menukaart gerechten kunnen bestellen. Soms met een kleine bijbetaling, maar dat is dan ook de moeite waard.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Alle personeel was erg vriendelijk en behulpzaam . We wonen ruim 50 km vanaf dit restaurant maar willen zeker terug gaan.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Settlers, elke keer weer een genot! Kwaliteit, service en uitstraling er ontbreekt niks! Aanrader, settlers ga en proef!