Restaurant Dukdalf

Zandstraat 9 5331 PG Kerkdriel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Dukdalf

Met direct uitzicht op de haven, midden in recreatiegebied De Zandmeren, ligt toplocatie Dukdalf. Een locatie om te dineren, te lunchen, te feesten of juist zakelijk elkaar te ontmoeten. Elke dag wordt hier gevierd en de avonden beginnen er vroeg. Wij zijn de veelzijdige en unieke locatie waar een zomermiddag aan de haven begint of juist de warmte opgezocht kan worden na een winterse wandeling aan het water.

Meer informatie over restaurant Restaurant Dukdalf

• Kom je met de auto?
    Vanaf A2 borden Zandmeren volgen
  • : Eigen parkeergelegenheid direct aan het restaurant

www.restaurantdukdalf.nl

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Dukdalf

Olav W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Super gezeten! Super gegeten!
Arco49 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in restaurant Dukdalf en we komen zeker terug. De ontvangst is buitengewoon hartelijk, gemoedelijke sfeer, prachtig uitzicht en de keuken is goed. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat er patat geserveerd wordt. De patat en de mayonaise waren overigens uitstekend maar er zijn zo veel leuke gerechten met aardappel te verzinnen.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanavond voor de eerste keer bij Dukdalf gegeten, jammer dat we niet in buurt wonen, dan zouden we er zeker regelmatig eten. De sfeer is goed, vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Absolute aanrader!
arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De asperges waren naar ons idee niet op de juiste wijze bereidt.
Zou veel beter moeten kunnen.
Denk ook dat de locatie zo vroeg in het voorjaar niet op een doordeweekse dag kan slagen.

Succes Arthur
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het nieuwe interieur geeft een nog warmere sfeer als er al was.
Het was weer echt genieten
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben deelgenomen aan de Paasbrunch. We vonden het assortiment erg beperkt, De prijs was hiervoor ook te hoog.
Was duidelijk te merken dat er totaal geen ervaren personeel was. Bij de ontvangst wisten ze niet wat ze er mee aan moesten. Maar de locatie is SUPER. We zullen zeker nog een keer een diner of lunch komen uitproberen!!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij waren al een tijdje niet meer in dit restaurant geweest , maar waren zeer verrast door de nieuwe "look" . De eigenaar vertelde dat pas verbouwd hadden en wij vonden het er zeer leuk en mooi uit zag . We werden netjes ontvangen en mochten een leuke plaats uitzoeken . Het personeel was leuk en goed in de bediening . De kaart zag er goed uit en de keus was prima . Het eten vonden wij heel lekker en de porties waren goed . Kortom , wij zijn zeer tevreden en komen er beslist nog eens terug en zullen het ook aanbevelen .
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Snel het buitenterras afmaken! Fantastisch uitzicht op haven en de zandmeren.
Annebertie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Gerechten zijn zeer smaakvol. Restaurant heeft een gezellige warme sfeer!!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De gerechten waren van prima kwaliteit goed gebakken en ruim voldoende. De bediening was zeer netjes.

Enige punt van aandacht is wel de temperatuur, ondanks het koude weer verwacht je niet dat je met steen koude benen en voeten naar huis gaat. Hier werd door meerder gasten in het restaurant over gesproken.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heel gezellige sfeer, goede bediening mooie locatie.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten ,heerlijke wijnen ,fijne bediening ,super mooie locatie en inrichting #genieten.

Zeker een aanrader om te gaan eten
G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Verrassende creaties en verfijnde smaak sensaties.
Prima porties opgediend door een enthousiaste, vriendelijk bediening
Aanradertje dus !!!
V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ons hoofdgerecht duurde wat te lang. Hiervoor brachten ze de koffie niet in rekening,dus heel netjes. Het restaurant is prachtig verbouwd en heeft een warme uitstraling.
D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gerechten en service waren prima! Voor herhaling vatbaar!
Messen waren aan de botte kant!
Lijkt me in de zomerdag ook heel gezellig!
G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
kwaliteit was echt heerlijk, eerste klas, hoeveelheid bijgerechten was summier, kon best iets meer zijn, nagerecht
was erg klein op een super groot bord. tafels goed maar voor 2 personen aan de kleine kant.
gaan er zeker nog eens eten.
C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super goed eten, en ook vriendelijk geprijsd. Aanrader
In de zomer helemaal leuk met de haven. Ook de inrichting is sfeervol, ook goed voor zakelijke meetings.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijnsdag mooie rozenblaadjes op tafel heerlijk gegeten met mijn partner. Het eten smaakte heerlijk, sfeer was goed. Ook de bediening was prima.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer goed gegeten, smaak sensatie. We hadden de vijf gangen winter dinner die ze zelfs uitgebreid hadden naar zes gangen. Super! Vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten en prima keuken personeel en extra pluim voor de koks.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten uitstekend, service eromheen kan beter.