Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
      Keuze van de chef

Over het restaurant Restaurant DUTCH!

Restaurant DUTCH! in Noordwijk aan Zee ligt naast het strand en is daardoor de perfecte locatie om te genieten van verrukkelijke gerechten terwijl u de zon ziet verdwijnen in de golven van de Noordzee.
Er wordt gebruik gemaakt van duurzame, dagverse streekproducten en het allerleukste: door de open keuken kunt u meekijken met onze koks.
Een deel van de gerechten wordt zelfs aan tafel bereid. Verser dan dit wordt het niet!
Het restaurant heeft een stijlvolle en sfeervolle uitstraling, waar het prettig is om een avond te tafelen. Geniet van heerlijke verse gerechten bij restaurant DUTCH! in Noordwijk aan Zee.

Meer informatie over restaurant Restaurant DUTCH!

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant DUTCH!

Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd! Vriendelijke, attente bedienig... perfect!
Aaltje Algra Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Xavier T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het eten was echt een top, design omgeving, maar helaas de bediening was traag en geeft het gevoel van grote hotel complex (hotels van oranje) met uniforme op naam van hotel en sticker net naam van de bediener. Geen “thuis” gevoel.
Tatjana E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Wij namen het viergangen menu, hele kleine porties, heerlijke wijn, bestelde een fles gewoon water erbij, hier betaalde maar liefst €8,25 voor, dit is wat je noemt buiten proporties!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
-goede sfeervolle gasvrije ontvangst in prachtige sfeervolle ambiance : jas wordt aangenomen: stoel wordt aangeschoven en tijd en aandacht voor de gasten en..
tijd om te genieten van het moment!
-mooi opgediende culinaire gerechten met verse ingrediënten, geen bijzondere combinaties maar smakelijk en vers bereid
(bij het menu hebben we wel de smaakvolle kerry kool groente gemist)
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij zijn hier eerder geweest. Goed eten, wel wat aan de prijs en niet het soort eten dat je niet thuis zou kunnen maken. Als je er geen frietjes en brood bij neemt, is het wat weinig eten (4-gangen). En kleine dingen zijn wel behoorlijk prijzig, dus let daar een beetje op!
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vrij chique restaurant met prettige bediening, goed eten en mooie wijnkaart.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We genoten er een AH diner in rustige setting op zondagavond. Kwaliteit was als vanouds prima, de porties Frans. Bediening zeer persoonlijk en vriendelijk. Relatief lange wachttijden gezien de lage bezettingsgraad.
Martineten .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier zeer goed gegeten. Zowel de kwaliteit van het voorgerecht (iets meer paling was prettig geweest) het hoofd gerecht en het nagerecht smaakten voortreffelijk. We hadden een menu, maar komen (hopelijk binnenkort) een keer terug om al a carte te eten.
A.w. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De verhouding prijs/kwaliteit vind ik onder de maat. Bij een prijs van €49,50 voor een driegangen menu zijn de verwachtingen hoog. Daarin werden we tleurgesteld. Voorgerecht en hoofdgerecht waren "heel gewoontjes". Niet het niveau dat behoort bij een dergelijke prijsklasse. Ook de prijs van de wijn ligt erg hoog. De aankleding vonden wij oubollig.
elly G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening en zeer mooie inrichting! Ben zeer benieuwd waar de kaarsen met waxinelichten te koop zijn!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
zeer goede bediening en het eten was voortreffelijk en erg veel keuze van culinaire gerechten en zeer goeie wijnen
zeker om nogeens terug te gaan
B. R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteravond echt gezellig uitgegaan in restaurant Dutch in Noordwijk. Buitengewoon vriendelijk en attent ontvangen door Evelien en haar staf. Lekker gegeten met mooie bijpassende wijnen. Hoop weer gauw terug te komen.
stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een AH bon. Misschien dat de porties voor een flinke eter wat aan de kleine kant zijn, zeker gezien de prijs maar dat deed aan de kwaliteit niets af. De muziek kan beter en misschien ook wat zachter. We zaten recht onder de luidsprekers en een conversatie, ook met de bediening was wat lastig. Desalniettemin komen we, bij gelegenheid, zeker nog eens terug!
mja.leliveld .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima restaurant aan de boulevard van Noordwijk. Ontvangst en bediening is erg hartelijk. Gerechten zijn smakelijk en fraai opgediend. Wel een beetje aan de prijs, maar voor hotel-restaurant op een A-lokatie is dat niet echt onverwacht.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Dutch is het restaurant dat hoort bij het Beach Hotel/Oranje Hotel in Noordwijk. We zaten heerlijk op een overdekt terras met uitzicht op de duinen en de zee. Het eten was prima (salade gemarineerde zalm met een kwarteleitje, lamsbout met rozemarijn, diverse groentes, aardappelpuree en knapperig gebakken aardappelen én als toetje een aardbeienmacaron, verse aardbeien met room en ijs. Heerlijk!) Daarna nog koffie met veel oranje chocola en brownies. We zijn echt verwend. De bediening was leuk en vlot. Het enige wat een beetje tegenviel was de rekening. Hoewel we via AH een menu gratis kregen, was het toch bijna 100 euro! Maar het was wel een heerlijke avond!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor de prijs kan je in vergelijkbare restaurants in de buurt een veel betere maaltijd krijgen.
Mijn tip zou zijn: prijs naar beneden of kwaliteit omhoog.

We hebben wel lekker gegeten, heerlijke locatie met ondergaande zon aan de Noordwijkse boulevard, en vriendelijke, klantgerichte bediening.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Op 29 januari dineerden wij met de AH bon bij restaurant Dutch in Noordwijk aan zee.
Wat meteen opvalt wanneer je dit smaakvol ingerichte restaurant binnenkomt is, dat je je meteen welkom voelt door het bijzonder vriendelijke en oprecht betrokken bedienend personeel, dat je hartelijk ontvangt.
We konden kiezen uit 2 voorgerechten vis of vlees, 2 hoofdgerechten, vis of vlees, en 2 desserts, ananas of chocola.
Heerlijk bereid met bijzondere smaken.
Una V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Al 2 keer hebben wij bij Dutch gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening die hun vak verstaan, heerlijk eten en een onwijs goede sfeer. Alles voor een fantastische avond!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij vinden het een prima restaurant, goede rustige atmosfeer, bijzonder vriendelijke bediening,
uitstekende keuken en een goede prijs/kwaliteit verhouding