Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

7,2
LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met twee personen hier gegeten. Gekozen voor een 3-gangenmenu en het was goed op smaak, goed geportioneerd, en op tijd. Bediening was zeer vriendelijk en bereid om mee te denken, aan te passen, en toe te lichten. Enig aandachtpuntje kan zijn dat je even goed moet kijken waar in het restaurant je gaat zitten. Hoe verder van de deur, hoe minder last van rumoer. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Mari-aan .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
locatie is heel goed ! en gezellig atmosfeer !
eten was lekker en truffel pasta met paddenstoelen was uitstekend !
het was ook heel goedkoop voor zo'n kwaliteit !
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Onze recensie sluit naadloos aan bij die van vele hiervoor,omdat wij de recensies al hadden gelezen waren wij al op de hoogte dat er voor de patat betaald moest worden.De kwaliteit was goed hoor, had misschien wat spannender gekund,Grappig was dat de gastenlijst voor de hele avond uit "grouponners bestond.Wij wonden de locatie erg apart met uitzicht op de Passage.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Hier gegeten met Groupon. Voorgerecht carpaccio was goed. Hoofdgerecht ossehaaspuntjes was middelmatig beter is het om een ossenhaasje gewoon te bakken dan kan iedereen kiezen hoe hij het gebakken wil hebben. Groenten erbij waren divers en goed. Alleen jammer dat je dan weer de friet en mayo er apart moest bijbestellen. Dat is vaak bij Grouponacties. Gelukkig wel glaasjes kraanwater erbij. Ruim voor het hoofdgerecht drankje besteld maar die kwamen pas toen we alles bijna op hadden. Ik vond het heel gehorig en rumoerig. Ook in de keuken het kletteren van borden en bestek enzo en alles er omheen. Geen restaurant om rustig te dineren. We zaten er hooguit anderhalf uur en toen werd de rekening per ongeluk gebracht met excuses dat wel want we hadden niet om de rekening gevraagd. Maar als je ergens spijt van hebt geef dan bijvoorbeeld een drankje van de zaak dan lijkt het echt gemeend. Personeel was vriendelijk.
Aaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Heerlijk ontbijtje gehad, zeer overvloedig en teveel om op te eten voor een prettige prijs en prima en vlotte service. aanrader
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Mooi en sfeervol restaurant op een mooie centrale plek in de stad. Vriendelijke en attente bediening. Wij hadden de ossenhaascarpaccio vooraf, smaakvol. Bij het hoofdgerecht moest je de friet los bijbestellen, beetje apart maar dan krijg je wel erg lekkere Vlaamse friet. Het toetje was echt geweldig: death by chocolate, een combinatie van allemaal lekkere en verfijnde chocoladehapjes.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Voor de museumnacht hier gegeten op het terras in de passage. Ik had een heerlijke maaltijdsalade nicoise, zoals ik hem graag eet. Rijk gevuld, mooie malse sla (geen bittere stronken!), haricot verts en als belangrijkste: een mooie tonijn steak erbovenop! Licht dichtgeschroeid aan beide kanten en erg lekker! En lekkere wijnkeuzes! Mooie tent, maar ik denk dat ik volgende keer toch liever binnen eet dan in de passage.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Ik ben vaker in Deluca geweest en de laatste keren met een grouponbon. Ik merk echt geen verschil met grouponbon of zonder grouponbon. Tuurlijk is de keuze beperkter, dat kan niet anders ivm het aantal te verwachtte gasten. En idd is er een ober die wat "minder" is maar voor de rest is het 1 van mijn favoriete restaurant van Den Haag!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
DeLuca is mooi gesitueerd en ook de inrichting is fraai. Over de vrouwelijke bediening waren we zeer te spreken.
Via Groupon menu aardig gegeten maar de keuken laat wel wat steekjes vallen
Een van de voorgerechten de dungesneden ossenhaas met kruidensla was te koel geserveerd waardoor de smaak enigszins wegviel.
