Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vanavond hier met twee personen gegeten, zoals velen via de actie van Groupon. Bij aankomst was onze reservering niet in het systeem bekend, hier werd geen probleem van gemaakt en we werden gewoon op een vriendelijke manier naar een leuke tafel gebracht.

Het restaurant, gevestigd op een centrale plek in het centrum van Den Haag heeft een leuke moderne entourage, en ziet er tevens schoon en goed verzorgd uit. We werden goed geholpen door een vrolijke jongedame die erg gastvrij en professioneel te werk ging.

Wat betreft het eten hebben we genoten van een heerlijk (maar niet spectaculair) diner. Gerechten waren allen mooi opgemaakt en smaakten prima. Fijn dat er bij de pasta met gamba's niet (zoals bij vele restaurant's in Nederland wel het geval is) te zuinig werd gedaan met de gamba's. Mijn partner had als hoofdgerecht de ossenhaas, en deze zag er goed uit, smaakte naar horen zeggen ook erg lekker. Als dessert hadden we het gerecht 'Death by Chocolate', als echte chocolade-liefhebber niks negatiefs over te zeggen.

Alles bij elkaar een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een leuk restaurant in Den Haag om van een kwalitatief goed, informeel diner te genieten.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Hier met een groupon bon gegeten en een geweldige avond gehad ! Ontvangst was hartelijk en zoals via de email afgeproken kwam er direct een fles prosecco op tafel om te toasten op de 4 verjaardagen van mijn vriendinnen. We hebben heerlijk gegeten, de rundercarpaccio en kreeftensoep, gevolgt door de dorade, ossenhaas brochette en een tagliatelli. Klopt inderdaad dat er niet wordt gemeld dat je extra betaald voor friet supplement mischien idee om dit op menukaartje aan te geven? Dessert was heerlijk, en uiteraard een heerlijke koffie met likeur als afsluiter, wij hebben genoten en kijken terug op een fantastische avond. Heb van de vriendinnen hele positieve reacties en bedankjes gekregen. Komen zeker nog eens terug !
xGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wij hebben hier gegeten met een groupon bon 3 gangen menu voor 8 personen (€ 136 voor acht personen (waarde € 300) Nou dat is is 17eu pp.
Ontvangst niks mis mee, bestelling voor voorgerecht werd opgenomen, 2 hadden kreeftensoep, lekker soepje niks mis mee, de anderen hadden dungesneden ossenhaas, die zag er lekker uit en volgens de andere 6 smaakte die prima.
Bestelling opnemen voor het hoofdgerecht ging goed maar bij het aanleveren van de hoofdgerechten ging er iets mis! 2personen daar was een verkeerde bestelling opgenomen. Terwijl de andere 6pers, 1had maaltijdsalde gegrilde met piripiri kip genomen die was erg lekker en voldoende, de andere 2 hadden gegrilde Brochetta van ossenhaas, die was erg mals wel moesten ze apart voor het patat betalen. De 3andere personen hadden linguini pasta Aglio olio met gamba's, deze was erggg lekker wel beetje flauw maar daar stond peper-zout voor op tafel. De pasta was erg veel. Helaas kregen de andere 2 pas hun hoofdgerecht toen derest klaar was met eten. Deze 2 hadden Ravioli gevuld met ricotta en spinazie, en was naar zeggen erg veel maar wel lekker.
Toetje was lekker niks op aan te merken, de creme brulee werd alleen in verschillende bakjes gereserveerd, dat was een beetje jammer.

Ik vroeg ook om kraanwater helaas kreeg ik dit niet dus heb ik 2 flessen water besteld. Toen er een fout was gemaakt met het opnemen van de bestelling heb ik nog gevraagd of ze nog iets aanboden om het 'goed te maken' helaas gingen zie hier niet op in. Erg jammer ze hadden best de 2flessen water gratis kunnen geven.
Afijn! Het afrekenen we kregen een bon en dachten goh dat valt reuze mee echter kwamen ze later met een 2e bon want ze hadden bonnen gemaakt voor 2tafels!
Wat een domper!

