Restaurant Eetcafé de Twee Broertjes

Meer informatie over restaurant Restaurant Eetcafé de Twee Broertjes

• : Parkeerplaats

Joop S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervolle entourage, en zeer goede gerechten. Kortom het was top. De bediening was voortreffelijk en de uitleg van het menu was prima.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Na een paar dagen Terschelling kwamen we met de AH-bon van een gratis driegangen diner genieten. We waren op één tafel na de eerste gasten, gelukkig volgden er na ons nog enkele eters. We konden kiezen bij het voor- en hoofdgerecht uit vis, vlees of vegetarisch, prima. Het voorgerecht van vlees was een heel klein hapje vlees en veel salade er omheen, de hoofdgerechten van vlees en vis waren prima. Een warme groente ontbrak alleen. Als nagerecht konden we kiezen uit dame blanche en koffie. We kozen voor de dame blanche. Ik denk dat de chocolade bijna op was, want er zat zo weinig op, dat ik het niet eens proefde op het vanille-ijs. Jammer. Al met al: een vlotte hap, vriendelijke bediening en precies waar voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De service was niet geweldig. Er was een aparte ober voor de ah klanten. Daar moest wel even op gewacht worden. Tijd tussen bestellen van drankjes en het krijgen ruim tien minuten. Ook het leveren van extra portie patat duurde zolang dat toen al het andere eten al op was. Idee dat de drukte op een maandagavond hen wat overviel. De vis die ik had was wel veel, maar met weinig fantasie klaargemaakt. Voor twee mensen een heel klein schaaltje patat. Bij het afrekenen bleek de extra patat in rekening te worden gebracht.
ChSj .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Borden en bestek niet schoon. Personeel niet professioneel. Weinig keus voor AH actie. Eten was flauw. Dit alles gemeld bij het personeel, bleken niet onder de indruk. Niet voor herhaling vatbaar
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gegeten naar aanleiding van de AH actie. Het AH menu bood genoeg keuze. Wij kozen voor de vissalade als voorgerecht. Deze was heerlijk! Het hoofdgerecht (vlees) was ook goed, iets aan de droge kant maar acceptabel. Bijlagen waren prima. Dessert (dame blance) werd geserveerd met echte slagroom. Kortom prima gegeten en een hoge prijs/kwaliteitsscore.
Caitlynmollema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Erg leuke bediening! Het eten was erg beperkt kon keuze maken uit 2 gerechten , het vlees was droog, en de groenten waren over kookt, het bier zou van tap veltins moeten zijn maar was dat zeker niet.
Ook was ik nog meer dan 90 euro kwijt met 4 personen met 2 bonnen.
De bediening was fijn, allen het eten drinken en de prijs vielen tegen helaas.
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Twee Broertjes. Vooraf bestelden we een broodplankje met lekker warm brood uit de oven. Hierbij vers gemaakte tapenade en kruidenboter. We hadden allebei een ossenhaasspies, deze was voortreffelijk bereid met gegrilde groenten. Ook de bijgerechten waren bijzonder smakelijk. Er was ruim voldoende en alles werd mooi gereserveerd.
Goede service en vriendelijke bediening. Het restaurant zag er smaakvol en modern ingericht uit. Het was erg leuk dat we gebruik konden maken van de actie dat het 2e hoofdgerecht gratis was.
Wij waren op doorreis, maar komen hier zeker nog een keer terug. We hebben allebei erg genoten.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag zouden ik en mijn vriendin lekker uit eten. Het was lekker terras weer en we dachten aan een restaurant waar wij lekker buiten konden eten. Eenmaal aangekomen bij De twee broertjes, gingen wij zitten en werden wij geadviseerd door de bediening om te vertrekken; er was te weinig personeel en ze gingen dicht !! De tafel naast ons werd gewoon voorzien van een nieuw drankje ! Erg bijzonder en zeker niet de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.....
Friso P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Vandaag gelunched bij de Broertjes, maar helaas niet voor herhaling vatbaar. Nadat de tosti al op verkeerd brood werd gepresenteerd ging de 'bediening' met opgehaalde schouders om met de opmerking over het gebrek aan pesto. No big deal, maar als dezelfde persoon vervolgens breeduit op het terras bier drinkt en shag rookt (in het zicht van de gast) begin ik sterk te twijfelen aan zijn professionaliteit. Helaas, Broertjes, voor ons blijft het bij deze ene keer. Misschien ook verstandig herkenbare bedrijfskleding te dragen, zo weten we direct wie wél en niet tot de bediening behoort.
