Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

Dorpstraat 18 6255 AN Noorbeek Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

Franse invloeden in Zuid-Limburg

Hoewel de Franse grens heel wat kilometers verwijderd is van het zuidelijkste puntje van Limburg, is daar in Restaurant Du Nord niets van te merken. Je ontspant makkelijk door de warme sfeer en hartelijke ontvangst. Op het terras tussen de olijf- en laurierbomen is het alsof je op vakantie bent in de Dordogne of de Provence. Ook de kaart lijkt regelrecht uit het zonnige zuiden te komen. De gerechten uit de Franse keuken worden bereid met pure en biologische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Du Nord - Proef het Zuiden

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekende keuken en heel vriendelijke uitbaters in een huiselijke sfeer. Alles verse producten. Zeker een aanrader voor fijnproevers.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten. Gerechten worden met zorg bereid en opgediend. Herten biefstuk mooi rosé, de eendenborst boter zacht. Prima wijn erbij.. Gezellige avond gehad. Aanrader.
Rei N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wat een gezellig restaurant, met fantastisch eten, ik kan niet anders zeggen. Na eerst vriendelijk welkom geheten te zijn (we hadden niet gereserveerd en het was tegen 20u) warm onthaald met amuse en drankje. Hierna á la carte duo van eend en sliptongetjes besteld. Kleine graatjes waren er al afgeknipt, erg handig. Eend smolt op de tong. Ook het desserts waren top (hazelnootparfait en kaasplankje). Absolute aanrader!
AC H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben genoten van het heerlijke eten. De bediening was ook prima, ontspannen en professioneel. Wij waren met de AH actie waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding natuurlijk heel goed uitviel, maar ook zonder dat zou het de moeite waard zijn.
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het was SUPER, heerlijk gegeten. Bij het voorgerecht mochten wij ook een keuze maken uit de gewone kaart. Supper. De ontvangst en service waren rustig en vriendelijk. Het eten was formidabel. De kok kwam ook nog een vriendelijk praatje maken. Een rustige, gezellige tent.
Nahesse .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
- Salade met geitenkaas. Heerlijk van samenstelling, onder de grill geweest. Niet te hard, niet te zacht.
- eendeborst filet, precies goed rose, knappend korstje. parelhoen ook juist,
- bijgevoegd garnituur. mooie portie, niet te veel, niet te weinig
- verrukkelijk ijs met aardbei bavarois en verse aardbeien.

We hadden het AH menu en konden kiezen uit twee moglijkheden, zowel, vvor- als hoofdgerecht.

