Restaurant Eetwaar Pim & Marieke

Kleine Leliestraat 33 9712 TD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eetwaar Pim & Marieke

In de luwte van het centrum vindt u ons sfeervolle, met aandacht ingerichte restaurant.

Uit eten bij Pim en Marieke is genieten van de 5 van Pim. Vijf favoriete gerechten van dit moment bereid met de mooiste producten van het seizoen. Marieke verwent u graag met persoonlijke aandacht en een goed glas wijn. In de zomer tussen de bloemen op ons terras, waant u zich in Frankrijk.

Wij willen u graag verrassen en verheugen ons op uw komst!

Pim & Marieke

PS: OP VRIJDAG EN ZATERDAG SERVEREN WIJ UITSLUITEND DE 5 VAN PIM,
NATUURLIJK HOUDEN WE REKENING MET UW WENSEN EN ALLERGIEËN!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eetwaar Pim & Marieke

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00
Lunch, groepen en private dinning op afspraak, ook op maandag en dinsdag
Maandag en dinsdag gesloten

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eetwaar Pim & Marieke

Tineke U.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Pim en Marieke hebben hart voor de zaak! Heerlijk eten, goede wijnen en attent naar hun gasten.
Janke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten in zomerse sferen. We lieten ons verrassen met het vijf gangen menu van Pim met daarbij goede bijpassende wijnen. De gerechten maakten tezamen een mooi geheel met verse knisperende groente en fantastische smaken. De ceviche van forel was een toppertje.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk avondje uit en uitgebreid gegeten en gedronken bij Pim en Marieke. De 5 van Pim was heerlijk, verrassend met onverwachte elementen (popcorn in de gazpacho, of groene-curry-ijs bijvoorbeeld) die bijzonder goed pasten in de gerechten. De bijpassende wijnen waren heerlijk en maakten de avond een compleet succes!
Gezellige intieme huiskamer-sfeer met prettige akoestiek.

Absolute aanrader, hier komen we snel weer een keer terug!
Cathy W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
1 groot feest! Geweldig echt een aanrader!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Behoort tot de top van Groningen!
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijntjes. Super!
Dirck B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Geweldige avond met uitstekende gastvrouw. Het eten was fantastisch en heerlijk op smaak. Hoofdgerecht was lekker maar iets te veel vlees. Kaas trolley was super. Leuke ambiance die gastvrijheid perfect neer zet. Aanrader!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De vijf verrassingsgerechten waren een feest van smaken! De bediening zeer attent en persoonlijk. Dit restaurant is een aanrader!
cathrien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Je kon rechtstreeks in de keuken kijken vanaf onze tafel. Vond ik niet zo prettig. Makkelijk te verhelpen door scheidingsmuur te verhogen.
Job O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Lekker gegeten, prima wijnen, goede sfeer
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu (5 gangen). Subliem van smaak en compositie. Verder lieten we ons met een prachtig arrangement van bijpassende wijnen verrassen. We hebben heerlijk getafeld van 19 tot 22.40 uur. Pure verwennerij.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Roger eten, goede wijnkaart, vriendelijke ontvangst en bediening. Geluidsniveau hoog door volle tent en groot gezelschap.
Tineke U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Attente bediening.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na de recensies gelezen hebben, waren de verwachtingen wel enigszins hoog gespannen. Er bleek in de toch al niet grote zaal naast ons en wat andere gasten ook nog een gezelschap van twintig personen verwacht te worden. Hoewel geen kwaad woord over dit gezelschap, bleek dit toch een druk op de bediening en de keuken te leggen. Ons (vijf personen) werd verzocht in verband met dit grote gezelschap onze bestelling 'op elkaar af stemmen', wat de variatie in de menukeuze beperkte. Het wachten kon beginnen. De geserveerde gerechten vielen bij ons in de smaak, maar de vegetariërs onder os, vonden de keuze wat beperkt. De gelakte shortrib bleek een schot in de roos. De geserveerde paling was helaas niet gefileerd, doordat de paling wat aan de dunne kant was leverde dat een overmaat aan graten op, de steak was wat aan de kleine kant ook de tomatensalade had wat meer kunnen zijn. Al met al redelijk tot goed gegeten, maar wel op het verkeerd moment.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Goede bediening met kennisan de wijnen.
De kok supergoed.
Voor herhaling vatbaar.
Geurt V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fantastisch gegeten; uitstekende spijs/wijn combinatie!
Titia59 K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten. Portugese vis uit blik vooraf. Dit moet je letterlijk nemen, dat vis uit blik. Er zat wel een verse oester bij. De combi was Verrassend, en smakelijk. Daarna kregen we respectievelijk de bavette en de artisjok, de vegetarische menukeuze. . Beiden waren buitengewoon smakelijk. Ook het wijnarrangement was heel goed. Allemaal Europese wijnen, van een mooie kwaliteit, goed combinerend met de gerechten. We kwamen er later achter dat we ook bijvoorbeeld 6 oesters als voorgerecht hadden kunnen nemen, dat was ons niet verteld en stond ook niet op de kaart. Advies: voor je bestelt even binnen op het krijtbord kijken!
De kaas die we als dessert namen was zonder meer heerlijk en bijzonder,
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Eetwaar. Een mooie, eenvoudige amuse met onder andere zelfopgelegde haring en augurk, vervolgens een viergangenmenu allemaal heerlijk maar de schelpdieren met paprikabotersaus wil ik nog speciaal noemen. De bij het gerecht geschonken wijnen vormden eveneens een geweldige aanvulling.
Naast het lekkere eten is ook de ontvangst en verdere bediening bijzonder vriendelijk, attent en adequaat.
(En het was ook nog eens prachtig weer!)
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goede kwaliteit, vlotte bediening maar wel iets te hoog prijsniveau.
Jantina H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Super lekker gegeten. Top service en fijne sfeer. Creatieve vegetarische gerechten van hoge kwaliteit in een ongedwongen omgeving