Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

Dorpstraat 18 6255 AN Noorbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

Franse invloeden in Zuid-Limburg

Hoewel de Franse grens heel wat kilometers verwijderd is van het zuidelijkste puntje van Limburg, is daar in Restaurant Du Nord niets van te merken. Je ontspant makkelijk door de warme sfeer en hartelijke ontvangst. Op het terras tussen de olijf- en laurierbomen is het alsof je op vakantie bent in de Dordogne of de Provence. Ook de kaart lijkt regelrecht uit het zonnige zuiden te komen. De gerechten uit de Franse keuken worden bereid met pure en biologische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Uitstekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. Gerechten waren van bijzondere kwaliteit, zowel qua smaak als qua looks. Prima huiswijnen en zeer betaalbaar.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
op grond van recensies dit restaurant op heenweg naar Zuid Limburg aangedaan en we kunnen ons aansluiten bij de lovende recensies. Voor herhaling vatbaar dus..
ErikT-D .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant Du Nord heeft geen Michelin ster. Eigenlijk is me niet duidelijk waarom niet. Ze verdienen hem zonder meer. Marc is een voortreffelijke kok en weet bijzondere combinaties op het bord te toveren. Hannelore is een perfecte gastvrouw.
Als voorgerecht koos mijn partner de mosterdsoep met kip. Een bijzondere combinatie. Ikzelf nam de fazantenbouillon. Lekker met verse groenten. Als hoofdgerecht werden het een kabeljouwfilet en een biefstuk. Prima. Ook het garnituur er om heen is veelzijdig en verrassend.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
prachtige zaak, zeer vriendelijke bediening
hoogstaande kwaliteit van eten
zeker een aanrader
wij komen hier zeker nog terug
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een reservering via internet gemaakt en werden van harte welkom gegeten door de gastvrouw. We hebben ons zeer op ons gemak gevoeld en het eten was verrukkelijk. De kok kwam nadien nog informeren of alles naar wens was. Deze persoonlijke geste vonden wij passend bij de wijze waarop de maaltijd bereid en geserveerd werd.
Elzeline D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervolle ambiance, gerechten goed van smaak en mooi opgediend. Enige minpunt dat water alleen per fles is te bestellen, waarom geen karafje kraanwater op tafel?
familiefreij .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Na binnenkomst bleek men NIET op de hoogte te zijn van onze ONLINE-reservering.
Wij hebben de bediening moet aantonen dat we wel zeker online gereserveerd hadden.
Bij het uitgezochte eten kregen we voor 8 personen 2 kleine kommetjes met frites.
Deze hebben we later nabesteld, maar bij de afrekening moesten wij maar liefst €5,90 betalen voor deze 2 kommetjes. Klantvriendelijk????
jannie S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Dit mooie restaurant in het pittoreske dorpje Noorbeek was een verrassing. Het eten was heerlijk en de wijn die erbij geschonken werd paste er mooi bij. We hebben genoten!!
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekende keuken en heel vriendelijke uitbaters in een huiselijke sfeer. Alles verse producten. Zeker een aanrader voor fijnproevers.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten met 2 personen. Het begon niet goed toen er binnen kwamen en niet werden ontvangen. De persoon aan de bar zat ons een paar minuten aan te staren. Uiteindelijk kwam de gastvrouw en die heeft ons de verdere avond uitstekende verzorgd.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten. Gerechten worden met zorg bereid en opgediend. Herten biefstuk mooi rosé, de eendenborst boter zacht. Prima wijn erbij.. Gezellige avond gehad. Aanrader.
Rei N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wat een gezellig restaurant, met fantastisch eten, ik kan niet anders zeggen. Na eerst vriendelijk welkom geheten te zijn (we hadden niet gereserveerd en het was tegen 20u) warm onthaald met amuse en drankje. Hierna á la carte duo van eend en sliptongetjes besteld. Kleine graatjes waren er al afgeknipt, erg handig. Eend smolt op de tong. Ook het desserts waren top (hazelnootparfait en kaasplankje). Absolute aanrader!
AC H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben genoten van het heerlijke eten. De bediening was ook prima, ontspannen en professioneel. Wij waren met de AH actie waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding natuurlijk heel goed uitviel, maar ook zonder dat zou het de moeite waard zijn.
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het was SUPER, heerlijk gegeten. Bij het voorgerecht mochten wij ook een keuze maken uit de gewone kaart. Supper. De ontvangst en service waren rustig en vriendelijk. Het eten was formidabel. De kok kwam ook nog een vriendelijk praatje maken. Een rustige, gezellige tent.
nahesse .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
- Salade met geitenkaas. Heerlijk van samenstelling, onder de grill geweest. Niet te hard, niet te zacht.
- eendeborst filet, precies goed rose, knappend korstje. parelhoen ook juist,
- bijgevoegd garnituur. mooie portie, niet te veel, niet te weinig
- verrukkelijk ijs met aardbei bavarois en verse aardbeien.

We hadden het AH menu en konden kiezen uit twee moglijkheden, zowel, vvor- als hoofdgerecht.

We dronken erbij 1 glas rode wijn en 2 glazen bier van de tap. (geen water)
totaal 45 euro.
Het was prachtig weer, we zaten buiten. Het enige minpuntje waren de min of meer ongemakkelijke buitenstoelen van rotan.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met 6 personen heerlijk gegeten buiten onder de druivenranken. Ik beperk me tot de gerechten van mijn partner en mijzelf. Partner had als voorgerecht huisgemarineerde zalm met quinoasalade en verveinemayonaise en als hoofdgerecht sliptongetjes met remouladesaus. Ik koos als voorgerecht vitello tonato en als hoofdgerecht tagliatelle Périgord (vegetarisch) met truffel-roomsaus en paddestoelen, gegratineerd met oude kaas. Alle gerechten waren zeer smakelijk, hoewel mijn gerechten wel iets minder zout hadden gemogen. (Maar dat is een kwestie van smaak).
Jbcc D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Waas helemaal prima! Heerlijke gerechten met zorg bereid een zeer fleurig opgediend. Smaken tongstrelend. Hoeveelheid perfect. Bediening niet opdringerig maar wel adequaat. Erg mooi restaurant met dito buitenterras. Hebben direct onze vakantie-afsluiter daar geboekt. Zeer goed dus niet verder zoeken :)
p.romgens .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na een vriendelijke ontvangst genoten van een heerlijk voorgerecht. Als hoofdgerecht gekozen een keer de kip en een keer de eendeborstfile. Alle twee voortreffeljk. Het dessert was een verrassing maar het verdiende de naam super. De bediening was zeer vriendelijk en er werd in het juiste tempo geserveerd. Zeker een aanrader en we komen beslist hier nog eens terug
aichaenhielke .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit was een van de heerlijkste en mooiste en gezelligste etentjes ooit. Op n prachtig met wijnranken overdekte terras hebben we heerlijk gegeten. De gerechten waren prachtig gedecoreerd met bloemen en bladeren en de bediening was uiterst goed. Kortom perfect!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker op een warme door de weekse dag onder de sfeervolle wijnranken buiten het AH-menu gegeten. Op die avond een prettige sfeer door de combinatie van 'locals' en toeristen, Eten, wijn en bediening was TOP. Dank voor de gezellige avond en tot binnenkort. Reeds geboekt met vrienden.