Restaurant en Café Bagatelle Hugo

Hugo de Grootstraat 6 5141 JV Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant en Café Bagatelle Hugo

Marina891 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Eten was niet bijzonder en vrij aan de prijs. Een voorgerechtsalade werd opgeschaald naar hoofdgerecht, was €7 duurder en nog steeds erg weinig met bovendien veel olie. Het goedkoopste hoofdgerecht is €19,50. Prijs kwaliteit was niet in verhouding. Personeel is vriendelijk en locatie is mooi en prima.
Mvt87 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Super zaak; met prachtige gerechten, super vriendelijke bediening en de mooiste wijnen.... wat mij betreft de parel van Waalwijk. Of je nu graag wil loungen, uitgebreid dineren of een klein hapje eten bij de borrel, er is voor elke gelegenheid wat wils. TOP tent!
PBO .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Op aanraden van vrienden zijn we vanavond bij Hugo gaan eten. Aperitief in het tussengedeelte en diner in het restaurant. Het restaurant is ingericht zoals je van Hugo (de Groot) zou verwachten: rustiek middeleeuws (?). Geheel in contrast hiermee de eigentijdse keuken en energieke brigade. Heel mooie, uitgebalanceerde gerechten en een prachtige presentatie. Het was lastig kiezen: op de kaart staan alleen maar smakelijke gerechten. We hadden de oosterse box als voorgerecht en asperges met lam als hoofdgerecht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Prima sfeer, de bediening is soms te snel en aanwezig. Jammer van dit restaurant is dat reserveren niet mogelijk is dus het kan voorkomen dat alles vol is en dat is vervelend als je net lekker wil gaan eten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Weer eens bij Hugo gaan eten in Waalwijk. Het blijft voor mij een geweldig concept, borrelen, eten en dat alles gaat samen in een gemoedelijke Brabantse sfeer. Het eten is goed en de bediening professioneel en alert. Komen snel weer terug..
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Al zo'n 30 jaar eten wij met regelmaat bij Restaurant Hugo (voorheen "Wimke"). Zo ook gisteravond. Op weg naar huis zeiden wij tegen elkaar dat het toch wel heel bijzonder is dat Hugo een restaurant is waar je altijd heel lekker eet. Zowel voor- hoofd- als nagerechten zijn super. Dikke complimenten aan eigenaar Hans, bedienend personeel en zeker de koks!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een avondje met Brabantse vrienden dat goed bevallen is. Leuke sfeervolle locatie, goed bereikbaar in het centrum van Waalwijk. Het is verdeeld in een lounge gedeelte voor bits & bites een cafegedeelte en restaurant. Omdat het erg druk was (reserveren is niet mogelijk) hebben we eerst geborreld in het cafe en daarna door naar het restaurant. De gamba's pil pil waren precies op smaak, de tongfilet met tonijn sashimi verrukkelijk. Mijn partner koos als voorgerecht voor de Oosterse box vol verrassingen (o.a. rendang, oosterse gamba's, zalm tartaar) en als dessert de parfait van Amarene kersen. Alle porties waren goed, zelfs royaal en het brood vers en knapperig en de frieten precies goed gebakken, dat is ook een kunst! Ondanks dat het stampvol was op deze zaterdagavond en daardoor soms moeilijk elkaar te verstaan, was het tempo waarin het eten werd geserveerd prima, hebben nergens lang op hoeven wachten en de bediening erg attent. Jammer dat Waalwijk voor ons niet om de hoek ligt.
Ruud84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Voor de zoveelste keer wezen eten bij Hugo. De zoveelste keer dik voor elkaar! Vooraf de gamba's pil pil. Top! En als hoofdgerecht de entrecote van de green egg. Nog beter.

Om maar even de vergelijking te maken met de laatste entrecote welke ik had bij restaurant Looks in Amsterdam... Denk dat de chef van Looks hier maar een keer moeten gaan eten. Zoals hier de entrecote geserveerd werd hoort het! Ook de rest van het gezelschap heeft heerlijk genoten van alles wat er op tafel kwam.

