Restaurant Deluca

Passage 3-7 2511 AB Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Deluca

Oog voor detail

De marmeren muren zorgen voor een imposante ambiance in dit restaurant. De uitstraling van het restaurant is ook kenmerkend voor de bediening: er is veel oog voor detail. Op de kaart staat voor ieder wat wils; lekkere broodjes, soepen en vleesgerechten. Restaurant Deluca is altijd goed.

Meer informatie over restaurant Restaurant Deluca

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag, zondag 10:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Feestdagen:
25/12/2016 en 1/1/2017 - gesloten
24/12/2016, 26/12/2016 en 31/12/2016 - open tot 18:00 uur (keuken 17:00 uur)

Ton L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
niets mis met de locatie, 2 terrassen 1 buiten en 1 in de passage intern is de inrichting in een punt waardoor je soms wat krap zit en uit zicht personeel. Ongetwijfeld telt dit mee in het feit dat het vrij lang duurt voor je bedient wordt. Broodje italiaanse steak genomen, brood uitstekend, beleg vlees met groente niet slecht, beetje laf van smaak, of beter gezegd weinig smaak, ben normaal niet zo van de zout en peper maar dit had het echt nodig.
Jugo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren pasta's gegeten (10 euro). Zagen er lekker uit, goedgevuld en rijkgevulde saus, wel een beetje te veel, maar veel te lekker om te laten staan! Daarnaast heerlijke huisgemaakte sangria op, die is zeker een aanrader! :)
Sterrenacht .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn all time favoriete restaurant maar deze keer............... hamburger van onderen gewoon rauw. Je hebt al dente en al dente maar deze was simpelweg nog te hard.
Aangegeven en laten zien maar een echte reactie? Nee alleen een politiek correct Ja dat kan inderdaad niet.
Zonde, zonde, zonde!
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De ligging in de passage is heel mooi, wij hadden vanwege de drukte een plekje achterin en helaas is het uitzicht dan een straatje. de tafeltjes en menukaarten waren plakkerig. De sandwich zalm viel tegen, de grote hoeveelheid sla zorgt ervoor dat het brood erg slap wordt en de smaak van de zalm valt daardoor in het niet. Het was duidelijk dat de drukte niet verwacht was en dat zorgde voor een lange wachttijd, meer dan een kwartier op het eerste drankje gewacht. Het broodje met kroketten was lekker. De bediening was gehaast. De toiletruimte is gedateerd maar vooral onverzorgd, toiletrolhouder stuk, handenföhn snoer is te lang , dat is opgelost door knopen in t snoer. Als alternatief staat er een toiletrol(!) op de wastafel. Het geheel viel erg tegen, nadat we een jaar niet geweest waren.
Fransien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor het eerst bij Deluca op het terras. Beide een broodje mozzarella, tomaat, pesto. Heerlijk, echte buffel mozzarella! De kaart is uitgebreid genoeg en zit voor ieder wat bij. De service was snel, niet bijzonder verder, maar niets op aan te merken. De kaarten op het terras mogen echter wel een doekje gebruiken, die waren niet al te schoon. In een van de toiletten lag de hele toiletrol op de grond, wat als gevolg had dat niemand daar naar binnen ging. De toiletruimte is naar onze mening wel toe aan een renovatie, aangezien deze wat gedateerd oogt in vergelijking met de rest van het decor binnen. We komen hier nog wel een keer terug, voornamelijk omdat de gerechten erg lekker zijn.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lunch gehad met een groep van 30 mensen. Homemaid aioli en tappenade. Heerlijk broodjes cappacio. Echt top en gestructureerd. Aardig en geduldig personeel.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker eten voor een schappelijke prijs. We hebben het drie gangen menu genomen. Prima service en vlotte bediening op leuke locatie in het centrum.
Noorwegen3 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zaterdag 9 april 2016
Wachten, wachten, wachten. Bediening was constant vol verontschuldigingen dat we zo lang moesten wachten. Reden volgens hen was dat het terras vol zat. Ons idee...daar moet je als restaurant toch rekening mee houden en zorgen voor meer mensen in de bediening als er wat straaltjes zon voorspelt zijn.
