Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

Em M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De actie van Groupon hebben we helaas gemist. Op een doordeweekse dag zonder Grouponbon bij DeLuca gegeten. Het was niet druk. De bediening ging vlot. De kreeftensoep viel een beetje tegen. De tomatensoep was volgens mijn tafelgenote goed. De Mediterraanse rundvlees salade was prima maar het was veel en de lasagne was ook lekker. Als toetje hadden we death by chocolate en de oreo cheese cake. De toetjes waren erg lekker.
Chertje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Heb hier nu tweemaal gegeten en beide keren was het heerlijk. Personeel was ook vriendelijk. Zelf bestel ik nooit water maar gewoon een spa blauw of rood, vind ik ook wel zo netjes vooral als je met een groupon komt eten, ze moeten toch ergens aan verdienen? Ik kom hier gauw een keer terug!
Ramy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Deluca is gelegen op een toplocatie in de passage van Den Haag. Mooie grote ramen en een strak interieur. Het eten is lekker, af en toe wel een beetje veel. We kregen in eerste instantie wel het verkeerde hoofdgerecht geserveerd en ook nog eens direct na het voorgerecht. Qua timing en bediening zijn er dus nog wat verbeterpunten. Verder prima.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Hier voor het eerst aangeschoven op het terras buiten.
We kozen voor de salade met rivierkreeftjes en gamba's.
Inderdaad een kan water kon niet bij de wijn, wel een glas.
Twee glazen water dus, een glas zat nog vol met lippenstift, dit was ook niet opgemerkt door de serveerster.
Het duurde erg lang voordat de salades op tafel kwamen, was bijna zeker niet goed doorgekomen naar de keuken. Hiervoor werd geen excuus aangeboden, zou je wel verwachten en misschien een klein gebaar in de vorm van een kopje koffie. De salades waren voortreffelijk, maar miste wel een broodje erbij. Ondanks wat minpunten komen wij hier zeker nog een keer terug.
Addie P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellig restaurant op een uniek plekje. Heerlijke witte huiswijn. Gekozen voor de aanbieding: saltimbocca van kabeljauw inclusief glas wijn. Zat alleen wat groente bij waardoor er een extra portie friet bijbesteld moest worden. Bij afrekenen was vergeten dat de aanbieding inclusief de wijn was. Jammer voor de slordigheid. Eten was redelijk. Zeer smakelijke combinatie alleen helaas te droog. Voor verbetering vatbaar.
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Gisteravond bij DeLuca gegeten. Ik had een salade nicoise, goed gevuld en met een perfect gebakken stukje tonijn en mijn partner nam de ravioli, gevuld met spinazie en ricotta in een heerlijk romige saus met zongedroogde tomaat. Samen met 2 glazen witte huiswijn en 2 espresso toe, een prima maaltijd na een dagje winkelen. Jammer dat het ook hier nog mogelijk is om een karaf water te krijgen, wel een glas is mogelijk. Wat is dat toch met Nederlandse restaurants? In zoveel landen is het gebruikelijk dat je bij binnenkomst gelijk een karaf/fles water krijgt, alleen in Nederland lukt dat maar niet. Voor ons een duidelijk minpunt.
LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met twee personen hier gegeten. Gekozen voor een 3-gangenmenu en het was goed op smaak, goed geportioneerd, en op tijd. Bediening was zeer vriendelijk en bereid om mee te denken, aan te passen, en toe te lichten. Enig aandachtpuntje kan zijn dat je even goed moet kijken waar in het restaurant je gaat zitten. Hoe verder van de deur, hoe minder last van rumoer. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Mari-aan .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
locatie is heel goed ! en gezellig atmosfeer !
eten was lekker en truffel pasta met paddenstoelen was uitstekend !
het was ook heel goedkoop voor zo'n kwaliteit !
