Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

7,2
moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt lekker gegeten! Bediening was prima. Rustig kunnen eten, en ook nog "natafelen". Het is wat duurder, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima! Volgende keer met veel plezier terug.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Kom hier al jaren tot volle tevredenheid. Heb veel positieve beoordelingen geplaatst. Vandaag was het duidelijk minder.
Mijn favoriete gerecht helaas niet meer op de kaart. Een variant hiervan viel tegen. Het gerecht van mijn dochter eveneens. Jammer, maar moet wel gezegd worden.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Met 12 personen gegeten. Ik vond de salade Niçoise zeer teleurstellend. Weinig smaak aan. Brood en drank waren van goede kwaliteit
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede keuken, heerlijk gegeten! Prima prijs kwaliteit verhouding.
Quistm .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Niet voor het eerst hier gegeten en niet voor het laatst. De kwaliteit is en blijft goed.
Smakelijke gerechten, mooi geserveerd en met zorg en aandacht bereid.
Het drie gangenmenu is een aanrader. En verrast geprijst.
Wijn is lekker.
De bediening houdt goed in de gaten of je nog iets wilt gebruiken, zonder opdringerig te zijn.
Na tafelen terwijl zij zelf aan het opruimen zijn is geen probleem, ook dan wordt geinformeerd of je nog iets wilt gebruiken.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
eten 8
bediening 8
decor 7
Ons jaarlijkse werk nieuwjaar-etentje vond plaats bij De Luca. We waren met 7 personen en dat betekende met 4 op een bankje en dat was vrij krap. Vooraf begonnen we met brood met smeersels. Ik had als hoofdgerecht de entrecote met een romige truffel bospaddenstoelensaus, heerlijk. Ook de bijgeleverde frietjes waren goed heet en lekker knapperig. Als dessert ging ik nog even 'death by chocolate', heerlijk! Supermachtig, maar te lekker om te laten staan. Al met al heerlijk gegeten.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
niets mis met de locatie, 2 terrassen 1 buiten en 1 in de passage intern is de inrichting in een punt waardoor je soms wat krap zit en uit zicht personeel. Ongetwijfeld telt dit mee in het feit dat het vrij lang duurt voor je bedient wordt. Broodje italiaanse steak genomen, brood uitstekend, beleg vlees met groente niet slecht, beetje laf van smaak, of beter gezegd weinig smaak, ben normaal niet zo van de zout en peper maar dit had het echt nodig.
Jugo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren pasta's gegeten (10 euro). Zagen er lekker uit, goedgevuld en rijkgevulde saus, wel een beetje te veel, maar veel te lekker om te laten staan! Daarnaast heerlijke huisgemaakte sangria op, die is zeker een aanrader! :)
sterrenacht .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn all time favoriete restaurant maar deze keer............... hamburger van onderen gewoon rauw. Je hebt al dente en al dente maar deze was simpelweg nog te hard.
Aangegeven en laten zien maar een echte reactie? Nee alleen een politiek correct Ja dat kan inderdaad niet.
Zonde, zonde, zonde!
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De ligging in de passage is heel mooi, wij hadden vanwege de drukte een plekje achterin en helaas is het uitzicht dan een straatje. de tafeltjes en menukaarten waren plakkerig. De sandwich zalm viel tegen, de grote hoeveelheid sla zorgt ervoor dat het brood erg slap wordt en de smaak van de zalm valt daardoor in het niet. Het was duidelijk dat de drukte niet verwacht was en dat zorgde voor een lange wachttijd, meer dan een kwartier op het eerste drankje gewacht. Het broodje met kroketten was lekker. De bediening was gehaast. De toiletruimte is gedateerd maar vooral onverzorgd, toiletrolhouder stuk, handenföhn snoer is te lang , dat is opgelost door knopen in t snoer. Als alternatief staat er een toiletrol(!) op de wastafel. Het geheel viel erg tegen, nadat we een jaar niet geweest waren.
Fransien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor het eerst bij Deluca op het terras. Beide een broodje mozzarella, tomaat, pesto. Heerlijk, echte buffel mozzarella! De kaart is uitgebreid genoeg en zit voor ieder wat bij. De service was snel, niet bijzonder verder, maar niets op aan te merken. De kaarten op het terras mogen echter wel een doekje gebruiken, die waren niet al te schoon. In een van de toiletten lag de hele toiletrol op de grond, wat als gevolg had dat niemand daar naar binnen ging. De toiletruimte is naar onze mening wel toe aan een renovatie, aangezien deze wat gedateerd oogt in vergelijking met de rest van het decor binnen. We komen hier nog wel een keer terug, voornamelijk omdat de gerechten erg lekker zijn.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lunch gehad met een groep van 30 mensen. Homemaid aioli en tappenade. Heerlijk broodjes cappacio. Echt top en gestructureerd. Aardig en geduldig personeel.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker eten voor een schappelijke prijs. We hebben het drie gangen menu genomen. Prima service en vlotte bediening op leuke locatie in het centrum.
Noorwegen3 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zaterdag 9 april 2016
Wachten, wachten, wachten. Bediening was constant vol verontschuldigingen dat we zo lang moesten wachten. Reden volgens hen was dat het terras vol zat. Ons idee...daar moet je als restaurant toch rekening mee houden en zorgen voor meer mensen in de bediening als er wat straaltjes zon voorspelt zijn.
Kortom, lang wachten, niet samen eten, lauwe koffie. Nooit meer
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor de opera voorstelling even een hapje eten. In deze gelegenheid zeker geen slecht idee. De dun gesneden ossenhaas werd op een creatieve manier gepresenteerd en was zoals je het mag verwachten met een lekkere pesto, kaas en wat groen. De tonijn was vers en mooi gegrild met diverse groentes en veel friet. Over het dessert van het menu inwisselen voor iets anders (bleef € 25 pp) werd niet moeilijk gedaan. Attente bediening ondanks de drukte, zorgvuldig en vriendelijk, een ontspannen dinertje ter voorbereiding op de opera.
Lindy C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede prijs/ kwaliteitsvertoning! En vriendelijk personeel. Een aanrader! We hadden niet veel tijd i.v.m. Theaterbezoek, maar het eten kwam op tijd en we hoefden niet te haasten!
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Uitsmijter bestel, omelet gekregen. Deze werd netjes omgeruild. De uitsmijter was koud. Het brood was oud. Je kon ook het brood niet kiezen, je kreeg gewoon simpele sneetjes wit brood. Het spek was in blokjes, voornamelijk swoert,puur vet dus, en het was tevens niet goed uitgebakken. De kaas was niet over de uitsmijter gesmolten maar als plakken eronder gelegd. Service was bot en niet professioneel.
Beste Rutgeraw,
Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Door een samenloop van omstandigheden is het niet gegaan zoals het moest, onze excuses hier voor, ook namens de keuken. We hopen u desondanks nog eens terug te zien bij Deluca, we zullen dan ons uiterste best doen om deze negatieve ervaring goed te maken.
Ritesh18 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eind januari samen met vrienden hier gegeten.
Restaurant zat redelijk vol, maar heb ik niet als storend of druk ervaren.
Het eten was lekker. We hebben genoten.
De Tiramisu was heerlijk.
tientje77 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Op een dinsdagavond zijn we met een grote groep hier gaan eten voor het afscheid van een collega. We hebben gebruik gemaakt van een groepsmenu. Het eten was heerlijk en ook collega's met dieetwensen hadden geen klachten. De bediening was in handen van Joëlla en die heeft het top gedaan! Ook in een klein gezelschap kom ik hier zeker terug.