Restaurant Duinhoek

Maandag en Dinsdag 15:00 - 21:00
Woensdag 13:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 15:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Lekker gegeten: FANTASTISCHE carpaccio. Fish 'n Chips wat minder lekker: vis viel erg tegen (te vet, graatjes etc.) maar wel heel lekkere patat. De bediening is erg vriendelijke maar mag soms wat sneller. Ook het toetje smaakt ons goed, wij komen hier in ieder geval nog eens terug.
MB1978 B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Slecht gegeten. Sate en pasta echt onder de maat qua smaak. Geen frites bij de sate. Klein portie. Pasta zonder champignons en harde zeentjes in de kip. Al met al echt geen aanrader, zelfs niet voor een restaurant op een vakantiepark.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gisteren, zondag 2 augustus 2015, zijn we met z'n drieen wezen eten bij dit restaurant.
Mijn vrouw nam de zalm met een witte wijnsaus en de roseval aardappeltjes, mijn zoon nam een pizza en ikzelf ging voor de gambas a la plancha.
De zalm was een mooie moot die goed was gegrilled en de aardappeltjes waren heerlijk, de pizza zag er goed uit en was erg lekker de gambas waren perfect een mooi portie en heerlijk klaargemaakt met wat friet.
De porties waren niet overdreven groot maar een heel goede hoeveelheid waardoor we met een goed gevuld gevoel door konden gaan met het toetje,
Mijn zoon nam een creme brulee en mijn vrouw en ik gingen voor de modder.
(modder was een missisipi chocoladecake met vanille ijs en caramelsaus)
Ook hier waren de porties weer heerlijk uitgemeten.
De prijs en kwaliteit zijn prima zeker een plek om nog eens terug te keren.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Vandaag bij Duinhoek gegeten, mede nav de recensies. Wat een enorme tegenvaller. Na een uur op ons voorgerecht te hebben gewacht en na 2 keer vragen wordt ons medegedeeld dat de bestelling kwijt is. Bestelling wordt opnieuw opgenomen. Na het voorgerecht heeft het nog een uur geduurd voor het hoofdgerecht werd aangeboden. Serveerster vertelde dat ze zo 5 tafels hadden gehad, vooral door personele onderbezetting. Voorgerecht en nagerecht werden ons gratis aangeboden als goedmaker.
Ramphuis .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Hier prima gegeten. Zeer gunstig geprijsd. Kogelbiefstukje was perfect
Vriendelijke bediening. De 3 televisies die aan stonden werkten enigszins storend