Restaurant Eemlust

Eemweg 72 3741 LC Baarn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eemlust

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eemlust

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

(Oktober t/m februari vanaf 11.00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eemlust

Imel W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mooie locatie, gezellige sfeer, vriendelijke bediening! Prima!
Reina M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik heb vaker bij jullie gegeten en was altijd erg tevreden over smaak, opmaak en hoeveelheden. Helaas kan ik dat over ons laatste bezoek niet melden. Het halve voorgerecht van onze gasten was erg klein, de ook door hen (en mij) gekozen hazepeper erg zout en de lauriersmaak overheerste. We vonden het erg jammer dat we weinig/niets van het vlees zelf proefden. Het kleine bakje frites stak karig af op de tafel en we misten groente.
De wachttijd tussen het voor en hoofdgerecht was veel te lang. We kregen daar op een gegeven moment zelf eennongemakkelijk gevoel bij en opmerkingen van onze gasten.
Desire N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een warme ambiance, alle.tafels gevuld met zakelijke diners. Rode wijn in een wit wijnglas geserveerd, jammer, doet af aan de smaaksensatie. Eten snel uit geserveerd. Op zich prima, niet bijzonder. Het miste sfeer.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooie avond met mooie gerechten - vriendelijke bediening -
mooie wijnen - langs de waterkant een mooie plek - aanrader!
Met vier personen gegeten - erg gezellig.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke avond met bijzondere heerlijke gerechten.
Mooie wijnen en vriendelijke bediening. Mooie plek
ook langs de water kant. Met dank en een vriendelijke
groet, Wim van der Wal
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor de derde keer dit jaar hebben we zondagavond bij Eemlust gegeten. Deze keer met zes personen, die unaniem van mening waren dat het eten voortreffelijk was en de bediening attent en vriendelijk. Ga zo door, wij komen graag nog eens terug.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vlotte bediening. Aansluitend bezoek aan Theater De Speeldoos.
Geweldige voorstelling From Sammy with love. Kortom een top avond.
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Goede en professionele bediening, alles tot in de puntjes verzorgd voor een hele schappelijke prijs. Wachttijd: echt super. Men komt vragen of het volgende gerecht al bereid mag worden of dat we nog even wilden wachten. Ik mistte de optie "precies goed" bij "wachttijd".
Als ik 1 tip mag geven (echt het enige wat ik kan aanmerken): zet gewoon een karaf water op tafel ipv. iedere keer langslopen (eigenlijk een beetje het gesprek storend) om water bij te vullen. Karaf op tafel maakt het wat rustiger. Ook voor de bediening. :-))
Bernhard B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
dit was een hele leuke avond. vriendelijk personeel, eenvlotte bediening en een hele fijne sfeer.ik kan dit restaurant allen maar aanbevelen.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Alle behaalde diploma's van mijn kinderen hebben we met een diner gevierd bi j Eemlust. Hoe blij ik ook ben dat de kinderen hun studies goed hebben afgerond is het na 6x toch jammer dat deze traditie voor bij is. We vinden zeker een andere reden om terug te gaan naar Eemlust. Echt een aanrader.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
heerlijk gegeten ; vriendelijke bediening; er wordt rekening gehouden met tijdstip theaterbezoek.
senioren (halve) porties mogelijk
jacobhoning .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten on ontvang is prima .De mail van Iens is irritant omdat je je voor deze mail niet kan uitschrijven. Nooit meer boeken via Iens.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
de borden waren te klein, waarschijnlijk om te voorkomen dat de gasten meer opscheppen dan nodig, maar dat moet je dan even uitleggen
de kwaliteit van de gerechten was goed en de wijn ook
Jot R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hadden lopend buffet voor 25 personen,ter gelegenheid van 60 jarige verjaardag voedsel was erg slecht Klacht afhandeling teleurstellend.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Combinatie vriendelijke bediening/perfecte kok klopte helemaal. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening allemaal even vriendelijk. Ondanks drukte geweldige avond gehad, komen zeker terug!
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, veel mogelijkheden en keuzes, ook halve porties mogelijk. Menu met mogelijkheden om aan te passen. Heerlijk en mooi geserveerd. Porties goed op maat.
Zeer tevreden!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke en goede bediening. Ik had de zalm, botervis en tonijnsalade, mijn vrouw had de salade met kip. Vis was van zeer goede kwaliteit en smaakte erg vers. Ook genoten van het uitzicht.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Dit is mijn tweede bezoek aan Eemlust en het was weer heel fijn! Bediening is galant en denkt me je mee als je speciale wensen hebt. Het uitzicht is natuurlijk geweldig over de rivier heen. De gerechten kun je ook samsam bestellen wat een fijne service is (en ik bij sommige gangen gedaan heb). Mooie gerechten en vriendelijk personeel, wat wil een restaurantbezoeker nog meer.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten , gezellig restaurant, fijne bediening, leuk om halve porties te kunnen bestellen!
Leuke bediening, niet opdringerig.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de mooie gerechten van het 4 gangen menu. Ook de pre diner bite (charcuterie) was een heerlijke starter. De bediening was ook heel attent. De garing van de kalfs sucade was subliem! Heel positief was ook dat er geen geld wordt gevraagd voor het tafelwater! We zaten in de serre, prachtig uitzicht op het water maar wel een wat matige akoestiek (door het tentdoek?). Een aanrader en zeker een restaurant om nogmaals te bezoeken.