Over het restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Bestel rechtstreeks bij de chef

Voor een statig grijs gebouw stralen de witte parasols boven het terras je tegemoet. Aan het water zie je de boten langs varen. Binnen is het juist rood en kleurrijk en dankzij de open keuken zijn de gerechten rechtstreeks te bestellen bij de chef! VaNDijk is restaurant en tevens kookstudio: het gaat allemaal om technieken en teambuilding. De koperen pannen hangen te trappelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Jouw recensie over het restaurant Restaurant en Kookstudio VaNDijK

Elzaline H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijke wezen lunchen!!! Top
locatie . ....en Top eten!!! Heerlijke wijn!!Goede bediening!! Aanrader!!!! we komen snel terug!!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een zeer stijlvol restaurant op een prachtige locatie aan de haven in Heusden vesting. Met 4 personen heerlijk gegeten. We begonnen op het zonnig terras maar toen er een enorme regenbui begon werd onze tafel in snel tempo binnen gedekt. De coquilles op oosterse wijze was boterzacht en zeer smakelijk en prachtig gepresenteerd. Dit voorgerecht was één van de suggesties van het huis en buiten de kaart. De overige gerechten waren ook heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Wij vinden Een aanrader. Wij komen hier zeker terug. Margot & Peer uit Den Bosch
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
willen maar niet kunnen...

heel mooie inrichting en kader en heel vriendelijke en goede service. Maar het eten was jammer genoeg ondermaats.
Rauwe coquilles serveer je niet met balsamico of met Albert Heyn zeewier. Geen smaak.
Jammer genoeg hetzelfde voor de truffelpasta. Geen spoor van truffels en wat erger is ook geen spoor van truffelsmaak (nochtans kan gearomatiseerde truffelolie wonderen doen). Ook de diepvriesfrieten geserveerd bij het gerecht van de dochter was ook niet motiverend. Ik vind dit erg om te moeten zeggen maar het enige wat lekker was, was de St Emilion Grand Cru.
Heel mooi restaurant maar misschien moet meer aandacht besteed worden aan smaak en pas later aan de looks (op en naast het bord). Voor de sfeer ja maar voor de keuken nee.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben begin juli hier ons trouwfeest gehouden. En wat was het allemaal goed geregeld door VaNDijK! Ruimschoots van tevoren hebben we alles in goed overleg al tot in de puntjes geregeld. 's Middags hadden we een borrel met een amuse en aansluitend het avondeten. Met een man of 30 ging dat helemaal prima. Het eten was in de benedenzaal, wat een fantastisch mooie zaal is. Zelfs de decoratie met bloemen hebben we door Van Dijk laten verzorgen.
Het eten was heerlijk, hierover hebben we ook veel complimenten ontvangen van onze gasten.

Na het eten hebben we een feest gehad met ongeveer 90 man. Dit is ook wel ongeveer het maximum aantal gasten wat je kunt ontvangen voor een bruiloft, anders wordt deze lokatie te klein. Het is een geweldig feest geworden, waarbij de bediening super was en er ook heerlijke hapjes geserveerd werden.

Al met al dus heel positief en uiteindelijk viel ons de prijs ook nog mee! :-)
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op 14 juni hier geweest. De menukaart was heel anders dan op de site van het restaurant vermeld staat. Andere gerechten en andere prijzen. Geen voorgerechten vam € 8,50 en € 9,50 maar alles rond de € 13.
Er werd gevraagd of we wat brood wilden. ja hoor, we kregen vier minuscule sneetjes, maar vonden wel € 5,50 terug op de rekening. Vervolgens hebben we dik een uur moeten wachten op ons (koude) voorgerecht. Vaste gasten die later kwamen en later bestelden hadden hun voorgerecht al op, terwijl wij nog steeds zaten te wachten. Het eten was goed, maat niet spectaculair. Als afsluititng een kaasplankje, vier qua sfructuur vergelijkbare stukjes kaas. Camembert, taleggio, roche baron en een mix van gorgonzola met mascarpone, maar dan zonder gorgonzola. En dat voor € 14,50. Belachelijk! Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was mooi weer maar hadden binnen gereserveerd. Werden vervolgens "vergeten". Service was veel, veel te traag. Zijn na 2 uur teleurgesteld vertrokken. Een goedenavond kon er ook niet meer af. Voor ons geen van Dijk meer.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten op een heerlijke locatie. Bij mooi weer op het terras eten is een aanrader.