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Onze recensie sluit naadloos aan bij die van vele hiervoor,omdat wij de recensies al hadden gelezen waren wij al op de hoogte dat er voor de patat betaald moest worden.De kwaliteit was goed hoor, had misschien wat spannender gekund,Grappig was dat de gastenlijst voor de hele avond uit "grouponners bestond.Wij wonden de locatie erg apart met uitzicht op de Passage.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Hier gegeten met Groupon. Voorgerecht carpaccio was goed. Hoofdgerecht ossehaaspuntjes was middelmatig beter is het om een ossenhaasje gewoon te bakken dan kan iedereen kiezen hoe hij het gebakken wil hebben. Groenten erbij waren divers en goed. Alleen jammer dat je dan weer de friet en mayo er apart moest bijbestellen. Dat is vaak bij Grouponacties. Gelukkig wel glaasjes kraanwater erbij. Ruim voor het hoofdgerecht drankje besteld maar die kwamen pas toen we alles bijna op hadden. Ik vond het heel gehorig en rumoerig. Ook in de keuken het kletteren van borden en bestek enzo en alles er omheen. Geen restaurant om rustig te dineren. We zaten er hooguit anderhalf uur en toen werd de rekening per ongeluk gebracht met excuses dat wel want we hadden niet om de rekening gevraagd. Maar als je ergens spijt van hebt geef dan bijvoorbeeld een drankje van de zaak dan lijkt het echt gemeend. Personeel was vriendelijk.
Aaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Heerlijk ontbijtje gehad, zeer overvloedig en teveel om op te eten voor een prettige prijs en prima en vlotte service. aanrader
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Mooi en sfeervol restaurant op een mooie centrale plek in de stad. Vriendelijke en attente bediening. Wij hadden de ossenhaascarpaccio vooraf, smaakvol. Bij het hoofdgerecht moest je de friet los bijbestellen, beetje apart maar dan krijg je wel erg lekkere Vlaamse friet. Het toetje was echt geweldig: death by chocolate, een combinatie van allemaal lekkere en verfijnde chocoladehapjes.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Voor de museumnacht hier gegeten op het terras in de passage. Ik had een heerlijke maaltijdsalade nicoise, zoals ik hem graag eet. Rijk gevuld, mooie malse sla (geen bittere stronken!), haricot verts en als belangrijkste: een mooie tonijn steak erbovenop! Licht dichtgeschroeid aan beide kanten en erg lekker! En lekkere wijnkeuzes! Mooie tent, maar ik denk dat ik volgende keer toch liever binnen eet dan in de passage.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Ik ben vaker in Deluca geweest en de laatste keren met een grouponbon. Ik merk echt geen verschil met grouponbon of zonder grouponbon. Tuurlijk is de keuze beperkter, dat kan niet anders ivm het aantal te verwachtte gasten. En idd is er een ober die wat "minder" is maar voor de rest is het 1 van mijn favoriete restaurant van Den Haag!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
DeLuca is mooi gesitueerd en ook de inrichting is fraai. Over de vrouwelijke bediening waren we zeer te spreken.
Via Groupon menu aardig gegeten maar de keuken laat wel wat steekjes vallen
Een van de voorgerechten de dungesneden ossenhaas met kruidensla was te koel geserveerd waardoor de smaak enigszins wegviel.
In de maaltijd salade geitenkaas, gemengde sla, avocado enz. als hoofdgerecht waren slechte stukken avocado verwerkt. Van het andere hoofdgerecht de gegrilde brochette van ossenhaas kwamen de champignons uit een pot en de ossenhaas was niet bepaald mals te noemen. De tegen meerprijs ! bestelde frieten hebben we geweigerd omdat deze ondanks diverse toezeggingen pas werden aangeleverd toen 7/8 van de maaltijd was genuttigd.
Over het dessert waren wel te spreken. Dan nog een positief bericht: De rode Argentijnse huiswijn Paso by Salentein (malbec-merlot) smaakte voortreffelijk.
