Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

7,2
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Hier nog weer eens gegeten, deze keer was de bediening en het eten een stuk minder!
Men was wel vriendelijk, maar beslist niet snel en zeker niet geinteresseerd.

Het voorgerecht (ossehaas) was erg lekker, het hoofdgerecht (tagliatelle) erg vet - de olijfolie droop er vanaf en het toetje was rampzalig (tiramisu - had deze beter bij de AH kunnen kopen).
Als je dit dan aangeeft lijkt men niet geinteresseerd.

Ga hier niet weer heen!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Vanwege mijn werk een paar weken in Den Haag. en elke dag uit eten geweest. Hier een hele lekkere hamburger gegeten! Tevens, het is een hele mooie plek om een broodje te eten. De broodjes zijn lekker vers. De cappucino is prima.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Schitterende locatie op de hoek Passage-Buitenhof. Mooie tent, met vriendelijk personeel. Snel en goed geholpen, met 8 man (zonder reservering) hier gegeten en iedereen te spreken over z'n gerecht. Wat wil je nog meer?
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
De selectie van Italiaanse wijnen was beperkt (slechts twee rode wijnen!), zeker voor een Italiaans restaurant, maar de keuze - Valpolicella Superiores 2012 - was zonder enige twijfel de beste van ons Valentine's diner in De Luca. De bediening en de gerechten waren het allemaal net niet. Het zij toegegeven, het was druk, maar de pasta was overduidelijk niet in zout water gekookt, was niet 'al dente' en te rijk gevuld voor Italiaanse begrippen. De bijgerechten behoorden bij een ander gerecht en deden als zodanig afbreuk aan de pure smaken die zo kenmerkend zijn voor de Italiaanse keuken. Om alles moest bovendien worden gevraagd - brood, olie, noem het maar op - maar gelukkig was daar altijd die heerlijke wijn: 'controllata' en niet eens 'garantita'! Wij hebben ondanks alles een gezellige avond gehad.

Frans & Suzanne
hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Al eens eerder hier ontbijt gehad, nu even van een lunch genoten.
Vlotte bediening en uiterst correct. We namen een mix plankje met allerlei lekkernijen begeleid met een kopje cappuccino en chocomelk. De slagroom werd op een apart schaaltje geserveerd. Alles was heerlijk. de inrichting is knus en gezellig een echte aanrader aan het eind ( of begin ) van de passage in Den Haag
laluca2015 J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
wat wij als lunch gegeten hebben was meer dan genoeg voor ons beide voorgerechten waren prima alsmede de ravioli en de salade geitenkaas en een lekker glas chardonnay erbij onze middag kon niet stuk
jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Afgelopen woensdag met vriendin geluncht met het menu van de dag. Kwaliteit van de biefstuk was matig (mals 'gemaakt'); er is niet naar de verlangde 'cuisson' (medium, rare e.d.) gevraagd. De bijgevoegde groenten waren smakelijk. Zeer vriendelijke bediening. Verhouding prijs - kwaliteit goed.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Voor 't werk in Den Haag en op zoek naar een restaurant waar je lekker gezellig, alleen, kon eten. De Luca is daarvoor prima geschikt! Ik had niet veel tijd en heb een rode bieten risotto (genaamd 'Vegetarisch Vuur') gegeten. Volgens de kaart met verkruimelde geitenkaas maar ik had er dikke plakken op liggen. Ik heb er eentje van verkruimeld, de andere plakken heb ik niet opgegeten, het was veel te veel. Het was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en ik had een prima plekje. Ik denk dat het ook een leuke plek is na een dagje Den Haag.
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Onlangs hier met zijn vieren gaan eten. Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten en een leuke tafel gekregen bij de haard. De inrichting is mooi en warm en ook goed geschikt om romantisch te dineren. Verder was het personeel ook erg vriendelijk.

Wij begonnen met een soep vooraf (pomodorisoep & kreeftensoep) welke goed van smaak was. Bij de hoofdgerechten viel de keuze op 2 verschillende pastagerechten en 1 op de huid gebakken zalm op een bedje van groenten. Zowel de groenten als de zalm waren perfect gaar en lekker van smaak. Mijn tafelgenoten vonden hun pastagerechten ook erg lekker (een tagliatelle met verse truffel, rucola en Parmezaanse kaas & een linguini pasta met gamba's en rivierkreeftjes).

