Restaurant Dintelmond

Markweg Zuid 14 4794 SN Heijningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Dintelmond

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Erg gezellig restaurant ad jachthaven van Heijningen. Goede sfeer en enorm professionele en klantgerichte eigenaren. Eten was voortreffelijk: tournedos, gamba's en varkenshaas. Alle (ook nog goede) wijnen vd kaart konden per glas.
Famvankester .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Afgelopen vrijdag een kerstborrel gehad met mijn collega's.
Ontzettend vriendelijk geholpen en lekker koude en warme gerechtjes voorgeschoteld gekregen.
Het winterterras is ook prima toeven om een sigaretje te roken.
We komen graag terug!
Claudiavanb .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
We hebben hier op zaterdag met vrienden gegeten en waren we verrast over de drukte in deze wintermaand. Ondanks dat het restaurant ver vol zat, werden we zeer attent geholpen door de bediening. Het is jammer dat de jachthaven (en dus het restaurant) gelegen is op een industrieterrein, maar zodra je binnen zit merk je hier niets meer van. Al met al heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Na een dag zeilen kun je wel een goed avondmaal gebruiken liefst geserveerd met een heerlijk glas wijn. Nou dan ben je bij Dintelmond aan het juiste adres! En natuurlijk niet alleen dan maar ook als je gezellig met je vrienden of familie wilt gaan eten.
Wij hebben genoten van de uitgereide keuze en de meer dan ruime porties. Allereerst maar dat welverdiende glas wijn; een pinot grigio op advies van de bediening, bleek een goede keus. De vissoep was smaakvol, maar ik miste toch wat vulling. De Ierse runder entrecote, met sjalotten knoflooksaus was perfect gebakken. De sla daarbij geserveerd was wat gewoontjes. Voor een dessert was gewoonweg geen ruimte meer, dus een kop koffie was onze afsluiting. Leuke sfeer, attente bediening, terras en tafels binnen..Wij gaan dit zeker nog eens herhalen!
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Hier met zijn 8en gegeten en het is een mooie restaurant op een prachtige ligging bij de jachthaven. Zeker ook de moeite als je geen prachtige jacht bezit of mooie zeilboot om hier te komen eten, want het is zeker te betalen. Jonge bediening maakt het lekker vlot en ook het eten is van prima kwaliteit.