Restaurant Eetze

6,5
7,1
Amberxx .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Eetze. Mijn pinda allergie van te voren aangegeven via de telefoon. Toen we aankwamen begonnen ze niet over mij allergie dus er zelf naar gevraagd, de vrouw achter de kassa vertelde mij dat er nergens pinda in wordt gebruikt alleen is de satesaus... (Logisch) ik vertrouwde het niet helemaal dus ben naar een andere medewerker gelopen en die bracht mij naar de chefkok. De chefkok vertelde mij dat er in meerdere dingen pinda verwerkt werden dus gelukkig heb ik hier naar gevraagd... Het eten was verder wel goed en lekker. Een gezellige avond gehad.
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Voor een gezin met kleine kinderen geweldig. De aangeboden producten zijn van een
redelijke kwaliteit, de porties vlees en vis zijn te dun en te klein, bij de voorgerechten waren ook Ierse Oesters verkrijgbaar van goede kwaliteit allen het open zou iets sneller kunnen.
Van de andere voorgerechten was alles voldoende. De te drinken witte wijn kan wel verbetering gebruiken geen feest.
Gina M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Nou wij hadden en bon gekregen van me ouders die ze gekocht hadden in december daar ze gelijk de prijsverhoging hadden me gerekend voor in het nieuwe jaar en een bonnetje voor 10 munten er aan vast mijn zus had de zelfde bon gekregen gezellig met ze zessen eten dus niet hun dochter van 10 is erg groot voor haar leeftijd dus me zus moest een legementatie bewijs laten zien van haar dochter wat ze niet mee had dus langer dan 150 komt er 3,50 bij ik kreeg maar 8 munten ter wel er voor 10 is betaald en mijn zus heeft hellemaal geen munten gehad dus ze hebben gewoon 18 euro van ons gepikt plus dat wij nog een 10,70 extra bij moesten betalen voor parkeren en de kosten voor haar dochter schandalig ze hadden die 12 munten moeten verrekenen of het bonnetje terug geven voor de volgende keer nou voor ons geen volgende keer meer als je zo je eigen rijk wil rekenen over de klant zijn rug erg jammer
LionneB .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij zochten voor een grote groep inclusief veel kinderen een plek om te eten. Daar is Eetze prima geschikt voor.
Toen ik belde was ik bang dat ze het vervelend zouden vinden dat er erg veel kinderen onder de 4 jaar mee zouden komen (deze eten gratis) maar dit was absoluut niet het geval. De mevrouw aan de telefoon gaf aan het heel gezellig te vinden en ons een tafel vlak bij de kinderhoek te geven.
Jammer genoeg hadden we een aantal afzeggingen op de dag zelf. Dit heb ik telefonisch doorgegeven, dit was gen probleem, fijn.
We werden hartelijk ontvangen aan de receptie waar we alvast moesten afrekenen.
Van te voren werd gezegd dat we voor de zekerheid even onze zorgpasjes mee moesten nemen van de kinderen waarover twijfel zou kunnen zijn over de leeftijd maar dit was uiteindelijk helemaal niet nodig, ze zag het zo ook wel, fijn,
We werden rondgeleid langs het buffet en kregen een tafel toegewezen.
Ik vond het fijn dat we dichtbij de kinderhoek zaten maar ook jammer dat er een rookruimte tegenover onze tafel zat.
Het eten was naar verwachting. Ik vond de pizza fungi erg lekker. Mijn dochter heeft gesmuld van de sushi. Jammer dat er een beetje gek gereageerd werd omdat ik de wok groentes zonder saus wilde.

Toen we het restaurant verlieten werden we vriendelijk gedag gezegd.

