Restaurant Elements

Meer informatie over restaurant Restaurant Elements

Erg voordelig
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wat een voorbeeld voor de Amsterdamse horeca!

Bij een les restaurant houd je automatisch rekening met "missers". Ook zijn de locaties vaak wat kil. ROC Elements voldoet niet aan dit beeld!
Het restaurant heeft een sfeervolle ja zelfs romantische uitstraling met de keuken zichtbaar in een soort opkamer. De bediening is attent en professioneel en vooral heerlijk spontaan zonder amicaal te worden.
De gerechten zijn stuk voor stuk bereid met uitsluitend verse ingrediënten en uitstekend op smaak bij een sublieme garing. Ook schenkt men heerlijke bijpassende wijnen. Het "kaasplankje van Betty" samen met de uiterst vriendelijke prijzen maakt het geheel volmaakt. Ik ken geen restaurant in 020 en omgeving waar de prijs/kwaliteit prestatie beter is!
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Een heel aardig concept, zonder dat je het gevoel dat je op school aan het eten bent.
Bediening eigenlijk al best wel goed, soms nog wat onzeker.
De kaart is aantrekkelijk, de gerechten niet al te spannend maar goed op smaak. Kwaliteit va de sashimi viel iets tegen (teveel bite maar gelukkig wel structuur). Verder was alles goed. En het kost helemaal niks. De wijn is nog goedkoper en bovengemiddeld goed.
Niek218 H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Bij Elements heb je een maandelijks wisselend menu, met per gang 2, soms 3, gerechten. Dat lijkt weinig, maar ik vind de beperkte keuze wel goed, dan kies je ook wel eens iets 'minder vertrouwds' en je kunt altijd kiezen uit vlees/vis of vegetarisch. Eten ziet er altijd keurig uit en is ook lekker. De bediening is professioneel en allerhartelijkst. Het zijn de 4e jaars leerlingen van de middelbare hotelschool, dus die hebben meestal al de nodige ervaring. Voor een hele lange nazit moet je hier niet zijn, omdat de leerlingen weer op tijd naar huis moeten
NettyvLC .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
In dit sympathieke restaurant dat gerund wordt door het MBO College Centrum van het ROC in Amsterdam hebben wij heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten en de opmaak op de borden was uitstekend en de bediening alleraardigst. Het ging ook vlot. Aardig zoals die jongeren tegen een zeer schappelijke prijs voor ons, vertrouwd worden gemaakt met echte horeca in het hogere segment. Mijn enige bezwaar is de entourage: harde verlichting en een vreselijke akoestiek waardoor je elkaar ternauwernood kon verstaan. Er werd aan de tafel naast ons wel vaak en erg hard gelachen en dat was extra hinderlijk.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het heeft alles met verwachtingen te maken....maar deze leerlingen hebben het begrepen wat enthousiasme en respect betreft, daar kan menig sterrenrestaurant wat van leren. Je voelt je echt gast. Heerlijk gegeten. Voorgerecht van langoustines met pastinaak puree en gepofte rijst was echt super! Heerlijke wijnen een bijzonder goede prijskwaliteitverhouding. Wat een verrassend leuke en heerlijke avond!
Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Je kan hier goed (je valt niet van je stoel vanwege de creativiteit) eten voor een mooie prijs. Bediening (in opleiding) is soms wat langzaam maar wel correct. De kunst aan de muur doet afbreuk aan het mooie pand
Harma V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gisteren gedineerd bij Elements en zeer genoten. Eten op goed niveau, bediening adequaat, professioneel en met verstand van zaken. Dit niveau behaald door studenten van verschillende horeca opleidingen van het ROC van Amsterdam onder leiding van vakdocenten is een groot compliment waard. En aan het gemiddeld cijfer op Iens te zien word die mening zeer gedeeld. De verassende betaalbaarheid is een zeer prettige bijkomstigheid.
Niek218 H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Heerlijk ongedwongen en vriendelijk, is de bediening door de vierdejaars van het ROC. Elements is het 'upscale' restaurant van de ROC's. Bij het viergangendiner kan een wijnarrangement besteld worden, bediend door een ROC sommelier in opleiding. Heerlijk gegeten in combinatie met de wijn.
CharlotteBr .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Super vriendelijke ontvangst en service. Erg leuk om de studenten aan de slag te zien en af en toe ook te zien stoeien. Heerlijke gerechten en mooi opgediend. Prima wijnarrangement, met zelfs een BOB versie voor halve glazen. Gaan we zeker nog een keer naar toe!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Een restaurant waar studenten van het ROC van Amsterdam koken en bedienen.
Je hebt geen keuze en eet dus wat de pot schaft.
We hebben genoten van het kerstmenu: maar liefst 6 gangen (en een amuse)
Op de kwaliteit van het eten was niets aan te merken.
Natuurlijk maken studenten wel eens een foutje, maar onze gastvrouw deed het prima.
Een kleine vergissing was het vergeten van brood bij de soep.

