Restaurant Eemlust

Eemweg 72 3741 LC Baarn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Eemlust

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

Meer informatie over restaurant Restaurant Eemlust

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

(Oktober t/m februari vanaf 11.00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Eemlust

Michael W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke en goede bediening. Ik had de zalm, botervis en tonijnsalade, mijn vrouw had de salade met kip. Vis was van zeer goede kwaliteit en smaakte erg vers. Ook genoten van het uitzicht.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Dit is mijn tweede bezoek aan Eemlust en het was weer heel fijn! Bediening is galant en denkt me je mee als je speciale wensen hebt. Het uitzicht is natuurlijk geweldig over de rivier heen. De gerechten kun je ook samsam bestellen wat een fijne service is (en ik bij sommige gangen gedaan heb). Mooie gerechten en vriendelijk personeel, wat wil een restaurantbezoeker nog meer.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten , gezellig restaurant, fijne bediening, leuk om halve porties te kunnen bestellen!
Leuke bediening, niet opdringerig.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de mooie gerechten van het 4 gangen menu. Ook de pre diner bite (charcuterie) was een heerlijke starter. De bediening was ook heel attent. De garing van de kalfs sucade was subliem! Heel positief was ook dat er geen geld wordt gevraagd voor het tafelwater! We zaten in de serre, prachtig uitzicht op het water maar wel een wat matige akoestiek (door het tentdoek?). Een aanrader en zeker een restaurant om nogmaals te bezoeken.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vriendelijke obers, heerlijk eten, we gingen als laatste weg. En dan ook nog een super uitzicht – wat wil je nog meer! Eemlust is een nieuwe favoriet voor op het lijstje.
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Eerlijke keuken. Gerechten aantrekkelijk opgemaakt op het bord ( het oog wil ook wat!)en smaakvol. Voor de kleinere/ senior eter, worden halve porties aangeboden, zodat je toch"volwaardig"aan een diner kunt deelnemen.
Bediening professioneel én vriendelijk.
Jorik A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Restaurant Eemlust is zo'n restaurant waar je gaat eten en vervolgens alles gewoon klopt. Verrassend menu met leuke smaakcombinaties. Prijs kwaliteit verhouding van het eten uitstekend. Een staf waar menig sterrenrestaurant jaloers op mag zijn. Een echt team en oprecht attent. En qua locatie. Zuid Frankrijk aan de Eem.
En je hebt het echt begrepen als je niet aan alles maximaal wil verdienen. Baarns water is sowieso lekkerder dan Pellegrino.
nlohesc .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prachtige plek aan zonovergoten Eem, maar toch lekker in de schaduw. Vriendelijke bediening, water werd regelmatig ongevraagd bijgevuld (gewoon kraanwater, lekker fris en gratis). Attent, even vragen tussen de gerechten of we het volgende al wilden of nog even wilden wachten. Keurig!
En het eten was heerlijk! Voldoende porties, halve porties voor wie dat wil, en heerlijk uitgebalanceerde smaken.
We komen zeker terug! Prima!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het sterke punt van dit restaurant is natuurlijk de locatie (uitzicht op de Eem) in combinatie met een schitterend overdekt terras. Kortom je wordt hier naast smaak en geur ook op zicht getrakteerd. De gerechten zijn namelijk goed van smaak en omvang. Voor de kleine eter zijn de halve porties natuurlijk een uitkomst. Het nagerecht met onder andere mango en rode peper sloeg in als een bom en smaakte verrassenderwijze erg lekker. De bediening is vriendelijk en attent al duurt het voor sommigen even voordat ze "ontdooit" zijn.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat een prachtige locatie aan rivier(tje) de Eem! Een verborgen parel, vlakbij de snelweg en goed te bereiken met een grote, eigen parkeerterrein. De genoten lunch was gewoon perfect. De verkeerd gebruikte losse thee (in het glas gedaan door onze 90- jarige vriendin in plaats van in het zeefje) werd direct opgemerkt en de kelner bracht zonder mopperen een nieuw glas heet water, geweldig. De soep, salade, en "aangeklede" broodjes waren prima. Het was een goede keuze erheen te gaan en een aanrader voor iedereen!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat zou ik toch graag willen dat menig restaurant zijn of haar personeel hier stage zou laten lopen zeer atent voorkomend super vriendelijk personeel bij zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten keuze uit kleine en grootte portie,s tijdens het verblijf word er goed opgelet of er nog wat gedronken wil worden (dit word door ons zeer gewaardeerd (hoe vaak moet je wel niet bedelen om aandacht ) gerechten van hooge kwaliteit vooraf tonijn met biet en gember perfect vers vis goed gaar en goed op smaak toetje was ook dit keer weer geweldig kort om het bezoek meer dan waard goede ambiance mooi uitzicht en alerte bediening
