Restaurant Diyar

Asselsestraat 16 7311 EL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Geweldig lekker gegeten! Toprestaurant!!!
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was erg lekker .ga er zeker vaker naar toe .en de bediening was ook prima vriendelijk en snel
Just E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben lekker gegeten. Een jonge dame vond het nog wat onwennig om ons aan te spreken maar verder service helemaal prima en top!
Gaarheid, smaak en lekkere rijst.
Een aanradwr!
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten is prima, de Turkse gerechten zijn van bovengemiddelde kwaliteit. Een enkele dame onder het jongere personeel is niet echt vriendelijk, kijkt boos en heeft weinig ervaring in de horeca. Wij zaten achterin nabij de toiletten, een minder gezellig hoekje. Voor de rest prima restaurant, we komen vast een keer terug.
drswgj .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nog gauw even de AH bonnen verzilveren. Diyar bleek een prima keus. Heerlijke voorgerechten, feta en mosselen. Naast de wijn kwam er standaard kraanwater. Het brood had van ons wat ruimer gemogen, de saus van voor en hoofdgerecht kan wel een klein mandje brood aan. We deden het met 1 schijfje per gerecht.
natuurlijk baklava na: zalig.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk eten gezellig restaurant zeker voor herhaling leuke bediening .meubilair heel fijn zitten borden met gerechten waren heel mooi opgemaakt .de biefstuk medium besteld was precies goed .
mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
de kwaliteit van de gerechten en de gastvrijheid waren zoals altijd van een zeer hoog nivo. Dit Turkse restaurant is beslist van topklasse.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het is daar goed vertoeven we zijn er al vaker geweest het eten is zondermeer goed en je kunt gezellig even natafelen. ook de bediening is goed het zijn vriendelijke mensen en als je iets wilt weten gewoon even vragen geen probleem.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
3 gangenmenu genomen. Werd netjes opgediend, goed gekruid en voldoende.
Vriendelijk en attent personeel. Eventuele vragen werden correct beantwoord of afgehandeld.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gegeten met bonnen van de AH. Buiten was het koud en binnen heerlijk warm! We waren voordelig uit en kregen ook nog een nieuwe kortingsbon mee.
Het eten smaakt prima. De sfeer is lekker ontspannen. De bediening is niet super professioneel maar wel heel alert, dat vinden we belangrijk. Een aanrader!
k.vandekemp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker eten voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We gaan in 2017 zeker nog eens terugkomen.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
AH-actie. Eerste keer eten in een Turks restaurant. Fijne 1e indruk! Voorgerecht: bladerdeeg met gehakt. Lekker, doet lichtjes denken aan het bladerdeeg van een vietnamese loempia. Hoofdgerechten uitgekozen die zoveel mogelijk anders waren dan we kennen. Dun vlees met brood erdoorheen in yochurt tomatensaus was heel lekker en mild qua smaak. Dit in tegenstelling tot het gerecht met ossenhaasstukjes, champ, kappertjes, olijven, tomatensaus en yochurtsaus - dat was beetje pittig maar ook super lekker! Yochurt als toetje en baklava waren goede afronding. Bediening was aardig en oplettend. Sfeer niet bijzonder. Prima gegeten. Een aanrader.
wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zijn hier al God weet hoe vaak geweest, omdat het heeeeerlijk eten is daar, redelijke prijzen, maar bovenal een constante goede kwaliteit!! hier gaan we graag eten met vrienden of familie!!
Francis T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Iets om te herhalen. Daar hoopten ze uiteraard op want we kregen bij afrekening een bon met een zeer aantrekkelijk aanbod. Binnenkort gaan wij terug
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met Ah bonnen actie als je driegangenmenu menu koos mocht je alles van de kaart voor 21,50
Maar met bonnen Ah gold dat niet dan moest je van de kaart kiezen en werd het duurder.
Dus zonder bonnen waren we 43 euro kwijt voor menu
Met de bonnen waren we dan 34 euro kwijt, dus ergens wel misleidend.
Bij afrekenen kregen we een bon van 75 euro! Ik zei, dat kan niet kloppen we hebben actie voordeel.
Bonnetje werd uit handen geritst en we moesten toen 50 euro betalen.
Had toch het idee dat ik toch teveel heb betaald.
Eten was wel lekker, maar wel opdringerig met drinken vragen.
Glazen nog half vol en er werd alweer gevraagd wat we wilden drinken.
Dames waren wel vriendelijk, jongeman keek steeds van je weg.
Toch zou ik wel nog een keer gaan, want als je in goed gezelschap verkeerd kun je de bediening negeren.
ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We wonen aan de Asselsestraat en hebben na 10 jaar pas dit prima restaurant ontdekt. Een aanrader.
Komen er zeker nog een keer terug.
Grieksetenislekker .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gegeten met de AH-restaurantzegels actie. Eten was prima. Vriendelijk personeel. Prima wijn erbij en niet van die halve glaasjes.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
we zijn gisteren bij Diyar wezen eten en hebben het als goed ervaren.
De forel was heerlijk, maar de daarbij geserveerde saus was niet mijn smaak, de zalm was uitstekend, bij de zalm vonden we erg veel saus, maar daar zullen andere mensen weer anders overdenken.
De bediening was aardig en goed.
leuk sfeervol ingericht restaurant.
Jan Huisman
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We maakten gebruik van het AH menu en konden kiezen uit de kaart wat wel zo prettig is. Vooraf was er voor ons, Tijgergarnalen en Mosselen, beide prima maar niet bijzonder.
Als hoofdgerecht Lamsgehakt wat helaas een combi was met rundergehakt. Lekker maar niet bijzonder. En de Lamshaas welke goed was klaargemaakt maar voorzien was van erg veel saus. De desserts moesten we direct al opgeven wat jammer was omdat je dan nog niet weet hoeveel je nog wilt. We kozen de Baclava en de Yoghurt met honing en walnoten. Beide prima. Met allebei 1 drankje rekenden we 31 euro af.
krekrev53 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Personeel werkt hard. Loopt misschien iets te snel de lege borden weg te halen. Je bent voor een drie gangen diner met nog koffie erna binnen anderhalf uur weer weg.