Restaurant Duinvermaak

6,4
6,4
chey ..
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben hier pannenkoeken gegeten. Het was druk natuurlijk op zondagavond en we moesten dan ook lang wachten. Ik had een pannenkoek met kaas en champignons. Dat laatste proefde ik niet doordat er zoveel kaas op zat wat de pannenkoek veel te zout maakte. Vond het dus niet lekker. Wat de service betreft: bestelling ging mis, niet goed opgeschreven of gelezen, ik weet het niet. Het was daar binnen krap. De meeste pannenkoekenhuizen zijn lekker groot zodat de kinderen rond kunnen rennen.
S. R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gisteren geluncht in restaurant Duinvermaak! Helaas geen vermakelijke belevenis. De bediening was beneden maats, vooral erg traag ondanks het feit dat er weinig klanten waren. De manager was vooral niet aanwezig en had slechts oog voor wat leek een "bekende" klant.
De akoestiek is miserabel, gelukkig is het gebouw wel sfeervol.
De toiletten waren slecht geoutilleerd en rommelig.
Uiteindelijk kregen wij onze bestelling voorgezet.
De pannenkoek, waarvoor dit restaurant toch bekendheid geniet, was niet gaar genoeg en de versiering rommelig geschikt, kortom, een minnetje.
In de salade Nicoise ontbraken diverse ingrediënten o.a het hard gekookte ei.
Al bij al een ontgoochelende ervaring, spijtig. Gemiste kans!
fredericke O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
na een parachtige wandeling bij duinvermaak gestopt. Eerst voor alleen koffie maar uiteindelijk daar gegeten. Heerlijk ontspannen en goede gerechten. prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mooi gebouw op een schitterende locatie
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op de vrijdag telefonisch gereserveerd voor op zaterdag 18.00 uur.
Aangekomen bij het restaurant was dit volgens de gastheer niet mogelijk, want reservering worden voor de zaterdag 18.00 uur niet aangenomen. Dat ik vertelde wie ik had gesproken liep de gastheer enigszins geïrriteerd weg naar de desbetreffende collega. Het gedrag van deze gastheer vertoont weinig professionaliteit. Als er iets niet goed gaat, dan laat je dat niet aan de gast merken.
Bij het opgeven van de fris en bier bestelling aan de dame van de bediening ging het niet zoals verwacht, de dame wilde de PDA door het raam gooien want het werkte blijkbaar niet (goed). We hebben haar verzocht dat aan de voorzijde van het restaurant te doen, anders zouden we in de tocht zitten.
De vier pizza's smaakten prima, de salade was zozo.
Daarna nog allemaal een toetje wat trouwens prima smaakte, echter het uitserveren liep wat vreemd. De pannenkoek met bolletje ijs was al ruim op toen de vier laatste ijscoupes werden opgediend.
evert1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Met een grote groep gegeten en Allemaal wat anders besteld maar alles was zeer goed voor elkaar. Pizza's lekker knapperig en de pannenkoeken met appel en rozijnen waren heerlijk! Het speciaal voor duinvermaak gebrouwen biertje was ook een aanrader! Kortom, al vele malem hier gegeten en altijd heerlijk om naar terug te keren
evert1976 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed gegeten. Altijd lekker na een wandeling neerstrijken in duinvermaak. Prachtige locatie en zoals gewoonlijk lekker gegeten.
JM J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooie locatie, prima personeel, eten gemiddeld.
Pannenkoeken waren dik en melig, pizza had wat langer in de oven gemogen.
Bestelling ging niet in één keer goed maar werd snel hersteld.

De prachtige ligging van de zaak en de leuke speeltuin ernaast maakt veel goed
maar helaas kregen we te maken met een onbeleefde, botte manager
die ook nog eens om drie uur s' middags stopte met verkoop van eten en drinken.
(geopend tot 22:00)

Deze ervaring gaf de doorslag om hier, in ieder geval voorlopig,
niet meer terug te komen.
ELF76 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gisteren getracht hier een pannekoek te eten. Ondanks dat er meerdere tafeltjes binnen beschikbaar waren werden we door een medewerker uiterst onvriendelijk tegengehouden zonder duidelijke reden. Ook drinken bestellen behoorde niet tot de mogelijkheden. De service was nooit om over naar huis te schrijven maar dit spant echt de kroon. Blijkbaar zijn er nog ondernemers die geld als qater verdienen op basis van hun locatie waardoor ze service en klantgerichtheid volledig kunnen laten varen. Jammer want de uitspanning behoorde tot het jeugdsentiment. Hier zal ik nooit meer één cent uitgeven.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Tussen de middag gelunched bij Duinvermaak in Bergen, Noord-Holland.
