Restaurant Duinhoek

Parkweg 1 3221 LV Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Vangst van de dag
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Dame Blanche of Dame Noir
      Koffie of thee naar keuze

Over het restaurant Restaurant Duinhoek

Restaurant Duinhoek is gelegen op het mooie vakantiepark Citta Romana te Hellevoetsluis, maar is uiteraard tevens toegankelijk voor gasten van buiten het park. Het restaurant wordt ook gebruikt voor vergaderingen, trainingen, bedrijfsfeesten en voor bruiloften hebben we een unieke all in formule! Wij beschikken over een prachtig terras aan het water waar u plaats kunt nemen voor een borrel met lekkere borrelhapjes en een heerlijk diner. Kom snel eens langs en geniet van onze gevarieerde menukaart en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Restaurant Duinhoek

Met de bus 104 kunt u bij de halte de Voorweg uitstappen en dan is het nog 5 min. lopen.

Restaurant geopend van maandag tot en met zondag van 09:00-22:00 uur
Keuken geopend van maandag tot en met zondag van 12:00-21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Duinhoek

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij waren met een 16 mensen, we kregen te horen dat ze het eigenlijk niet zo fijn vonden dat we met zijn alle bij elkaar wilde zitten want de volgende dag was er wat in het restaurant!? Als er drinken werd besteld duurde dit heel lang voordat we het kregen en zelfs een x helemaal niet (deze stond wel op de rekening), het eten ging wel ook dit duurde lang. We wilde ook nog wel stokbrood vooraf maar dat werd een probleem aangezien ze het een druk hadden in de keuken en we waarschijnlijk ons voorgerecht al zouden hebben in de tussen tijd De bediening was erg slecht na mijn inziens ook te weinig, er werd ook door de bediening mede gedeeld dat ze alleen ons op hadden staan maar ja zo gaat dat wel vaker dat er onverwachts andere mensen ook een hapje komen eten. Wel werd er voor vegetarisch aangeboden, en dit staat niet op het menu van de A.H actie dus ????Voor ons erg teleurstellend wij komen hier zeker niet terug. Volgende x gaan we van de A.H actie ergens anders eten.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Keuze uit 3 menu's van de AH actie is wat weinig. Kwaliteit van het eten was wel zeer goed.
Beste Gerrie,
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u lekker heeft gegeten ondanks dat u de keuze wat weinig vond. We hopen u nogmaals in ons restaurant te mogen ontvangen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
we hebben lekker gegeten, goede service. Alleen €25,00 voor een fles normale droge witte wijn vonden wij wat aan de hoge kant.
Beste Marianne,
Bedankt voor uw recensie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten en heeft kunnen genieten van de service. We hopen u nogmaals te morgen ontvangen in ons restaurant.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Wij kwamen met een kaart van de AH restaurantactie. Er was voldoende keuze van de kaart. Elk gerecht was goed bereid en erg smakelijk. De porties van het hoofdgerecht waren wel erg groot.
Irma N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijke bediening en erg attent
Eten was genoeg en lekker
Beste Irma,
Bedankt voor uw positieve recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten en dat de bediening naar wens was.
We zien u graag nogmaals in ons restaurant.
G J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Er naast was een bruiloft wat rumoerig was. Kan het restaurant verder niets aan doen.
Beste G. Joppe,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo lekker heeft gegeten.
Ik hoop dat u niet al te veel last heeft gehad van de bruiloft.
We hopen nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.
Fransien M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijke bediening, alles was goed!
Beste Fransien,
Bedankt voor uw positieve recensie en beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest.
Vriendelijke Groet,
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zondag Gegeten bij restaurant Duinhoek na afspraak met AH actie , het eten en bediening was goed maar wij waren de enigste gasten dus dit gaat ten kosten van de sfeer.
Beste Ben en Tony,
Bedankt voor uw recensie en positieve beoordeling. Fijn dat u lekker heeft gegeten met de AH actie.
Wellicht zijn de vrijdag en zaterdag avond voor u dan betere avonden om te komen.
Imro K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
vriendelijke bediening.er werd zeer goed rekening gehouden met onze dieet wensen.
Beste Imro,
Bedankt voor uw recensie. We proberen inderdaad met zoveel mogelijk wensen en voorkeuren van de gasten rekening te houden. Fijn om te lezen dat dat bij u is gelukt.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Uitstekend gegeten! Grote porties met groeten en salade erbij! Heerlijk! Bediening uitermate vriendelijk!
Beste Danielle,
Bedankt voor uw positieve recensie. Fijn om te lezen dat u ook de salade en groente kon waarderen. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons Restaurant.
Centa S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gegeten met de AHbon. Keuze uit 3x voor-,hoofd-, nagerecht. We waren met grotere groep en bijna alle gerechten besteld. Alles smaakte prima, lekker dat er ook veel groente bij zat.
Jammer van de tv s in alle hoeken, leidt af.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zo ontzettend jammer. Heerlijk eten maar de bediening..... Ver onder de maat. Het is druk mag nooit het excuus zijn naar een klant. Maar bediening wat je negeert.. dat kan echt niet. Toen ook vraag om excuus geweigerd werd hadden wij zoiets van, waarom dan.