We dronken erbij 1 glas rode wijn en 2 glazen bier van de tap. (geen water)
totaal 45 euro.
Het was prachtig weer, we zaten buiten. Het enige minpuntje waren de min of meer ongemakkelijke buitenstoelen van rotan.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met 6 personen heerlijk gegeten buiten onder de druivenranken. Ik beperk me tot de gerechten van mijn partner en mijzelf. Partner had als voorgerecht huisgemarineerde zalm met quinoasalade en verveinemayonaise en als hoofdgerecht sliptongetjes met remouladesaus. Ik koos als voorgerecht vitello tonato en als hoofdgerecht tagliatelle Périgord (vegetarisch) met truffel-roomsaus en paddestoelen, gegratineerd met oude kaas. Alle gerechten waren zeer smakelijk, hoewel mijn gerechten wel iets minder zout hadden gemogen. (Maar dat is een kwestie van smaak).
Jbcc D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Waas helemaal prima! Heerlijke gerechten met zorg bereid een zeer fleurig opgediend. Smaken tongstrelend. Hoeveelheid perfect. Bediening niet opdringerig maar wel adequaat. Erg mooi restaurant met dito buitenterras. Hebben direct onze vakantie-afsluiter daar geboekt. Zeer goed dus niet verder zoeken :)
P.romgens .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na een vriendelijke ontvangst genoten van een heerlijk voorgerecht. Als hoofdgerecht gekozen een keer de kip en een keer de eendeborstfile. Alle twee voortreffeljk. Het dessert was een verrassing maar het verdiende de naam super. De bediening was zeer vriendelijk en er werd in het juiste tempo geserveerd. Zeker een aanrader en we komen beslist hier nog eens terug
aichaenhielke .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit was een van de heerlijkste en mooiste en gezelligste etentjes ooit. Op n prachtig met wijnranken overdekte terras hebben we heerlijk gegeten. De gerechten waren prachtig gedecoreerd met bloemen en bladeren en de bediening was uiterst goed. Kortom perfect!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker op een warme door de weekse dag onder de sfeervolle wijnranken buiten het AH-menu gegeten. Op die avond een prettige sfeer door de combinatie van 'locals' en toeristen, Eten, wijn en bediening was TOP. Dank voor de gezellige avond en tot binnenkort. Reeds geboekt met vrienden.
Calisson .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij konden binnen aan een intiem hoekbankje zitten met mooi overzicht over de ruimte. Een mooie inrichting in stijl, rustig en gezellig tegelijk.
De bediening was zeer hartelijk en vriendelijk, de gastvrouw had alles op een prettige losse manier toch helemaal onder controle. Een limoncello spritz als aperitief en de passende Italiaanse rode wijn vielen zeer in de smaak.
Het eten was ronduit heerlijk: verfijnde slakken, zacht gegaarde eendenborst met krokante buitenkant, heerlijke groenten als garnituur en ook een boven verwachting lekkere compote van aardbeien en rabarber en tot slot een lekker aardbeien Romanov dessert met her en der een frisse toets van anijs, twee lekkere macarons bij de koffie en thee en het was helemaal af. Top! Tot de volgende keer!
J.m.lookman .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mooie locatie en prettige bediening. Duur 3 gangen diner van 35,-. Het eten was smakelijk, goed van kwaliteit, maar niet veel bijzonders voor deze prijs en erg weinig.
Fadejong .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij "Du Nord". Smakelijk en met aandacht geserveerd. Vlotte en gastvrije bediening. Vrolijk en verzorgd interieur. Kortom een echte aanrader.

Truus en Fokke de Jong
JoyZ .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Al vaker hier gegeten maar dit maal met AH. Soms zit er een verschil bij restaurants maar hier gelukkig niet. Voorgerechten waren niet heel speciaal maar wel erg lekker. Hoofdgerecht beide de eendenborst met cassis. Had iets zoets verwacht maar dat was het gelukkig niet. Fantastische eendenborst, zalig gebalanceerde saus en voortreffelijke garnituur. Nagerecht, mijn favoriete klassiekers, crème brulee en verse aardbeien (zeer goede, geurende zoete). Was allemaal zalig. Wijn op advies van de gastvrouw. Perfect gecombineerd. Verstand van koken en wijn, goed oog voor detail. Perfectionisten, daar houd ik van. Heerlijk verwend.
Annetkuis .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, van voorgerecht tot nagerecht alles even lekker. Ook het glas droge, witte wijn erbij smaakte bijzonder goed. Als we nog eens in de buurt zijn zullen we zeker terugkomen. Kortom een aanrader.
Mirkojan .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Omdat het redelijk vol was werden we aan een grote tafel, bij andere mensen neergezet. Hierdoor voelden we ons niet zo op ons gemak. Gelukkig waren deze mensen bijna klaar en zaten we verder lekker alleen aan tafel.
De bediening was erg vriendelijk en vlot.
Het eten was erg goed, de smaak was erg lekker en er was veel aandacht besteed aan details en opmaak. De porties waren voor ons aan de kleine kant, maar wij zijn grote eters. Met 3 gangen en cappuccino na hadden we toch wel een verzadigd gevoel.
Voor totaal 45 euro hebben we Super goed en lekker gegeten.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eten was heel erg lekker, bediening heel vriendelijk maar door de drukte duurde het wel heel erg lang. We komen zeker weer terug
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Was geweldig, de slakken vooraf en de parelhoen als hoofd, kan niet anders zeggen en ook de bediening was prima, heerlijk buiten gegeten
Keesvwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Goede smaakvolle gerechten.
Zeker een restaurant om terug te keren.
Echt een aanrader!