Ik zou zeker nog een keer terug gaan om met een groep te eten.
EllyO .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
De eerste en ook gelijk de laatste keer. Voorgerechten waren redelijk goed. En de toetjes kinder er ook mee door . Voor de rest verschikkelijk. Van de plaat taai of niet gaar. Buffet lauw en smaakloos. Veel te groot opgezet. Heet veel weg van een eetfabriek. Als komen vragen of het gesmaakt heeft en je zeg nee reageert het personeel heel verbaasd en zeg dat ze nooit klachten hebben wat ik me niet kan voorstellen.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Eten in de voormalige studio's in Aalsmeer is eens wat anders. Mooi decor, rookruimte aanwezig. Voordelig parkeren. Op zich leuk concept. Lopend buffet en mogelijkheid om stuk vlees te laten grillen, wokken of pannenkoeken laten bakken.
De kwaliteit van het eten was niet super goed en sommige gerechten waren soms koud. Toch een leuke avond gehad. Wel eens leuk om mee te maken wanneer je geen hoge verwachtingen aan de kwaliteit van eten stelt
Jesuiszhanna .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Als ik ben lui om thuis te koken dan Eetze is beste variant om met mijn man en een kind te eten. Af en toe hebben zijn pannenkoeken, dus voor kleintje dat is leuke plek om te eten en daarna te spelen bij de speelzaal.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het was voor ons de 2e keer bij Eetze, de 1e keer was twijfelachtig dus je gunt ze een 2e kans. Nou daar hebben we dus echt spijt van gekregen, ook onze dochters van 11 en 13 jaar, welke hier het de 1e keer wel naar hun zin hadden gehad, riepen nu in koor dat ze echt beter gewend zijn. De sushi klef, smakeloos en te koud, vlees (rib-eye en biefstuk) taai en vol zenen, nasi saai en smakeloos, frites slap, shoarma taai en broodje niet gaar, bitterballetjes slap, soesjes klef, kipnuggets taai en harde stukjes en zo kunnen we nog even doorgaan. De lieftallige dame die vroeg of het gesmaakt had stond vol verbijstering te kijken, ze had dit nog nooit gehoord. Zijn wij nu zo veeleisend?? Het was in ieder geval snel een dikke € 100,- armer, we stonden met krap een uur weer buiten. Een ervaring rijker en een illusie armer.
Bassie280479 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Zijn hier wezen eten met een groep van 6 volwassen en drie kinderen.

Het eten is prima.

In het hele restaurant zit geen raam waardoor daglicht niet binnenkomt, waardoor het heel donker overkomt. Vonden wij niet prettig.

Het slechte cijfer voor de service is vooral gebaseerd op de zeer onvriendelijke dame achter de balie. Ten eerste werd ons verteld dat we niet konden bijboeken, terwijl bij het reserveren werd aangegeven dat we dit bij binnenkomst konden kiezen. Daarnaast kwamen ze ons 10 minuten voor tijd vertellen dat we moesten vertrekken omdat de volgende groep er stond. Terwijl onze tijd nog niet voorbij was!

Wij gaan hier nooit meer eten. Er zijn verschillende andere zogenaamde 'wereldrestaurants' die veel meer bieden.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Voor een tweede keer hier gegeten, voor een eerste keer is het leuk en anders dan andere all you can eat restaurants, maar de tweede keer was toch wat minder.

Het eten is nergens echt bijzonder, zeker niet vies maar allemaal standaard goedkope dingen (friet, schnitzels, sate en een grill waar je biefsuk enz kan laten klaarmaken)

Dit klaarmaken duur wel even, er staat doorlopend een lange rij met wachtende voor je. (In het weekend dan)

Verder is het qua service prima, wij zijn uit ons zelf optijd weggegaan, er kwam verder niemand aangeven dat de tijd er op zat.

Borden enz worden snel weggehaald als ze leeg zijn.

Wua decor is het leuk voor grote groepen maar een gezellig avondje met partner of klein gezelschap moet je hier niet willen. Daar is het te groots voor, daarnaast ben je ook redelijk vaak aan het lopen voor je volgende bordje.

