Restaurant En Garde

Markt 34 5281 AV Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant En Garde

Passie voor eten en wijn

Frans-mediterraan en af en toe een flirt met de Aziatische keuken. Hier eet je eerlijke en herkenbare gerechten. De specialiteiten zijn oesters en kreeft uit eigen homarium. Naast passie voor goed eten, is een goede wijn ook erg belangrijk. Het vriendelijke personeel serveert je graag een heerlijk glas dat je lunch of diner complimenteert.

Meer informatie over restaurant Restaurant En Garde

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Vennekes .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lunch op doordeweekse dag. Bediening zeer traag terwijl het niet druk was. We moesten moeite doen om contact te maken. Eigenaar zit op het terras sigaretje te roken, terwijl wij zaten te wachten....Restaurant is ernstig vervuild, terrastafels vettig en gevlekt zodat je moet oppassen dat je geen vuile kleding krijgt, bij het toilet lagen grote volle vuilniszakken en smoezelige schoonmaakspullen, meubilair en bar smoezelig, slordig ingericht. Het eten was goed.
Heel jammer, was eerder een fijn restaurant. Hopelijk komt het nog goed.
Fonske0904 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We moesten erg lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Het was heel rumoerig in de keuken; er vielen steeds dingen op de grond. We zaten enorm in de toch. Ik heb gevraagd of dat door de airco kwam, maar die was er geen. Het kwam schijnbaar door de enorme afzuigkap in de keuken in combinatie met de open deur aan de voorkant. Er werd echter niets aan gedaan. Ook één persoon uit de bediening zag er qua kleding en uiterlijk niet verzorgd uit. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Aurelius52 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben de Aziatische variant geprobeerd. Kaart is erg onoverzichtelijk. Eten was okay maar minder als vorige keer. Bediening was slordig, moesten zelf om allerlei zaken vragen zoals drank en wijn bijschenken, bestek, suiker bij de koffie. Jammer dat achterterras er zo slecht bij ligt.
In principe kansrijk restaurant maar er moeten wel een paar tandjes worden bijgeschakeld.
Peterpoirters .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
En Garde biedt een goede prijs kwaliteit verhouding, gezellige sfeer, informele setting en een uitstekende service en bediening!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
5 gangen dinee met wijn-arrangement- Mogelijkheid van halve glazen , is aan te bevelen.
Keuze uit diverse gerechten. Per gerecht werd goed bijpassende wijn geserveerd, met uitgebreide uitleg. Gerechten waren mooi opgemaakt en lekker bereid. Zeker zijn de coquilles een aanrader.
Vriendelijk personeel.
Hhfredriksz .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hebben r op zaterdagavond gegeten aan een heerlijk 'privaat' 4-persoonstafel. Alles kunnen bespreken wat we wilden onder het genot van het wijn-arrangement icm menu.
Voor herhaling vatbaar dus.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
2 x het 5 gangenmenu. Carpaccio vooraf, 1 persoon houdt niet van kaas, dus geen kletskoppen van parmezaanse kaas met als gevolg dat de mousse van knolselderij wel erg flauw te noemen was. 1 x de pomodori-tomatensoep, 1x de kreeftensoep, lekker maar laf van smaak, vervolgens de coquilles en een loempia met eend.
Als hoofdgerechten de tournedos en de lamsrug, lekker hoor, de groenten op het bord naar mijn smaak te hard, de bijbestelde rauwkost ouderwetse sla met o.a. komkommer, wortel en rode kool, was niet erg verfijnd en net als de frites ook voor €3,00 extra op de rekening. Als nagerecht gekozen voor het caramel desert (schrijffoutje) en het sorbetijs waar de smaken helaas niet voor zich spraken.
De bediening was correct, attent en voorzien van een vleugje humor. Het decor bracht ons niet in vervoering.

