Restaurant Diyar

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Diyar

joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar! Prijsvriendelijk! Ruime opstelling van de tafels.
sabri-0309 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellig ingericht en vriendelijk en behulpzaam personeel. Met AH-kaarten keus uit hele menukaart. Konden nagerecht evt pas na hoofdgerecht bestellen. Voorgerechten met bladerdeeg en inhoud wat aan de weinige kant (3 dunne loempiaatjes p.p.) , maar de champignons met brood waren prima. Hoofdgerechten (mixed grill en gevulde courgette) meer dan genoeg en mooi opgediend. Mijn nagerecht (fruit met saus) vond ik persoonlijk wat teleurstellend en zou behalve de stukjes appel en paar druiven wel iets gevarieerder mogen zijn. Bij de rode wijn een glas water (erg attent). Rekening klopte en komen zeker nog een keer terug.
Mustafa R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend geholpen. Leuk geholpen door een nieuwe top medewerker ze is zeker een visitekaartje van diyar. Uitstekend!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten, glutenvrij geen enkel probleem. Wel jammer dat het ijs niet glutenvrij was, waardoor veel nagerechten niet mogelijk waren. Glutenvrij ijs is overal te koop, dus dat zou heel makkelijk anders kunnen, misschien een tip voor de kok? Verder heel goed en lekker gegeten.
Ismail O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten...De bediening bijzonder vriendelijk....Het eten werd vrij snel gebracht en om de drankjes zaten we niet verlegen... De ambiance kan een opfrisbeurt gebruiken..Maar het eten was geweldig en ook veel keuze qua menu...Voor alle Turkije vakantiegangers zeker een aanrader...Je waant je gewoon weer in het heerlijke vakantiegevoel...Ga gauw maar eens zelf ervaren...
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Dit is een restaurant van hoge klasse. We hebben hier erg genoten van de sfeer en het eten. Heel vriendelijke jong personeel. Bij dit bedrijf gaf ik graag wat extra als fooi. Als we weer eens gaan eten in Apeldoorn, dan zit het er dik in dat we hier weer reserveren.
14son .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, gezellige sfeer.
Er zat genoeg tijd tussen de gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onbegrijpelijk hoe dit restaurant aan deze hoge score komt! Personeel is niet al personeel te herkennen, lopen allemaal in gewone kleren rond en hun enige doel is drinken te verkopen. Dit drinken komt gewoon uit fles, de bestelde Spa Rood was dus gewoon water geworden en de Cola hierna zat ook amper prik in. De volgende 4 keer (!!!) dat men kwam vragen of we nog iets wilden drinken hebben we maar afgeslagen. Niet een keer werd er gevraagd of alles naar wens was en dit is, gezien de erbarmelijke kwaliteit van het eten, ook goed te begrijpen. Zowel de Iskender als de Adana hebben we na een hap laten staan. Tip: Iskender hoort niet zoet te zijn en in een restaurant verwacht ik geen ingekochte doner. De Adana was alleen maar paneermeel, amper een vleessmaak. Dit samen met de vieze bende (kleedje op tafel zat onder de viezigheid) maakt dit een restaurant wat deze benaming absoluut niet waard is.
Alise O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk puur eten en (zeker met de korting via Iens) echt goedkoop!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een goede, vlotte bediening. Het enige is dat de prijsindicatie van de ah restaurantactie niet klopt: 25,50 komt meer in de richting, maar het eten is het zeker waard.
Gérard F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Op zich is het eten redelijk, aardige bediening. Maar je wordt gedwongen meer af te nemen dan je eigenlijk wil! Herken je het? Je hebt heerlijk twee gangen gehad en geen zin in een nagerecht of thee/koffie? Als je je hierin herkent blijf hier dan weg!

Voor de AH actie MOET je 3 gangen nemen in deze tent. Maar ik wil geen 3 gangen! Dan heb ik pech en moet ik toch 3 gangen nemen of 2 gangen tegen de normale prijs betalen

Spastisch vasthouden aan regels door de baas en niet verplaatsen in de klant. Als je hem wil spreken is die niet thuis en weigert dit . Erg slecht om een verontwaardigde klant niet te woord te staan.

