Restaurant Dynasty

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
Ntt .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik heb hier op een zondagavond met 2 personen gegeten. Het eten was voortreffelijk. Ik heb veel gereisd en smaak van de gerechten komen vereen met de authentieke smaak van daar. De sushi is heerlijk en vers. Vriendelijke en correcte bediening. De zaak zat helemaal vol. De sfeer was relaxed.
AlbertP .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hoewel ik geen liefhebber ben van het all You can eat concept hier op tweede kerstdag gegeten. En genoten van de kwaliteit van de gerechten. Ten eerste stonden er hors d'oeuvres op tafel. Lekker als starter. Vervolgens werden we verrast met een koude vleessalade voordat de keuzelijst kwam. Speciaal voor de kerst was het menu uitgebreid met allerlei verrassende extra's. De porties zijn groot en dankzij de voorgerechten maar twee rondes kunnen eten. Maaaaar lekker!! De bediening is top. Een restaurant waar je goed kunt eten. Blij in Alkmaar weer eens kwaliteit te ontdekken.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk eten, zowel tapas als de klassieke gerechten.
Zeer goede service. Uitermate vriendelijk personeel en snelle bediening.
Gezellige entourage, en niet duur
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Blijft gewoon erg lekker! Op zondagavond hier gegeten, bij de afhaal erg druk waardoor de gerechtjes iets langer duurden. Totaal geen probleem wat ons betreft!

Gerechten ontzettend vers en top van smaak!
Acharya S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Lekkere sushi's en Asian tapa's gegeten. Eerder niet gegeten maar was overheerlijk voor de eerste keer.

De bediening is heel vriendelijk en vlot.

Décor is simple.

LadyB .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Eindelijk zit er weer een goed restaurant met lekker eten op deze locatie.
Wij hebben hier nu al een paar keer genoten van de sushis en andere 'aziatische tapas' zoals zij het noemen. Dynasty is kleinschaliger dan de meeste all-you-can-eat restaurants in Alkmaar, wat het een stuk gezelliger maakt. Het eten is lekker en van goede kwaliteit!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Wederom een heerlijke avond gehad bij Dynasty. Met 8 personen (waarvan 2 kleine kinderen) ontzettend lekker gegeten. Wederom veels te veel, maar daar kan het restaurant niets aan doen.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Sinds een paar weken is dit restaurant een Aziatisch Tapas Restaurant geworden. Voor een vaste prijs van 23,95 (momenteel actie 26 euro inclusief drinken) kun je hier gedurende 2 uur diverse gerechten van de kaart kiezen.

Sushi, chinees, japans, thais, indisch, van alles kun je hier bestellen! Denk dat er ongeveer 130 soorten gerechten op de kaart staan dus dat is nog best lastig kiezen!

Smaak zeer goed, vriendelijke eigenaresse met haar dochters in de bediening. Alle gerechten een eigen smaak, dat is vaak in all-you-can-eat niet van toepassing.

Een top toevoeging aan de all-you-can-eat restaurants in Alkmaar!!