Restaurant Des Indes

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Des Indes

Een fijne ambiance

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en bieden de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

Meer informatie over restaurant Restaurant Des Indes

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Hans O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een heerlijke avond hier gehad met mooie gerechten, prima wijnarrangement en aangename bediening. Hadden het 5 gangen verrassingsmenu en waren letterlijk aangenaam verrast.
Marie-Paule V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een toprestaurant
Zeer vriendelijk personeel een fantastisch gegeten
Voor herhaling meer dan vatbaar
Via Belgische vrienden vernomen en we raden het aan Belgische vrienden zeker een bezoek waard
Harrie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prettige bediening (door een Poolse jongedame), prima eten, prachtige ambiance, lekkere wijnen, wat kan een mens nog meer wensen!
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten. Het was precies wat ik verwachtte:
aparte gerechten, terug in de tijd door de aankleding en goede service.
Het brood vooraf, overigens werd dat meerdere keren aangevuld, smaakte goed. Een voorafje, de cocktail.. er was niets op aan te merken. Aan alle wensen werd voldaan, als je iets vroeg.. men ging er mee aan de slag. We hebben een hele leuke avond gehad!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het is een belevenis om daar een keer gedineerd te hebben, prachtige entourage; personeel is zeer attent!
Wij vonden de gerechtjes vlak van smaak misschien toch iets teveel culinair voor ons.
Frisse echte produkten is meer van deze tijd dan allerlei patroontjes en sausjes waarbij
je moet vertellen wat het is!
De smaak komt dat niet ten goede.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben zaterdagavond voor het eerst in Hotel des Indes gegeten. Sfeervolle omgeving maar de kok heeft kennelijk weinig fantasie als het gaat om vegetarische gerechten. De Blini van Oeraardappel met Curry van Pompoen en Peccannoten was helaas smaakloos en de worteltaart bij de koffie oud en droog... Hier komen we niet meer terug...
Xyl1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hadden de 4 gangen Diner plus de palet van 4 soorten sorbet ijs. Het eten was uitstekend en de keuze van ijs soorten passen goed bij elkaar.
Johan045 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Naast de geweldige ambiance en service, hebben we ook heerliijk gegeten. Menu du chef en wijnarrangement perfect op elkaar afgestemd. Er werd goed op allergieen gelet. We hebben en topavond gehad.
Info738 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het begon al toen we aan de bar stonden te wachten om een sigaar en een drankje te bestellen om die te nuttigen in jullie leuke rookkamer. We hebben daar makkelijk 5 minuten gestaan en dan hebben we zelf moeten 'inbreken' bij jullie personeel om geholpen te worden.
De harpiste speelde een bijzonder repertoire op een uitstekende manier.
Het koloniale praaldecor van de lounge in Hotel des Indes te Den Haag blijft sterk bekoren.
De high tea zelf is goed bedacht met de verschillende gangen en bijhorende theesoorten.

