Over restaurant Restaurant@Eef

Van de zee op het bord

Bij Favours verkeer je in echte Zeeuwse sferen! De kreeft en vissen belanden zo uit de zee, kakelvers en heerlijk bereid op het bord. Ze werken met lokale leverancies en het liefst zijn alle producten biologisch. De loungebar leent zich tevens uitstekend voor zakelijke afspraken. Na ontbijt, lunch of diner stap je zo het strand op voor een strandwandeling door de zachte zeewind.

Meer informatie over restaurant Restaurant@Eef

Service8,3/10
Decor7,4/10
Liselottemesu . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuke locatie, en op de kaart veel streekproducten. Het restaurant en terras liggen ingeklemd tussen de hotelkamers waardoor je weinig ziet van de mooie locatie. Eten was lekker. De bediening is erg vriendelijk maar het verloopt zeer chaotisch.
Patrick.niemegeers . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Bediening was zeer vriendelijk. Het eten was OK. Het "golfplatenbehang" mag er van mij onmiddellijk af. De verlichting is ook niet echt mijn ding.
Niall D. Bourgondiër (4 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Dinsdag hier gegeten, mijn tafelgenoot had de schol in zijn geheel en ik de hamburger van de Big Green Egg. Hartelijk ontvangen in het Hotel/Restaurant waar je als niet-hotelgast ook van harte welkom bent. Het restaurant ligt letterlijk onder aan de duinen in een prachtige omgeving! Het restaurant is modern ingericht met elementen uit de omgeving waar het Zeeuwse karakter van het restaurant in te herkennen is. De ingrediënten waren van hoge kwaliteit, super vers en de service was snel en vriendelijk! Bediening maakt een praatje, geeft wat aanbevelingen en tips. Vanuit het keukenteam de gerechten op goed tempo ontvangen en super op smaak!
Met twee personen voor nog geen €50,- heerlijk gegeten aan de Zeeuwse kust. Zeker de moeite waard!
Lekkereten1944 . Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Tijdens ons verblijf in het hotel hebben we gedineerd in het restaurant. Als voorgerecht kozen we voor de aardappelsoep. Lekker en weer eens wat anders. De Lomo Iberico als hoofdgerecht was precies goed alleen vond ik de rode wijnsaus iets te overheersend van smaak. De diamanthaas die mijn partner koos had iets zachter gekund maar was wel lekker. De Panna Cotta als dessert was echt geweldig met al dat verse tuinfruit er op. De prijs/kwaliteitverhouding verdient dan ook een hele dikke voldoende. Dit restaurant werkt hoofdzakelijk met producten die in de directe omgeving (eiland Walcheren) voorhanden zijn. Dat is een goede keus want de versheid is daarmee gegarandeerd en het milieu vaart er ook wel bij. De bediening is bijzonder vriendelijk en het interieur is modern met een vleugje nostalgie getuige o.a. de stukken aangespoeld wrakhout dat omgetoverd werd tot verlichtingsarmaturen. Wel mooi vond ik. Er is in het interieur veel gebruik gemaakt van echt gebruikte planken en ander hout. Ook de tafeltjes zijn er van vervaardigd. Wel netjes geschaafd en geschuurd natuurlijk. Wij waren goed te spreken over de eigen sfeer in dit restaurant vlak achter de duinen.
Tom K. Gastronoom (28 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Met tweeën hier gegeten. Niet echt heel mooi om binnen te zitten, maar de lokatie is prachtig. De gemarineerde zalm vooraf was erg lekker. Schnitzel was prima (wat kan er mis gaan). De hoenfilet was lekker maar niet bijzonder, en zat een peesje in. Vriendelijke en snelle bediening. Prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant. Zou er wel terugkomen.
Luukoverman . Fijnproever (8 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
We hebben op vrijdagavond, de avond van onze aankomst in het hotel gegeten. Het hotel en dus ook het restaurant was vol, rumoerig, gezellig. De bediening was goed, vriendelijk, efficient en snel. Het eten was redelijk lekker.
Zeeuwolde2013 . Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
In een aangename ambiance zeer behoorlijk gegeten. Mijn vrouw verblijft regelmatig in het hotel vanwege haar werk en had me nieuwsgierig gemaakt naar de zeewolffilet met een saus van venkel en absint. Die smaakte prima, net als de vissoep vooraf. Ik vond het eten een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat kan ook komen doordat wij thuis al een jaar herbamare gebruiken als smaakmaker in plaats van zout. De bediening is buitengewoon vriendelijk en betrokken en heeft gevoel voor afstand (dus niet nodeloos komen vragen of alles naar wens is, maar ondanks de drukte wel snel en adequaat reageren als daar behoefte aan is). Tenslotte nog een absolute pluim voor "de man achter de bar": vriendelijk, gevat, kennis van zaken en plezier in het werk uitstralend! Het restaurant ligt pal onderaan de duinen, dus wie na de maaltijd nog even een strandwandeling wil maken, staat binnen 5 minuten in het zand.
Foodies . Fijnproever (5 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Is niet echt de moeite waard hier te eten als je hotelgast bent, kwaliteit ondermaats, prijzen veel te hoog, bediening heel jong en traag, weinig oplettend. Zit verder wel natuurlijk op een prachtig stukje zeeland!!