Het enige minpuntje is de grootte van de porties: Zelfs met ZES gangen kregen we onze buik niet vol. (toch maar frietjes erbij of de portie van het hoofdgerecht vergroten?
Atiezwering .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Laatste keer heb ik hier mijn verjaardag gevierd met 7 gasten. Was de tweede keer dat ik hier was en net zoals vorige keer in 2012 was het eten heerlijk, verrassende combinaties en goed op elkaar afgestemde smaken (gelukkig niet teveel), prachtig opgediend op fraai en neutraal servies. Mooie viergangenmenu's, jammer alleen dat de friandises bij de koffie op waren! Maar mijn bloemen werden keurig voor me in een vaas gezet. Bediening is vriendelijk en correct en ach, dat kleine steekje dat viel, werd gauw vergeven. Is deel van de charme. Ga zo door, jongens en meisjes, en laat je niet gek maken door zgn. sterrenchefs die meer met teveel aan smaken en gekkigheid bezig zijn. Ik heb inmiddels weer gereserveerd.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Mooie keuze van gerechten die geregeld wisselen. Keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Deze keer gekozen voor de visgerechten. Prima bereid en heerijk gegeten. Keuze uit goede niet te dure wijnen. Je gelooft niet dat hier studenten van het Roc in de keuken staan. Er wordt met meer passie gekookt dan in menig restaurant. De bediening was goed en toegewijd, alleen een beetje zenuwachtig. Dat is niet zo gek als het je eerste avond is. Dit restaurant blijft mijn favoriet in deze buurt
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Erg goed eten en zeer adequate bediening. Natuurlijk niet heel geroutineerd, maar je merkt dat men je goed wil bedienen en dat ieder nog plezier heeft in het werk. Wij hadden het kerstmenu, dat bijna perfect was. Bijna, omdat het vleesgerecht weliswaar prachtig klaar gemaakt was, maar niet zacht was als lams vlees zijn kan.
Sophie44 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
it's the 3rd time i have been to Element. This time (last night) was the first time I was a bit disapointed. Decor is good and the place is very pleasant. Staff makes a real effort to do a great job and they are friendly. However, the food was very inequal. My friend had a salmon and halibut which were average although she had a ballotine of feasant which was very delicious. Same remark for my meal. I had a fish dish which was very good but my portobello salad lacked flavour and seasoning and mychocolate ice cream had big piecesof ice in. Overall it was ok but the food was disapointing.
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Heb hier inmiddels meer dan 6 keer gegeten en zonder uitzondering was de kwaliteit zeer hoog. Heerlijk en prachtig eten, origineel en begeleid door verrukkelijke wijnarrangementen. Ieder hapje en slokje is een feestje! Ook flexibliteit wat betreft het omgaan met het menu. Ik blijf een grote fan van dit restaurant. Een must go als je er nog niet geweest bent. En voor de prijs hoef je het niet te laten.