Al met al een prima avond maar zou er niet zo heel snel weer nog een keer naar toe gaan.
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Met een groep van 9 bekenden Eetze eens geprobeerd. Dit restaurant in de voormalige studio's van v.d. Ende - Aalsmeer is enorm groot, niet iets voor een intiem dinertje. Ik heb het aantal zitplaatsen niet kunnen tellen, maar drie of vierhonderd zijn het er zeker. Maar zeker prima geschikt voor groepjes of groepen. Het aanbod van voor-, hood- en nagerechten is werkelijk heel ruim. Het is onmogelijk om van alles iets te proeven. Met onze groep hadden we een arrangement voor 2 uur. Dat was net voldoende tijd, je bent tijd kwijt met kijken en zoeken naar het volgende gerecht. En bij de grill en wokafdeling kan de wachttijd wat oplopen, maar nooit veel te lang. Alles dat aangeboden wordt is absoluut vers en van prima kwaliteit.
Prettig is ook dat je goed kan parkeren (garage) voor 2 euro. Zoals ook bij andere recensies al gezegd, ondanks de massaliteit toch geen gedrang en geen a-sociaal gedrag.
Met een groepje zullen we dit nog wel eens herhalen.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wereldrestaurants schieten als paddestoelen uit de grond. Het concept is telkens hetzelfde. Vooraf betalen en dan twee uur gebruik maken van het buffet. Eetze valt op door de aparte sfeer en inrichting en doordat de kwaliteit van het eten gewoon goed is. Heerlijk gegeten, genoeg keuze. Alles wordt goed aangevuld, personeel is vriendelijk en alert. Netjes uitleg gehad vooraf. Wat ook opviel, er was ondanks de drukte, bij de buffetten geen gedrang of lomp tokkiegedrag. Dit is bij grote buffetrestaurants altijd wel een beetje een gevaar. Hier gedroeg iedereen zich gelukkig netjes.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Dit restaurant/kerstbuffet heeft me eigenlijk verrast. Ik stond niet zo zeer te springen om een buffet met kerst, waardoor iedereen op wisselende momenten weg is van tafel, maar mede vanwege de zeer beperkte wachttijd overal en snelle service van het personeel viel dit erg mee. De (boven)gemiddele kwaliteit van de ingrediënten, zoals de coquilles en pandanspekkoek, viel in positieve zin op, dit heb ik bij vergelijkbare concepten (wokrestaurants) wel anders meegemaakt.

Ook erg leuk voor kinderen en ze hebben meer keuze dan alleen patat met een frikandel/kroket. Al is het voor kinderen natuurlijk al gauw goed als je onbeperkt Slushy Puppy kan tappen ;-)