Service en klantvriendelijkheid is ver onder 0. Misschien de reden waarom op een drukke vrijdagavond deze tent minder dan de helft vol zat?

Ach toch maar thee besteld en afgerekend. Omdat wij geen zin hadden in iets is de thee voor de eigenaar!!!
Dorien H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Werd niet uitgelegd hoe de ah actie werkte waardoor we erg werden verrast door de rekening.
Onervaren personeel en erg lange wachttijden,, en het eten was erg flauw kortom niet voor herhaling vatbaar
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima gegeten. Wel heel veel eten aangeboden gekregen. We konden het niet op. Vriendelijk personeel en een bon voor halve prijs voor de volgende keer.
Rump .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Buitenkant van dit restaurant ziet er niet bijzonder uit. De ontvangst was zeer netjes door 2 jonge meisjes en een jonge jongen. De inrichting is niets mis mee. Het tafelkleedje zat onder de kaarsenvlekken. Bij het mannentoilet staat een prullenbak die helemaal verroest is. Niet om aan te zien. De witte wijn was lauw. Wij hebben hier zelf niets van gezegd maar 2 tafeltjes verder wel. Zij kregen er wat ijsblokjes bij. Ook bij het voorgerecht ging het mis. Er was een voorgerecht vergeten. Ja dat kan een keer gebeuren. Voorgerecht was niet bijzonder. Na het voorgerecht kregen we nieuw bestek waarvan het mes van mij nog een vieze plak op zat. Natuurlijk nieuw gevraagd. Even later viel er achter mij een glas kapot. Ondertussen ook de hoofdmaaltijd gekregen met 4 soorten vlees waarvan het gehakt veel en veel te zout was. De salade zat zo in een schaaltje zonder dressing. Het was het gewoon niet. Er is geen structuur in dit restaurant. Te jonge mensen.
Ook het ijs was niet voor het tafeltje achter ons maar 3 tafels verder. Ons ijs was heel lekker alhoewel er bij mij wel kleine ijs stukjes inzaten. We eten regelmatig buiten de deur maar we kunnen niet heugen wanneer we zo gegeten hebben. Ik snap dan ook niet vanwaar het hoge waarderingscijfer komt. Toch een heel dikke pluim voor de meisjes en de jongen want ze deden echt hun uiterste best.
ff.kesoms .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben er gegeten met de AH-restaurant bon. Konden kiezen uit alle gerechten van de kaart.
De gerechten waren erg lekker en de bediening was erg leuk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Voor een grote fles spa werd € 10 gevraagd. Dat hadden we in een Iens restaurant nog nooit meegemaakt. Dus een karaf kraanwater besteld. De gerechten waren verrassend en lekker. Voor en nagerecht wat te prijzig.
Tutein .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben met z'n vieren zeer smakelijk gegeten en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten
Bij de wijn was er alleen keuze tussen rood en wit en droog of zoet, dit was een min puntje
Barbje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met mijn zusje gistergistheerlijken heerlijk gegeten bij Diyar. Gezellige sfeer, vriendelijke medewerkers. Hoewel de champignons in peper-roomsaus een stuk pittiger waren dan verwacht, was het toch erg lekker. De gevulde courgette was werkelijk fantastisch, net als de baklava! Kortom, een zeer geslaagde avond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Samen gegeten. Gekozen voor de 3 gangen menu.
Prima prijs - kwaliteit verhouding.
Ook de hoeveelheid is meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Ik vroeg of er een gerecht zonder champignons en kappertjes kon.. dat ging ze ook vragen.
Echter enige tijd later kreeg ik via de andere medewerker het gerecht....idd, met alles.
Waarschijnlijk is de saus al voorbereid en lastig eruit te halen.
Dat geeft ook niet maar kom het alleen nog wel even melden dan.
Gelukkig ben ik er niet allergisch voor.
Verder hebben we goed gegeten en ben je in de buurt is het absoluut de moeite een keer waard.
WRS .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten in Turkse sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Helaas was niet alles op de kaart te bestellen omdat het lamsgehakt op was.