Restaurant Eetcafé de Twee Broertjes

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eetcafé de Twee Broertjes

Oene M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
voor de prijs voor een drie gangen diner vond ik de prijs aan de hoge kant en toegangsdeur naar restaurant kunnen ze beter werkend maken wordt op den duur ergerlijk steeds open laten staan vanwege slecht sluiten.
verder goed gegeten was lekker en de bediening was goed.
J S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voor herhaling vatbaar! We hebben met ons vieren een heel gezellige avond gehad, Lekker gegeten.????????????????
Ook de wijn was goed..
els1959 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren hier vandaag. Drinken en eten besteld, na een half uur eens geïnformeerd of er nog iets zou komen. Na een minuut of tien kregen we iets te drinken. Daarna wachten op het eten. Het duurde zolang dat we maar besloten om naar de subway aan de overkant te gaan. Toen was het eten klaar. Het was lekker, maar het personeel hoe vriendelijk ook wist niet wat het was. Ik zal deze eetgelegenheid echt niet aan iemand aanbevelen.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voedsel (Hamburger) wordt rauw geserveerd, kok weet denkelijk niet dat voedsel goed gebakken moet zijn. Wat je vraagt krijg je niet maar...wel een vermindering op je rekening. Dat is mooi gebaar, echter verzorg een opdracht zoals de klant dat gevraagd heeft, dan hoeft er geen reductie toegepast te worden! Over de prijzen, die zijn stevig voor een eetcafé.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Persoonlijk vond ik de prijzen voor een eetcafé aan de hoge kant. Nu maakt dat niet uit wanneer de gerechten ook voldoen aan de verwachting, maar dat vond ik niet echt het geval. De bediening was erg vriendelijk en toen ik zei dat het gerecht dat ik besteld had niet echt aan mijn verwachting voldeed, hadden ze een glas wijn van de rekening gehaald. Dat vond ik een leuke geste.
werkmeisjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Waren waren vroeg voor de reservering en er werd direct een plaatsje aan de bar gemaakt met borrel van het huis om de wachttijd te veraangenamen. Super ! Ondanks de AH-aktie royale gerechten en zeer smaakvol. Zeker een aanrader.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was 100%. Heerlijk,geen enkele aanmerking. We zouden dit menu zo weer kiezen. De bediening was ook keurig en erg gastvrij. Over de inrichting, eenvoudig maar wel gezellig. Alleen de deur bij binnenkomst viel er zowat uit. Erg storend,vooral voor de gasten die er vlakbij zaten.
T K.
Vriendelijk personeel
Mooie locatie in het centrum van Harlingen.
Plating van gerechten is goed uitgevoerd.
Stijlkeus inrichting is fraai.
Onlogische invulling van service. Bv nieuwe servetten over oude leggen, steakmes bij visgerecht, water serveren bij rode wijn niet bij witte, koffie eerder serveren dan de rest van de toetjes.
Restaurantruimte is krap ingericht. Weinig privacy
Zeer rumoerige ruimte, geen demping.
Wladimir K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tocht en kou omdat de buitendeur open staat en de tussendeur niet sluit. Service vergeet langs te komen en vergeet daarna mijn drankje. Minimale inrichting, zelfs geen gordijnen, daardoor erg gehorig. Tot snot gebakken groente uit een zak, toetje zo uit de supermarkt, compleet met kletskop en spuitslagroom.
JoAn D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Toevallig drie gerechten met (veel) honing uitgezocht. Verder niets op aan te merken. Het was goed en voldoende. Het voorgerecht liet wat lang op zich wachten, terwijl het niet echt druk was.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren bij de twee Broertjes in verband met de AH-restaurantactie. Het zit op een mooie locatie in het centrum van Harlingen, waar wij een overnachting hadden tijdens een weekendje weg. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De inrichting is vrij simpel maar dat vonden wij geen probleem. Er was een vastgestelde prijs voor het menu van €29,50,exclusief drankjes. Per gang was een gerecht in de categorie vlees, vis of vegetarisch. Wij kozen beiden voor vlees. Ons voorgerecht was geitenkaas met serranoham uit de oven en het hoofdgerechten ossenhaaspuntjes in rodewijnsaus. Dat was lekker. We moesten alleen wel lang wachten, waarschijnlijk omdat het erg druk was. Daardoor was het ook erg lawaaiig en konden we elkaar amper verstaan. Als dessert konden we kiezen tussen dame blanche en koffie De koffie was pittig en heet. We hadden ieder ook nog een ijsthee gedronken en rekenden uiteindelijk € 34,50 af. Dat was wel netjes. Voor een keertje vonden we dit eetcafé leuk maar het is voor ons wat te druk.
