Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

7,2
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Bij Delluca is altijd druk en gezellig! De bediening is vlot, als je op een hele drukke dag mischien moet je wat langer wachten maar in het algemeen bediening is vlot, goed en attent! Heerlijk koffie en altijd een glasje water bij! Hier komen wij meestal voor lunch en ik vind de ciabatta mozzarella/tomaat/basilicum/pesto heerlijk!! ook maaltijdsalade met gegrilde tonijn vind ik heerlijk!
Super gezellig terrasje!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Na een veel te lang afwezigheid, is het er toch eindelijk weer van gekomen.
Ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van mijn buurvrouw, werd ik uitgenodigd voor een etentje in DeLuca.

De kaart was vernieuwd en stond weer vol met heerlijke gerechten. Vanzelfsprekend voortreffelijk gegeten en gedronken. Ook het nagerecht is een genot voor de smaakpapillen.

De sfeer zat er goed in bij het gezelschap, mede dankzij de inzet van het personeel zelf. DeLuca had voor deze gelegenheid zelfs twee Spaanse gitaristen geregeld om het feest op te luisteren. Een bijzonder geslaagde verrassing voor de jarige, maar ook voor de rest van het gezelschap.

Na het nuttigen van een kopje koffie was het tijd voor het gezelschap om huiswaarts te keren. Een uitermate gezellige avond in een sfeervol restaurant.
Nu maar eens niet te lang wachten om weer te kunnen genieten van wat DeLuca te bieden heeft. Top!!
buonmangiare .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Afgelopen week wezen borrelen, lekker drankje en bitterballetje. Echter hadden mijn gezelschap en ik zo ontzettend trek ik een lekker frietje erbij. Deze staan op de kaart als bijgerecht voor 3 euro. Ons werd verteld dat dit niet mogelijk was. Na herhaaldelijk vragen waarom dan niet, bleef het antwoord: 'dat kan gewoon niet'. Dit is geen service dames en heren en dan met name: chef.
Ik kom hier liever niet meer terug.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Redelijk sfeervol restaurant in centrum Den Haag. Binnen vol en groezelig, maar terras is lekker. Op de een of andere manier trekt Deluca veel rokers aan, waardoor je wel moet hopen dat de wind goed staat. De kaart zier er niet slecht uit maar is al eeuwen hetzelfde. Bediening op zijn best niet vlot. Het was niet druk, maar we moesten toch lang wachten op onze drankjes. Om af te rekenen moet je eigenlijk altijd zelf naar de bar lopen, anders kun je wachten tot je een ons weegt. Kortom, niet echt een aanrader, maar het ligt wel makkelijk in de loop.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Hier neergestreken op zonnig terras voor een lunch. Gevarieerde kaart (zowel lunch als diner), voor ieder wat wils en zeker niet alleen Italiaans. Eerder een wereldkeuken zoals een mederecensent al schreef.
De suppa de pomodori met basilicumolie was geen verrassing, wel gewoon een lekker soepje om mee te beginnen met een klein afbakbroodje erbij.
De salade Nicoise met een versgegrilde stuk tonijn waarvan de serveerster meteen vroeg hoe ik het wilde hebben (rare, medium, well done) was groot en smakelijk, maar een tikje overpriced. Ook hier weer 2 afbakbroodjes erbij. De baguette met pikante kip met guacamole en tomaat was ook smakelijk en goed gevuld.
Ondanks dat de tafels erg dicht op elkaar staan, is deze zaak al met al een fijn (lunch)adres met adequate bediening waar je lekker kunt eten in klein of groter gezelschap.
Meeling H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prima lunch gelegenheid! Lekkere gerechten, leuke opmaak en wisselende bediening. Een goede optie om even snel een drankje te doen of een maaltijd salade te eten.