Wij komen nog wel een keertje terug!
Ruby1992 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Restaurant Eetze in Aalsmeer heeft een leuke (studio's), maar afgelegen locatie. Eenmaal binnen heeft het een open sfeer, het voelt niet zo verplicht en netjes. (Dit kan ook een nadeel zijn voor romantisch en zakelijk dineren) Het eten is net als de andere all-you-can-eat buffet restaurants. Veel aanbod, kwalitatief niet erg spannend.. Een koude saladebar, carpaccio helaas zonder pesto maar met olijfolie, warme buffetbakken met chinese gerechten, aardappeltjes, lasagne, wokbuffet, grill vlees en vis, pizza, shoarma, pannenkoeken. Toetjes en voor de kinderen eten, onbeperkt frisdrank-tapdrinken. En nog veel meer. Als je van alles lekker (veel) wilt eten, gevarieerd en gemixt, is het zeker een aanrader. Nadeel... de tijdlimiet. Dit is het enige restaurant waar ik op de seconde van mijn bord die ik nog wilde opeten werd weggetrokken. Bij binnenkomst doen de gastvrouwen (chinees) aardig met een vriendelijke glimlach, maar eenmaal zodra je tijd verstreken is kijken ze niet meer naar je om. Behalve dat je weg moet gaan en anders kan bij dokken! Verschrikkelijk! Leuke en lekkere avond gehad, en toch verlaat je het restaurant gespannen en geïrriteerd! Tip! Verzin daar iets anders (vriendelijkers in de service) op ;) Dan kom ik zeker terug!
Hidden7 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Grote en mooie restaurant. Heel veel variatie aan eten. Vers en smakelijk. Van sushi tot Italiaanse gerechten. Voor ieder wat wils. Uitnodiging om nieuwe gerechten te proberen. Aan de kinderen is er ook gedacht. Gezellig voor uit eten met familie en vrienden of feestjes
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Het eten was kwalitatief gewoon, niet slecht, maar ook niet heel goed. De keus was wel heel goed. Vergeleken bij andere all you can eat restaurants was positief afwijkend: de pannenkoeken, goede kwaliteit (pandang) spekkoeken, 2 soorten slush puppy machines, de seafood bakhoek. De inrichting is gezellig en lekker ruim. Wel jammer dat hoewel er nog bijna geen gasten waren, de ober ons naar het verst gelegen hoekje wilde brengen. Maar op mijn verzoek mochten we dichtbij de buffetten zitten. Onbegrijpelijk dat mensen nog klagen over een vreetschuur, dit hoort bij het all you can eat concept. Voor een intiemere sfeer kun je naar een a la carte restaurant gaan. Hetzelfde geldt voor de tijdsduur, 2 uur is 2 uur. Voor onbegrensd tafelen ook naar een a la carte restaurant gaan.
Ming-Wen T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Ons ontvangst was klinisch. Hoeveel personen? Heeft u niet gereserveerd? Als slagroom op de taart werden wij naar de slechtste tafel begeleid, uithoek,donker met uitzicht naar een donker verlaten zaal. We kregen de indruk tevreden te moeten zijn dat wij uberhaupt een tafel konden krijgen. Het eten was overigens prima en meer dan vodoende keus. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar, want we voelden ons niet echt welkom en meer een nummer. Dan ga ik liever ergens anders heen. Daar is het eten ook heel goed en ruimschoots aanwezig. Eetze maakte niet het verschil zoals hun videoclip suggereerde. Jammer.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Ik ben echt fan van Eetze! Ik vind het personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is fantastisch. De keuze is enorm, je kunt van alles wat pakken en laten bakken en de pizza's zijn verrukkelijk. Ook de toetjes zijn een genot! Ik vind de entourage erg leuk met de verlichte bomen en het middelste rondje vlakbij de buffetten (dat is de leukste plek om te zitten). Ik kom graag en redelijk vaak bij Eetze en blijf dit ook zeker doen!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Voor kinderen is dit een ideaal restaurant! Ze hoeven niet lang aan tafel te zitten: ze moeten immers zelf steeds hun eigen eten pakken. Zelf vind ik dat geloop niet echt rustig. Het is daardoor m.i. meer een "vreetschuur" dan een echt restaurant. Ik mis de relaxe sfeer. De variëteit daarentegen is groot. De gerechten zijn wat vlak van smaak.
Freki .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Bij binnenkomst gelijk afrekenen, inclusief betalen voor muntjes voor bier of wijn, bij een vriendelijke doch resolute dame. Een hoog tempo bepaalt onbewust je avond, want na twee uur moet je Eetze weer verlaten hebben, tenzij je bij wilt betalen. Het decor past niet het eten: griekse zuilen bij een buffet van sushi. De keuze in voor- en hoofdgerechten is groot, zowel bij de buffetten als bij de live-cooking. Bij de keuze van gegrilde vis werden de gerechten niet afgemaakt met een sausje of bijpassende gerechten, daardoor smaakt het minder lekker.
Voor kinderen is een grote feest: onbeperkt eten en drinken. Als je smaak meer ontwikkeld is, rij dan door.