Restaurant Diyar

Asselsestraat 16 7311 EL Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Diyar

Van verre oorden

In Restaurant Diyar laat eigenaar Nuri je kennismaken met de culinaire tradities van zijn thuisland Turkije. Door de sfeervolle ambiance waan je je meteen in het Midden-Oosten. De gastvrije bediening legt je graag uit wat de kaart te bieden heeft. Bekende vlees-, vis- en groentesoorten op je bord, maar met een compleet nieuwe smaak. Een geweldige ervaring voor iedereen die in een vertrouwde omgeving toch over de grens wil eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Diyar

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zijn hier al God weet hoe vaak geweest, omdat het heeeeerlijk eten is daar, redelijke prijzen, maar bovenal een constante goede kwaliteit!! hier gaan we graag eten met vrienden of familie!!
Francis T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Iets om te herhalen. Daar hoopten ze uiteraard op want we kregen bij afrekening een bon met een zeer aantrekkelijk aanbod. Binnenkort gaan wij terug
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met Ah bonnen actie als je driegangenmenu menu koos mocht je alles van de kaart voor 21,50
Maar met bonnen Ah gold dat niet dan moest je van de kaart kiezen en werd het duurder.
Dus zonder bonnen waren we 43 euro kwijt voor menu
Met de bonnen waren we dan 34 euro kwijt, dus ergens wel misleidend.
Bij afrekenen kregen we een bon van 75 euro! Ik zei, dat kan niet kloppen we hebben actie voordeel.
Bonnetje werd uit handen geritst en we moesten toen 50 euro betalen.
Had toch het idee dat ik toch teveel heb betaald.
Eten was wel lekker, maar wel opdringerig met drinken vragen.
Glazen nog half vol en er werd alweer gevraagd wat we wilden drinken.
Dames waren wel vriendelijk, jongeman keek steeds van je weg.
Toch zou ik wel nog een keer gaan, want als je in goed gezelschap verkeerd kun je de bediening negeren.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We wonen aan de Asselsestraat en hebben na 10 jaar pas dit prima restaurant ontdekt. Een aanrader.
Komen er zeker nog een keer terug.
Grieksetenislekker .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gegeten met de AH-restaurantzegels actie. Eten was prima. Vriendelijk personeel. Prima wijn erbij en niet van die halve glaasjes.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
we zijn gisteren bij Diyar wezen eten en hebben het als goed ervaren.
De forel was heerlijk, maar de daarbij geserveerde saus was niet mijn smaak, de zalm was uitstekend, bij de zalm vonden we erg veel saus, maar daar zullen andere mensen weer anders overdenken.
De bediening was aardig en goed.
leuk sfeervol ingericht restaurant.
Jan Huisman
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We maakten gebruik van het AH menu en konden kiezen uit de kaart wat wel zo prettig is. Vooraf was er voor ons, Tijgergarnalen en Mosselen, beide prima maar niet bijzonder.
Als hoofdgerecht Lamsgehakt wat helaas een combi was met rundergehakt. Lekker maar niet bijzonder. En de Lamshaas welke goed was klaargemaakt maar voorzien was van erg veel saus. De desserts moesten we direct al opgeven wat jammer was omdat je dan nog niet weet hoeveel je nog wilt. We kozen de Baclava en de Yoghurt met honing en walnoten. Beide prima. Met allebei 1 drankje rekenden we 31 euro af.
Krekrev53 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Personeel werkt hard. Loopt misschien iets te snel de lege borden weg te halen. Je bent voor een drie gangen diner met nog koffie erna binnen anderhalf uur weer weg.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ah actie.
Duurste gerechten moesten betaald worden.
Vlotte bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op dinsdagavond geweest met AH kortingsactie. Waren uiteindelijk 20 euro p.p kwijt voor 3 gangen met allebei 2 drankjes en een fooi. Vriendelijke (jonge) bediening. Rustig (stuk of 5 andere tafeltjes). Geen hele culinaire hoog standjes maar gewoon lekker gegeten! Vooraf hadden we allebei filodeeg-rolletjes gevulde met kaas, de andere rolletjes met gehakt. Hoofdgerecht: Gevulde aubergine met kip en groenten en Lams/rundergehakt (dit waren een soort gehaktstaafjes) geserveerd op stukjes Turks brood met lekkere rode saus en een yoghurtachtige dip. Nagerecht: vers fruit en baklava. Allemaal lekker en hoofdgerecht is een goed gevuld bord. De salade en aardappeltjes die er bij geserveerd werden waren eigenlijk overbodig. Leuk om eens in een Turks restaurant gegeten te hebben, dit was de eerste keer!