In de maaltijd salade geitenkaas, gemengde sla, avocado enz. als hoofdgerecht waren slechte stukken avocado verwerkt. Van het andere hoofdgerecht de gegrilde brochette van ossenhaas kwamen de champignons uit een pot en de ossenhaas was niet bepaald mals te noemen. De tegen meerprijs ! bestelde frieten hebben we geweigerd omdat deze ondanks diverse toezeggingen pas werden aangeleverd toen 7/8 van de maaltijd was genuttigd.
Over het dessert waren wel te spreken. Dan nog een positief bericht: De rode Argentijnse huiswijn Paso by Salentein (malbec-merlot) smaakte voortreffelijk.
Emiel N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Zoals een flink aantal mensen voor ons ook met een Groupon gegeten. Vooraf op de site gekeken wat er a la carte te krijgen is en dan is het toch jammer als je een klein vodje krijgt dat een aftreksel is van de gewone kaart. Bij binnenkomen zagen we een aantal andere gasten met hoofdgerechten op tafel waar we ook wel trek in hadden, maar die stonden niet op het kaartje. De voorgerechten waren ok, de carpaccio was wat flauw, de kreeftensoep was wel lekker. Bij afruimen geen vraag of het gesmaakt had, wel of we meer wilde drinken, terwijl er een fles wijn op tafel stond. De kip piri piri in de salade van mijn partner's hoofdgerecht was erg droog (te lang in de oven?), mijn bord van de ossenhaas was heel heet (warm gehouden in de oven?) en het vlees niet mals en weinig. Wat friet erbij (tegen meerprijs! bijzonder..) en die had ook nog te lang gestaan en was eigenlijk te koud om nog te serveren. Tenslotte smaakte het toetje nog wel goed, maar hier opnieuw eten zullen we niet snel doen. Prachtige locatie, dat wel.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Zoals velen via Groupon hier gegeten samen met een collega. En al met al prima. Maar niet veel meer dan dat. Inderdaad was er een selectie gemaakt van de gewone kaart voor deze deal. Zowel tafelpartner als ik vooraf carpaccio, die heb ik regelmatig beter gegeten. Hoofdgerecht, was voor beiden pasta. Eenmaal linguini en eenmaal spaghetti met truffel. Veel te veel en vrij flauw van smaak. Dat kan met iets meer bevlieging beter. Nagerechten, mango scroppino en het chocoladetaartje. Mijn collega was erg fan van de scroppino en de chocolade smaakte ook prima. Argentijnse mendoza wijn was erg lekker, vrouwelijke bediening erg vriendelijk en attent. De heer had er helaas niet minder zin deze avond. Kortom: voor het reguliere bedrag zou ik hier niet snel meer eten. Maar het terras is heerlijk en dat geldt ook voor de wijn. Dus daarvoor komen we zeker nog terug.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening. Gegeten met een Groupon-bon. Maar nog steeds keuze uit meerdere gerechten. Heerlijke soep vooraf, lekker brood met tapenade, maaltijdsalade met perfect gegrilde tonijn (medium, precies zoals we besteld hadden) en op verzoek in plaats van krieltjes met avocado. Het toetje is om voor terug te komen. "Deatch by chocolate", heerlijk! Het meisje in de bediening maakte de avond een echte beleving, we voelde ons op en top te gast! Bedankt!
OlafDo .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Hier gegeten met een Groupon bon. De gerechten waren verrassend lekker. Vooraf de dungesneden ossenhaasrolletjes gevuld met sla en balsamico dressing, mooie en lekkere variant op carpaccio.
Als hoofdgerecht de caramella di carne e vedura en brochetta gegeten. De pasta was gevuld met vlees en er zat veel pesto bij, misschien ietsje teveel. Portie was ruim voldoende en het smaakte heerlijk. De ossenhaas zat aan een spies, het waren 4 stukken. Twee waren goed medium, maar twee helaas iets te rood. Het dessert death by chocolat was lekker, maar niet bijzonder. De creme brulee was goed van smaak, maar net een re dun laagje.
De droge witte huiswijn smaakte heerlijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vanavond hier met twee personen gegeten, zoals velen via de actie van Groupon. Bij aankomst was onze reservering niet in het systeem bekend, hier werd geen probleem van gemaakt en we werden gewoon op een vriendelijke manier naar een leuke tafel gebracht.

