Restaurant Eetcafe De Opstal

Meer informatie over restaurant Restaurant Eetcafe De Opstal

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- High Tea 14:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Woensdag 2 maart maar weer eens geprobeerd bij de opstal te gaan eten..vorige keer een negatieve reactie gegeven. Het was heel erg goed deze keer en fijn ontvangen. Leuke avond gehad.. Lekker gegeten en super bediening.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Dit is mijn favoriete restaurant in het Westerkwartier. (H) eerlijk eten in een ongedwongen eetcafésfeer met een mooie kaart. Deze keer mooie lamskoteletjes en veel verse groeten, gebakken aardappeltjes en patat (moet je wel extra bestellen), maar ook de visjes of saté zijn altijd prima.
Het zit niet voor niets elke vrijdagavond vol (andere dagen kom ik er meestal niet).
-janine .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Lekker eten voor een goede prijs, hier al meerdere malen gegeten en het is elke keer weer goed! Leuke, vlotte bediening maken de avond compleet.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
plezierige verrassing! heerlijk gegeten, de biefstuk was perfekt. mooi op gediend,
gezellige ambiance, echt een eetcafé. bediening alleraardigst, we mochten zelfs eerst wijn proeven.
en gelukkig geen muziek!!
JBoer .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Niet duur, heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen door de serveerster. Voor herhaling vatbaar.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Een avond uit eten bij de Opstal, met mijn zieke man in de rolstoel en een aantal oudere dames, allen woonachtig in het Zonnehuis, is op een grote teleurstelling uitgelopen. De eigenaar was duidelijk geïrriteerd over ons gezelschap, terwijl daar geen enkele reden voor was. Wij zijn nog nooit zo onbeschoft behandeld en later bij het afrekenen te woord gestaan. Er was geen enkel begrip voor minder valide mensen. Je voelt je daar als gehandicapte gediscrimineerd. Dus niet voor herhaling vatbaar.
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Graag had ik een goede recensie geschreven voor mijn oude "Stamcafe". Maar helaas, wat een tegenvaller. Natuurlijk, het is een eetcafe, maar deze ambiance is wel heel matig. Ik zie het als een voorheen dorpskroeg, waar de tafels gebruikt worden door eters. Niet meer, niet minder. De bediening is vriendelijk, maar dat is 't dan ook wel. Sluit aan bij de magere kaart. De keuze is gering, de prijzen niet hoog. De crepes met spinaze leken voorgebakken pannenkoekjes met diepvriesspinazie. Niets bijzonders, zouteloos, redelijk smakeloos. De pangafilet had lang gezwommen in een diep bad van boter. Je zoog de boter naar binnen. De smaak van vis was niet terug te vinden. De frietjes, in puntzakken, waren prima. Hiervan krijg je een overdosis. De salade was een bonte mix van veel tomaat en komkommer met her en der een blaadje sla. Jammer, geen aanbeveling. 't Kan prima dat je hier een lekker sateetje of biefstukje kunt halen voor weinig, maar om eens lekker uit eten te gaan zou ik op zoek gaan naar iets anders.