Restaurant Duinvermaak

6,8
7,1
JM J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooie locatie, prima personeel, eten gemiddeld.
Pannenkoeken waren dik en melig, pizza had wat langer in de oven gemogen.
Bestelling ging niet in één keer goed maar werd snel hersteld.

De prachtige ligging van de zaak en de leuke speeltuin ernaast maakt veel goed
maar helaas kregen we te maken met een onbeleefde, botte manager
die ook nog eens om drie uur s' middags stopte met verkoop van eten en drinken.
(geopend tot 22:00)

Deze ervaring gaf de doorslag om hier, in ieder geval voorlopig,
niet meer terug te komen.
ELF76 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gisteren getracht hier een pannekoek te eten. Ondanks dat er meerdere tafeltjes binnen beschikbaar waren werden we door een medewerker uiterst onvriendelijk tegengehouden zonder duidelijke reden. Ook drinken bestellen behoorde niet tot de mogelijkheden. De service was nooit om over naar huis te schrijven maar dit spant echt de kroon. Blijkbaar zijn er nog ondernemers die geld als qater verdienen op basis van hun locatie waardoor ze service en klantgerichtheid volledig kunnen laten varen. Jammer want de uitspanning behoorde tot het jeugdsentiment. Hier zal ik nooit meer één cent uitgeven.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Tussen de middag gelunched bij Duinvermaak in Bergen, Noord-Holland.
Heerlijke brochettes gegeten met een knapperige salade Caprese.
Ook de pannenkoek met appel en rozijnen was goed van smaak.
Sfeervol terras en mooie zaak.
Marjanp .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op grond van recensies hier gekozen voor rest. Duinvermaak, maar het was voor ons een ervaring met twee gezichten. Daarom kom ik voor het eten helaas niet verder dan een vijf, sorry.
Net na de middag, het was niet druk, maar de snelheid van de bediening lag niet zo hoog als we elders bij pannenkoekenrestaurants wel eens gewend zijn.
De pannenkoek van de een was eigenlijk wat te dik (en daardoor?) nauwelijks gaar van binnen, de appel die erop zat was flauw en wat slap, niet knapperig / friszuur, en leek wat oud. Er zat ook zonder aankondiging al poedersuiker op de pannenkoek.
Bij de pannenkoek van de ander was de gaarheid oké, deze pannenkoek was ook wat dunner. Het gekozen beleg, jam, zat er al op: een werkelijk enorme scheut rode jam! Wel lekker, maar iets minder kinderachtig en chiquer had ik gevonden om een keuze te krijgen uit bv. drie soorten jam, en die jam dan in een schaaltje apart er bij zodat je zelf de hoeveelheid bepaald.
(de buurman van een tafeltje verderop kreeg suiker op zijn pannenkoek en had stroop besteld - dus misschien was het even zo'n dag dat het allemaal niet zo loopt... dat kan).
De opmerking bij het betalen dat de ene pannenkoek het niet helemaal was (dikte/gaarheid) werd voor kennisgeving aangenomen. Gemiste kans, m.i.
Als bij de service ook hoort dat je de tafeltjes netjes afneemt, dan zou ik zeggen: ruim het hele tafelblad leeg en maak het hele tafelblad schoon, niet om de dingen die op tafel staan, heen vegen :-) en je zou de stoelen even aan kunnen schuiven als gasten vertrokken zijn... 't Zijn van die kleine dingen, maar je kan er wel een goede indruk mee maken.
Decor is wel oké, en de ligging zo aan de rand van de duinen is top.
Zeker een restaurant met een leuke reputatie, en het lijkt me een kleinigheid hier weer even de puntjes op de i te zetten! Dan is het zó weer op peil!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Leuk restaurant met terras om een pannenkoek of salade te gaan eten. Een uitgebreide kaart en vriendelijke bediening. Echt een vakantiegevoel in het restaurant. De pannenkoeken waren goed belegd en ook niet onbelangrijk prima gebakken. Gewoon een leuk adres voor een goede lunch.
Juro2016 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Na het bekijken van de kaart stelde ik vast dat men eigenlijk geen voorgerechten had.
Geen nood er stond naar keuze een italiaanse bol of foccacia op de kaart met zeezout, kruidenboter en tapenade.
Ik had de italiaanse bol gekozen Maar kreeg wat "brokjes" brood met in een papieren bakje samen gepropt wat kruidenboter en tapenade, het zeezout was onvindbaar.
De Pizza was doorsnee.
Halverweg mijn Pizza bestelde ik nog een biertje welk niet kwam opdagen.