Wij sloten af met "Death by Chocolate" en de "Oreo Cheesecake". Beide absolute aanraders en een genot voor de tong. Voor het dessert alleen al zal ik hier weer zeker komen.

Samenvattend een mooie en warme setting waar je heerlijk kunt eten.

Chertje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Ik ben hier al vaker geweest en toen was ik super enthousiast, helaas dit keer iets minder. Bij binnenkomst hadden wij onze groupon ingeleverd maar was het niet duidelijk waaruit we konden kiezen, dit werd ook niet uitgelegd en we hadden twee verschillende kaarten gekregen. Toen we erom vroegen zeiden ze dat we alles mochten kiezen, toen nogmaals benadrukt dat we een groupon hadden en toen zei ze dat we de beperkte kaart konden gebruiken en ze was erg verbaasd waarom haar collega dit niet had uitgelegd. Het stokbrood dat we hadden besteld, waren ze vergeten en we kregen ons voorgerecht daarom eerder dan het brood. Dit hebben ze gelukkig goed opgelost door het stokbrood van de rekening te halen. De dungesneden ossenhaas vooraf was lekker, alleen helaas lang niet zo lekker als de vorige keren, ik denk dat het recept is aangepast want vorige keer was het bij ons op smaak gebracht met balsamico, jammer! We hadden een fles prosecco besteld en daarvan was van mijn tafelgenoot het glas al weggenomen zonder dat het leeg was, oei, toen ze daarom vroeg gingen ze datzelfde glas nog wel halen uit de keuken. 3 van de 4 geserveerde hoofdgerechten waren helaas koud. Het leek wel alsof de hoofdgerechten al klaar waren toen ze erachter kwamen dat ze het pastagerecht vergeten waren deze was namelijk wel ontzettend warm. We vroegen om peper en zout en deze hebben ze nooit gegeven. (Waarschijnlijk vergeten) Het personeel waren echt vriendelijke lieve meiden maar de communicatie en hun geheugen was echt een zooitje. Er is echt een hoop vergeten en misgegaan. De scroppino's toe waren lekker. Uiteindelijk ging het bij de rekening weer mis, er was voor ons 3 - gangen menu €25 per persoon gerekend terwijl we bij binnenkomst een groupon hadden ingeleverd. Deze is er uiteindelijk wel afgehaald en zo was het een leuke rekening zelfs met 2 flessen wijn. Al met al een leuke avond maar met een hoop dingen die misgingen.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Al vele malen bij Deluca geluncht en gedineerd. Het behoeft geen betoog dat ik Deluca een prima gelegenheid vind. Sfeer, ambiance, personeel, wijn en gerechten prima. Gisteravond heb ik voor het eerst van mijn leven in navolging van mijn tafelgenote het dagmenu genomen. Heb altijd mijn bedenkingen daarbij. Maar.... het was verrukkelijk, geen liflafjes maar een goed gevulde maaltijd. Bij Deluca kun je gerust het dagmenu nemen.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Eten:
Ik bestel hier altijd de Zalm pesto panini. Het smaakt goed en het vult prima.
Prijs-kwaliteitsverhouding is prima, mag ook goedkoper.
Broodje panini is al gauw 7 euro minstens, beetje aan de dure kant voor een broodje.

Service:
Kan beter, niet te klant-vriendelijk wellicht vanwege de drukte. Vaker meegemaakt dat serveerster niet direct naar je toe komt wanneer je binnenkomt, in plaats daarvan moet je achter de serveerster gaan om te vragen waar je kan/mag zitten. Geen tip van ons dus.

