Restaurant Dukdalf

Zandstraat 9 5331 PG Kerkdriel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Dukdalf

Met direct uitzicht op de haven, midden in recreatiegebied De Zandmeren, ligt toplocatie Dukdalf. Een locatie om te dineren, te lunchen, te feesten of juist zakelijk elkaar te ontmoeten. Elke dag wordt hier gevierd en de avonden beginnen er vroeg. Wij zijn de veelzijdige en unieke locatie waar een zomermiddag aan de haven begint of juist de warmte opgezocht kan worden na een winterse wandeling aan het water.

Meer informatie over restaurant Restaurant Dukdalf

• Kom je met de auto?
    Vanaf A2 borden Zandmeren volgen
  • : Eigen parkeergelegenheid direct aan het restaurant

www.restaurantdukdalf.nl

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Dukdalf

B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk en het uitzicht was mooi. Wij hebben een super avond gehad. En ruime openingstijden zodat we rustig konden eten terwijl we pas laat binnen kwamen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zeer mooie inrichting . Toegepast aan de omgeving. Water...natuur...weidsheid.
Altijd goede ontvangst.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Na het golven op de Dorpswaard zijn we voor het diner uitgeweken naar DUKDALF. Het was een prachtige avond dus op het terras genoten van heerlijke carpaccio en hoofdgerechten tournedos, tonijn, pasta..... Als afronding de cheesecake en de DUKDALF koffie's. Prima gastvrije en leuke bediening. Een aanrader!
Arthur J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat opviel was dat de bediening niet efficient was ingeregeld er waren teveel mensen met 1 tafeltje bezig. Daarnaast ontbrak het ook wat aan kennis bij sommigen in de bediening van mn de wijn. Wel werd de doorbakken entrecote direct vervangen door een medium exemplaar.
Ik denk dat er meer service te bieden is aan de klanten wanneer er toch net iets meer aandacht wordt geschonken aan de opleiding van de mensen. Het concept is prachtig en kan met een paar kleine accentaanpassingen nog beter worden.
Walter C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Top bediening heerlijke gerechten kunnen op een leuke manier met gerechten improviseren.
Mooie entourage
Oftewel wij hebben een geweldige avond gehad met heerlijke wijnen!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
zeer goed restaurant Goede uitleg als je er om vraagt Heerlijk eten
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Altijd hartelijke ontvangst en goede aandacht voor de gasten. Er werd op verzoek een speciaal dessert gemaakt, top. Lekker eten en prachtig terras. Aanrader!
Jimmy A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Naar aanleiding van de goede recencies besloten om hier te gaan eten met mijn vrouw.
De locatie is rustig en mooi. De bediening was erg vriendelijk en goed.
Als voorgerecht hadden we de shashimi, en als regelmatige shushi eters was dit ok.
De hoofdgerechten vielen echter tegen, ik had een tournedos en medium rare besteld. Ik eet regelmatig buiten de deur voor werk en heb wel goede referenties wat medium rare is, maar dat was hier eerder medium-welldone. Het duurde ook nog best wel lang voordat het eten er was, en ik wilde niet langer wachten. De truffelsaus was te zout. De frietjes zijn erg krokant, wat ik wel lekker vond. En de mayonaise is erg lekker. De Polderhoen was te droog gebakken. Mijn vrouw drink niet zoveel, dus is het best wel irritant als er continue wordt gevraagd of je iets wilt drinken. Dus drink je glas niet leeg als dit niet wilt..
Manuel S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben vrijdag heerlijk gegeten met 4en, bij gelegenheid buiten op het terras en het dessert werd ons binnen in het prachtig verbouwde sfeervolle restaurant aangeboden! Uiterst klantvriendelijk ontvangst en bediening. Het Aspergemenu is zeker een aanrader
Olav W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Super gezeten! Super gegeten!
Arco49 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in restaurant Dukdalf en we komen zeker terug. De ontvangst is buitengewoon hartelijk, gemoedelijke sfeer, prachtig uitzicht en de keuken is goed. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat er patat geserveerd wordt. De patat en de mayonaise waren overigens uitstekend maar er zijn zo veel leuke gerechten met aardappel te verzinnen.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanavond voor de eerste keer bij Dukdalf gegeten, jammer dat we niet in buurt wonen, dan zouden we er zeker regelmatig eten. De sfeer is goed, vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Absolute aanrader!
arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De asperges waren naar ons idee niet op de juiste wijze bereidt.
Zou veel beter moeten kunnen.
Denk ook dat de locatie zo vroeg in het voorjaar niet op een doordeweekse dag kan slagen.

Succes Arthur
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het nieuwe interieur geeft een nog warmere sfeer als er al was.
Het was weer echt genieten
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben deelgenomen aan de Paasbrunch. We vonden het assortiment erg beperkt, De prijs was hiervoor ook te hoog.
Was duidelijk te merken dat er totaal geen ervaren personeel was. Bij de ontvangst wisten ze niet wat ze er mee aan moesten. Maar de locatie is SUPER. We zullen zeker nog een keer een diner of lunch komen uitproberen!!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij waren al een tijdje niet meer in dit restaurant geweest , maar waren zeer verrast door de nieuwe "look" . De eigenaar vertelde dat pas verbouwd hadden en wij vonden het er zeer leuk en mooi uit zag . We werden netjes ontvangen en mochten een leuke plaats uitzoeken . Het personeel was leuk en goed in de bediening . De kaart zag er goed uit en de keus was prima . Het eten vonden wij heel lekker en de porties waren goed . Kortom , wij zijn zeer tevreden en komen er beslist nog eens terug en zullen het ook aanbevelen .
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Snel het buitenterras afmaken! Fantastisch uitzicht op haven en de zandmeren.
Annebertie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Gerechten zijn zeer smaakvol. Restaurant heeft een gezellige warme sfeer!!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De gerechten waren van prima kwaliteit goed gebakken en ruim voldoende. De bediening was zeer netjes.

Enige punt van aandacht is wel de temperatuur, ondanks het koude weer verwacht je niet dat je met steen koude benen en voeten naar huis gaat. Hier werd door meerder gasten in het restaurant over gesproken.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heel gezellige sfeer, goede bediening mooie locatie.