Als je dan ook nog drie kwartier naar lege borden en glazen zit te staren, dan is de koek wel op.

Heel erg jammer want het eten is van prima kwaliteit en valt dan ook niets op aan te merken.

De bediening... Tja als het mijn tent zou zijn zouden ze er niet mee weg komen, een team is een team. Er zijn er die doen erg hun best, er zijn ook mensen uit dat zelfde team die hebben de verkeerde mentaliteit, en stralen uit dat ze er geen zin in hebben.

Qua eten is het een aanrader,qua bediening moet je het treffen.

Jammer van de avond het heeft echt een stempel achter gelaten.
Beste Remco,
Jammer dat u uw bezoek aan ons restaurant op deze manier heeft ervaren. Inmiddels is er vanuit het management contact met u gezocht om op zoek te gaan naar een passende oplossing.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prestige bediening. Gerechten Keurig opgemaakt en goed van smaak. gezellige avond.
Beste Cor,
Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u een gezellige avond heeft gehad.
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was super goed! En goed verzorgd. Vriendelijke bediening en snelle service
Beste Nikki,
Bedankt voor uw positieve recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten vd AH bonnen. Niet duur en wel aparte kaart met 3 opties per gang maar super gegeten
Beste Lisette,
Bedankt voor uw recensie en beoordeling. Fijn om te lezen dat u met de AH bonnen een leuke avond heeft gehad.
Vriendelijk groet,
Arendien V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en wat opviel: echt een glas wijn en geen bodempje zoals vaak gebeurt.
Beste Arendien,
Bedankt voor uw positieve recensie. Leuk om te lezen dat u ons goede glas wijn zo kon waarderen.
E L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer goed krijg van ons een 8 voor als
Beste E. Lucas,
Bedankt voor uw recensie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het AHmenu was voortreffelijk!!!
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
De bediening was erg goed en vriendelijk.
Het was druk maar we hoefden niet lang te wachten, bediening was vlot.
Hier komen wij beslist terug!
Zeer tevreden klantjes, gr.Marja en Ineke.
Beste Ineke Ruijgers,
Bedankt voor de positieve recensies. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van de AH actie.
Restaurant en Evenementenlocatie Duinhoek
Annie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De bediening was prima.
Eind van de zomer, de zaal te groot.
Beste Annie Zilverberg,
Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat de bediening en het eten naar wens waren.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Zeer aardige bediening
Goed eten
Beste Inge Heere,
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat de inrichting en sfeer niet was zoals gewenst. Gelukkig was het eten en de bediening wel goed.