Evelienzandvoort .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vorig jaar zomer hier samen op het terras gezeten om wat te drinken. Na een goede indruk van het personeel, de sfeer en het mooie terras zijn we vorig weekend weer komen eten met de familie toen we een dagje in Harlingen waren. We kwamen binnen (niet gereseveerd) en het restaurant was aardig vol, toch werden we vol enthousiastme ontvangen door een dame. Zij maakte gelijk een tafel voor ons leeg en dekte deze opnieuw voor ons in. Ondanks de drukte kwam zij gelijk bij ons met de menu kaart en vroeg ons om wat te drinken. Het drinken kwam erg snel doordat een spontane barman de drankjes verzorgde en kwam brengen, die ook tussendoor gelijk tijd maakte om onze bestelling op te nemen. Een goede personeels indeling en overzicht dat zorgt voor een heel vlot tempo! Je merkt dat ze ervaren zijn en ze weten waar ze het over hebben, evenals dat ze tijd maken bij de mensen aan tafel voor een leuk praatje. De voorgerechten waren erg rijkgevuld, vooral de nacho's en carpaccio een zekere aanrader. Je betaald zeker voor wat je krijgt ! Vervolgens de hoofdgerechten allemaal zeer voortreffelijk, complimenten aan de kok(s). Ook hier weer weet het personeel waar ze het over hebben als je vragen hebt over de gerechten. Als de bijgerechten op waren kwam de bediening gelijk vragen of het kon worden aangevuld, ingelijks met de drankjes. Als aflsuiter hebben we buiten nog een kopje koffie gedronken. Zeker komen we hier nog terug als we in Harlingen zijn, een zekere aanrader als je lekker wilt eten, evenals voor een drankje op het gezellige terras!
Heinb S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Het lijkt in eerste instantie een leuke plek voor een lunch, maar eenmaal binnen en na al iets besteld te hebben, bekruipt ons een gruwelijk onbehagen. Muziek die duidelijk niet past bij de paar andere gasten en ons, maar door de onverschillige serveerster blijkbaar geschikt wordt bevonden voor wat zij belangrijk vindt: een gesprek met een kennisje van haar. Nadat eindelijk de koffie is geariveerd, besluiten we dan ook maar buiten te gaan zitten, waar inmiddels het zonnetje weer schijnt. We verbazen ons over het grote terras, waar, gelukkig voor iedereen, nu niemand zit, want het eenvoudige lunchgerechtje dat wij besteld hadden (tosties!) , blijkt al niet binnen een half uur te produceren. Pas als we het definitief gehad hebben met wachten en aangeven de koffie te willen afrekenen en de tosties dan verder wel geloven, blijkt er opeens wat uit de keuken te komen.
En toegegeven, de tosties zijn in hun categorie bovengemiddeld goed.
maar in alle andere opzichten is deze zaak een schande voor de bedrijfstak. Met lede ogen zagen wij daarna door Harlingen lopend, natuurlijk opeens de meest leuke horecagelegenheden. Volgende keer beter dus.
Hillse .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Vorige week woensdagavond hier gegeten. We werden vriendelijk begroet door de bediening toen we binnen kwamen. We hadden het broodplankje als voorgerecht, een mixed grill en de zalmfilet als hoofdgerecht. Beide even lekker! Heerlijk gegeten en topbediening, wij komen zeker terug!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Kabeljauw met roosje van zalm gegeten. Zalm ontbrak eerst, hebben we moeten bij vragen. Witte wijn te warm. Te weinig saus bij het gerecht en vis van matige kwaliteit, te weinig kruiding. Matige bediening.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Een lunch "genoten" bij dit restaurantje, Het ziet er gezellig uit maar............. Het eten was niet geweldig, weinig smaak en de prijs / kwaliteitverhouding klopt niet echt. Op onze 3 broodgerechten hebben we meer dan 3 kwartier moeten wachten en de tweede kop koffie die we bestelden , hebben we zelfs nooit gekregen. Kortom bedroevend. Tip voor anderen , staar je niet blind op de leuke loungebanken maar zoek iets waar je wel lekker kunt eten en daar geen eeuwigheid op hoeft te wachten.