Minpuntje: de staat van de toiletten.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het blijft een prachtige plek, zeker als je in de avondzon op het terras je aperitief kunt drinken. Mooie kaart met ook de mogelijkheid om van meerdere dagverse kleinere gerechten te genieten. Topbediening en zeer flexibele houding. Scherp geprijsde wijnkaart.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wij hebben de 50 jarige bruiloft van mijn ouders hier gevierd met een diner voor 40 personen...alles was top...heerlijk gegeten, mooie gerechten en perfect verzorgd!
jayjaydvl .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vanmiddag weer heerlijk gegeten op het terras. Voorgerecht filodeeg met tonijn,heerlijk van smaak en mijn schoonzus helemaal weg van de geitenkaas. Broerlief genoot van zijn steak tartaar en Jos van zijn kalfsvlees. Mangotoetje, een schot in de roos evenals de crème brulée.Daarbij een lekkere fles ( eigenlijk 2) witte wijn en onze dag was gemaakt. Gewoon doen en terugkomen!
jacques1500 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
zondagmiddag weer heerlijk op het terras gezeten, zuid frankrijk in nederland wat een ambiance en super eten kakelverse kabeljauw - super zalmgerecht vooraf en als slot een subliem warm choco taartje
simpelweg perfect en niet te vergeten heerlijke rosé !
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Overheerlijke biefstuk in een gezellig chic restaurant. Zeker een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke bediening en een aangename ambiance! Is een absolute aanrader voor iedere bezoeker aan Heusden!
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Elke keer weer een sublieme ervaring voor wat betreft de kwaliteit en versheid van het eten als de gastvrijheid. Heerlijk eten!
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden meer verwacht op basis van recensies en inrichting. Kaart mag echt gemoderniseerd worden. Eetcafé plus ervaring. Gerechten wel goed van kwaliteit, bediening keurig, maar iets spannender gerechten had het prijsniveau meer recht gedaan.
Margot R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij, de Kiwaniesclub Lommel Belgie, waren zondag 2okt met 26 leden zeer aangenaam verrast door Marcel ,Marianne en hun team !Het eten was top,een dikke proficiat! Zo ook de gastvrijheid, zeer vriendelijk en we waren gewoon verwend! Vele onder ons willen zeker een keer terug komen, en iedereen die dit leest moet ook zeker een keer gaan.
Bedankt, en tot gauw!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Alweer een tijdje geleden dat we met de boot bijna voor de deur hebben gelegen en hier hebben gegeten. Daarbij ben ik helemaal niet zo van de recensies, maar over deze avond moest ik dat gewoon wel doen.

Met vriendin, dochter en vriendje van dochter hier gaan eten voor het slagen van de middelbare school.. ´s middags er tijdens het boodschappen doen al langsgelopen en dit plaatje was zó mooi.... De blauw doorschijnende glazen op de witte tafel gaven iets mediterraans want ons ontzettend aantrok.

De sfeer is hier relaxed en warm, gewoon goede bediening zonder poespas en het eten is gewoon heerlijk. De chateaubriand vond ik persoonlijk wat aan de kleine kant (op de kaart stond 225 gram maar ik had heel toevallig deze keer geen weegschaal bij me :-) maar gewoon o-n-g-e-k-e-n-d lekker en mals.

Nu kom ik niet vaak in Heusden, maar de volgende keer wel weer bij VaNDijk
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben deze zomer onze bruiloft gevierd bij Restaurant Van Dijk. WAUW, alles klopte gewoon!