Helaas hebben wij (op t dessert na) niet vernomen dat u het zo ervaren heeft, maar heeft u in uw recensie een hele andere indruk achter gelaten dan u aan ons gegeven heeft, wanneer er gevraagd werd of alles naar wens was! Nu kunnen wij er niks meer aan doen en dat vinden wij spijtig, hopelijk heeft u toch een fijne avond gehad. Een prettig uiteinde en een gelukkig 2016!
Karien2 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben erg genoten van het 5 gangen wilden met de heerlijke wijnen. De service was, zoals altijd, erg goed.
Voor ons is En Garde dé place to be in Boxtel.
Het plaatje is compleet. Gezellige sfeer, attente bediening goed eten en drinken.
Elsbeth.ritsema .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben weer heerlijk en gezellig gegeten bij En Garde! Het 5 gangen menuutje met 'halve glazen wijn arrangement' was erg lekker. EN het restaurant was weer mooi en sfeervol ingericht in de kerstsfeer! Dank je wel.
Karienvankempen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De salade was goed geen hoogstandje maar gewoon lekker
maar het was zo vies binnen dat je honger zo over , er hangt een tv binnen die was zo vet en vies! De stopcontacten en licht knoppen waren gewoon zwart bah bah
Defraiture .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Vol restaurant, gezellige ronde tafel voor 6 een nis dus toch redelijk privé. Dat er 2 verschillende 5-gangenmenues en een paar a la cartes werden gevraagd was geen enkel probleem en iedereen was heel enthousiast. Wel jammer dat de voortreffelijke wijn die onze gastheer uitkoos er niet meer was, maar het alternatief was gelukkig ook heel lekker. De service was, zoals we daar steeds gewend waren: Brabants vriendelijk en toch correct!
Jurrie1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heerlijke eten in een leuk restaurant met top bediening. De combinatie eten en wijn is geweldig! Echt een aanrader voor iedereen!
Mark6bada9 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het personeel is er vriendelijk, de sfeer is er informeel, gewoon lekker gegeten! Het restaurant ligt centraal in Boxtel.
Nantastic .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op doorreis een kwartier vantevoren een tafel geboekt en wat een verrassing! We namen het vijf gangen menu. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Bediening was top, kortom een aanrader!
Bedankt, en graag tot een volgende keer!
Tamseltje .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben al vaker bij En Garde gegeten en het altijd lekker. Het 5 gangen diner met (halve) glazen wij arrangement is een aanrader!
Dank je wel! Graag tot een volgende keer ;)
Constance S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De smaaksensatie is een feestje en een echte aanrader! De bediening is vriendelijk en correct. Top avond! Onze kinderen (9 & 11) hebben ook genoten. Daarvoor zijn speciale kleine porties, helemaal Super!
NicolineKlooster .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Prima restaurant, goede bediening, veel kennis over bijpassende wijnen en in het wijnarrangement was het mogelijk om halve glazen te bestellen (heel fijn als je daarna nog moet autorijden!), online reservering gedaan en n.a. daarvan werd meteen adequaat ingespeeld op dieetwensen ivm allergie. Ontspannen sfeer. De afzuiging in de keuken was wellicht niet optimaal afgesteld. Onze tafel was tegenover de gang naar de keuken en de geuren waren soms wat erg aanwezig. Maar het heeft ons plezier tijdens een gezellige en heerlijke avond niet minder gemaakt!
Klok .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Lekker gegeten in een ontspannende gemoedelijke sfeer.
Digitaal gereserveerd en gevraagd naar een tafeltje bij het raam. Keurig aan tegemoetgekomen. Erg fijn. Wat opviel was de parate kennis over de verschillende bijpassende wijnen. De bediening is keurig en niet overdone. Prima.
SWillem .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Deze week gegeten bij En Garde. We vernemen dat de doelstelling van het restaurant is om een goede huiskamersfeer neer te zetten. Ons oordeel: dit overtreffen zij ruimschoots! De ruimte is goed vormgegeven gegeven het behuizing in een oud pand, zo'n huiskamer wil je graag hebben. We kozen het chef's menu met wijnarrangement. De bediening is down to earth, vriendelijk, attent en kundig: de uitleg over menu en wijncombinatie is zonder meer goed. De chefkok maakt, gezien de prijs van het menu, goed verzorgde tableaus op het bord met goede smaakcombinaties. persoonlijke topper: de oosterse soep met sherry. Qua prijs-kwaliteitcombinatie verdienen zij een dikke 8: een verrassende aanrader dus.
Jacqueliens .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Het 5-gangen menu met wijnarrangement was heerlijk en verrassend. Helaas was het dessert (nougatine-ijs met een toef spuitslagroom) erg simpel en niet passend bij de eerdere gerechten.