Mistilover .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
het eten was goed van smaak, alleen jammer van de koude saus bij de schnitzel.
De bediening liet zeer ten wensen over, wij hebben ongeveer een uur moeten wachten voor dat de bestelling werd opgenomen. wij hebben ze zelf moeten roepen. de bediening liep ook ongeïnteresseerd rond. op het eten/drinken moesten wij erg lang wachten.
Rik90 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Afgelopen week hebben we gegeten bij de twee broertjes in Harlingen tijdens een rondje Friesland. Het decor was mooi zo aan het begin van de haven. Helaas was het eten wat minder de pinda saus bij de satw van de daghap was zurig. De schnitzel was vrij klein voor de prijs die er voor moest worden betaalt. Daarnaast was deze ook vrij droog gebakken. De bijgerechten waren wel lekker
Devlottes .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
6 juni 2014 , was de dag dat we gingen trouwen . Na overleg met de eigenaar van de twee broertjes hebben we besloten om voor 150 personen een salade buffet en luxe hapjes te doen. Ook verzorgde ze het drankenbuffet . De dag ervoor werd al het drinken en de drank geleverd , sta tafels en een tent die we te kort kwamen waren ook geen probleem om extra mee te nemen voor ze . Alles werd uitgeladen en de tijd voor de hapjes op de trouwdag zelf werd nog eens doorbesproken . Na de ceremonie thuis aangekomen , gingen de hapjes al rond en iedereen genoot ervan. Het salade buffet was schitterend opgemaakt en alle extra's voor op de stokbrood ( kruidendokter en tapenade's en veel meer lekkers ) vielen enorm in de smaak. Er was meer dan voldoende overal van en de hapjes waren ook voor de vega's een grote verrassing . Ook was er heerlijke meloen en aardbeien salade klaargemaakt . Iedereen had enorm genoten van de lekkere hapjes en het heerlijke salade buffet. Wij raden iedereen de 2 broertjes aan , het eten is heerlijk en overal wordt rekening mee gehouden en mocht er plots iets extra's nodig zijn dan wordt het direct geregeld voor je . Nog enorm bedankt voor alle goede zorgen we hebben enorm genoten en vooral onze gasten !!!
Kuijperappie .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Op aanraden van kennissen zijn wij op onze trouwdag daar gaan eten en zowel het vlees gerechten als de vegetarische gerecht was om te smullen.
Het was gezellig druk en toch werden wij zeer goed geholpen en naar ruimschoots tevredenheid alles was in overvloed en genoeg om de buiken te vullen en het drinken werd constant geinformeerd en bij gevuld.
Fantastische bediening en een zeer goede heerlijke keuken en ruimschoots voldoende decor voor een heerlijk avondje eten en gezelligheid.
Ik zou het iedereen aanraden voor weinig geld heerlijk te eten en gezelligheid.
Dit was onze recensie na een geslaagde trouw etentje.
Bedankt twee gebroeders namens ons.
Fam van Gemert
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Afgelopen week hebben we hier met een groep collega's een etentje gehad. De gerechten zagen er werkelijk prachtig uit en waren stuk voor stuk om te smullen! Wat een smaaksensatie! Complimenten!
Er was ook meer dan genoeg. We zaten in een supergezellig aangeklede lounge hoek.
De bediening was zeer vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Kortom: we hebben een topavond gehad en komen heel graag weer gauw terug!
Marcelsonja .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten met mijn partner. Lekkere Goedgevulde tomatensoep vooraf. Zelf had ik een mixed grille die zeer goed was bereid met lekkere stukken vlees en nu een keer niet met goedkope shoarma wat je in veel andere restaurants wel ziet. Mijn metgezel had gekozen voor de Ierse biefstuk waarbij het opnemen van de bestelling keurig werd gevraagd hoe zij deze wou hebben. Deze biefstuk was goed bereid en geserveerd met lekker championne saus. Toen wij na het eten om de rekening vroegen kwam de grootste verrassing, De rekening ging door de helft om er een actie was waarbij de tweede persoon gratis eet.
Wij komen hier zeker terug.