Decor:
Leuk en knus om te zitten (vooral het gedeelte achterin waar je het trapje af moet).
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
In de voormalige paraplu-winkel gegeten. Bediening was erg prettig, eten uitstekend, rekening zeer acceptabel. Kortom een leuk tentje.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
In de prachtige passage in De Haag wilden we iets lunchen. We kozen restaurant Deluca, maar kregen daar eigenlijk al direct spijt van. De bedienende dame was zeer uit haar humeur en nam de bestelling met tegenzin en ongeïnteresseerd op.
We bestelden beiden een salade Niçoise met gegrilde tonijn. In verband met een allergie wilden we één salade zonder gemalen peper eroverheen. Helaas beide salades hadden evenveel peper eroverheen. Verder bestond de salade Niçoise uit uitsluitend groene sla met wat olijven,1 hard gekookt ei en daar bovenop een moot te rauwe tonijn. Het zag er onverzorgd uit en de smaak was om het vriendelijk te zeggen zeer matig.
Na onze klacht bij de Chef werd de erbij bestelde thee niet op de rekening gezet. We betaalden een forse prijs voor een slechte lunch en een ronduit schofterige bediening. Daar maakt een kop thee van het huis niets mee goed.
Em M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De actie van Groupon hebben we helaas gemist. Op een doordeweekse dag zonder Grouponbon bij DeLuca gegeten. Het was niet druk. De bediening ging vlot. De kreeftensoep viel een beetje tegen. De tomatensoep was volgens mijn tafelgenote goed. De Mediterraanse rundvlees salade was prima maar het was veel en de lasagne was ook lekker. Als toetje hadden we death by chocolate en de oreo cheese cake. De toetjes waren erg lekker.
Chertje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Heb hier nu tweemaal gegeten en beide keren was het heerlijk. Personeel was ook vriendelijk. Zelf bestel ik nooit water maar gewoon een spa blauw of rood, vind ik ook wel zo netjes vooral als je met een groupon komt eten, ze moeten toch ergens aan verdienen? Ik kom hier gauw een keer terug!
Ramy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Deluca is gelegen op een toplocatie in de passage van Den Haag. Mooie grote ramen en een strak interieur. Het eten is lekker, af en toe wel een beetje veel. We kregen in eerste instantie wel het verkeerde hoofdgerecht geserveerd en ook nog eens direct na het voorgerecht. Qua timing en bediening zijn er dus nog wat verbeterpunten. Verder prima.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Hier voor het eerst aangeschoven op het terras buiten.
We kozen voor de salade met rivierkreeftjes en gamba's.
Inderdaad een kan water kon niet bij de wijn, wel een glas.
Twee glazen water dus, een glas zat nog vol met lippenstift, dit was ook niet opgemerkt door de serveerster.
Het duurde erg lang voordat de salades op tafel kwamen, was bijna zeker niet goed doorgekomen naar de keuken. Hiervoor werd geen excuus aangeboden, zou je wel verwachten en misschien een klein gebaar in de vorm van een kopje koffie. De salades waren voortreffelijk, maar miste wel een broodje erbij. Ondanks wat minpunten komen wij hier zeker nog een keer terug.
Addie P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellig restaurant op een uniek plekje. Heerlijke witte huiswijn. Gekozen voor de aanbieding: saltimbocca van kabeljauw inclusief glas wijn. Zat alleen wat groente bij waardoor er een extra portie friet bijbesteld moest worden. Bij afrekenen was vergeten dat de aanbieding inclusief de wijn was. Jammer voor de slordigheid. Eten was redelijk. Zeer smakelijke combinatie alleen helaas te droog. Voor verbetering vatbaar.
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Gisteravond bij DeLuca gegeten. Ik had een salade nicoise, goed gevuld en met een perfect gebakken stukje tonijn en mijn partner nam de ravioli, gevuld met spinazie en ricotta in een heerlijk romige saus met zongedroogde tomaat. Samen met 2 glazen witte huiswijn en 2 espresso toe, een prima maaltijd na een dagje winkelen. Jammer dat het ook hier nog mogelijk is om een karaf water te krijgen, wel een glas is mogelijk. Wat is dat toch met Nederlandse restaurants? In zoveel landen is het gebruikelijk dat je bij binnenkomst gelijk een karaf/fles water krijgt, alleen in Nederland lukt dat maar niet. Voor ons een duidelijk minpunt.