Over het restaurant Restaurant DUTCH!

Living life, loving food'

Bij DUTCH! geeft de chef-kok een speelse ‘Touch of Dutch’ aan duurzame en dagverse streekproducten. Je krijgt verrassende gerechten voor een vriendelijke prijs. Door de open keuken kun je zelf meekijken hoe er elke dag een ander Menu du Chef wordt gemaakt! Zoek een plekje op het heerlijke terras en je kunt de zon in de zee zien zakken.

Meer informatie over restaurant Restaurant DUTCH!

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant DUTCH!

A.w. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De verhouding prijs/kwaliteit vind ik onder de maat. Bij een prijs van €49,50 voor een driegangen menu zijn de verwachtingen hoog. Daarin werden we tleurgesteld. Voorgerecht en hoofdgerecht waren "heel gewoontjes". Niet het niveau dat behoort bij een dergelijke prijsklasse. Ook de prijs van de wijn ligt erg hoog. De aankleding vonden wij oubollig.
elly G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening en zeer mooie inrichting! Ben zeer benieuwd waar de kaarsen met waxinelichten te koop zijn!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
zeer goede bediening en het eten was voortreffelijk en erg veel keuze van culinaire gerechten en zeer goeie wijnen
zeker om nogeens terug te gaan
B. R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteravond echt gezellig uitgegaan in restaurant Dutch in Noordwijk. Buitengewoon vriendelijk en attent ontvangen door Evelien en haar staf. Lekker gegeten met mooie bijpassende wijnen. Hoop weer gauw terug te komen.
stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een AH bon. Misschien dat de porties voor een flinke eter wat aan de kleine kant zijn, zeker gezien de prijs maar dat deed aan de kwaliteit niets af. De muziek kan beter en misschien ook wat zachter. We zaten recht onder de luidsprekers en een conversatie, ook met de bediening was wat lastig. Desalniettemin komen we, bij gelegenheid, zeker nog eens terug!
mja.leliveld .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima restaurant aan de boulevard van Noordwijk. Ontvangst en bediening is erg hartelijk. Gerechten zijn smakelijk en fraai opgediend. Wel een beetje aan de prijs, maar voor hotel-restaurant op een A-lokatie is dat niet echt onverwacht.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Dutch is het restaurant dat hoort bij het Beach Hotel/Oranje Hotel in Noordwijk. We zaten heerlijk op een overdekt terras met uitzicht op de duinen en de zee. Het eten was prima (salade gemarineerde zalm met een kwarteleitje, lamsbout met rozemarijn, diverse groentes, aardappelpuree en knapperig gebakken aardappelen én als toetje een aardbeienmacaron, verse aardbeien met room en ijs. Heerlijk!) Daarna nog koffie met veel oranje chocola en brownies. We zijn echt verwend. De bediening was leuk en vlot. Het enige wat een beetje tegenviel was de rekening. Hoewel we via AH een menu gratis kregen, was het toch bijna 100 euro! Maar het was wel een heerlijke avond!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor de prijs kan je in vergelijkbare restaurants in de buurt een veel betere maaltijd krijgen.
Mijn tip zou zijn: prijs naar beneden of kwaliteit omhoog.

