Restaurant DUTCH!

Koningin Wilhelmina Boulevard 31 2202 GW Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant DUTCH!

Living life, loving food'

Bij DUTCH! geeft de chef-kok een speelse ‘Touch of Dutch’ aan duurzame en dagverse streekproducten. Je krijgt verrassende gerechten voor een vriendelijke prijs. Door de open keuken kun je zelf meekijken hoe er elke dag een ander Menu du Chef wordt gemaakt! Zoek een plekje op het heerlijke terras en je kunt de zon in de zee zien zakken.

Meer informatie over restaurant Restaurant DUTCH!

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Op 29 januari dineerden wij met de AH bon bij restaurant Dutch in Noordwijk aan zee.
Wat meteen opvalt wanneer je dit smaakvol ingerichte restaurant binnenkomt is, dat je je meteen welkom voelt door het bijzonder vriendelijke en oprecht betrokken bedienend personeel, dat je hartelijk ontvangt.
We konden kiezen uit 2 voorgerechten vis of vlees, 2 hoofdgerechten, vis of vlees, en 2 desserts, ananas of chocola.
Heerlijk bereid met bijzondere smaken.
Una V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Al 2 keer hebben wij bij Dutch gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening die hun vak verstaan, heerlijk eten en een onwijs goede sfeer. Alles voor een fantastische avond!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij vinden het een prima restaurant, goede rustige atmosfeer, bijzonder vriendelijke bediening,
uitstekende keuken en een goede prijs/kwaliteit verhouding
Lena M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima keuken en een warm en vriendelijk ontvangst. Verzekerd van een gezellige avond. Het was een drukke avond voor het personeel prima gedaan.
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Een goede service (glas wijn werd telkens op tijd bijgevuld) met goede uitleg van gerechten en wijn.
Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was vrij lang, maar daardoor konden we ook op ons gemak alles eten. Stoelen zijn wel erg groot en breed, niet helemaal comfortabel.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Geweldig restaurant, waar nog echt tijd aan de gasten wordt besteed en waar je je dan ook helemaal 'gast' voelt. Dan mag het wat mij betreft best wat meer kosten. Het eten was heerlijk en ook hierbij werd aan alle wensen voldaan. We gaan zeker weer eens eten bij Dutch!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gastvrij zeer vriendelijk in een zeer gezellige ambiance daardoor is het eten meer een belevenis . Heerlijk eten. Koffie en thee wat duurder komt vast door de lekkere koekjes en chocola.
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen weekend bij Dutch! gaan eten, zeker een aanbeveling. Vooraf een trio met vis, nette portie mooie smaakcombinatie en goed gebruik van zuren. Als hoofdgerecht eend met truffel risotto, weer goed gecombineerd alles zat er in de risotto iets te veel peper. Bij het hoofdgerecht samen met de sommelier in de wijnkamer een mooie wijn uitgezocht, keurig gesoigneerd, het personeel neemt echt de tijd voor je. Na een moelleux aux chocolat met chocolade mousse, ook helemaal in orde. Enige puntje van kritiek was de koffie, qua smaak prima maar de cappuccino had geen microfoam en daardoor smaakte het schuim waterig. Zeker het proberen waard!
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ter afsluiting van een heel leuk en prettig weekend in Noordwijk met onze kinderen en kleindochter hebben we gegeten bij Restaurant Dutch in Noordwijk.
We werden vriendelijk ontvangen en de ambiance, het eten en drinken waren voortreffelijk. Mijn kleindochter mocht zelf haar dessert maken in de keuken, en dat vond zij geweldig. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben ter afsluiting van een leuk weekend Noordwijk gegeten bij restaurant Dutch in Noordwijk. Het eten, het drinken waren voortreffelijk. Het bedienend personeel en de ambiance waren prima.
Zeker om aan te bevelen.
