Restaurant Diyar

Asselsestraat 16 7311 EL Apeldoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

Rump .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
ff.kesoms .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben er gegeten met de AH-restaurant bon. Konden kiezen uit alle gerechten van de kaart.
De gerechten waren erg lekker en de bediening was erg leuk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Voor een grote fles spa werd € 10 gevraagd. Dat hadden we in een Iens restaurant nog nooit meegemaakt. Dus een karaf kraanwater besteld. De gerechten waren verrassend en lekker. Voor en nagerecht wat te prijzig.
Tutein .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben met z'n vieren zeer smakelijk gegeten en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten
Bij de wijn was er alleen keuze tussen rood en wit en droog of zoet, dit was een min puntje
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een goede en vlotte bediening, het eten was prima. Genoeg keuze mogelijkheden. Wijn was iets minder, maar niet slecht. zeker voor herhaling vatbaar.
Barbje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met mijn zusje gistergistheerlijken heerlijk gegeten bij Diyar. Gezellige sfeer, vriendelijke medewerkers. Hoewel de champignons in peper-roomsaus een stuk pittiger waren dan verwacht, was het toch erg lekker. De gevulde courgette was werkelijk fantastisch, net als de baklava! Kortom, een zeer geslaagde avond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Samen gegeten. Gekozen voor de 3 gangen menu.
Prima prijs - kwaliteit verhouding.
Ook de hoeveelheid is meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Ik vroeg of er een gerecht zonder champignons en kappertjes kon.. dat ging ze ook vragen.
Echter enige tijd later kreeg ik via de andere medewerker het gerecht....idd, met alles.
Waarschijnlijk is de saus al voorbereid en lastig eruit te halen.
Dat geeft ook niet maar kom het alleen nog wel even melden dan.
Gelukkig ben ik er niet allergisch voor.
Verder hebben we goed gegeten en ben je in de buurt is het absoluut de moeite een keer waard.
WRS .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten in Turkse sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Helaas was niet alles op de kaart te bestellen omdat het lamsgehakt op was.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In het kader van de AH-restaurantactie ben ik gisteren met een vriend wezen eten bij Diyar. We hebben lekker gegeten. Ook was de bediening heel vlot en de sfeer was typisch Turks. Bij aankomst gaf ik aan dat ik mijn spaarkaart vergeten was en daar werd geen probleem van gemaakt. Ook deden ze niet moeilijk toen ik aan gaf dat we om een bepaalde tijd weer wilden vertrekken. Ze hielden er meteen rekening mee. Kortom een heel goed restaurant. Ik verwacht dan ook zeker nog eens terug te komen, als ik weer eens in Apeldoorn ben.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk. De inrichting kan wel een opfrisser gebruiken, het zag er een beetje gedateerd uit.
ricomil .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Leuke kaart! Snelle, met aandachtige bediening. Aardige coupon voor een volgende keer daar eten.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
gezellig uit eten geweest met mijn vriend. Aardig personeel, snelle bediening. Eten was goed. Met de ah actie heerlijk genoten van een 3 gangenmenu. De sfeer is gemoedelijk en er draait zachte turkse muziek op de achtergrond. Zeker voor herhaling vatbaar.
hermanhartmann .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten. Een van de beste Turkse restaurants waar ik heb gegeten. De opzet met de AH actie dat je a' la carte kunt eten bevalt heel goed. Vriendelijke en vlotte bediening. We zaten op het terras, en dat was heerlijk met het mooie weer. Aanrader.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heel sfeervol ingericht en het voorgerecht van kippenlevers en hoofdgerecht van de gevulde courgette waren heerlijk. De jongen achter de bar was echt enorm klantvriendelijk. Het meisje in de bediening was vrij koel en niet zo bij ons betrokken. Niets mis mee, maar ze deed gewoon haar werk. Heerlijke nagerechten. Snelle service.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
In dit restaurant is de verhouding tussen prijs en kwaliteit heel erg goed. Tweemaal hebben wij hier gegeten en het eten is erg lekker. Mensen met stevige trek komen goed tot hun recht. Het enige minpuntje is de kwaliteit van de wijn en zou Diyar willen tippen om een betere wijn te schenken. Dat verhoogt de zin om bij heb te gaan eten.
Elise Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was heerlijk en vriendelijk personeel, maar het drinken was minder lekker (prik eruit, uit fles ingeschonken) en werd minder op gelet als dat op was. Over het algemeen wel een aanrader.
annie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
was voorheen beter als dat het nu is dit was geen honderd km rijden waard wat wij er vroeger graag voor over hadden ook de toiletten waren niet schoon
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was de eerste keer dat we bij Diyar gingen eten. We hebben echt ontzettend lekker gegeten. Een echte aanrader. Bediening was goed. Gezellige sfeer
veronica57 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantactie keuze uit de hele menukaart, gerechten waren goed bereid, verse salade en bij dessert ook vers fruit!
corrieanne2 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
heerlijk weer gegeten is voor ons een bekend restaurant
zijn wij in de buurt van Apeldoorn
gaan wij er zeker naar toe
dus wat willen wij nog meer leven de AH bonnen