benenwen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij konden perfect met ons bootje aanmeren voor de lunch. Wel twijfelden wij even want de gemiddelde leeftijd van de gasten leek ver boven de 60. De bediening was niet onvriendelijk en zeer vlot. Het bestek komt in handige papieren zakjes waar meteen ook je servet in zit. De borden zijn groot en de tonijnsalade wordt in drie gelijke bolletjes op de sla geserveerd. Het 12 uurtje was zo groot dat je dit gemakkelijk met 2 personen kunt delen. De hamburger wordt geserveerd incl. gebakken ei! Maar het is allemaal wel lekker. En je zit heerlijk aan de rivier de Eem.
wouter H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op de mooiste zomer avond van het jaar (tot nu toe) een drie gangen menu gekozen: roodbaars filet, rib-eye en nagerecht met onder meer ijs en wat zomer fruit.
De enige kwalificatie die ik aan het eten kan geven is matig met name de rib-eye.
De 6 is nog vanwege de Menetou Salon.
De chocolaatjes bij de koffie waren al op de etagère gesmolten.
De bediening was ok.
En het uitzicht is super.
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een heel goed glas witte wijn (Chardonnay, met glasje water) ging vooraf aan een prima mosterdsoep en broodje lamsgehakt met asperges. Uitstekende espresso en een prima bediening.
Lauren G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Iedere keer als we hier eten is het een feest! Het uitzicht over water en polder, bijzonder vriendelijke bediening en ook zeer adequaat, de sfeer op terras zowel als binnen ; het is er super.
mijn favoriet is het voorgerecht van de runder entrecote met de lotuswortel en huisgemaakte kimchi. Deze smaak combinatie is zo geweldig dat ik dit gerecht bijna als voor, - hoofd, en nagerecht zou bestellen. Alleen zou ik dan mijzelf te kort doen. Er zijn nog zoveel andere smaakvolle gerechten op de kaart.
tot een volgende keer weer! Dank!
Marionne B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hadden een andere kaart dan die bij deze site staat.
Het voorgerecht dun gesneden entrecote van rund, gemarineerd in yakitorisaus met kimchi, lotuswortelen mango, was echt zeer smakelijk.
Ook het nagerecht was een plaatje om te zien maar was ook nog eens geweldig.
Personeel heel vriendelijk en echt een restaurant om vaker naar toe te gaan.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten tijdens een 7 gangen proeverij. Onder het genot van live muziek en live cooking kennis gemaakt met creatieve gerechten van de kok. Een unieke ligging aan het water en het prachtig ingerichte restaurant zeker een aanrader als je heerlijk wilt eten en wilt genieten van de gastvrijheid van de medewerkers van het restaurant!
Allard G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
vorige week wilde ik mijn vader een plezier doen voor zijn 56ste verjaardag ik kwam uit op restaurant Eemlust in Baarn . we werden hartelijk ontvangen door de gastheer die achter de bar stond hij wees ons vriendelijk naar onze tafel en kregen een heerlijk glasje prosecco van het huis omdat mijn vader jarig was .als amuse kregen we een zacht broodje met olijfjes, boter en een cream van komkommer en knoflook al snel daarna kwam er een dame ons de kaart brengen en legde keurig het chefs menu uit van 4 gangen nadat we een heerlijk flesje witte wijn hadden besteld kregen we het voorgerecht al snel op tafel die we bestelde hadden . de een krab salade zag er keurig uit . als hoofd gerecht aten we de Gepekelde eendenborst die super mals was en lekker op smaak was gebracht .als dessert hadden we de citroen taart besteld bij het dessert werd vuurwerk geserveerd en zongen de mensen van de bediening met veel overtuiging mee uiteindelijk zong de hele zaak mee echt fantastisch . als afsluiter hadden we een kopje koffie besteld en kregen we een hele schaal met allemaal zoette lekkernij voor de mensen die hun ouders een leuk cadeau willen geven zou ik restaurant Eemlust aanraden
CarriedeJager .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
We hebben met zes personen een lunch gebruikt, vijf maal salade en een keer broodje met gesneden ribeye. De salades waren zeer droog, te weinig dressing, en de ribeye was ook teveel doorbakken. De ober bood zijn excuses aan en zorgde voor extra dressing maar desondanks was de salade niet smaakvol. Een kopje koffie aanbieden was geen overbodige geste geweest, we moesten nu zelfs ook de koffie betalen. Heel jammer!
EH66 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heel hartelijk bedankt voor de gehele avond. Het was TOP. Voor mijn schoonmoeder zijn de halve porties een uitkomst. Ook haar gluten dieet geen enkel probleem. Leuke bediening en erg goed eten. We gaan dit adres aan iedereen vertellen