Over restaurant Restaurant@Eef

Van de zee op het bord

Bij Favours verkeer je in echte Zeeuwse sferen! De kreeft en vissen belanden zo uit de zee, kakelvers en heerlijk bereid op het bord. Ze werken met lokale leverancies en het liefst zijn alle producten biologisch. De loungebar leent zich tevens uitstekend voor zakelijke afspraken. Na ontbijt, lunch of diner stap je zo het strand op voor een strandwandeling door de zachte zeewind.

Meer informatie over restaurant Restaurant@Eef

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Bar 12:00 - 00:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slibtongetjes waren te droog gebakken en toetje zat in wekpot dus eerst at je de creame ,daarna het ijs dat was jammer je kunt het beter op een bordje doen .ik heb 3biertjes gedronken en moest er iedere keer 2x om vragen
Liselottemesu .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuke locatie, en op de kaart veel streekproducten. Het restaurant en terras liggen ingeklemd tussen de hotelkamers waardoor je weinig ziet van de mooie locatie. Eten was lekker. De bediening is erg vriendelijk maar het verloopt zeer chaotisch.
Patrick.niemegeers .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Bediening was zeer vriendelijk. Het eten was OK. Het "golfplatenbehang" mag er van mij onmiddellijk af. De verlichting is ook niet echt mijn ding.
Niall D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Dinsdag hier gegeten, mijn tafelgenoot had de schol in zijn geheel en ik de hamburger van de Big Green Egg. Hartelijk ontvangen in het Hotel/Restaurant waar je als niet-hotelgast ook van harte welkom bent. Het restaurant ligt letterlijk onder aan de duinen in een prachtige omgeving! Het restaurant is modern ingericht met elementen uit de omgeving waar het Zeeuwse karakter van het restaurant in te herkennen is. De ingrediënten waren van hoge kwaliteit, super vers en de service was snel en vriendelijk! Bediening maakt een praatje, geeft wat aanbevelingen en tips. Vanuit het keukenteam de gerechten op goed tempo ontvangen en super op smaak!
Met twee personen voor nog geen €50,- heerlijk gegeten aan de Zeeuwse kust. Zeker de moeite waard!
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Tijdens ons verblijf in het hotel hebben we gedineerd in het restaurant. Als voorgerecht kozen we voor de aardappelsoep. Lekker en weer eens wat anders. De Lomo Iberico als hoofdgerecht was precies goed alleen vond ik de rode wijnsaus iets te overheersend van smaak. De diamanthaas die mijn partner koos had iets zachter gekund maar was wel lekker. De Panna Cotta als dessert was echt geweldig met al dat verse tuinfruit er op. De prijs/kwaliteitverhouding verdient dan ook een hele dikke voldoende. Dit restaurant werkt hoofdzakelijk met producten die in de directe omgeving (eiland Walcheren) voorhanden zijn. Dat is een goede keus want de versheid is daarmee gegarandeerd en het milieu vaart er ook wel bij. De bediening is bijzonder vriendelijk en het interieur is modern met een vleugje nostalgie getuige o.a. de stukken aangespoeld wrakhout dat omgetoverd werd tot verlichtingsarmaturen. Wel mooi vond ik. Er is in het interieur veel gebruik gemaakt van echt gebruikte planken en ander hout. Ook de tafeltjes zijn er van vervaardigd. Wel netjes geschaafd en geschuurd natuurlijk. Wij waren goed te spreken over de eigen sfeer in dit restaurant vlak achter de duinen.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Met tweeën hier gegeten. Niet echt heel mooi om binnen te zitten, maar de lokatie is prachtig. De gemarineerde zalm vooraf was erg lekker. Schnitzel was prima (wat kan er mis gaan). De hoenfilet was lekker maar niet bijzonder, en zat een peesje in. Vriendelijke en snelle bediening. Prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant. Zou er wel terugkomen.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
We verbleven een paar dagen in hotel Westduin in Koudekerke. Net hotel met vriendelijk personeel. De eerste avond nog even een drankje genomen aan de bar van het Westduin hotel. Nou daar is niets mis mee! Volgens mij de beste barkeeper van heel Zeeland! Dank Wibo de Vries voor de fantastische service! Na een gezellige tweede dag in het Zeeuwse besloten maar in het hotel restaurant te gaan eten. Nou dat was niet echt een succes! Jammer je kunt er zoveel van maken op deze mooie locatie in Zeeland. Maar helaas....... De kok maakt zich er wel gemakkelijk af met weinig creativiteit! De Hollandse garnalen waren mooi vers maar de Zeeuwse vissoep was niet echt heel bijzonder. Soort Kreeftenboullion met wat schelpjes en stukjes vis! Daar kun je meer van maken. Na het weghalen van het voorgerecht gelijk een schaaltje sla op tafel. Maar ja met een beetje dressing die smaakte naar kant en klaar, jammer! Hoofdgerechten kabeljauw en tarbotine netjes gebakken maar beide met vrijwel dezelfde garnituur en met dikke sausjes. Jammer! Samen en kaasplateau genomen met drie soorten Zeeuwse kaas. Nette puntjes maar beter bij de borrel! Ook de koffie met zoete verassing niet bijzonder (wel € 6 euro p.p.). Met een flesje Vincente Gandia (biologische witte wijn van de Verdejo druif uit Spanje) erbij waren we € 120, - kwijt en dat is echt teveel voor deze kwaliteit. Ik zeg gemiste kans! Bediening niet onaardig maar geen echte vakmensen. Lieve mensen van hotel Westduin pak je kans en maak er wat van jullie hebben alles mee! Een lekker vol hotel en zitten in een provincie met zoveel mooie producten! Laat dat dan zien.
Luukoverman .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
We hebben op vrijdagavond, de avond van onze aankomst in het hotel gegeten. Het hotel en dus ook het restaurant was vol, rumoerig, gezellig. De bediening was goed, vriendelijk, efficient en snel. Het eten was redelijk lekker.
Zeeuwolde2013 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
In een aangename ambiance zeer behoorlijk gegeten. Mijn vrouw verblijft regelmatig in het hotel vanwege haar werk en had me nieuwsgierig gemaakt naar de zeewolffilet met een saus van venkel en absint. Die smaakte prima, net als de vissoep vooraf. Ik vond het eten een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat kan ook komen doordat wij thuis al een jaar herbamare gebruiken als smaakmaker in plaats van zout. De bediening is buitengewoon vriendelijk en betrokken en heeft gevoel voor afstand (dus niet nodeloos komen vragen of alles naar wens is, maar ondanks de drukte wel snel en adequaat reageren als daar behoefte aan is). Tenslotte nog een absolute pluim voor "de man achter de bar": vriendelijk, gevat, kennis van zaken en plezier in het werk uitstralend! Het restaurant ligt pal onderaan de duinen, dus wie na de maaltijd nog even een strandwandeling wil maken, staat binnen 5 minuten in het zand.
Foodies .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Is niet echt de moeite waard hier te eten als je hotelgast bent, kwaliteit ondermaats, prijzen veel te hoog, bediening heel jong en traag, weinig oplettend. Zit verder wel natuurlijk op een prachtig stukje zeeland!!