Restaurant Duinhoek

Parkweg 1 3221 LV Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Duinhoek

Restaurant Duinhoek is gelegen op het mooie vakantiepark Citta Romana te Hellevoetsluis, maar is uiteraard tevens toegankelijk voor gasten van buiten het park. Het restaurant wordt ook gebruikt voor vergaderingen, trainingen, bedrijfsfeesten en voor bruiloften hebben we een unieke all in formule! Wij beschikken over een prachtig terras aan het water waar u plaats kunt nemen voor een borrel met lekkere borrelhapjes en een heerlijk diner. Kom snel eens langs en geniet van onze gevarieerde menukaart en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Restaurant Duinhoek

Met de bus 104 kunt u bij de halte de Voorweg uitstappen en dan is het nog 5 min. lopen.

Restaurant geopend van maandag tot en met zondag van 09:00-22:00 uur
Keuken geopend van maandag tot en met zondag van 12:00-21:30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Duinhoek

Peter J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Aaltje R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima restaurant voor een vakantiepark!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Was heerlijk
Laila V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten was heerlijk, toetje was ook heerlijk maar vond het een beetje weinig voor de prijs. Bediening uitstekend al was er nog 1 in de leer en dat was duidelijk merkbaar.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Ongeinspireerd.
Het is het restaurant bij een bungalowpark. Dat hadden we niet door toen we reserveerden.
Je kunt er vast heerlijk pannekoeken of zo eten met de kinderen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We hebben super lekker gegeten dis geen verdere toevoeging ????????
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Duinhoek. De porties zijn ruim voldoende en goed verzorgd, waardoor de meeste van ons gezelschap geen nagerecht meer op konden.
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Uitgebreide kaart.
De gerechten worden fraai op de borden geserveerd! De combinaties van smaken voortreffelijk!
Verrassende garneringen bv. Pastinaak puree en aubergine pesto.
De frites waren heerlijk en de bijgerechten verrassend.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was werkelijk voortreffelijk, het was alleen erg koud in het restaurant, dat was jammer.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, gerechten waren voldoende we hebben een gezellige avond gehad! We waren nog nooit geweest
gaan zeker nog eens terug!!
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Ons gereserveerde plaatsje bij het raam was koud waarop de serveerster voorstelde om bij het open haardscherm te gaan zitten.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vond de ambiance wat minder en het was er niet zo heel erg warm.
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Alles was geweldig. Geweldig eten. Leuke en geode service. Mooie kaart. Alleen was het er een klein beetje koud.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht erg lekker, evenals de huiswijn.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Al jaren wonen wij in Hellevoetsluis en nog nooit bij de Duinhoek gegeten. Daar komt nu verandering in. Het eten is geweldig en wordt prachtig opgemaakt. Er is echt aandacht besteed aan de opdiening. Ook fijn dat je de keuken in kunt kijken. Al veel spareribs gegeten, maar nog nooit zo lekker als bij de Duinhoek. Ik raad iedereen aan daar te gaan eten.
Karin Bollermann
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker gegeten op vakantiepark Citta Romana in een nogal tochtig niet erg sfeervol restaurant.Voorgerecht carpaccio was goed,hoofdgerecht black angus steak was heerlijk met wedges,frites,salade en witlof ham en kaas.Als nagerecht crème brûlée.Al met al heerlijk gegeten met de actie van IENS :50% korting op de rekening
Nicolette L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten.
In het restaurant is het erg koud, we hebben dit aangeven en de serveerster vertelde dat ze aan het tobben zijn met de kachel.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echt een aanrader, zeer vriendelijk, goede bediening, goede kwaliteit/prijsverhouding en erg lekker!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden. Zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vrijdagavond hier gegeten met vrienden via de 50% actie van IENS. Het restaurant bevindt zich op een vakantiepark en nodigt dan niet zo snel uit voor de lokale bevolking om daar te gaan eten. Maar wat een misvatting is dat!
De sfeer was heel ongedwongen. De ruimte is groot; beetje kantine-achtig, maar dan wel een stuk gezelliger. Wij zaten aan de ronde tafel en konden de keuken inkijken, wat ik altijd als heel positief ervaar!
Ik koos voor de proeverij van vis als voorgerecht; gamba’s a la plancha als hoofdgerecht.
De opmaak van de borden was prachtig en haast zonde om dat ‘kapot’ te maken. Toch maar wel gedaan en het was zalig. Allemaal! Mijn tafelgenoten hadden gekozen voor Carpaccio, spareribs (bereid op de Big Green Egg) en ook zij hebben zitten smullen. De spareribs waren supermals en er zat heel veel vlees aan! Ook de bijgerechten (frietjes, salade en witlof hamkaas) waren top!
De bediening was prettig; niet te aanwezig maar wel op de achtergrond paraat.
Hier komen we zeker een keer terug!