Restaurant Diyar

Asselsestraat 16 7311 EL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Diyar

Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Diyar. Mooie schotels en ruime portie's. Prima bediening. Herken niets van de slechte recensies. Kregen zonder vragen glazen water bij het eten. Wijn goed. We komen niet uit de buurt maar zijn we weer in Apeldoorn dan gaan we hier zeker weer eten.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Afgelopen woensdag voor het eerst een Turks restaurant geprobeerd. Dit was werkelijk uitstekend.
Vooraf heerlijke tijger garnalen in knoflook met Turks brood en tatzikie.
Daarna tournedos en lams haas in een heerlijke saus. Met veel bij gerechten.
Vriendelijke gastheer. Zeer correct allemaal. Het is dat we te ver weg wonen anders zouden we er vaker gaan eten.
Zeker een aanrader.
CMW W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten en gedronken, vriendelijke bediening. Het licht mag iets meer gedempt.
Pepijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hartelijke mensen, zeer schappelijke prijs en eten goed.
b.testerink T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Restaurant Diyar.
Alles weer prima verzorgd en een fijne bediening.
De sfeer is ook goed.
Peggy A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Helemaal goed!
Het eten was lekker, de bediening was vlot, goede sfeer, niet al te harde muziek. En we kregen ook nog een kortingsbon mee.
ger V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Voldeed volledig aa; onze verwachtingen..
Volgende keer weer! We hebben een goede ontdekking gedaan.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed en de bediening was ook prima .Het was er gezellig druk. Leuke sfeer. We hebben er heerlijk kunnen tafelen.
Jaim1 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten! Beiden zijn we dol op Iskender kebab en hebben dit dan ook al bij veel Turkse restaurants gegeten. We waren beiden van mening dat de Iskender die bij restaurant Diyar wordt geserveerd 1 van de betere (al dan niet de beste) is. Het kalfsvlees (kebab) was heel mals. Echt een aanrader! Het is dat wij zelf niet in de buurt van Apeldoorn wonen, anders kwamen wij hier zeker vaker eten. De bediening was ook erg vriendelijk, zorgvuldig en snel.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar! Prijsvriendelijk! Ruime opstelling van de tafels.
sabri M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellig ingericht en vriendelijk en behulpzaam personeel. Met AH-kaarten keus uit hele menukaart. Konden nagerecht evt pas na hoofdgerecht bestellen. Voorgerechten met bladerdeeg en inhoud wat aan de weinige kant (3 dunne loempiaatjes p.p.) , maar de champignons met brood waren prima. Hoofdgerechten (mixed grill en gevulde courgette) meer dan genoeg en mooi opgediend. Mijn nagerecht (fruit met saus) vond ik persoonlijk wat teleurstellend en zou behalve de stukjes appel en paar druiven wel iets gevarieerder mogen zijn. Bij de rode wijn een glas water (erg attent). Rekening klopte en komen zeker nog een keer terug.
Mustafa R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend geholpen. Leuk geholpen door een nieuwe top medewerker ze is zeker een visitekaartje van diyar. Uitstekend!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten, glutenvrij geen enkel probleem. Wel jammer dat het ijs niet glutenvrij was, waardoor veel nagerechten niet mogelijk waren. Glutenvrij ijs is overal te koop, dus dat zou heel makkelijk anders kunnen, misschien een tip voor de kok? Verder heel goed en lekker gegeten.
Ismail O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten...De bediening bijzonder vriendelijk....Het eten werd vrij snel gebracht en om de drankjes zaten we niet verlegen... De ambiance kan een opfrisbeurt gebruiken..Maar het eten was geweldig en ook veel keuze qua menu...Voor alle Turkije vakantiegangers zeker een aanrader...Je waant je gewoon weer in het heerlijke vakantiegevoel...Ga gauw maar eens zelf ervaren...
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Dit is een restaurant van hoge klasse. We hebben hier erg genoten van de sfeer en het eten. Heel vriendelijke jong personeel. Bij dit bedrijf gaf ik graag wat extra als fooi. Als we weer eens gaan eten in Apeldoorn, dan zit het er dik in dat we hier weer reserveren.
14son .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, gezellige sfeer.
Er zat genoeg tijd tussen de gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onbegrijpelijk hoe dit restaurant aan deze hoge score komt! Personeel is niet al personeel te herkennen, lopen allemaal in gewone kleren rond en hun enige doel is drinken te verkopen. Dit drinken komt gewoon uit fles, de bestelde Spa Rood was dus gewoon water geworden en de Cola hierna zat ook amper prik in. De volgende 4 keer (!!!) dat men kwam vragen of we nog iets wilden drinken hebben we maar afgeslagen. Niet een keer werd er gevraagd of alles naar wens was en dit is, gezien de erbarmelijke kwaliteit van het eten, ook goed te begrijpen. Zowel de Iskender als de Adana hebben we na een hap laten staan. Tip: Iskender hoort niet zoet te zijn en in een restaurant verwacht ik geen ingekochte doner. De Adana was alleen maar paneermeel, amper een vleessmaak. Dit samen met de vieze bende (kleedje op tafel zat onder de viezigheid) maakt dit een restaurant wat deze benaming absoluut niet waard is.
Alise O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk puur eten en (zeker met de korting via Iens) echt goedkoop!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een goede, vlotte bediening. Het enige is dat de prijsindicatie van de ah restaurantactie niet klopt: 25,50 komt meer in de richting, maar het eten is het zeker waard.
Gérard F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Op zich is het eten redelijk, aardige bediening. Maar je wordt gedwongen meer af te nemen dan je eigenlijk wil! Herken je het? Je hebt heerlijk twee gangen gehad en geen zin in een nagerecht of thee/koffie? Als je je hierin herkent blijf hier dan weg!

Voor de AH actie MOET je 3 gangen nemen in deze tent. Maar ik wil geen 3 gangen! Dan heb ik pech en moet ik toch 3 gangen nemen of 2 gangen tegen de normale prijs betalen

Spastisch vasthouden aan regels door de baas en niet verplaatsen in de klant. Als je hem wil spreken is die niet thuis en weigert dit . Erg slecht om een verontwaardigde klant niet te woord te staan.

Service en klantvriendelijkheid is ver onder 0. Misschien de reden waarom op een drukke vrijdagavond deze tent minder dan de helft vol zat?

Ach toch maar thee besteld en afgerekend. Omdat wij geen zin hadden in iets is de thee voor de eigenaar!!!