Heerlijke brochettes gegeten met een knapperige salade Caprese.
Ook de pannenkoek met appel en rozijnen was goed van smaak.
Sfeervol terras en mooie zaak.
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op grond van recensies hier gekozen voor rest. Duinvermaak, maar het was voor ons een ervaring met twee gezichten. Daarom kom ik voor het eten helaas niet verder dan een vijf, sorry.
Net na de middag, het was niet druk, maar de snelheid van de bediening lag niet zo hoog als we elders bij pannenkoekenrestaurants wel eens gewend zijn.
De pannenkoek van de een was eigenlijk wat te dik (en daardoor?) nauwelijks gaar van binnen, de appel die erop zat was flauw en wat slap, niet knapperig / friszuur, en leek wat oud. Er zat ook zonder aankondiging al poedersuiker op de pannenkoek.
Bij de pannenkoek van de ander was de gaarheid oké, deze pannenkoek was ook wat dunner. Het gekozen beleg, jam, zat er al op: een werkelijk enorme scheut rode jam! Wel lekker, maar iets minder kinderachtig en chiquer had ik gevonden om een keuze te krijgen uit bv. drie soorten jam, en die jam dan in een schaaltje apart er bij zodat je zelf de hoeveelheid bepaald.
(de buurman van een tafeltje verderop kreeg suiker op zijn pannenkoek en had stroop besteld - dus misschien was het even zo'n dag dat het allemaal niet zo loopt... dat kan).
De opmerking bij het betalen dat de ene pannenkoek het niet helemaal was (dikte/gaarheid) werd voor kennisgeving aangenomen. Gemiste kans, m.i.
Als bij de service ook hoort dat je de tafeltjes netjes afneemt, dan zou ik zeggen: ruim het hele tafelblad leeg en maak het hele tafelblad schoon, niet om de dingen die op tafel staan, heen vegen :-) en je zou de stoelen even aan kunnen schuiven als gasten vertrokken zijn... 't Zijn van die kleine dingen, maar je kan er wel een goede indruk mee maken.
Decor is wel oké, en de ligging zo aan de rand van de duinen is top.
Zeker een restaurant met een leuke reputatie, en het lijkt me een kleinigheid hier weer even de puntjes op de i te zetten! Dan is het zó weer op peil!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Leuk restaurant met terras om een pannenkoek of salade te gaan eten. Een uitgebreide kaart en vriendelijke bediening. Echt een vakantiegevoel in het restaurant. De pannenkoeken waren goed belegd en ook niet onbelangrijk prima gebakken. Gewoon een leuk adres voor een goede lunch.
Juro2016 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Na het bekijken van de kaart stelde ik vast dat men eigenlijk geen voorgerechten had.
Geen nood er stond naar keuze een italiaanse bol of foccacia op de kaart met zeezout, kruidenboter en tapenade.
Ik had de italiaanse bol gekozen Maar kreeg wat "brokjes" brood met in een papieren bakje samen gepropt wat kruidenboter en tapenade, het zeezout was onvindbaar.
De Pizza was doorsnee.
Halverweg mijn Pizza bestelde ik nog een biertje welk niet kwam opdagen.
Nadat ik klaar was met de Pizza ben ik naar voren gelopen om de rekening te vragen, het biertje was nog niet getapt !! Toen ik de medewerkster mededeelde dat ik dat biertje ook niet Meer hoefde en wilde betalen kreeg ik een zeer onfatsoenlijk en onsympathiek antwoord dat ik dat dan toch Maar moest betalen. Schandalig wat deze serveerster zich durft te permitteren.
De andere dames (die correct waren) draaide hun hoofd maar om....
Na mijn mededeling dat ik dat niet betaalde werd het van de rekening afgehaald...
Nooit meer dankzij een onbeschofte serveerster, men zal wel weten wie ik bedoel !
Marijkevangool .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vandaag, op donderdag in de herfstvakantie, wilden we lekker uit eten bij Duinvermaak. Aangekomen zagen we al dat het mega druk was!!! Ondanks dat noteerde de gastheer onze naam en verzekerde dat we binnen een kwartier binnen aan tafel konden. Als een geoliede machine ging deze man te werk!!!
En ja, na een kwartier zaten wij aan tafel! En hoe druk het ook was, een ieder van de bediening was vriendelijk en alles verliep uiterst soepel!!!