Beer53 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was prima. Mijn partner had lamshaasjes en ik ossehaaspuntjes, beiden voortreffelijk. De wachttijden waren wat lang maar daardoor kan het eten wel zakken.
De bediening zou wat vriendelijker mogen zijn, ze lopen erg hard maar zijn niet echt toegankelijk. Een glimlach kost niets!
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met AH-actie hier gegeten (al hebben zo ook voordelig eigen 3-gangenmenu). Meteen aan het begin al een nagerecht moeten kiezen, wat ik een beetje raar vind. Vlotte bediening en de gerechten kwamen in een mooi tempo. Eenvoudige, maar smakelijke schotels, die leuk opgemaakt waren. Voldoende bijlages bij het hoofdgerecht.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben een leuke avond gehad met prima eten! Niet opvallend goed maar wel goed genoeg!
De garnalen waren lekker van het voorgerecht. De adana yogurtlu was goed gekruid maar het brood eronder was een beetje te vet.
De vulling van de sigarim was niet zo goed te proeven, maar de ossenhaas was zeker goed bereid van het hoofdgerecht. De toetjes verse vruchten en de Baklava waren prima!
TheodeMan .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant.
Vriendelijk personeel wat af en toe vraagt of het naar wens is en niet opdringerig.
Wij hadden vooraf , mosselen en partner kippelevertjes alles prima van smaak.
Beiden hadden we de mix van vlees als hoofdgerecht en dat was heerlijk met verschillende sausje bij de 4 soorten vlees,dat was heerlijk.
Dessert was een dame blanche en de baklava .
Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
TheodeMan .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
Vriendelijk personeel wat af en toe vraagt of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn.
Hetgene wat wij hebben gegeten was gewoon zeer goed.
Korte wachttijd, alles goed op temperatuur en smaakvol bereid.
De kok/ eigenaar is een vriendelijke man met passie.
Pinautomaat had storingen en de eigenaar vroeg gewoon of we het wilden overmaken..vertrouwen in zijn klanten siert het ..
Komen hier zeker vaker terug.
Rita64 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten naar aanleiding van de AH-restaurantactie. Je kon alles kiezen van de kaart, het duurste gerecht wordt dan in rekening gebracht. Wat we wel bijzonder vonden is dat we aan het begin van de maaltijd ook gelijk al de keuze voor het dessert moesten aangeven "omdat de computer het anders niet kon verwerken". Dat kwam niet helemaal logisch over. Maar desalniettemin prima gegeten en we komen zeker nog eens terug!
Hjgenrnt .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In een woord geweldig! Eten was prima en vriendelijke bedieng. Zonder het te vragen 'n glas water bij de wijn,dit is service! Vanbuiten en de entree geven niet weer hoe sfeervol het binnen is.

Rinet
Lekkeretenswag .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mijn partner en ik eten vaak in Turkse restaurants in Amsterdam en omgeving. We waren een weekendje in Apeldoorn en wilden ook daar een Turks restaurant uitproberen. Onze eetervaring bij restaurant Diyar is ons uitstekend bevallen. Wij wilden alleen een hoofdgerecht. Ik had de kebab die zeer smakelijk was. Mijn partner had een stoofpotje met kalfsvlees en groenten, dat ook heerlijk smaakte. Minpuntje was dat wij, zoals gebruikelijk is in Turkse restaurants in Amsterdam en omgeving, geen brood met sausjes kregen. Maar dat minpuntje werd goedgemaakt door de voortreffelijke gerechten die wij geserveerd kregen.
Jannie M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
was een zeer aangenaam verpozen... heerlijk gegeten.... niets op aan te merken. Zeker nog een keer de moeite waard om heen te gaan.
Agnes R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Heerlijk gegeten met 5 personen. Ik had lamsvlees voortreffelijk, mijn echtgenoot ossehaas, hij heeft dit nog nooit zo lekker gegeten, mijn schoondochter gevulde courgette voortreffelijk. Niets dan lof al duurde het wel wat lang. Maar het was het wachten waard.