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond met twee collega's hier gegeten. Zonder twijfel een restaurant waar je een goede maaltijd op je bord krijgt. De bediening, het eten het was allemaal tiptop in orde. De ossenhaaspuntjes in rode wijnsaus zijn absoluut aan aanrader. WIj komen volgende keer zeker terug!
Herma E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant, lekker gegeten, al was de keuze in verband met de Albert Hein-actie reservering enigszins beperkt. Bediening vriendelijk en ok. Het enige minpuntje - en dat is het al zolang het restaurant bestaat - is dat als de deur opengaat het gigantisch tocht in het voorste gedeelte van de zaak.
ajoostema .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alles was prima alleen hadden we liever een kaart gezien waar men uit kon kiezen.
Nu werd er gezegd dat en dat kun je bestellen als voor en hoofdgerecht en dat was het dan.
Verder was het eten prima.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervolle entourage, en zeer goede gerechten. Kortom het was top. De bediening was voortreffelijk en de uitleg van het menu was prima.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Na een paar dagen Terschelling kwamen we met de AH-bon van een gratis driegangen diner genieten. We waren op één tafel na de eerste gasten, gelukkig volgden er na ons nog enkele eters. We konden kiezen bij het voor- en hoofdgerecht uit vis, vlees of vegetarisch, prima. Het voorgerecht van vlees was een heel klein hapje vlees en veel salade er omheen, de hoofdgerechten van vlees en vis waren prima. Een warme groente ontbrak alleen. Als nagerecht konden we kiezen uit dame blanche en koffie. We kozen voor de dame blanche. Ik denk dat de chocolade bijna op was, want er zat zo weinig op, dat ik het niet eens proefde op het vanille-ijs. Jammer. Al met al: een vlotte hap, vriendelijke bediening en precies waar voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De service was niet geweldig. Er was een aparte ober voor de ah klanten. Daar moest wel even op gewacht worden. Tijd tussen bestellen van drankjes en het krijgen ruim tien minuten. Ook het leveren van extra portie patat duurde zolang dat toen al het andere eten al op was. Idee dat de drukte op een maandagavond hen wat overviel. De vis die ik had was wel veel, maar met weinig fantasie klaargemaakt. Voor twee mensen een heel klein schaaltje patat. Bij het afrekenen bleek de extra patat in rekening te worden gebracht.
ChSj .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Borden en bestek niet schoon. Personeel niet professioneel. Weinig keus voor AH actie. Eten was flauw. Dit alles gemeld bij het personeel, bleken niet onder de indruk. Niet voor herhaling vatbaar
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gegeten naar aanleiding van de AH actie. Het AH menu bood genoeg keuze. Wij kozen voor de vissalade als voorgerecht. Deze was heerlijk! Het hoofdgerecht (vlees) was ook goed, iets aan de droge kant maar acceptabel. Bijlagen waren prima. Dessert (dame blance) werd geserveerd met echte slagroom. Kortom prima gegeten en een hoge prijs/kwaliteitsscore.
caitlynmollema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Erg leuke bediening! Het eten was erg beperkt kon keuze maken uit 2 gerechten , het vlees was droog, en de groenten waren over kookt, het bier zou van tap veltins moeten zijn maar was dat zeker niet.
Ook was ik nog meer dan 90 euro kwijt met 4 personen met 2 bonnen.
De bediening was fijn, allen het eten drinken en de prijs vielen tegen helaas.