Kort gezegd, portie waren ruim! 3gangen menu was prima, het is er een beetje krap, locatie lekker centraal, service kon beter!
mary D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Met de Grouponbon hier terecht gekomen, we waren hier eerder. Prettige ontvangst, warme strake inrichting. Voor ons 3- gangenmenu was er ruimte keuze. De kreeftensoep was lekker, de carpaccio prima. De dorade heel goed en ook met de nagerechten was niets mis. Heerlijke wijn, klantvriendelijke bediening. Kraanwater naast de wijn was geen probleem. Hele goede Groupon actie!
SDavids .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Keurige zaak hoor, alleen een wat slechte akoestiek als de zaak vol zit en dat gebeurd regelmatig. Als lunchadres in de Haagse passage serveert het een prima rivierkreeftsalade of romige pasta met een uitstekende witte wijn (deze keer een puike Portugese). Zomers op het zonnige terras genieten van het langsslenterende publiek, ik kan niet wachten...
blue_eyed_couple .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Op vrijdagavond voor het eerst gedineerd bij Deluca. We hadden van tevoren gereserveerd en dat leverde ons, naast een vriendelijk ontvangst, een leuk tafeltje aan het raam op. Vooraf gekozen voor brood met Aioli, tapenade en olijfolie en dat was lekker. De hoofdgerechten (één maaltijdsalade en één pasta) waren een tikje eenvoudig maar smakelijk genoeg en in verhouding met de prijs. De bediening was vriendelijk en hield ons over het algemeen redelijk in de gaten. Het decor was in orde, maar de ambiance was een aparte mix tussen kroeg (met bijbehorende borrelhapjes) en restaurant. De locatie ten slotte is een plus.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Lunch tijdens de Sinterklaasinkopen met 4 personen. Ze hadden gelukkig plek, aangezien dit restaurant tijdens de lunch altijd heel vol zit. Bediening was netjes. De broodjes (steakbroodje deluca, broodje carpaccio, broodje kwekkeboom kroketten en een tosti) waren met zorg bereidt en smaakten goed. Natuurlijk duurde het wat langer door de drukte maar dat mocht de pret niet drukken.

Samenvattend, prima broodjes (niet super speciaal maar goed bereid), service was netjes en voor de drukte snel, serveren van drinken was vlot en decor is gewoon fatsoenlijk.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Bij Delluca is altijd druk en gezellig! De bediening is vlot, als je op een hele drukke dag mischien moet je wat langer wachten maar in het algemeen bediening is vlot, goed en attent! Heerlijk koffie en altijd een glasje water bij! Hier komen wij meestal voor lunch en ik vind de ciabatta mozzarella/tomaat/basilicum/pesto heerlijk!! ook maaltijdsalade met gegrilde tonijn vind ik heerlijk!
Super gezellig terrasje!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Na een veel te lang afwezigheid, is het er toch eindelijk weer van gekomen.
Ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van mijn buurvrouw, werd ik uitgenodigd voor een etentje in DeLuca.

De kaart was vernieuwd en stond weer vol met heerlijke gerechten. Vanzelfsprekend voortreffelijk gegeten en gedronken. Ook het nagerecht is een genot voor de smaakpapillen.

De sfeer zat er goed in bij het gezelschap, mede dankzij de inzet van het personeel zelf. DeLuca had voor deze gelegenheid zelfs twee Spaanse gitaristen geregeld om het feest op te luisteren. Een bijzonder geslaagde verrassing voor de jarige, maar ook voor de rest van het gezelschap.

Na het nuttigen van een kopje koffie was het tijd voor het gezelschap om huiswaarts te keren. Een uitermate gezellige avond in een sfeervol restaurant.
Nu maar eens niet te lang wachten om weer te kunnen genieten van wat DeLuca te bieden heeft. Top!!
buonmangiare .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Afgelopen week wezen borrelen, lekker drankje en bitterballetje. Echter hadden mijn gezelschap en ik zo ontzettend trek ik een lekker frietje erbij. Deze staan op de kaart als bijgerecht voor 3 euro. Ons werd verteld dat dit niet mogelijk was. Na herhaaldelijk vragen waarom dan niet, bleef het antwoord: 'dat kan gewoon niet'. Dit is geen service dames en heren en dan met name: chef.
Ik kom hier liever niet meer terug.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Redelijk sfeervol restaurant in centrum Den Haag. Binnen vol en groezelig, maar terras is lekker. Op de een of andere manier trekt Deluca veel rokers aan, waardoor je wel moet hopen dat de wind goed staat. De kaart zier er niet slecht uit maar is al eeuwen hetzelfde. Bediening op zijn best niet vlot. Het was niet druk, maar we moesten toch lang wachten op onze drankjes. Om af te rekenen moet je eigenlijk altijd zelf naar de bar lopen, anders kun je wachten tot je een ons weegt. Kortom, niet echt een aanrader, maar het ligt wel makkelijk in de loop.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Hier neergestreken op zonnig terras voor een lunch. Gevarieerde kaart (zowel lunch als diner), voor ieder wat wils en zeker niet alleen Italiaans. Eerder een wereldkeuken zoals een mederecensent al schreef.
De suppa de pomodori met basilicumolie was geen verrassing, wel gewoon een lekker soepje om mee te beginnen met een klein afbakbroodje erbij.
De salade Nicoise met een versgegrilde stuk tonijn waarvan de serveerster meteen vroeg hoe ik het wilde hebben (rare, medium, well done) was groot en smakelijk, maar een tikje overpriced. Ook hier weer 2 afbakbroodjes erbij. De baguette met pikante kip met guacamole en tomaat was ook smakelijk en goed gevuld.
Ondanks dat de tafels erg dicht op elkaar staan, is deze zaak al met al een fijn (lunch)adres met adequate bediening waar je lekker kunt eten in klein of groter gezelschap.
Meeling H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prima lunch gelegenheid! Lekkere gerechten, leuke opmaak en wisselende bediening. Een goede optie om even snel een drankje te doen of een maaltijd salade te eten.