Het diner voor 50 gasten bestond uit enkele heerlijke kleine gerechtjes: o.a. super verse sashimi, pasta met kabeljauw en beurre blanc, en tot slot ook nog boterzachte Chateaubriand. Elk gerecht tot in de puntjes verzorgd.

Daarna met 100 gasten de avond in gegaan met een knalfeest. Het restaurant is zeer sfeervol en had weinig extra aankleding nodig. Alle drankjes en hapjes kwamen op een mooi tempo door. Wat hebben we genoten!

Over de service kan ik niks anders zeggen: een dikke tien! Bij de voorbereidingen dachten Marcel & Marianne erg goed met ons mee. Ze hadden ideeën die de dag nét even specialer maken. Tijdens het diner en feest werden we verder zeer professioneel verzorgd. Bijpassende wijn bij elk gerecht, snelle inzet van menu-gangen na speeches, en ook uitloop in het programma werd soepel opgevangen. Daarnaast heb ik de hele avond geen leeg glas gezien! Een goed teken wat mij betreft :)

Bij Marcel & Marianne voel je gewoon dat je in goede handen bent. Ik kon me niks beters voorstellen! Nogmaals bedankt voor een top avond!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Niet verwacht dat ik zo snel weer iets over VanDijk zou schrijven.. Ik weet echter niet of ze hier zo blij mee zijn.. ;)

Afgelopen Vrijdag wilde we met de 'Bende van Ellende' iets eten. Zo noemen we ons gezin. 3 kids, 2 van 4 en 1 van 6.
VanDijk ligt dan niet direct voor de hand als keuze.
Maar aangezien onze kinderen liever lekkere mozzarella en scampi eten dan een frikandel speciaal hebben we vriendelijk gevraagd of dat OK was. Papa en mama willen tenslotte ook we eens genieten.

We hebben een heerlijke plek gekregen bij de open keuken. Beetje een hoekje maar top voor het gezelschap. Uit de loop. Niemand tot last (hopelijk). Eigenlijk is dit sowieso mijn favoriete plek, lekker de Chef een beetje op zijn vingers kijken en lastig vallen met onzinnige vragen.
Jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen maar hij staat op @eetclub (twitter).

We hebben een rondje kleine hapjes gedeeld als voorgerecht. Lekker snoepen.

Als hoofd 2 x de Steak tartaar (nooit van de kaart halen!) en de Chef had super leuke bordjes van tempura scampi met friet (!) gemaakt voor kids. Kost een paar centen, maar Iedereen heeft genoten!

Is de wijnkelder nog steeds open om te eten?
Dan boeken we die de volgende keer met de familie :)

Hallo René, Claudia en 'de bende van ellende'...

Was een mooie avond, mooi gezin in onze 'kinderhoek'.
De kids waren zo keurig, hadden ook prima in het restaurant kunnen vertoeven hoor!
Lief stel jullie 'bende zonder ellende'...;-)
Dank voor de leuke reactie en lieve groet,

Marcel & Marianne
sandravannieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben gisteren erg lekker gegeten bij VaNDijk, grote klasse! Alle gerechten waren heerlijk; de rivierkreeftjessalade en Kabeljauw waren subliem. Eten zoals eten hoort te zijn, puur en zonder al te veel poespas. Wij komen zeker graag terug. Een verdiende dikke 10, zonder twijfel. Ook erg goede prijs-kwaliteitverhouding.

En als we toch een klein puntje van aandacht mogen geven om op alle punten een 10 te kunnen scoren, dan wordt het een 9 voor het decor. De buitenlampen (pal naast de tafel) springen op enig moment vanzelf aan en dan zit je op het terras (zeker direct naast de lamp) opeens vol in het licht. Een iets minder sterke lamp erin misschien ? om ook daar een 10 te scoren ;-)
Goedemorgen samen,

Wat een prachtige lovende woorden!
Dank jullie wel en fijn dat jullie zo hebben genoten...:-)
Goede tip van de lampen: gaan we iets aan doen hoor!
Verwelkomen jullie graag weer in Heusden,

Marcel & Marianne van Dijk