Nadat ik klaar was met de Pizza ben ik naar voren gelopen om de rekening te vragen, het biertje was nog niet getapt !! Toen ik de medewerkster mededeelde dat ik dat biertje ook niet Meer hoefde en wilde betalen kreeg ik een zeer onfatsoenlijk en onsympathiek antwoord dat ik dat dan toch Maar moest betalen. Schandalig wat deze serveerster zich durft te permitteren.
De andere dames (die correct waren) draaide hun hoofd maar om....
Na mijn mededeling dat ik dat niet betaalde werd het van de rekening afgehaald...
Nooit meer dankzij een onbeschofte serveerster, men zal wel weten wie ik bedoel !
Marijkevangool .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vandaag, op donderdag in de herfstvakantie, wilden we lekker uit eten bij Duinvermaak. Aangekomen zagen we al dat het mega druk was!!! Ondanks dat noteerde de gastheer onze naam en verzekerde dat we binnen een kwartier binnen aan tafel konden. Als een geoliede machine ging deze man te werk!!!
En ja, na een kwartier zaten wij aan tafel! En hoe druk het ook was, een ieder van de bediening was vriendelijk en alles verliep uiterst soepel!!!
Perfecte keuken, heerlijke pizza's met verse groente, frisse salade... super pannenkoek met stoofpeertjes....zalige toetjes, warme appelcrumble...en iedereen had het perfect onder controle!!! Onze complimenten aan de gastheer, bediening en keuken...we hebben een zalige avond gehad!! We komen hier al een aantal jaren, het is en blijft een aanrader!!!!!
Frannes01 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij komen al jaren voor de pizza's bij Duinvermaak en helaas moet ik constateren dat de pizza's kleiner worden en dat de smaak sterk achteruit is gegaan. Laatst bestelde ik een pizza Bergen Binnen, het paradepaardje van Duinvermaak. Wat een teleurstelling. Was pizza Bergen Binnen vroeger knapperig, smakelijk en rijk belegd, nu leek het in geen enkel opzicht meer op wat het vroeger was.
De 4 voor decor is gegeven vanwege de wijze waarop verbouwd is. Duinvermaak is een prachtig pand ontworpen in- en uitwendig onder de architectuur van Jan Leijen. Hoe verzin je het dan om de prachtig uitgevoerde toog te vervangen door een lelijke stalen constructie met halfgeverfde ruwe planken. Datzelfde geldt voor de toog waar de pizza- en pannenkoekenbakkers werken. Duinvermaak heeft een zekere stijl. Niet alles hoeft "modern". Eeuwig zonde!
Willemduplus .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een restaurant waar wij al jaren binnen lopen, altijd met plezier.
Pannenkoeken zijn altijd snel klaar en lekker van smaak. Ook op drukke momenten gaat het normaliter redelijk vlot voor jeje eerste drankje hebt. Ik/wij blijven hier zeker terug komen
Annick E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gister na een boswandeling met de hond pizza wezen eten in Duinvermaak.
We waren echt verrast. Pizza's waren heerlijk. Super bodem goed beleg. Ondanks de drukte snel geholpen en zeer schappelijje prijzen.
Wij gaan dit zeker vaker doen.
Ik weet uit eerdere ervaringen dat lunchen hier ook goed is. Vooral de Italiaanse bollen zijn een aanrader.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Om met het decor te beginnen, wat is er leuker om op een terras te kijken naar de spelende kinderen, hartstikke enig. De bediening is vriendelijk, snel en attent. Onze pizza's en kleinkind haar pannenkoek waren goed. Tijdloos adres. Daar zitten wij dan met de derde generatie, het blijft een leuk adres.
Maarten06 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Tijdens onze vakantie in Bergen hebben wij meermaals bij Duinvermaak gegeten. De pannenkoeken zijn erg lekker, de bediening is prima en het eten staat bijzonder snel op tafel. Wel veel kinderen, maar dat is nou eenmaal inherent aan dit soort restaurants. Als je na kinderbedtijd komt valt dit allemaal wel mee.
Tip: kijk op de kaart boven het kopje desserts naar de zoetigheden. Duinvermaak heeft namelijk geweldige Luikse wafels met ijs, geklopte slagroom en vers fruit (in het seizoen heerlijke Hollandse aardbeien) waarbij elk ander toetje verbleekt. En dat voor nog geen 4 euro!
Blijf wel weg van de witte wijn, die is niet te drinken. De rest allemaal dik prima.
Staalstrater .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Een prima plek om met kinderen buiten de deur te eten. De speeltuin was een groot succes, de pizza's en pannenkoeken redelijk, de prijzen acceptabel. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar al met al een goede balans tussen prijs en kwaliteit. Bediening snel en vriendelijk.

