Restaurant Duinhoek

Parkweg 1 3221 LV Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Vangst van de dag
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Dame Blanche of Dame Noir
      Koffie of thee naar keuze

Over het restaurant Restaurant Duinhoek

Restaurant Duinhoek is gelegen op het mooie vakantiepark Citta Romana te Hellevoetsluis, maar is uiteraard tevens toegankelijk voor gasten van buiten het park. Het restaurant wordt ook gebruikt voor vergaderingen, trainingen, bedrijfsfeesten en voor bruiloften hebben we een unieke all in formule! Wij beschikken over een prachtig terras aan het water waar u plaats kunt nemen voor een borrel met lekkere borrelhapjes en een heerlijk diner. Kom snel eens langs en geniet van onze gevarieerde menukaart en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Restaurant Duinhoek

Met de bus 104 kunt u bij de halte de Voorweg uitstappen en dan is het nog 5 min. lopen.

Restaurant geopend van maandag tot en met zondag van 09:00-22:00 uur
Keuken geopend van maandag tot en met zondag van 12:00-21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Duinhoek

Arie S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Jammer e
Als je een tafel met meer dan 4 personen wil, dat je altijd op een koude plaats komt te zitten,bij openslaande deuren naar garderobe en of terras, voor rokers b.v
Beste Arie,

Bedankt voor uw beoordeling en recensie. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de plek van uw tafeltje. Desondanks hopen wij dat u wel lekker heeft gegeten.
Bij een volgend bezoek kunt u vooraf aangeven waar u graag zou willen zitten.

Jakob Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
vor herhalingvatbaar
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Geen commentaar, hebben erg lekker gegeten
Beste Margo,

Fijn om te lezen dat u zo lekker heeft gegeten. Wij bedanken u voor deze recensie en beoordeling en hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
zeer vriendelijke bediening
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
De ontvangst liet even op zich wachten, na een paar minuten wachten aan de bar konden we uit een paar tafels kiezen.
De bestelling werd vlot opgenomen en de drankjes en het voorgerecht werd vlot geserveerd.
Het hoofdgerecht was lauw en de Angusburger was te veel doorgebakken en het ei was koud. De zalm was ok, maar de bijgerechten waren lauw, de patat was wel goed. De uitstraling is geen echt romantisch restaurant maar meer een luxe snackbar. De prijs was aan de hoge kant.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vlotte bediening, zeer vriendelijke en behulpzaam. Het eten was meer dan genoeg
Beste Rob,

Bedankt voor het compliment over onze bediening en service, dat waarderen wij enorm. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Gerard Van B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gewoon matig gegeten, geen verdere opmerkingen.
Beste Gerard,

Bedankt voor uw recensie en beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat u matig heeft gegeten.

Leen N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Veel keuze en zeer voldoende
Beste Leen,

Bedankt voor uw recensie en positieve beoordeling. Fijn dat u genoeg keuze had en het eten voldoende was.

Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
bij binnenkomst doet de entourage wat koud aan waardoor je verwachtingen ten aanzien van de service en het eten ook wat laag zijn.
vervolgens worden die verwachtingen zwaar overtroffen door de bediening en vervolgens het eten.
werkelijk super.
ook de wijze waarop alles wordt opgediend is top.
Beste Ferry,
Bedankt voor uw feedback wat betreft de binnenkomst en entourage. Fijn om te lezen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen en de avond naar wens is verlopen.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten. Al een paar keer met ah bon maar ook a la carte gegeten. Alle heren zeer goede kwaliteit.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Verrassend goed verzorgd alle drie de gangen en een uitstekende bediening.
Beste Jos,
Bedankt voor uw recensie en beoordeling van 2 tienen. Fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen met onze gerechten en service.
O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Dit hebben we al meerdere keren een Bruns met famielie en goede kennissen hier gedaan en het is weer priema gelukt Fam Oudwater
Beste Familie Oudwater,
Bedankt voor de positieve recensie en beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van onze Nieuwjaarsbrunch. We hopen u het komende jaar weer te mogen ontvangen in ons restaurant.
Met vriendelijke groet,
Hage V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vier volwassenen en 2 kinderen werden uitstekend ontvangen, en voor de kinderen werd extra aandacht gegeven, met kleur plaatjes en een leuk toetje. De bediening was vriendelijk en zeer correct.
Beste Hage,
Bedankt voor uw positieve recensie en beoordeling. Fijn om te lezen dat de bediening naar wens was en dat u de extra aandacht voor de kinderen fijn vond.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
leuke zaak, vlotte en vriendelijke bediening, eten was prima maar erg veel! Hier ga je niet met een lege maag weg! Voor herhaling vatbaar!
Beste Toos,
Bedankt voor uw positieve recensie en beoordeling. Fijn om te lezen dat de avond naar wens is verlopen. Graag tot ziens.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Geen
Beste Hanny,
Bedankt voor uw beoordeling naar aanleiding van uw bezoek aan ons restaurant. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.
Pat R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Restaurant duinhoek vonden wij gezellig, een vriendelijke bediening, eten was prima.
Beste Pat,
Bedankt voor uw beoordeling en leuke recensie. Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons restaurant.
Teunie K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Eten en bediening was erg goed.
Was heel erg jammer dat tafel bij de deur stond.
Waardoor we het erg koud hadden.
Beste Teunie,
Bedankt voor de drie tienen, dat waarderen wij enorm. Fijn dat de bediening en het eten naar wens waren. In het vervolg kunt u, indien mogelijk, gerust een ander tafeltje uitkiezen.
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegegeten. Erg mooi opgediende borden met heerlijke uitgebalanceerde smaken met juiste porties.
Beste Hetty,
Bedankt voor uw beoordeling en recensie. Fijn om te lezen dat de smaken en presentatie van het eten naar wens waren. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Verrassend de gerechten waren mooi opgemaakt en super lekker. Ook de huiswijn biologisch wit en merlot rood smaakte heel goed.
Beste Ton B.,
Fijn om te lezen dat we u hebben kunnen verrassen. Bedankt voor de positieve beoordeling en leuke recensie. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.
Met vriendelijke groet,
P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Buiten het seizoen hier gegeten. Aardig, attent personeel. Gerechten goed en keuze uitgebreid genoeg.
Inrichting wat gedateerd, maar wel oké
Beste meneer/mevrouw Peters,
Bedankt voor uw positieve beoordeling en recensie. Fijn om te lezen dat de bediening en de gerechten naar wens waren. U kunt inderdaad ook buiten het zomerseizoen bij ons terecht!