Met andere woorden zeker weer voor herhaling vatbaar!
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Hier gaan we af en toe een keertje naar toe.
Je kunt hier heerlijk dineren in het restaurantje of in de inbetween.
Zelf ga ik graag in de inbetween, en daarna lekker in het loungegedeelte waar je ook een sigaretje kunt roken.
Het eten is hier van goede kwaliteit, en heerlijk bereid.
Candy1987 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Na een dagje efteling in dit restaurantje in Waalwijk beland. We werden bij binnenkomst meteen naar een leuk tafeltje gewezen en er kwam ook gelijk brood met smeersels op tafel, erg netjes! Keuze uit drie verschillende huiswijnen, de Macabeo is een aanrader!
Ik had als hoofdgerecht de gebakken scholl met een cocquille en ganzenleverkrullen, allemaal erg lekker en ook niet te zuinig! Mijn vriend had de gebakken tournedos, hij had deze rare besteld maar hij was wel erg doorgegaard. Volgens de keuken hoorde dit? Gelukkig toch een nieuwe gekregen en deze was erg lekker. Bediening is niet perfect maar wel erg vriendelijk en doet erg zijn/haar best. Inrichting is vrij strak maar wel met een paar leuke accenten. Wij zaten in het achterste gedeelte dat niet zo groot is maar wel erg knus.
Le-bon-vivant .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Voorafgaand aan een theater voorstelling in Waalwijk hebben wij hier eind december gegeten. Het was voor ons niet de eerste keer dat wij hier aten, maar al wel weer ruim een jaar geleden (waarschijnlijk zelfs wel 2).

Het restaurant kent verschillende delen om te eten. In Between en het “gewone” restaurant. Wij hebben van de a la carte kaart gegeten in het restaurant. De inrichting is mooi en sjiek. Niet te druk, mooie zwart-wit foto’s en mooie grijs/lei kleur gekozen voor de muren.
Gezien een eventueel tijdkrapte voor de voorstelling hebben wij gekozen om allereerst een hoofdgerechtje te nemen en eventueel een dessert mocht de tijd dat toelaten. Bij het bestuderen van de kaart viel ons meteen op dat de Japanse box er nog steeds, (of weer) opstaat ookal zijn wij dus al jaren niet geweest.

Mijn vrouw had wat klachten aan haar buik en heeft daarom gekozen om alleen een voorgerechtje te nemen als hoofdgerecht. Haar keuze was gevallen op de zeeduivel met gamba en vinaigrette van schaal-en schelpdieren. Een zeer smakelijk gerechtje waar mijn vrouw erg enthousiast over was. (en erg goed viel bij haar).

Ik heb gekozen voor de kalfszijlende. Deze vond ik wat vlak van smaak, maar wel goed bereid en mals. De presentatie van mijn gerechtje was minder mooi als die van mijn vrouw en door de wat dunnere saus in een dieper bord is er geen plek om de frietjes “droog” neer te leggen. De frietjes lieten overigens ook lang op zich wachten, nadat de gerechten reeds op tafel stonden en al grotendeels opgegeten waren. Frietjes waren wel erg, erg lekker, dat dan weer wel!

Bediening was zeer attent en verzorgd.

Al met al hebben wij goed gegeten en is het niet de laatste keer dat wij hier gegeten hebben. De puntjes van kritiek betreft in feite alleen de langere tijd dat de frietjes op zich lieten wachten. De smaak van mijn gerecht is een persoonlijke mening en heeft niets met de kwaliteit van doen. Ik zag de zwezerik nu weer op de kaart staan, en die is hier tot nu toe werkelijk fantastisch geweest, dus die wordt weer besteld komende keer.
Jörgen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
We hebben hier meerdere keren gegeten en de kwaliteit is altijd prima. De kaart is voldoende gevarieerd en er zit altijd wel iets verrassends bij. de sauzen zijn bijzonder lekker! Een van de betere restaurants in de omgeving. Qua decor houd ik van een iets ruimere opzet, vandaar de 8, maar gezellig is het wel!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Een restaurant met een bijzonder horeca-concept! Je komt binnen en kunt kiezen aan de linkerkant voor een bruin Cafe en rechts het restaurant. Een geweldige combinatie die erg succesvol is. Het eten in het restaurant is van een goed niveau en de bediening is uitzonderlijk vriendelijk en vakkundig! Zeker eens proberen.