We hebben wel lekker gegeten, heerlijke locatie met ondergaande zon aan de Noordwijkse boulevard, en vriendelijke, klantgerichte bediening.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Op 29 januari dineerden wij met de AH bon bij restaurant Dutch in Noordwijk aan zee.
Wat meteen opvalt wanneer je dit smaakvol ingerichte restaurant binnenkomt is, dat je je meteen welkom voelt door het bijzonder vriendelijke en oprecht betrokken bedienend personeel, dat je hartelijk ontvangt.
We konden kiezen uit 2 voorgerechten vis of vlees, 2 hoofdgerechten, vis of vlees, en 2 desserts, ananas of chocola.
Heerlijk bereid met bijzondere smaken.
Una V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Al 2 keer hebben wij bij Dutch gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening die hun vak verstaan, heerlijk eten en een onwijs goede sfeer. Alles voor een fantastische avond!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij vinden het een prima restaurant, goede rustige atmosfeer, bijzonder vriendelijke bediening,
uitstekende keuken en een goede prijs/kwaliteit verhouding
Lena M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima keuken en een warm en vriendelijk ontvangst. Verzekerd van een gezellige avond. Het was een drukke avond voor het personeel prima gedaan.
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Een goede service (glas wijn werd telkens op tijd bijgevuld) met goede uitleg van gerechten en wijn.
Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was vrij lang, maar daardoor konden we ook op ons gemak alles eten. Stoelen zijn wel erg groot en breed, niet helemaal comfortabel.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Geweldig restaurant, waar nog echt tijd aan de gasten wordt besteed en waar je je dan ook helemaal 'gast' voelt. Dan mag het wat mij betreft best wat meer kosten. Het eten was heerlijk en ook hierbij werd aan alle wensen voldaan. We gaan zeker weer eens eten bij Dutch!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gastvrij zeer vriendelijk in een zeer gezellige ambiance daardoor is het eten meer een belevenis . Heerlijk eten. Koffie en thee wat duurder komt vast door de lekkere koekjes en chocola.
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen weekend bij Dutch! gaan eten, zeker een aanbeveling. Vooraf een trio met vis, nette portie mooie smaakcombinatie en goed gebruik van zuren. Als hoofdgerecht eend met truffel risotto, weer goed gecombineerd alles zat er in de risotto iets te veel peper. Bij het hoofdgerecht samen met de sommelier in de wijnkamer een mooie wijn uitgezocht, keurig gesoigneerd, het personeel neemt echt de tijd voor je. Na een moelleux aux chocolat met chocolade mousse, ook helemaal in orde. Enige puntje van kritiek was de koffie, qua smaak prima maar de cappuccino had geen microfoam en daardoor smaakte het schuim waterig. Zeker het proberen waard!
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ter afsluiting van een heel leuk en prettig weekend in Noordwijk met onze kinderen en kleindochter hebben we gegeten bij Restaurant Dutch in Noordwijk.
We werden vriendelijk ontvangen en de ambiance, het eten en drinken waren voortreffelijk. Mijn kleindochter mocht zelf haar dessert maken in de keuken, en dat vond zij geweldig. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben ter afsluiting van een leuk weekend Noordwijk gegeten bij restaurant Dutch in Noordwijk. Het eten, het drinken waren voortreffelijk. Het bedienend personeel en de ambiance waren prima.
Zeker om aan te bevelen.
oxsie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bij binnenkomst werden wij heel prettig ontvangen. Ruime keus in gerechten. Ambiance is warm en inrichting is mooi en smaakvol. De bediening is vriendelijk en vlot. Het eten is voortreffelijk en genoeg keus in wijn. Kortom wederom heerlijk gegeten. Wij komen vaker terug.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben genoten van het AH actie menu in het mooi ingerichte restaurarant van de Hotels van Oranje . Vooraf de keuze uit een trio van vis (paling van Eveleens , zalm en Hollandse garnalen) of een carpaccio, we kozen het visgerecht. Het was prima van smaak maar niet echt een bijzonder hoogstaand gerecht, de portie was klein. Voor het hoofdgerecht kon gekozen worden uit eendenborst of kabeljauw. We hebben beiden gekozen. De kabeljauw was prima bereid met verse groenten, aardappelpuree en garnaaltjes. De eendenborst werd geserveerd met een heerlijke risotto en smaakte ook prima, Het nagerecht bestond of uit een gerecht van citrus of een gerecht van chocolade. Ook hier beiden gekozen en wederom uitstekend. Het restaurant heeft een uitgebreide wijnkaart. De bediening is losjes, dat geeft een prettige sfeer. De prijs is stevig maar aan de andere kant eet je bij Dutch! wel prima!