Restaurant Eemlust

Eemweg 72 3741 LC Baarn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eemlust

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eemlust

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

(Oktober t/m februari vanaf 11.00)

Uitmuntend
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eemlust

Koos G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
In het gezeliige restaurant was het eten erg teleurstellend. De Vitello tomato (kalfsvlees met tonijnsaus) leek nergens op. Kalfsvlees(?) met een paar blokjes smakeloze tonijn en een paar ‘druppels’ whiskeysaus. Het hoofdgerecht ‘Salade Riche’ bevatte slechts een i.p.v. de beloofde twee warme vissoorten en de garnering bestond uit zeer ‘stronkerige’ delen van de verschillende soorten sla. Al met al een teleurstellende ervaring.
nancy S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd bij Eemlust gegeten. Wederom prima bevallen. Leuke kaart. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
het was een bijzondere avond, attent personeel en een speciaal verjaardagstoetje. Kortom een geslaagde avond en een jarige die vereerd was met alle aandacht!
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Op 3 juni 2018 met familie (20 personen) varen op de Eem richting Gooimeer. met restaurantschip De Amer, inclusief brunchbuffet, koffie en drank, voor een totale periode van 4 uur.
Geweldige middag, uitstekende service, vriendelijke bediening, heel goede kwaliteit van eten en drinken.
Van harte aanbevolen!!!
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hebben met familie een fantastische dag gehad op de boot de Amer van het restaurant Eemlust , maar ook bij restaurant Demmer op de Brink. Vriendelijke hulpvaardige bediening . buffet heerlijk. Aanbeveling!
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een zeer goed samengesteld menu.
Goede porties, fantastische combinaties.
Op verzoek een BOB wijnarrangement, uitstekend gekozen allemaal.
Vriendelijke uitleg over gerechten en drank, compleet een niet overdreven.
Gezellige sfeer en het team werkt er echt aan de klant een avondje uit te bezorgen.
En dat is het zeker geweest! Top!
S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was weer een geweldige avond, jullie bestaan nu op deze manier tien jaar, daar kunnen er nog wel honderd bij als t aan ons ligt! Top!
Gon Smiet
martine L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten was teleurstellend. De hele porties ( je kon ook halve porties kiezen) betekende toch bij een voorgerecht precies 3 garnalen ( wij zijn benieuwd wat je zou krijgen bij een halve portie??) en het vlees bij het hoofdgerecht smaakte naar lever, ik vrees dan ook dat dat niet goed was omdat ik s'nachts vreselijke buikloop gekregen. Wij zullen hier niet meer naartoe gaan. Hoe gezellig het er ook ingericht is en het personeel ook vriendelijk is. Het gaat toch voor ons om wat je te eten krijgt.
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten en altijd een ontspannen sfeer! Het is een feest om binnen te stappen, prettige en professionele bediening. Gon
Willeke S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Voor de eerste keer gegeten en wij komen zeker terug. Wachttijd gerechten: er wordt keurig gevraagd over hoeveel tijd het hoofdgerecht geserveerd kan worden. Je kan je eigen tijd bepalen! Leuke bediening, maar altijd correct. En ze begrijpen het hier.....gewoon gratis heerlijk koud water, dat steeds ongevraagd bijgevuld wordt. Dus een echte aanrader.
Irene U.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Weer genoten. Zowel eten als ook bediening.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
De service is goed, snel en attent, en het eten heerlijk!
wi.wi .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
In een rustige omgeving van een goed diner gebruik kunnen maken. Buiten de kaart wordt er meer aangeboden. Aanpassingen in het menu was geen enkel probleem. Zelfs de keuken is te sturen, hoofdgerecht werd op afroep bereid. Met een woord KLASSE.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed gezellig tevreden naar huis
Deirdre D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten. Goede bediening en vriendelijk personeel
Wijnand D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De reservering ging goed en we werden vriendelijk ontvangen door de goede bediening. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu. Dit is ons goed bevallen. Het was gevarieerd en alle gerechten waren prima van smaak en ook de presentatie was top. Als ik toch nog wat aan mag merken heeft dit te maken met het feit dat het erg (te) warm was in het restaurant. Dat moet in deze tijd van airconditionering toch beter te regelen zijn. We komen hier zeker nog een keer genieten.
Bart en Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten en genoten!
Bakkermarry B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij zijn zeer goed ontvangen! En een pluim voor de kok! En niet te vergeten, een perfecte bediening!
Ga zo door zou ik zeggen!! Wij komen zeker terug!!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer smaakvol gegeten, met uitstekende bediening.
De mogelijkheid om kleinere porties te bestellen voor zowel voorgerecht als hoofdgerecht is ideaal voor niet al te grote eters.
Een echte aanrader.
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Sfeervol, vriendelijk, kwalitatief goed en verrassend