Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant DUTCH!

Restaurant DUTCH! in Noordwijk aan Zee ligt naast het strand en is daardoor de perfecte locatie om te genieten van verrukkelijke gerechten terwijl u de zon ziet verdwijnen in de golven van de Noordzee.
Er wordt gebruik gemaakt van duurzame, dagverse streekproducten en het allerleukste: door de open keuken kunt u meekijken met onze koks.
Een deel van de gerechten wordt zelfs aan tafel bereid. Verser dan dit wordt het niet!
Het restaurant heeft een stijlvolle en sfeervolle uitstraling, waar het prettig is om een avond te tafelen. Geniet van heerlijke verse gerechten bij restaurant DUTCH! in Noordwijk aan Zee.

Meer informatie over restaurant Restaurant DUTCH!

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant DUTCH!

Shyra H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance met attente bediening. Echt een avondje feestelijk uit eten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wij hebben op onze trouwdag (1/11), samen met mijn vrouw, buitengewoon heerlijk gegeten en gedronken.
Van amuse tot het dessert alles was zeer smakelijk en prima verzorgd. Het is voor ons een top-avond geworden.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Uitstekend gegeten in een prima ambiance !
Redgy V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuk restaurant. Fijne menu. Zeer vriendelijk.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het was een tongstrelende menu. Een fantastische chef. Een dikke 10
Gerdine M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten , goede sfeer en top bediening / gastheer !! Friso dank jewel voor deze geweldige avond !!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
AH menu: Eten was héérlijk...vlees mals ..vis zacht...mooi en lekker desert. Alleen voor drie gangen mag het hoofdgerecht iets meer zijn. Verder perfect.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Fijne ambiance, eerlijke keuken. wij hebben erg goed gegeten en genoten van de smaakjes, die de chef voor ons bereid had. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het voorgerecht bestond uit een bordje tomaten...
Het vlees vh hoofdgerecht was lekker maar absurd weinig groente/aardapp en geen frites oid bijgeserveerd...
Erg weinig eten voor veel geld....
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Had aangegeven dat ik niet van vis hield maar het voorgerecht was n.b. rauwe vis.
Het hoofdgerecht ook vis. Ik vind het prettig als je in ieder geval keus krijgt.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Personeel is vriendelijk en attent.

Met de AH restaurantactie gegeten. Voorgerecht was zeer teleurstellend. Veel te koude en smakeloze tomaten. Weinig creatief. Hoofdgerecht was heerlijk en nagerecht best prima.

Op de rekening stond onterecht een fles water van 8,25 (!) euro. Werd wel netjes gecorrigeerd.

Neem je een aperitief van het huis, dan geniet je enorm (heerlijk!), maar betaal je wel 21 euro voor twee kleine glaasjes.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was een verrassingsmenu en met recht een echte verrassing op het gebied van smaak en opmaak van de gerechten., echt een super beleving, minpuntje dat er voor een fles water € 8,25 betaald moet worden., de mogelijkheid van gratis kraanwater in een kan zou vriendelijker milieu vriendelijker zijn, maar voor de rest top.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten prima, a la card wel vrij prijzig.
Vriendelijke bediening.
Gjengel E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De mensen waren heel vriendelijk maar alles duurde wel erg lang. Het eten was lekker en goed verzorgd maar ik vond het niet echt 'voedzaam'.. Een hoofdgerecht dat bestaat uit vis met wat groente vind ik wat mager zonder iets van aardappeltjes of rijst erbij. Verder was het wel erg lekker en mooi opgemaakt.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben genoten .. Zeer gastvrij.. Het diner was voortreffelijk .. Restaurant .. Zeer mooi van binnen.. Mooie muziek .. Nou ja Alles klopte .. We voelden ons meer dan welkom! Nog heel hartelijk voor de perfecte bediening ... Groeten van de fam Kleine uit Twente ...
John S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Voor een restaurant van deze statuur mag men zeker meer verwachten. Met een verassingsmenu kan de chef alle kanten op . Daar zijn we zeker achter gekomen. Het dessert was heel behoorlijk. Dit werd voorafgegaan door een stukje vis op een garnituur van wat groenten en mouses. Weinig smaakvol en fantasierijk. Totale aanfluiting was het voorgerecht!! "Een compositie van diverse soorten Hollandse tomaten met een dressing met groene kruiden". Dit werd "afgemaakt" met twee flinterdunne erg kleine kaaskoekjes. Prijs- kwaliteitsverhouding: slecht. Het spijt mij voor DUTCH, maar dit is zeker geen aanrader!!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Sfeervol ingericht. Fijne, persoonlijke service. De dames mogen wel meer warmte uitstralen. Maar daar lijdt het eten gelukkig niet onder.
Carina W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker eten, fijne bediening en mooie sfeer. Wij komen terug!