Restaurant Des Werelds Veghel

Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Des Werelds Veghel

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Brood was lekker. Eten duurde lang. Bediening vroeg niet of we nog iets wilde drinken. Toetje viel tegen. Ambiance was oké
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was ons niet duidelijk dat dit een restaurant van een hotel was. Vaak heeft dat toch een iets andere uitstraling dan een normaal restaurant, het komt iets te hotel-achtig over. Dat was nu ook het geval.

De menukaart was beperkt. Het verbaasde ons na het opnemen van onze keuze dat andere gasten blijkbaar andere gerechten konden bestellen (er werd naast ons een carpaccio geserveerd, deze stond niet op het menu en ons is ook niks anders dan het menu aangeboden). De prijs van het menu is € 29,50 en dat is anders dan de site van Couverts zojuist meldde (die gaf € 25,00 aan). De prijs-kwaliteitverhouding vonden we niet optimaal. Voor € 29,50 verwacht ik een iets uitgebreidere kaart (nu 3 keuzes per gang). De opmaak van de borden en de kwaliteit van de gerechten was niet slecht, maar ook niet heel verrassend. Het dessert viel erg tegen. De trifle was voornamelijk slagroom en de stoofpeertjes daarin hadden niet veel smaak. De tiramisu leek het meest op een aangemaakte slagroom (had een andere smaak) die op het bord gespoten was.
Bep F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was een zeer goed diner met gevarieerde gerechten, genoeg keuze uit het menu en een fijne rustige atmosfeer. De gerechten werden op een mooie creatieve manier opgediend, de service was rustig en vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke gerechten, professionele bediening in een rustig kader, voor herhaling vatbaar.
Te vermelden: ->©£$ MINpunt in hotelreservering is de TE DURE single-toeslag voor de kamer???
Amsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zaterdag 11 juni 2016 geluncht. Koffie niet lekker, en na ruim een half uur kwamen eindelijk de matige kroketten, soep en brood. Het tweede glas dat wij bestelden kwam helemaal niet. Wat een tegenvaller.