Maar dan krijg je de mensen die ons zouden gaan bedienen en die misten enkele wezenlijke eigenschappen. Niemand van ons vieren heeft iets onvriendelijk gezegd of gedaan; integendeel hebben we pas achteraf bedacht hoe slecht wij eigenlijk zijn behandeld.
Soms wel en soms niet werd ons verteld wat we geserveerd kregen.
Men vergat regelmatig welke taal we nu weer spraken.
De eerste thee die geschonken werd was lauw - zeg maar koud.
Thee en dan pas na vele minuten de bijhorende gang, of omgekeerd.
Afruimen na een gang en niet iedereen was klaar.
Aan het eind geen enkele aandacht meer voor onze onafgeruimde tafel, zelfs na het afrekenen (41,- per persoon) is alles blijven staan.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Verjaardag van ons moeder gevierd met een Haagsch dagje uit en daar mag een lunch bij Hotel des Indes niet in ontbreken natuurlijk. En ze heeft genoten van alle aandacht en heerlijke lunch op deze mooie historische locatie. Begonnen met glaasje cava als aperitief gevolgd door een drie gangen lunch, asperges met zalm als voorgerecht, eend als hoofd gerecht met polenta en dessert was witte chocolade mousse met rabarber die erg lekker en smaakvol was en voor mijn moeder was haar dessert met nog meer lekkers aangekleed inclusief een chocolade bordje met gefeliciteerd erop. Ondanks dat we heerlijk hebben gegeten vond ik het niet hoogdravend maar super leuk om eindelijk de ervaring te hebben gehad en kom zeker nog eens terug voor de high tea. Koffie was heerlijk en thee wordt in servies geserveerd met een heerlijk stroopwafeltje.
Ik kan het iedereen aanraden om hier eens te lunchen of dineren.
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Fijn en zeer klassiek restaurant. Voor onze overnachting hier uitstekend gegeten, we lieten ons verrassen door de chef en die heeft zijn best gedaan. Wil je eens wat luxer zou ik dit iedereen aanraden.
Renemulders31 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Goed verzorgd en bij het menu goede afwisseling van gerechten en bijpassende wijnen. Lam was heerlijk. Prima prijs kwaliteitverhouding. Luxe zonder bombast.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Dineren bij Des Indes is dineren in een van de meest klassieke restaurants van Nederland. Stijlvol, Haags, tikje belegen. Op de gerechten is weinig aan te merken. Die waren heerlijk, van voldoende grootte en mooi geserveerd. Bediening is kundig, volop aanwezig en vriendelijk. Het decor prachtig, alleen mag de belichting nog wel wat sfeervoller.
MarjolijnS .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met de restaurantweek hier het 3-gangen menu genoten. Voorgerecht was een tartaar van zeebaars, deze was heerlijk! Hoofdgerecht was entrecote, deze hebben we vele malen beter gegeten. Nagerecht was gemarineerde aardbei, deze was prima. Het geheel was echt te weinig, ook al zijn we geen grote eters. Het bijpassende wijnarrangement was goed passend en lekker. Prijs-kwaliteit was niet denderend. Ook al hebben we lekker gegeten, de rekening van €130,- was het niet waard, zeker niet tijdens de restaurantweek.
Gongli .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdagmiddag, lichte lunch, live pianomuziek op de achtergrond. Wat een heerlijke plek om even bij te komen. De thee werd geserveerd in een zilveren theepot (te heet om aan te pakken, zelfs met het bijgeleverde hoesje!) met een zandloper erbij zodat je weet wanneer de blaadjes genoeg getrokken hebben, heel charmant. Garnalenkroketjes waren heerlijk. De tom kha gai viel tegen: te dun, weinig smaak en geen kip te bekennen (gai = kip) , wel twee heerlijke garnalen. Is ook goed, maar noem het dan geen tom kha gai. De ambiance was uitstekend, de bediening allervriendelijkst en niet stijf zoals je misschien zou verwachten. We komen nog eens terug voor de high tea, en dan hopen we op een theepot die we wel kunnen oppakken zonder onze handen te branden.
Adrideheer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Aanrader,

Historische plek. Grandeur uitstekende gerechten, vriendelijk personeel. Middenin hartje Den Haag. Fantastische afsluiting van een dagje Den Haag.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We komen hier nu geregeld sinds een half jaar. Het restaurant is heerlijk rustig, je zit in een prachtig erfgoed van Den Haag en het personeel is echt super vriendelijk!!! Het eten is absoluut niet over-priced en van een goede kwaliteit.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Mooi hotel, goede bar en mooi restaurant. Alles up to expected standards. Was er met 5 gasten. Voldoende privacy voor goed gesprek. Bisque met veel kreeft en bourbon was een topper. Hoofdgerechten mooi. Aanrader.
Arnoldvanderree .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij gingen voor een lunchdiner. De door mijn partner bestelde Venkelsoep werd door haar na één lepel verder onaangeroerd teruggegeven. Ik heb ook een lepel geprobeerd en het smaakte inderdaad nergens naar. Ook geen enkel amuse of frietjes bij de vis. Bij elkaar een mager resultaat. Het toetje was overheerlijk.
Middagzon .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Alle3 de lunchgerechten waren heerlijk, in deze stijlvolle ambiance.
Een ding was wat minder: we hadden steenkoude voeten al zaten we naast de verwarming.
Onder ons tafeltje was geen tapijt, misschien is dat de oorzaak?