Restaurant Des Werelds Mill

Hoogveldseweg 1 5451 AA Mill Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Des Werelds Mill

Bij Des Werelds geniet u eindeloos van de menukaart! Tijdens een avond heerlijk tafelen bestelt u zo vaak als u wilt gerechten van onze uitgebreide kaart.

Dat is onbeperkt à la carte gerechten eten voor een vaste prijs.

Door het overweldigende succes is het altijd gezellig druk, dus reserveer op tijd! De keuken is tot 22:00 geopend.

Meer informatie over restaurant Restaurant Des Werelds Mill

Bushalte op loopafstand
  • : Gratis parkeren op het terrein

Dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner
Lunch: Dagelijks 12.00 uur 17.00 uur
Diner: Dagelijks vanaf 17.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Des Werelds Mill

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goede bediening lekker eten echt de moeite waart
de sfeer was perfect. De wachttijd tussen de gerechten was niet te lang.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
door de zeer lange wachttijd tussen de tapas gerechten hadden we geen honger meer . (1 uur ertussen)
Toen uiteindelijk het tweede gerechtje kwam was dit zo onsmakelijk bereid dat we er voor gekozen hebben om de rekening te vragen en weg te gaan. Het personeel vond het zeer vervelend voor ons, en ons is toegezegd dit met manager te bespreken. Ons mailadres is gevraagd . Wij zijn natuurlijk erg benieuwd of we er nog iets van horen.
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten met oud en nieuw, borden mooi opgemaakt, bediening reuze vriendelijk!
Ontbijt ook helemaal goed, veel keuze en verse producten.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
De bediening doet echt alles om het hun gasten naar de zin te maken. We Herben lekker gegeten en een gezellige tijd gehad.
wilma L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in fijne ambiance Voor herhaling vatbaar Mooie aanvulling op verblijf samen met welness op de welnessboot
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel, de wijn die we kregen voldeed aan onze verwachtingen, aangenaam verrast, goede keuze van onze ober. Alle borden waren mooi verzorgd, verse producten, een aanrader !
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke bediening. Keuze uit wat meerdere soorten wijnen, zou prettig zijn. Kwaliteit van het eten is goed. Voorgerecht was erg goed, daarom hoge verwachtingen voor hoofdgerecht. Maar hoofdgerecht is qua proportie bijna vergelijkbaar (behalve dan de friet die er bij komt). Viel dus wel wat tegen. Het ijs van dessert was iets te hard. Koffie is overigens prima! Interieur doet wat kil aan, maar wel netjes en schoon.
Niet een restaurant om speciaal naar toe te gaan, maar in combinatie met hotel is het goed.
marretje53 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is niet goed.
Heb gekozen voor chef menu vis, kwaliteit vis was wel goed maar in verhouding tot de prijs wel erg zuinig.
Op bedje van sla om de kleur te versterken maar niet smaak versterkend.
Daarbij frites die uw restaurant onwaardig zijn. Te hard gefrituurd en kwalitatief zeer onvoldoende,hard en ongelijk van structuur ,fabrieks kwaliteit,zeer onvoldoende.
Ik verwacht van een kwaliteits restaurant,zelf gesneden verse frites.
Bij onze volgende bezoeken aan Uw hotel zullen wij Uw restaurant zeker vermijden.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een leuke plek, vriendelijke bediening en niet te duur. Alle drie de gangen waren subliem. We gaan graag nog eens terug.
Annemiek P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima gegeten, erg gevarieerd en kwalitatief heel goed. Het is een aanrader!Eindeloos genieten heeft inderdaad eindeloos geduurd:) We hebben erg op ons gemak kunnen eten en blijven zitten. Heel fijn
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een Beleving!
Je waant je in "Lui Lekkerland". Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, onbeperkt al carte eten tegen een vaste prijs! In 1 woord geweldig!
Goede wijnen en een prima service, een aanrader!
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
zeer lekker gegeten !!! goede en vlotte bediening !!! pluim voor de keuken !!! we komen zeker terug !!!
na een dagje sauna was deze formule dinner zeer welkom
Sanna M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Kwalitatief perfect. Erg verzorgd. Snelle bediening maar je voelt je zeker niet gehaast.
Jammer dat het restaurant zo aan de achterzijde/binnenplaats ligt.
Sanna M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jammer dat het restaurant zo aan de achterzijde/binnenplaats ligt.
Kris C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eindeloos genieten, heeft zijn naam niet gestolen!! In de begin jaren kon je zelfs aangepaste wijnen per gerechtje kiezen (suggestie wijn per gerecht vermeld) dit is de dag van heden niet meer, maar concept blijft uitstekend! Prijs-kwaliteit top!!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Nieuwe kaart t.o.v. vorige keer, waarbij ik de prijs-kwaliteitverhouding niet echt vind volstaan. Keuze vergeleken met eerdere kaarten erg beperkt. Ik had een cadeaubon, maar zou niet snel meer "zomaar" gaan.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Slechte smaakloze vleesgerechten.
All inclusive menu (diverse zelfgekozen mini-gerechten) à 33 euro. Voorgerechten werden geserveerd met een overdaad aan sla.
Vleesgerechten van slechte kwaliteit Hertenbiefstuk (kauwgom, je moest lang blijven kauwen om het weg te krijgen).
Varkenshaas medaillon (veel te ver doorbakken..taai).
Taai
Doorbakken
Smaakloos
Meerdere keren aangegeven nadat er gevraagd is of het heeft gesmaakt. Niets mee gedaan (wij denken, ter kennisgeving aangenomen door bediende).
Bij het verlaten nogmaals aangeven. Had mi correcter geweest als de kok persoonlijk feedback had gevraagd. Gezien prijs/ kwaliteit raad ik dit restaurant niet aan.
Genoeg andere keuzes
Wijn is bovenmatig geprijsd (maar wel goed aanbod)
cissie .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechtjes en je kan zo vaak bestellen als je wilt. Er wordt gewerkt met goede ingredienten. Wat wel jammer is, is dat de wijn in kleine glazen wordt geschonkem. Je betaalt wel rond de 5 euro per glas hetgeen te veel is voor de kleine hoeveelheid. Hier moeten ze echt iets aan veranderen. Voor de rest is het een leuk concept.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het concept eindeloos genieten is hier zeer op zijn plaats. Gerechten bestellen van de ala carte kaart onbeperkt, welke zich in kleine porties worden geserveerd. Elk gerechtje was werkelijk om je vingers bij af te likken. Helaas heeft het hoofdgerecht, hun special van de maand, het hert een slechte indruk op ons gemaakt. We vroegen om medium maar kregen het rare...wel erg rare. Het vlees was paars van binnen en voelde nog droog aan. Rauwer dan dit bestaat niet. Jammer!
Al met al een heerlijke ervaring rijker. Personeel was vriendelijk en vlot.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Al enkele keren in dit restaurant gegeten. De formule 'eindeloos genieten' is een aanrader. Keuze tussen vele gerechten die iedere keer in kleine porties worden gebracht. Vond je iets lekker kan je een gerecht nogmaals bestellen.
En die bediening is heel vlot en het personeel enorm vriendelijk.