Perfecte keuken, heerlijke pizza's met verse groente, frisse salade... super pannenkoek met stoofpeertjes....zalige toetjes, warme appelcrumble...en iedereen had het perfect onder controle!!! Onze complimenten aan de gastheer, bediening en keuken...we hebben een zalige avond gehad!! We komen hier al een aantal jaren, het is en blijft een aanrader!!!!!
frannes01 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij komen al jaren voor de pizza's bij Duinvermaak en helaas moet ik constateren dat de pizza's kleiner worden en dat de smaak sterk achteruit is gegaan. Laatst bestelde ik een pizza Bergen Binnen, het paradepaardje van Duinvermaak. Wat een teleurstelling. Was pizza Bergen Binnen vroeger knapperig, smakelijk en rijk belegd, nu leek het in geen enkel opzicht meer op wat het vroeger was.
De 4 voor decor is gegeven vanwege de wijze waarop verbouwd is. Duinvermaak is een prachtig pand ontworpen in- en uitwendig onder de architectuur van Jan Leijen. Hoe verzin je het dan om de prachtig uitgevoerde toog te vervangen door een lelijke stalen constructie met halfgeverfde ruwe planken. Datzelfde geldt voor de toog waar de pizza- en pannenkoekenbakkers werken. Duinvermaak heeft een zekere stijl. Niet alles hoeft "modern". Eeuwig zonde!
Willemduplus .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een restaurant waar wij al jaren binnen lopen, altijd met plezier.
Pannenkoeken zijn altijd snel klaar en lekker van smaak. Ook op drukke momenten gaat het normaliter redelijk vlot voor jeje eerste drankje hebt. Ik/wij blijven hier zeker terug komen
annick E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gister na een boswandeling met de hond pizza wezen eten in Duinvermaak.
We waren echt verrast. Pizza's waren heerlijk. Super bodem goed beleg. Ondanks de drukte snel geholpen en zeer schappelijje prijzen.
Wij gaan dit zeker vaker doen.
Ik weet uit eerdere ervaringen dat lunchen hier ook goed is. Vooral de Italiaanse bollen zijn een aanrader.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Om met het decor te beginnen, wat is er leuker om op een terras te kijken naar de spelende kinderen, hartstikke enig. De bediening is vriendelijk, snel en attent. Onze pizza's en kleinkind haar pannenkoek waren goed. Tijdloos adres. Daar zitten wij dan met de derde generatie, het blijft een leuk adres.
Maarten06 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Tijdens onze vakantie in Bergen hebben wij meermaals bij Duinvermaak gegeten. De pannenkoeken zijn erg lekker, de bediening is prima en het eten staat bijzonder snel op tafel. Wel veel kinderen, maar dat is nou eenmaal inherent aan dit soort restaurants. Als je na kinderbedtijd komt valt dit allemaal wel mee.
Tip: kijk op de kaart boven het kopje desserts naar de zoetigheden. Duinvermaak heeft namelijk geweldige Luikse wafels met ijs, geklopte slagroom en vers fruit (in het seizoen heerlijke Hollandse aardbeien) waarbij elk ander toetje verbleekt. En dat voor nog geen 4 euro!
Blijf wel weg van de witte wijn, die is niet te drinken. De rest allemaal dik prima.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Een prima plek om met kinderen buiten de deur te eten. De speeltuin was een groot succes, de pizza's en pannenkoeken redelijk, de prijzen acceptabel. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar al met al een goede balans tussen prijs en kwaliteit. Bediening snel en vriendelijk.

Best te doen, dus.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Het interieur van Duinvermaak is opgefrist, goed gedaan, maar ik had liever gezien dat de kwaliteit van het beleg voor de pannenkoeken was verbeterd. Het is allemaal heel minnetjes.
Maak alles een beetje duurder en neem goed spek, goede kaas, goede worst. Niets uitgezonderd, behalve dan de stroop en de suiker. Op deze manier
leert de Nederlander het nooit. Eens de smaak van een kind altijd de smaak van een kind.
De mindere kwaliteitit geldt ook voor andere gerechten. De ""pizza's"" halen het niet.
Je moet hier echt trek hebben. Een ideale plek voor kinderen en al met al een eettent op een pracht locatie waar
je met een gerust hart heen kunt als de smaakpapillen nog niet ontwikkeld zijn. De bediening past helemaal bij het geheel. Ongedwongen en snel. Ik bestel er wel een pannenkoek naturel.
Mijn onbegrip voor de hoge cijfers van ander publiek voor het eten.