Kortom, lang wachten, niet samen eten, lauwe koffie. Nooit meer
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor de opera voorstelling even een hapje eten. In deze gelegenheid zeker geen slecht idee. De dun gesneden ossenhaas werd op een creatieve manier gepresenteerd en was zoals je het mag verwachten met een lekkere pesto, kaas en wat groen. De tonijn was vers en mooi gegrild met diverse groentes en veel friet. Over het dessert van het menu inwisselen voor iets anders (bleef € 25 pp) werd niet moeilijk gedaan. Attente bediening ondanks de drukte, zorgvuldig en vriendelijk, een ontspannen dinertje ter voorbereiding op de opera.
Lindy C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede prijs/ kwaliteitsvertoning! En vriendelijk personeel. Een aanrader! We hadden niet veel tijd i.v.m. Theaterbezoek, maar het eten kwam op tijd en we hoefden niet te haasten!
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Uitsmijter bestel, omelet gekregen. Deze werd netjes omgeruild. De uitsmijter was koud. Het brood was oud. Je kon ook het brood niet kiezen, je kreeg gewoon simpele sneetjes wit brood. Het spek was in blokjes, voornamelijk swoert,puur vet dus, en het was tevens niet goed uitgebakken. De kaas was niet over de uitsmijter gesmolten maar als plakken eronder gelegd. Service was bot en niet professioneel.
Beste Rutgeraw,
Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Door een samenloop van omstandigheden is het niet gegaan zoals het moest, onze excuses hier voor, ook namens de keuken. We hopen u desondanks nog eens terug te zien bij Deluca, we zullen dan ons uiterste best doen om deze negatieve ervaring goed te maken.
Ritesh18 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eind januari samen met vrienden hier gegeten.
Restaurant zat redelijk vol, maar heb ik niet als storend of druk ervaren.
Het eten was lekker. We hebben genoten.
De Tiramisu was heerlijk.
Tientje77 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Op een dinsdagavond zijn we met een grote groep hier gaan eten voor het afscheid van een collega. We hebben gebruik gemaakt van een groepsmenu. Het eten was heerlijk en ook collega's met dieetwensen hadden geen klachten. De bediening was in handen van Joëlla en die heeft het top gedaan! Ook in een klein gezelschap kom ik hier zeker terug.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Met een groep van 8 personen op een vrijdagavond wezen eten, opvallend direct al dat we niet verplicht zijn aan een groepsmenu maar gewoon à la carte kunnen komen eten. Bij binnenkomst worden we hartelijk verwelkomt en valt direct op dat het restaurant groter is dan verwacht. Leuke tafel bij het raam, jammer van de houten stoelen. Borden worden mooi opgemaakt en porties zijn enorm. Bijvoorbeeld de ossenhaas/carpaccio wordt in mooie opstaande rolletjes opgediend, Vlaamse frietjes per persoon in aparte bakjes met kommetje mayonaise. Mijn frietjes waren aan de zoute kant maar heb er verder niemand over gehoord. Het dessert 'death bij chocolate', doet zijn naam eer aan. Wat mooi opgemaakt, maar wat veel! Hoe lekker het ook was (oa chocolade taartje, ijs en mousse) het was te veel om op te krijgen na een voor- en hoofdgerecht. Complimenten voor de kok! Ook bediening hield goed in de gaten of er lege glazen waren en alles naar wens was. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Leuk restaurant en lekker gegeten. De bediening liep wat stroef waardoor we zelf moesten vragen om drinken. Maar al met al komen we hier vast nog eens.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier nu 2 keer geweest om te lunchen. Centraal gelegen in de passage dus leuk als je een dagje in de stad bent. Menukaart vrij standaard. Uitsmijters, broodjes, pannini's en s'avonds redelijk geprijsde gerechten.
Vond het voor de lunch wel iets te lang duren voordat we onze broodjes kregen. Maar verder was het ok qua hoeveelheid. Alleen en dat geld voor bijna alle zaken waar je broodjes eet. Waarom toch altijd die rucola? Verzin eens iets anders...
Lekkere koffie en de jus niet à la minute geperst dat proef je!
Argelino .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten, kom er normaal alleen voor espresso/gebak

