Restaurant Dinges

Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Dinges

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vandaag 1e zitting gegeten bij Dinges. Kan niet anders zeggen dat alles geweldig was. Ontvangst, bediening, eten, drinken en de sfeer was super. Bediening is relaxt en weet wat ze doen. Wat gelijk al opviel bij binnenkomst was dat je lekker ruim kon zitten en dus niet bij de buren op schoot zit. Heerlijk natuurlijk als je een kindje van 2 bij hebt die af en toe even wilt lopen. Er is geen speelhoek aanwezig. Dit was bij ons bekend
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Dinges is een nieuw tapas restaurant in Beuningen waar je voor 23,75 onbeperkt tapas kunt eten.
Je kunt kiezen uit 2 kleine dinges of 1 grote dinges per bestelronde.

De kleine dinges zijn echt heel erg klein (meer amuse) en de grote dinges zijn ook erg klein.
Tussen de bestelrondes moet je toch behoorlijk lang wachten en je gerechtjes zijn echt in 1 hap weg.

Het enige gerecht dat goed was de kabeljauw op risotto. Deze had ook een redelijke grootte.

Verder:
-Thaise vissoep, was redelijk maar zeker geen Thaise vissoep
-Spareribs waren echt te vet en hebben we teruggestuurd
-Carpaccio en Frisse Salade Rivierkreeft waren redelijk maar echt heel klein
-Nog kleiner was het pakketje van geitenkaas en de zelf gerookte ribeye.
-Tonijnsalade was veel te zout en de hamburger totaal ongekruid.

Kortom allemaal net niet. Jammer want ik denk dat een goede tapas zaak best potentie zou hebben in Beuningen.

M.m.j.van B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Twee maal hier gegeten. 1e keer erg druk rumoerig door hoog plafond. Gerechtjes redelijk tot goed. Smeerseltje bij stokbrood vooraf deed denken aan schaaltje oude mayonaise. Klein bestek vonden wij niet prettig. 2e keer was het niet drukan, op doordeweekse avond. Wachttijd tussen gerechtjes lang tot wel een half uur. Wij vinden het ook niet prettig dat je telkens de bediening moet roepen voor de volgende ronde. Deze keer hebben wij door de lange tussenpozen, niet veel gegeten en dan is het toch prijzig!