Best te doen, dus.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Het interieur van Duinvermaak is opgefrist, goed gedaan, maar ik had liever gezien dat de kwaliteit van het beleg voor de pannenkoeken was verbeterd. Het is allemaal heel minnetjes.
Maak alles een beetje duurder en neem goed spek, goede kaas, goede worst. Niets uitgezonderd, behalve dan de stroop en de suiker. Op deze manier
leert de Nederlander het nooit. Eens de smaak van een kind altijd de smaak van een kind.
De mindere kwaliteitit geldt ook voor andere gerechten. De ""pizza's"" halen het niet.
Je moet hier echt trek hebben. Een ideale plek voor kinderen en al met al een eettent op een pracht locatie waar
je met een gerust hart heen kunt als de smaakpapillen nog niet ontwikkeld zijn. De bediening past helemaal bij het geheel. Ongedwongen en snel. Ik bestel er wel een pannenkoek naturel.
Mijn onbegrip voor de hoge cijfers van ander publiek voor het eten.
Aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
We hebben vrijdagavond in Duinvermaak gegeten met 7 volwassenen en 2 kinderen. Het eten was erg goed, goede prijs/kwaliteit verhouding. We moesten wel ietwat lang wachten tussen de verschillende gangen.
Bij het toetje was de slagroommachine kapot. Dus kregen we ons ijs zonder enige garnering opgediend. De kleine kinderen waren best teleurgesteld, want zelfs de beloofde versiering ontbrak. Als 'goedmaker' kregen we een kopje koffie van het huis aangeboden, dus dat was weer erg positief! Dit restaurant is voor gezinsetentje zeer aan te bevelen, voor een romantisch diner moet je toch een deurtje verder...
al met al een gezellig uitje gehad met ons gezin!
Fredericke O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Na een fikse wandeling zijn we terecht gekomen bij Duinvermaak. Na een grondige verbouwing is het nu weer open, en wat is het mooi geworden!! De twee afzonderlijke ruimtes zijn nu een prachtig geheel. De sfeer is bewaard gebleven. complimenten!!
Ook het eten was weer als vanouds. heerlijke pannenkoeken en poffertjes voor de kinderen. Zeker de moeite waard om voor terug te komen.
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
We hebben hier heerlijk geluncht, halverwege een rondje wandelen in de bossen van Bergen. Een italiaanse bol met gorgonzola en een pannenkoek met kaas en spek. Ondanks dat het druk was stond alles lekker vlug op tafel. De gorgonzola had van mij iets pittiger en iets meer op kamertemperatuur gemogen, maar het was evengoed een heerlijk broodje. De pannenkoek met spek en kaas was ook heerlijk! Volgens keer nemen we het pannetje warme appeltaart met slagroom, want die zag er in het voorbij gaan ook heerlijk uit!
RoeldePieper .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Snel even een lunch gepakt. Keuze uit alle soorten pannenkoeken, salades en kleine gerechten uit de oven. Bruschetta uit de oven genomen en smaakte erg lekker maar is niet bedoeld voor de grote eter. Cappuccino ook prima. Bediening wat rommelig maar het was dan ook erg druk. Komt mede door de opstapplaats voor mountainbikers en skileerlingen van de nabij gelegen skibaan. Wel gezellig druk. Mooi authentiek pand met een hoog plafond ( klinkt wel wat lawaaiig ) en subtiel voorzien van kerstversiering. Oven/keuken midden in de zaak is ook sfeer verhogend. Leuk adresje voor de lunch om gecombineerd te gaan fietsen of wandelen in de duinen.
Aafsol .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Wij hebben hier gegeten met een groep van 10 mensen. Toen bleek dat we het verkeerde aantal mensen hadden doorgegeven reageerde het personeel geirriteerd en ongeinteresserd. De toon was gezet. De hele avond werden we bediend door andere mensen die geen geduld hadden. De smaak van alles was het net niet, eigenlijk heb ik nog het meest van mn toetje (een warme wafel) genoten. Het decor was mooi, maar de sfeer gemaakt en onpersoonlijk. Ik vond het zonde van mijn geld
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
Hier kom ik vaak. Sowieso elke dinsdagavond na het biken met vrienden, standaard een spek kaas pannenkoek met stroop en een palmpje, de rest van de groep altijd een heerlijke verse jus. Gisteren wezen wandelen in het bos en de duinen met mijn vriendin, hopeloos verdwaald en torn eindelijk weer Bij Duinvermaak. Due pannenkoek ging er weer goed in, heerlijk!!! Nergens een betere dan hier. Ze Hadden nu biologisch gulpener bier, aanrader!
Service is altijd super hier.
Ik kom snel weer terug!