Restaurant Diyar

Asselsestraat 16 7311 EL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heel sfeervol ingericht en het voorgerecht van kippenlevers en hoofdgerecht van de gevulde courgette waren heerlijk. De jongen achter de bar was echt enorm klantvriendelijk. Het meisje in de bediening was vrij koel en niet zo bij ons betrokken. Niets mis mee, maar ze deed gewoon haar werk. Heerlijke nagerechten. Snelle service.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
In dit restaurant is de verhouding tussen prijs en kwaliteit heel erg goed. Tweemaal hebben wij hier gegeten en het eten is erg lekker. Mensen met stevige trek komen goed tot hun recht. Het enige minpuntje is de kwaliteit van de wijn en zou Diyar willen tippen om een betere wijn te schenken. Dat verhoogt de zin om bij heb te gaan eten.
Elise Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was heerlijk en vriendelijk personeel, maar het drinken was minder lekker (prik eruit, uit fles ingeschonken) en werd minder op gelet als dat op was. Over het algemeen wel een aanrader.
annie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
was voorheen beter als dat het nu is dit was geen honderd km rijden waard wat wij er vroeger graag voor over hadden ook de toiletten waren niet schoon
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was de eerste keer dat we bij Diyar gingen eten. We hebben echt ontzettend lekker gegeten. Een echte aanrader. Bediening was goed. Gezellige sfeer
veronica57 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantactie keuze uit de hele menukaart, gerechten waren goed bereid, verse salade en bij dessert ook vers fruit!
corrieanne2 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
heerlijk weer gegeten is voor ons een bekend restaurant
zijn wij in de buurt van Apeldoorn
gaan wij er zeker naar toe
dus wat willen wij nog meer leven de AH bonnen
Margreth O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Het personeel was ook zeer vriendelijk en kundig. Wij waren hier met de AH restaurantactie en mochten zelf het voor/hoofd en nagerecht kiezen zonder restricties, waarna de twee duurste gerechten afgerekend moest worden.
Heerlijk eten en prima service!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Geweldig lekker gegeten! Toprestaurant!!!
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was erg lekker .ga er zeker vaker naar toe .en de bediening was ook prima vriendelijk en snel
Just E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben lekker gegeten. Een jonge dame vond het nog wat onwennig om ons aan te spreken maar verder service helemaal prima en top!
Gaarheid, smaak en lekkere rijst.
Een aanradwr!
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten is prima, de Turkse gerechten zijn van bovengemiddelde kwaliteit. Een enkele dame onder het jongere personeel is niet echt vriendelijk, kijkt boos en heeft weinig ervaring in de horeca. Wij zaten achterin nabij de toiletten, een minder gezellig hoekje. Voor de rest prima restaurant, we komen vast een keer terug.
drswgj .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nog gauw even de AH bonnen verzilveren. Diyar bleek een prima keus. Heerlijke voorgerechten, feta en mosselen. Naast de wijn kwam er standaard kraanwater. Het brood had van ons wat ruimer gemogen, de saus van voor en hoofdgerecht kan wel een klein mandje brood aan. We deden het met 1 schijfje per gerecht.
natuurlijk baklava na: zalig.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk eten gezellig restaurant zeker voor herhaling leuke bediening .meubilair heel fijn zitten borden met gerechten waren heel mooi opgemaakt .de biefstuk medium besteld was precies goed .
mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
de kwaliteit van de gerechten en de gastvrijheid waren zoals altijd van een zeer hoog nivo. Dit Turkse restaurant is beslist van topklasse.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het is daar goed vertoeven we zijn er al vaker geweest het eten is zondermeer goed en je kunt gezellig even natafelen. ook de bediening is goed het zijn vriendelijke mensen en als je iets wilt weten gewoon even vragen geen probleem.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
3 gangenmenu genomen. Werd netjes opgediend, goed gekruid en voldoende.
Vriendelijk en attent personeel. Eventuele vragen werden correct beantwoord of afgehandeld.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gegeten met bonnen van de AH. Buiten was het koud en binnen heerlijk warm! We waren voordelig uit en kregen ook nog een nieuwe kortingsbon mee.
Het eten smaakt prima. De sfeer is lekker ontspannen. De bediening is niet super professioneel maar wel heel alert, dat vinden we belangrijk. Een aanrader!
k.vandekemp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker eten voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We gaan in 2017 zeker nog eens terugkomen.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
AH-actie. Eerste keer eten in een Turks restaurant. Fijne 1e indruk! Voorgerecht: bladerdeeg met gehakt. Lekker, doet lichtjes denken aan het bladerdeeg van een vietnamese loempia. Hoofdgerechten uitgekozen die zoveel mogelijk anders waren dan we kennen. Dun vlees met brood erdoorheen in yochurt tomatensaus was heel lekker en mild qua smaak. Dit in tegenstelling tot het gerecht met ossenhaasstukjes, champ, kappertjes, olijven, tomatensaus en yochurtsaus - dat was beetje pittig maar ook super lekker! Yochurt als toetje en baklava waren goede afronding. Bediening was aardig en oplettend. Sfeer niet bijzonder. Prima gegeten. Een aanrader.