Voorgerecht tomatensoep, hoofdgerecht huisburger, andere hoofdgerecht tafelgenoot was de risotto. Bediening zeer vriendelijk en servicegericht (verademing in Haagse horeca waar je je als Hagenaar doorgaans kapot voor schaamt).

Kregen gratis amuse in de vorm van mini paddestoelensoepje, was prima en smaakvol maar niet logisch aangezien ik een tomatensoep als voorgerecht had besteld.

Kreeg halverwege het hoofdgerecht (burger) de soep uitgeserveerd, niet erg handig op zijn zachtst gezegd. Soep en burger waren verder prima, Risotto erg onsmakelijk (enorm doorgekookt). Prijzen niet uitzonderlijk hoog maar ook niet meer dan acceptabel. Aankleding binnen zeer smaakvol.

Al met al, ok..
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Sandwich zalm en luxe baguette met kalfskroketten waren erg lekker. Koffie heel goed. Jammer dat de verse jus d'orange bitter smaakte. Nadat wij er wat van zeiden kregen wij een nieuw glas jus. Deze was beter dan de eerste maar nog steeds zurig en iets bitter. Leuke zaak, heel attente bediening!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
We hebben gegeten met de dames van de museumclub uit Spijkenisse en waren blij verrast door de service van de zwarte brigade. Joëlle was een vlotte charmante gastvrouw en maakte er voor ons een gezellig en sfeervol etentje van.
De carpaccio werd alom geprezen.
Maar over hutspot ( de dagschotel) met garnituur hebben wij ouderen niet aan Haagse hieveelheden gedacht!
Verder waren de dames heel tevreden ,er was voor elk wat wils . Kortom we kijken terug op een geslaagd etentje met onze groep.
Graag tot een volgende keer
Gourmette .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op sinterklaasavond heb ik met 12 mensen gedineerd bij dit restaurant.Nu is mijn ervaring dat met gezelschappen boven de 10 meestal een menukaart wordt aangeboden met 3 voor-3 hoofd-en 3 nagerechten.Bij DeLuca konden we gewoon a la carte eten.De menukaart is gevarieerd men kan aparte voor- hoofd en nagerechten bestellen maar ook kiezen voor een 3 gangenmenu van €25,-.Dit laatste deden wij en het was een goed besluit de voorgerechten zijn royaal maar niet overdreven,de carpaccio werd in rolletjes opgediend,dun gesneden vlees gevuld met Rucola.Erg lekker en door de vorm aangenaam compact.
ikzelf had heerlijke tomatensoep.Het viel wel op dat er bij de hoofdgerechten veel salades waren maar er was genoeg keuze uit vlees-,vis- en vegagerechten.De brochette biefstuk was prima,men kon kiezen uit rare,medium en well done,tonijnsteak lekker sappig,kortom,alleen maar tevreden gezichten.Bij het nagerecht pakt DeLuca echt uit ,een scroppino als nagerecht is toch wel origineel,de Death by Chocolate werd bijna grommend van genoegen verslonden en met de Tiramissu was niks mis.De bediening was superbe,leuk,goede voorlichting over de gerechten,niets was teveel.
En..gratis kraanwater,nog steeds een knelpunt in veel Horecagelegenheden.Het betalen van de rekening met een grote groep is altijd omslachtig,bij 95% van de restaurants kan men niet apart afrekenen,bij DeLuca kon dit wel,ieder van ons kreeg een nummer,bij het bestellen noemde je dit en aan het eind bij het afrekenen kon men per persoon aan de kassa betalen:Klasse.