Emiel N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Zoals een flink aantal mensen voor ons ook met een Groupon gegeten. Vooraf op de site gekeken wat er a la carte te krijgen is en dan is het toch jammer als je een klein vodje krijgt dat een aftreksel is van de gewone kaart. Bij binnenkomen zagen we een aantal andere gasten met hoofdgerechten op tafel waar we ook wel trek in hadden, maar die stonden niet op het kaartje. De voorgerechten waren ok, de carpaccio was wat flauw, de kreeftensoep was wel lekker. Bij afruimen geen vraag of het gesmaakt had, wel of we meer wilde drinken, terwijl er een fles wijn op tafel stond. De kip piri piri in de salade van mijn partner's hoofdgerecht was erg droog (te lang in de oven?), mijn bord van de ossenhaas was heel heet (warm gehouden in de oven?) en het vlees niet mals en weinig. Wat friet erbij (tegen meerprijs! bijzonder..) en die had ook nog te lang gestaan en was eigenlijk te koud om nog te serveren. Tenslotte smaakte het toetje nog wel goed, maar hier opnieuw eten zullen we niet snel doen. Prachtige locatie, dat wel.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Zoals velen via Groupon hier gegeten samen met een collega. En al met al prima. Maar niet veel meer dan dat. Inderdaad was er een selectie gemaakt van de gewone kaart voor deze deal. Zowel tafelpartner als ik vooraf carpaccio, die heb ik regelmatig beter gegeten. Hoofdgerecht, was voor beiden pasta. Eenmaal linguini en eenmaal spaghetti met truffel. Veel te veel en vrij flauw van smaak. Dat kan met iets meer bevlieging beter. Nagerechten, mango scroppino en het chocoladetaartje. Mijn collega was erg fan van de scroppino en de chocolade smaakte ook prima. Argentijnse mendoza wijn was erg lekker, vrouwelijke bediening erg vriendelijk en attent. De heer had er helaas niet minder zin deze avond. Kortom: voor het reguliere bedrag zou ik hier niet snel meer eten. Maar het terras is heerlijk en dat geldt ook voor de wijn. Dus daarvoor komen we zeker nog terug.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening. Gegeten met een Groupon-bon. Maar nog steeds keuze uit meerdere gerechten. Heerlijke soep vooraf, lekker brood met tapenade, maaltijdsalade met perfect gegrilde tonijn (medium, precies zoals we besteld hadden) en op verzoek in plaats van krieltjes met avocado. Het toetje is om voor terug te komen. "Deatch by chocolate", heerlijk! Het meisje in de bediening maakte de avond een echte beleving, we voelde ons op en top te gast! Bedankt!
OlafDo .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Hier gegeten met een Groupon bon. De gerechten waren verrassend lekker. Vooraf de dungesneden ossenhaasrolletjes gevuld met sla en balsamico dressing, mooie en lekkere variant op carpaccio.
Als hoofdgerecht de caramella di carne e vedura en brochetta gegeten. De pasta was gevuld met vlees en er zat veel pesto bij, misschien ietsje teveel. Portie was ruim voldoende en het smaakte heerlijk. De ossenhaas zat aan een spies, het waren 4 stukken. Twee waren goed medium, maar twee helaas iets te rood. Het dessert death by chocolat was lekker, maar niet bijzonder. De creme brulee was goed van smaak, maar net een re dun laagje.
De droge witte huiswijn smaakte heerlijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vanavond hier met twee personen gegeten, zoals velen via de actie van Groupon. Bij aankomst was onze reservering niet in het systeem bekend, hier werd geen probleem van gemaakt en we werden gewoon op een vriendelijke manier naar een leuke tafel gebracht.

Het restaurant, gevestigd op een centrale plek in het centrum van Den Haag heeft een leuke moderne entourage, en ziet er tevens schoon en goed verzorgd uit. We werden goed geholpen door een vrolijke jongedame die erg gastvrij en professioneel te werk ging.

Wat betreft het eten hebben we genoten van een heerlijk (maar niet spectaculair) diner. Gerechten waren allen mooi opgemaakt en smaakten prima. Fijn dat er bij de pasta met gamba's niet (zoals bij vele restaurant's in Nederland wel het geval is) te zuinig werd gedaan met de gamba's. Mijn partner had als hoofdgerecht de ossenhaas, en deze zag er goed uit, smaakte naar horen zeggen ook erg lekker. Als dessert hadden we het gerecht 'Death by Chocolate', als echte chocolade-liefhebber niks negatiefs over te zeggen.

Alles bij elkaar een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een leuk restaurant in Den Haag om van een kwalitatief goed, informeel diner te genieten.