Restaurant Ekkelenkamp

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ekkelenkamp

jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gegeten met ouders plus gezin met 3 kleine kinderen, heerlijke vis en vlees van hele goede kwaliteit in combinatie met een goede eerlijke huiswijn en correcte maar gezellige bediening. Mooie porties en keurig betaalbaar. Van origine is Ekkelenkamp een banketbakker patissier en dat proef en zie je gelijk bij al het lekkers bij de koffie, ongelooflijk. En leuk en smakelijk om de gebakjes en aanverwanten in de vitrine te zien. Meenemen voor thuis dus! Het is prettig zitten, mooi modern interieur met goede stoelen en zitbanken en prettig uitzicht. Ekkelenkamp is na 80 jaar nog steeds van harte aan te bevelen!
jowi M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Met partner voor de zoveelste keer gegeten en gedronken. Voortreffelijke maaltijden en vriendelijk geprijsd. Omgeving is rustig en gezellig. Personeel zeer vriendelijk en correct ! Wij zijn er graag en onze aanbevelingen zijn reeds gedaan !
jowi M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Met regelmaat bezoeken wij Restaurant Ekkelenkamp vanuit onze woonplaats Almelo . Bij speciale gelegenheden kiezen we deze plek om wat te vieren. Soms ook omdat wij graag in dit restaurant willen zijn om kort te verblijven. Wij zijn nimmer teleurgesteld huiswaarts gegaan. Ontvangst is vriendelijk en wij voelen ons thuis bij een kop koffie en een krantje; en als het tijd is om te lunchen , verlengen we ons verblijf en keren voldaan huiswaarts. Vrienden en familieleden zijn op de hoogte en onze aanbeveling hebben we gegeven.
Kyra O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten zoals altijd. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. De
porties zijn ruim voldoende, je gaat met een voldaan gevoel naar huis.
Jenneke12 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met man en oma heerlijke pannekoeken gegeten. Daarna koffie met heerlijk gebak gehad
Vriendelijke en alerte bediening. Gezellige ambiance
Voor herhaling vatbaar.
Miriammam .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ik heb er op zondagavond 19 februari gegeten met mijn man, ouders en schoonouders. We zaten gezellig aan een ronde tafel, zodat we goed met elkaar konden praten. Het eten was ook erg goed. Een goede prijs-kwaliteitverhouding en een gezellig restaurant om te eten.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In de vakantie hier gegeten op aanraden. We hadden vis van de dag en schnitzel. De borden zagen er netjes uit. Echter de stoganoff saus was wel heel weinig. Bij de vis van de dag werd ook een stukje compleet doorgeslagen zalm geleverd. De groenten waren heerlijk en de salade goed aangemaakt. Toen we bediening attent maakte op de zalm was de reactie. Doorgegeven aan de keuken heeft toch geen zin want ze doen er daar toch niets mee. We hebben besloten dus maar geen toetje meer te nemen. Echt slecht zo'n reactie.
Goedemiddag de heer/ mevrouw, vervelend te horen dat uw bezoek aan ons restaurant zo is verlopen. Deze reactie van de bediening was zeker niet correct en we herkennen ons hier niet in als bedrijf. Het is gebruikelijk dat klachten serieus worden genomen en er naar een oplossing wordt gezocht. Onze excuses hiervoor en hopen u graag nog eens te mogen ontvangen in ons Restaurant.
Pvaken V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag hier gegeten. Prima gerechten en aandacht voor de speciale wensen. Het nam zijn tijd .maar het was verder prima. Redelijke prijzen voor goede gerechten. ?
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Twee dagen na elkaar hier gegeten, eerst met z'n tweeën binnen en de dag erna buiten op het terras met z'n vieren. Prima eten voor een schappelijke prijs. Bediening vlot en netjes. De plate-service gerechten zijn prima, wij hadden oa de kipsate, super sappig en mals vlees en de hoeveelheid is zeer ruim bemeten. Prima salade en frieten erbij. Ijsjes als dessert zijn een aanrader! Ook hier weer ruim bemeten porties! Prima prijs-kwaliteit verhouding
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Met zijn 2en hier genoten. Het restaurant is ruim opgezet met grote leestafel. Perfecte prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijke gepaneerde schnitzel. Perfecte kipsate. De porties smakelijke salade, frites zijn ruim voldoende. Koffie met verrassingschocolade, advocaatgebakje met thee toe, super! Bediening was attent en gepast aanwezig. Een absolute aanrader!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Het restaurantgedeelte staat nog in de kinderschoenen. De menukaart is prima en biedt meer dan alleen een vakantiehap. De logistiek in de keuken kan nog beter. De extra portie friet en aardappeltjes kwam pas nadat we het eten op hadden, terwijl het niet extreem druk was. Decor is bijzonder. eigenlijk zit je in een lunchroom te dineren. Dat kan prima maar het blijft bijzonder dat je naar een vitrine met gebak zit aan te kijken
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Bij Ekkelenkamp kun je eenvoudig en gewoon goed eten.
Je kunt er heerlijk zitten en aan een mooie grote tafel en rustig een boekje lezen.
De bediening is heel netjes,beleeft en heel behulpzaam.
Je zult hier niet van tafel gaan en nog honger hebben.