Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Stadshaven 24 5256 BA Heusden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Bestel rechtstreeks bij de chef

Voor een statig grijs gebouw stralen de witte parasols boven het terras je tegemoet. Aan het water zie je de boten langs varen. Binnen is het juist rood en kleurrijk en dankzij de open keuken zijn de gerechten rechtstreeks te bestellen bij de chef! VaNDijk is restaurant en tevens kookstudio: het gaat allemaal om technieken en teambuilding. De koperen pannen hangen te trappelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Maandag t/m Zondag vanaf 12.00 tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voortreffelijk een aanrader
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten, Het interieur begint wel hier en daar wat onderhoud te vragen. Prijs kwaliteit een dikke 9
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prijs is erg hoog in verhouding tot de kwaliteit.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Op 2 Juni hebben wij onze bruiloft gevierd in Heusden.Als afsluiting hadden we een diner bij restaurant Van Dijk.we hebben een heerlijke avond gehad met geweldig lekker eten en een gastvrije bediening! Onze bedoeling was een gezellige bourgondische avond en dit is het zeer zeker geweest. Dank aan Marianne en haar team die voor een geweldige avond hebben gezorgd met een vriendelijke attente bediening.
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en lekkere wijnen. Super lekker gegeten!
Echt een aanrader!
Marianne en Rein G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldig eten leuk opgediend Eerlijke en heerlijke ingrediënten gebruikt.Er werd rustig opgediend zodat we ons op ons gemak voelde.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prachtige inrichting. Prettige sfeer. Vriendelijk personeel.
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een mooi restaurant op een prachtige plek. Prima service. Prijs is van een hoog niveau, kwaliteit van de gerechten blijft daar ver bij achter: weinig verrassende kaart, geen spannende smaakcombinaties.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het was heel verrassend en de sfeer is echt genoeglijk. De gastvrouw super. Het eten vorral voor mij als kleine eter geweldig. De porties mooi verzorgd en heel lekker. Chapeau!!!
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gisteren genoten bij Restaurant en Kookstudio Van Dijk. Heerlijk eten, geweldige service en een fantastische ambiance. Kom hier graag terug!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke, betrokken bediening. Ontvangst hartelijk en gastvrij. Meedenken aan keuze en onze speciale wensen verwerken in gerechten!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Oordeel zeer wisselvallig, voorgerecht en witte wijn uitstekend, hoofdgerecht kalfschnitzel zwaar gepaneerd en te droog, glas rode wijn ook veel minder (fles te lang open?). Geen amuse, geen brood.
Elzaline H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijke wezen lunchen!!! Top
locatie . ....en Top eten!!! Heerlijke wijn!!Goede bediening!! Aanrader!!!! we komen snel terug!!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een zeer stijlvol restaurant op een prachtige locatie aan de haven in Heusden vesting. Met 4 personen heerlijk gegeten. We begonnen op het zonnig terras maar toen er een enorme regenbui begon werd onze tafel in snel tempo binnen gedekt. De coquilles op oosterse wijze was boterzacht en zeer smakelijk en prachtig gepresenteerd. Dit voorgerecht was één van de suggesties van het huis en buiten de kaart. De overige gerechten waren ook heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Wij vinden Een aanrader. Wij komen hier zeker terug. Margot & Peer uit Den Bosch
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
willen maar niet kunnen...

heel mooie inrichting en kader en heel vriendelijke en goede service. Maar het eten was jammer genoeg ondermaats.
Rauwe coquilles serveer je niet met balsamico of met Albert Heyn zeewier. Geen smaak.
Jammer genoeg hetzelfde voor de truffelpasta. Geen spoor van truffels en wat erger is ook geen spoor van truffelsmaak (nochtans kan gearomatiseerde truffelolie wonderen doen). Ook de diepvriesfrieten geserveerd bij het gerecht van de dochter was ook niet motiverend. Ik vind dit erg om te moeten zeggen maar het enige wat lekker was, was de St Emilion Grand Cru.
Heel mooi restaurant maar misschien moet meer aandacht besteed worden aan smaak en pas later aan de looks (op en naast het bord). Voor de sfeer ja maar voor de keuken nee.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben begin juli hier ons trouwfeest gehouden. En wat was het allemaal goed geregeld door VaNDijK! Ruimschoots van tevoren hebben we alles in goed overleg al tot in de puntjes geregeld. 's Middags hadden we een borrel met een amuse en aansluitend het avondeten. Met een man of 30 ging dat helemaal prima. Het eten was in de benedenzaal, wat een fantastisch mooie zaal is. Zelfs de decoratie met bloemen hebben we door Van Dijk laten verzorgen.
Het eten was heerlijk, hierover hebben we ook veel complimenten ontvangen van onze gasten.

Na het eten hebben we een feest gehad met ongeveer 90 man. Dit is ook wel ongeveer het maximum aantal gasten wat je kunt ontvangen voor een bruiloft, anders wordt deze lokatie te klein. Het is een geweldig feest geworden, waarbij de bediening super was en er ook heerlijke hapjes geserveerd werden.

Al met al dus heel positief en uiteindelijk viel ons de prijs ook nog mee! :-)
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op 14 juni hier geweest. De menukaart was heel anders dan op de site van het restaurant vermeld staat. Andere gerechten en andere prijzen. Geen voorgerechten vam € 8,50 en € 9,50 maar alles rond de € 13.
Er werd gevraagd of we wat brood wilden. ja hoor, we kregen vier minuscule sneetjes, maar vonden wel € 5,50 terug op de rekening. Vervolgens hebben we dik een uur moeten wachten op ons (koude) voorgerecht. Vaste gasten die later kwamen en later bestelden hadden hun voorgerecht al op, terwijl wij nog steeds zaten te wachten. Het eten was goed, maat niet spectaculair. Als afsluititng een kaasplankje, vier qua sfructuur vergelijkbare stukjes kaas. Camembert, taleggio, roche baron en een mix van gorgonzola met mascarpone, maar dan zonder gorgonzola. En dat voor € 14,50. Belachelijk! Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was mooi weer maar hadden binnen gereserveerd. Werden vervolgens "vergeten". Service was veel, veel te traag. Zijn na 2 uur teleurgesteld vertrokken. Een goedenavond kon er ook niet meer af. Voor ons geen van Dijk meer.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten op een heerlijke locatie. Bij mooi weer op het terras eten is een aanrader.

Minpuntje: de staat van de toiletten.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het blijft een prachtige plek, zeker als je in de avondzon op het terras je aperitief kunt drinken. Mooie kaart met ook de mogelijkheid om van meerdere dagverse kleinere gerechten te genieten. Topbediening en zeer flexibele houding. Scherp geprijsde wijnkaart.