Restaurant El Maestro

6,2
7,2
Dewi_Jane .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Na aandringen van mijn vriendin hier gegeten. Wat een nare ervaring. Toen wij binnenkwamen zag ik alleen maar mannen zitten die het erg leuk vonden om naar ons als dames na te staren. Toen kregen wij al een naar gevoel. Ik en mijn vriendin hadden harira genomen. Dit mag geen harira genoemd worden. Dit was hele dunne soep, het leek wel van een zakje met poeder met een beetje kikkererwten en vermecelli erin. Ik en mijn vriendin wilde graag tajine eten (er stonden er immers 6 op de kaart) maar dit konden wij niet bestellen want het was 'op'. Chagrijnig als we al waren maar een schotel met kip en vlees genomen. Deze zaten echter onder de chilisaus en was erg droog. Tevens ben ik echt niet te spreken over de bediening: een paar puber jongens die maar wat deden. Bestelling werd laat opgenomen, eten kwam eerder dan de drankjes, we moesten zelf vragen om brood bij de harira en mijn hoofdgerecht stond op tafel terwijl de harira nog niet eens was afgeruimd.

Ik ga hier nooit meer heen!
Kodi .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Afgelopen week ben ik hier wezen eten, De ingang was versperd door hangjongeren. Bij binnenkomst stond ik naast de keuken. toen zag ik de kok met zwart snotneus boven het eten hangen. De vloer was vies en smerig en het eten smaakte nergens naar. Ik raad niemand hier nog te eten.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wat allereerst opvalt is de enorme ruimte van El Maestro. Naast de gewone eetgelegenheid is er ook nog een familie of gezinsruimte. Goed verlicht en je zit bijzonder ruim. Daarnaast valt de bijzonder vriendelijke bediening op. Jammer dat volwassenen een cola met een rietje geserveerd krijgen. Een glas erbij was gelukkig géén probleem. De kaart heeft voor elk wat wils. Van hamburgermenu tot couscous en voor hele redelijke prijzen.
Jammer dat niet alle gerechten besteld kunnen worden. Zo wilden 4 mensen de Marokkaanse erwtensoep (bissara) bestellen, maar die was er niet. Wel de voortreffelijke Harira soep. D.i. is een goedgevulde soep van groenten, lamsvlees en geurige kruiden. En het was echt een komvol. Bij de hoofdgerechten ontbrak de couscous met kip en was alleen de couscous met rundvlees aanwezig, geserveerd in een originele Tagine(Dit zijn pannen met een hoge conische deksel, waardoor het vocht dat tegen de deksel slaat snel afkoelt en zeer gelijkmatig terug stroomt in het gerecht. Hierdoor blijft het lekker sappig! Kortom: met deze pannen blijft de smaak optimaal behouden en droogt het gerecht niet uit.) Helaas vond de gast die dit gerecht bestelde het toch aan de droge kant. Ondanks het kommetje jus wat hij erbij kreeg. Verder smaakten de loempia kip, de Briwat met kip( heerlijke Marokkaanse bladerdeeghapjes met geurige kip, rozijnen en amandelen) de kipsatéschotel en de mix grill vleesschotel prima. En zijn het echt géén kleine porties. De patates had wat mij betreft wat krokanter gebakken mogen worden, maar dat is een persoonlijke smaak. En salade zonder dressing, veel mensen vinden het lekker, ik helaas niet.
Als toetje wilden we 3 bolletjes ijs met slagroom bestellen. Ook dat was jammer genoeg niet aanwezig. Er bleken trouwens twee verschillende menukaarten in omloop te zijn. De koffie, muntthee en cappuccino smaakten prima. Kortom voor een betaalbaar etentje kun je best vertoeven bij El Maestro. En de bijzonder vriendelijke bediening is absoluut een pluspunt.
Harry Zehenpfenning
Caroline 7.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Heerlijk gegeten, goede service, gezellige sfeer en prachtige ambiance! Restaurant heeft een supermodern nieuw interieur met zowel stoelen ls bankjes tegen de wand. Veel eten voor een lage prijs. Menukaart is eenvoudig, maar volstaat. Ik ga zeker terug!