oxsie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bij binnenkomst werden wij heel prettig ontvangen. Ruime keus in gerechten. Ambiance is warm en inrichting is mooi en smaakvol. De bediening is vriendelijk en vlot. Het eten is voortreffelijk en genoeg keus in wijn. Kortom wederom heerlijk gegeten. Wij komen vaker terug.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben genoten van het AH actie menu in het mooi ingerichte restaurarant van de Hotels van Oranje . Vooraf de keuze uit een trio van vis (paling van Eveleens , zalm en Hollandse garnalen) of een carpaccio, we kozen het visgerecht. Het was prima van smaak maar niet echt een bijzonder hoogstaand gerecht, de portie was klein. Voor het hoofdgerecht kon gekozen worden uit eendenborst of kabeljauw. We hebben beiden gekozen. De kabeljauw was prima bereid met verse groenten, aardappelpuree en garnaaltjes. De eendenborst werd geserveerd met een heerlijke risotto en smaakte ook prima, Het nagerecht bestond of uit een gerecht van citrus of een gerecht van chocolade. Ook hier beiden gekozen en wederom uitstekend. Het restaurant heeft een uitgebreide wijnkaart. De bediening is losjes, dat geeft een prettige sfeer. De prijs is stevig maar aan de andere kant eet je bij Dutch! wel prima!
ksbaayen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was erg lekker, met aandacht bereid en meer dan we hadden verwacht. Was wederom niet druk maar niet storend rustig. Het stokbroodje met smeersels vooraf was dan ook echt overdone voor ons.
pm.vanstaalduinen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij namen het Ah-actiemenu. Het voorgerecht was mooi opgemaakt met mooie en lekkere ingrediënten en smaakte voortreffelijk. Ook het hoofdgerecht was heerlijk. De eendenborst was mooi rose en goed qua temperatuur en smaak. Voor mijn tafelgenoot een mooi kabeljauwhaasje op mooi opgemaakte borden. De groeten waaronder snijbonen zijn vers en goed van smaak en met lekkere bite, lekker gecombineerd met op speciale manier gebakken aardappelschijfjes. Het stukje eendenborst had in verhouding met de rijkelijk bedeelde groenten ietsje groter mogen zijn. Ook het dessert was alweer goed verzorgd. Fijn om te eten in een restaurant waar aandacht aan het eten wordt gegeven. De tafelschikking is zo dat Win er lekker konden tafelen zonder dat er alsmaar mensen langsstoven. De bediening is goed verzorgd
nelykoelewijn .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prijs/ kwaliteit was niet in orde. We hebben lekker gegeten. Maar niets bijzonders. Zeker geen 49,50 waard voor een 3 gangen menu. Ik ga niet meer heen. Voor dat geld kun je elders veel beter eten
ybmustamu .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg mooi restaurant, beetje rustig wel op zondag avond. Heerlijk gegeten, zowel vlees als visgerechten waren top. Vegetarische paste met truffelsaus was ook heerlijk!
joadroelen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alle gerechten waren prima en de daarbij geadviseerde wijnen (pinot noir en fleuri) pasten daar uitstekend bij.
We hebben enorm genoten.
Eveline en Friso zijn een geweldige gastvrouw/gastheer
Ejoja .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben er via de AH-restaurantactie heerlijk gegeten met uitstekend begeleidend wijnarrangement. Plezierige bediening en goede sfeer. We komen zeker terug.
robertvandervossen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Dutch. Wij zijn hier al een paar keer geweest en blijft heerlijk wat we elke keer weer voor gezet krijgen. Elke keer laten wij ons verrassen en elke keer is het top! De service en de bediening zijn goed. Leuke, rustige ambiance om lekker te eten. Zeker een aanrader!
bramdouw .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
reeds enige keren bij dutch gedineerd. Wederom is het een feest om daar te eten. Kwaliteit is oke. Alle gerechten waren uitstekend. De bediening is altijd geweldig. Herkenning en tijd voor een praatje. Eveline en Friso zijn echte horeca mensen. Aanrader.