Restaurant Diva

Meer informatie over restaurant Restaurant Diva

Erg lang
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben hier met z'n tweetjes gegeten op een zondagavond en kozen voor het Tapasmenu voor €19,50 p.p..
We moesten elke ronde erg lang wachten tot het briefje met onze bestelling werd opgehaald. Vooral de laatste ronde was erg frusterend; we hebben 3 kwartier zonder eten of drinken zitten wachten tot er iemand naar onze tafel toe kwam. Het eten was wel goed, met name het vlees en de nacho's. De gevulde paprika raad ik niet aan; deze dreef zo'n beetje in het vet. Drankjes zijn ook relatief duur (€3 voor frisdrank, €3,50 voor bier).
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Heerlijke tapas gegeten,vooral de ossenhaaspuntjes zijn heerlijk! Sangria is ook super goed! Vriendelijke bediening en een fijne gezellige sfeer in het restaurant. Hier komen we vaker!
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Geweldig lekker tapas gegeten. Zit boven/samen met Argentijns restaurant. Niet alles is super, maar gemiddeld ruim voldoende. Leuke formule, gewoon zo nu en dan opschrijven wat je bij wil bestellen. Vooral met meerdere mensen lekker van alles proberen. Gedurende enkele weekdagen is het geloof ik zelfs "all you can eat" voor iets van 19,50euro. Schone toiletten, vriendelijke bediening.