Het restaurant, gevestigd op een centrale plek in het centrum van Den Haag heeft een leuke moderne entourage, en ziet er tevens schoon en goed verzorgd uit. We werden goed geholpen door een vrolijke jongedame die erg gastvrij en professioneel te werk ging.

Wat betreft het eten hebben we genoten van een heerlijk (maar niet spectaculair) diner. Gerechten waren allen mooi opgemaakt en smaakten prima. Fijn dat er bij de pasta met gamba's niet (zoals bij vele restaurant's in Nederland wel het geval is) te zuinig werd gedaan met de gamba's. Mijn partner had als hoofdgerecht de ossenhaas, en deze zag er goed uit, smaakte naar horen zeggen ook erg lekker. Als dessert hadden we het gerecht 'Death by Chocolate', als echte chocolade-liefhebber niks negatiefs over te zeggen.

Alles bij elkaar een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een leuk restaurant in Den Haag om van een kwalitatief goed, informeel diner te genieten.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Hier met een groupon bon gegeten en een geweldige avond gehad ! Ontvangst was hartelijk en zoals via de email afgeproken kwam er direct een fles prosecco op tafel om te toasten op de 4 verjaardagen van mijn vriendinnen. We hebben heerlijk gegeten, de rundercarpaccio en kreeftensoep, gevolgt door de dorade, ossenhaas brochette en een tagliatelli. Klopt inderdaad dat er niet wordt gemeld dat je extra betaald voor friet supplement mischien idee om dit op menukaartje aan te geven? Dessert was heerlijk, en uiteraard een heerlijke koffie met likeur als afsluiter, wij hebben genoten en kijken terug op een fantastische avond. Heb van de vriendinnen hele positieve reacties en bedankjes gekregen. Komen zeker nog eens terug !
xGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wij hebben hier gegeten met een groupon bon 3 gangen menu voor 8 personen (€ 136 voor acht personen (waarde € 300) Nou dat is is 17eu pp.
Ontvangst niks mis mee, bestelling voor voorgerecht werd opgenomen, 2 hadden kreeftensoep, lekker soepje niks mis mee, de anderen hadden dungesneden ossenhaas, die zag er lekker uit en volgens de andere 6 smaakte die prima.
Bestelling opnemen voor het hoofdgerecht ging goed maar bij het aanleveren van de hoofdgerechten ging er iets mis! 2personen daar was een verkeerde bestelling opgenomen. Terwijl de andere 6pers, 1had maaltijdsalde gegrilde met piripiri kip genomen die was erg lekker en voldoende, de andere 2 hadden gegrilde Brochetta van ossenhaas, die was erg mals wel moesten ze apart voor het patat betalen. De 3andere personen hadden linguini pasta Aglio olio met gamba's, deze was erggg lekker wel beetje flauw maar daar stond peper-zout voor op tafel. De pasta was erg veel. Helaas kregen de andere 2 pas hun hoofdgerecht toen derest klaar was met eten. Deze 2 hadden Ravioli gevuld met ricotta en spinazie, en was naar zeggen erg veel maar wel lekker.
Toetje was lekker niks op aan te merken, de creme brulee werd alleen in verschillende bakjes gereserveerd, dat was een beetje jammer.

Ik vroeg ook om kraanwater helaas kreeg ik dit niet dus heb ik 2 flessen water besteld. Toen er een fout was gemaakt met het opnemen van de bestelling heb ik nog gevraagd of ze nog iets aanboden om het 'goed te maken' helaas gingen zie hier niet op in. Erg jammer ze hadden best de 2flessen water gratis kunnen geven.
Afijn! Het afrekenen we kregen een bon en dachten goh dat valt reuze mee echter kwamen ze later met een 2e bon want ze hadden bonnen gemaakt voor 2tafels!
Wat een domper!

Kort gezegd, portie waren ruim! 3gangen menu was prima, het is er een beetje krap, locatie lekker centraal, service kon beter!
mary D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Met de Grouponbon hier terecht gekomen, we waren hier eerder. Prettige ontvangst, warme strake inrichting. Voor ons 3- gangenmenu was er ruimte keuze. De kreeftensoep was lekker, de carpaccio prima. De dorade heel goed en ook met de nagerechten was niets mis. Heerlijke wijn, klantvriendelijke bediening. Kraanwater naast de wijn was geen probleem. Hele goede Groupon actie!
SDavids .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Keurige zaak hoor, alleen een wat slechte akoestiek als de zaak vol zit en dat gebeurd regelmatig. Als lunchadres in de Haagse passage serveert het een prima rivierkreeftsalade of romige pasta met een uitstekende witte wijn (deze keer een puike Portugese). Zomers op het zonnige terras genieten van het langsslenterende publiek, ik kan niet wachten...
blue_eyed_couple .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Op vrijdagavond voor het eerst gedineerd bij Deluca. We hadden van tevoren gereserveerd en dat leverde ons, naast een vriendelijk ontvangst, een leuk tafeltje aan het raam op. Vooraf gekozen voor brood met Aioli, tapenade en olijfolie en dat was lekker. De hoofdgerechten (één maaltijdsalade en één pasta) waren een tikje eenvoudig maar smakelijk genoeg en in verhouding met de prijs. De bediening was vriendelijk en hield ons over het algemeen redelijk in de gaten. Het decor was in orde, maar de ambiance was een aparte mix tussen kroeg (met bijbehorende borrelhapjes) en restaurant. De locatie ten slotte is een plus.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Lunch tijdens de Sinterklaasinkopen met 4 personen. Ze hadden gelukkig plek, aangezien dit restaurant tijdens de lunch altijd heel vol zit. Bediening was netjes. De broodjes (steakbroodje deluca, broodje carpaccio, broodje kwekkeboom kroketten en een tosti) waren met zorg bereidt en smaakten goed. Natuurlijk duurde het wat langer door de drukte maar dat mocht de pret niet drukken.

Samenvattend, prima broodjes (niet super speciaal maar goed bereid), service was netjes en voor de drukte snel, serveren van drinken was vlot en decor is gewoon fatsoenlijk.