Restaurant Des Werelds Mill

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Cissie .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechtjes en je kan zo vaak bestellen als je wilt. Er wordt gewerkt met goede ingredienten. Wat wel jammer is, is dat de wijn in kleine glazen wordt geschonkem. Je betaalt wel rond de 5 euro per glas hetgeen te veel is voor de kleine hoeveelheid. Hier moeten ze echt iets aan veranderen. Voor de rest is het een leuk concept.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het concept eindeloos genieten is hier zeer op zijn plaats. Gerechten bestellen van de ala carte kaart onbeperkt, welke zich in kleine porties worden geserveerd. Elk gerechtje was werkelijk om je vingers bij af te likken. Helaas heeft het hoofdgerecht, hun special van de maand, het hert een slechte indruk op ons gemaakt. We vroegen om medium maar kregen het rare...wel erg rare. Het vlees was paars van binnen en voelde nog droog aan. Rauwer dan dit bestaat niet. Jammer!
Al met al een heerlijke ervaring rijker. Personeel was vriendelijk en vlot.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Al enkele keren in dit restaurant gegeten. De formule 'eindeloos genieten' is een aanrader. Keuze tussen vele gerechten die iedere keer in kleine porties worden gebracht. Vond je iets lekker kan je een gerecht nogmaals bestellen.
En die bediening is heel vlot en het personeel enorm vriendelijk.
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De verwachtingen waren op basis van de recensies hoog, maar werden helaas niet waar gemaakt. We hadden wellness arrangement gereserveerd met een 2-gangendiner. Bij de reservering en aan tafel werd doorgegeven dat 1 persoon zwanger was en geen vis eet. Het voorgerecht bestond uit een carpaccio van kalfsmuis. Aangezien de kalfsmuis niet doorbakken was, was dit voor de zwangere niet geschikt. Voor het hoofdgerecht kwam de serveerster met 2x een visgerecht, maar omdat 1 persoon geen vis at, moest ook toen het gerecht terug naar de keuken. De gerechten waren verder niet erg bijzonder qua smaak en inhoud. Het dessert dat wij er nog achteraan namen, chocoladefeest, was wel bijzonder lekker en het hoogtepunt van de avond.
Annelien1960 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
De ruimte is aangekleed met enorme posters van filmsterren en andere bekenden, een oldtimer en een motor. Verder staan er heel veel radio's uit vervlogen tijden. Het personeel achter de bar is beleefd, voorkomend en denkt mee. We hadden een arrangement Eindeloos Genieten en dat dekt de lading wel. De kaart geeft een zeer uitgebreide keuze tussen voor- en hoofdgerechten en je mag kiezen wat je wilt. Dat wordt fusion!
Ieder gerecht is met veel liefde klaargemaakt en bij iedere gang werd heel veel genieten gewenst. En dat lukte. We hebben een heerlijke culinaire avond gehad met goede wijnen en prachtige gerechtjes. Een vette aanrader :-)
Dinie D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Leuk restaurant met gezellig sfeertje.
Het eten is heerlijk en goed in proportie.
De service is perfect en daardoor is het gezellig zitten.
Een echte aanrader.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wat een geweldig concept met heerlijke gerechten en een heel ruime keuze.
Uitermate vriendelijke bediening en professioneel keuken personeel.
We hebben genoten, overigens ook van het superlekkere champagne ontbijt!
Marka D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Al meerdere malen hier gegegeten. Kwaliteit nog steeds top.
Lekker om ook eens iets anders te proberen van de kaart en zo te genieten van weer hele andere smaken. Het restaurant was volgeboekt op deze warme zondagavond, ondanks de drukte verliep ons etentje vlekkeloos.
We hebben een gezellige avond gehad.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Restaurant des Werelds in Mil. Het eten was echt top! De bediening was echt top. Genoeg keus voor de vegetariër en voldoende tijd en ruimte om rustig te genieten. Het eten wordt je niet opgedrongen, ze houden er ruim de tijd tussen de gangen, maar laten je gelukkig niet te lang wachten. Alles gaat in overleg, klant is koning. Wel jammer dat we saampjes in een enorme ruimte zaten met maar een paar bezette tafeltjes om ons heen. Dat geeft niet echt het intieme, romantische gevoel waar je naar op zoek bent. Maar ja, de bediening en het fantastische eten maken dat meer dan goed. Top!
Mariposa12 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Heerlijk onbeperkt gerechten gegeten bij restaurant Des Werelds. Mooi opgemaakte borden en goede porties en smaak. Veel keus uit voor- hoofd- en nagerechten! Vlotte bediening, die af en toe komt vragen of het smaakt en of je nog iets wilt drinken. Wij hebben genoten! Een echte aanrader!
Phillip V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Het onbeperkt genieten voor een relatief laag bedrag.
De keus is groot en alle gerechten worden met zorg klaar gemaakt het bord is telkens een plaatje.
Het enige minpunt is dat de curry's niet authentiek zijn maar aangepast aan de Nederlandse smaak. De klant zou hier een keus moeten hebben tussen heet of niet pittig.
Maar al met al een aanrader.
N. N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hebben op een vrijdagavond gegeten bij het restaurant. Toen we binnen kwamen, werd ons gevraagd of we bekend waren met het concept 'onbeperkt tapas-achtige gerechtjes eten voor een vaste prijs' en werd het uitgelegd.
Er stonden zo'n 20 a 30 gerechtjes op de kaart, waarvan een deel seizoensgerechtjes.
We bestelden een witte huiswijn en kregen daarbij een mandje brood.
Daarna konden we in een prima tempo achter elkaar gerechtjes bestellen (1 per persoon per gang), die allemaal fantastisch waren opgemaakt en smaakten.
Aan het einde van de avond waren we voldaan. We zouden graag nog eens terugkeren om de andere gerechtjes te proeven (we hebben er nu 6 op), maar wonen iets et ver weg om daarvoor even op en neer te rijden.