Restaurant De Zeeuw

Nassaustraat 15 zw 2011 PH Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Zeeuw

In een intiem en elegant monumentaal pand aan de Nassaustraat 15 zw in het hartje van Haarlem ligt restaurant De Zeeuw. Een ontmoetingsplaats voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt. Wij serveren één vast menu van 4 tot 6 gangen. De gerechten wisselen zeer regelmatig aangezien we werken volgens de seizoen en verse aanvoer van onze leveranciers.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Zeeuw

Restaurant De Zeeuw is goed bereikbaar met OV. Het restaurant bevindt zich op 5 minuten loopafstand van Haarlem CS.
  • : Parkeren doet u het makkelijkst in parkeergarage centraal Station, De Appelaar of Raaks

keuken geopend voor diner dinsdag t/m zaterdag van 18.30 tot 21.00
lunch op zaterdag van 12.00 tot 14.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Zeeuw

Merel S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Fantastisch op alle gebieden!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Met 3 personen hier gegeten, 7 gangen menu. Vooraf onze wensen kenbaar gemaakt en hier werd rekening mee gehouden. Bij elke gang proef je de verschillende smaken, welke fantastisch waren. Eén persoon had wijnarrangement, ook deze was uitstekend. Het dessert was zo lekker dat we om nog een extra dessert vroegen wat geen probleem was. Bediening was supervriendelijk en alert. Leuke sfeer in het restaurant en ook goede muziek op achtergrond. Als we dan een minpunt zouden moeten aangeven, dan zouden dat de stoelen zijn, die zouden iets 'relaxter' mogen zijn! Komen hier zeker terug !
Aicha B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend! Een heerlijk avondje uit.
Jacobien D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heel fijne ontdekking in Haarlem, werkelijk alle gerechten waren subliem. Fijne entourage, aangename bediening en mooie wijn spijs combinaties. Zonder pretentieus gedoe.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Geweldig gegeten
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Jeroen,Jason,Jason & Julia, hebben ons een hele avond verwend met hun verrassende en verrukkelijke gerechten en wijnen die we ons zalig hebben laten smaken. Hier komen we zeker terug, genoten van de entourage en de pure passie waarmee deze mensen hun vak uitoefenen! Een absolute aanrader voor mensen die zich graag een avond laten verrassen ! Dank jullie wel voor de verrukkelijke avond!
Patrycja W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Echt lekker eten en bijzonder wijn, super pro en vriendelijk service.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Geen
Casper P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Momenteel beste en fijnste restaurant van haarlem. Top team, geweldig eten. En ambitieus, wordt alleen nog maar beter. Tot snel!
De tafel van Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, enorm naar ons zin gehad!
Menno V.
Heerlijk gegeten en uitstekende service
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wat een mooi restaurant met heel fijne gerechten!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Beste mensen van restaurant de Zeeuw.
Wij hebben genoten in dit gezellige restaurant. De sfeer is heel fijn, mooi ingericht en ook het geluid is goed gedempt. De bediening enthousiast en met veel kennis van zaken. De kok kookt met passie en weet de smaken mooi te combineren. Heerlijke gerechten, ik ben een kleine eter, maar had bij thuiskomst (ook na de heerlijke kaasplateau) alweer trek. De porties vinden wij allebei te klein.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Was super. Alle gerechten waren prachtig om te zien maar nog belangrijker ze smaakten verrukkelijk ! Hadden een wijnarrangement, pasten er goed bij! De bediening was erg bekwaam en attent. Absoluut een aanwinst!
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hier kan je een hele avond tafelen met prachtige, originele en heerlijke gerechten. Het wijnarangement sluit perfect aan bij de gerechten. De sfeer is relax, de bediening uitstekend. Hier staan mensen met plezier hun gasten een heerlijke culinaire avond te verzorgen.
Maria N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Na aanleiding van alle recensies was ik erg benieuwd wat de een avond in Restaurant De Zeeuw zou brengen.
Ik kan mij totaal niet vinden in de negatieve recensies, maar wellicht is smaak gewoon heel persoonlijk.
Zelf heb ik genoten van elk van de zes gerechten die wij krijgen, niet in de laatste plaats vanwege de perfecte wijnen die erbij geschonken werden.
De dame van de bediening had alles perfect onder controle en maakte het met haar collega's in de keuken tot een perfect avondje uit!
Wat wil een mens nog meer, heerlijke gerechten, zeer smaakvolle wijnen, afsluiten met koffie en huisgemaakte friandises en dat alles in een ambiance die helemaal van deze tijd is zonder overdreven hip te zijn.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Van begin tot einde prima. Smaakvolle en fantasierijke gerechten. Prima bediening, professioneel en vriendelijk. Mooie bijpassende wijnen. Een prima crew en goede samenwerking !!
Hendrik P.B. K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat een leuk restaurantje! Echt top gegeten voor een betaalbare prijs. Innovatieve keuken. Pure ingrediënten maar iedere gang een smaaksensatie. M.i. zeer veelbelovende chef met zeker Michelin potentie! Komen hier graag terug!
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk 6 gangen menu gegeten, alle gerechten waren erg smaakvol de een nog spectaculairder dan de ander.
Een hele mooie prijs voor de geweldige kwaliteit die ze serveren. Leuke relaxte ongedwongen sfeer!
Wat ik erg leuk vond was het zicht op de keuken, leuk om de koks vol passie bezig te zien! Attente chef die langskomt aan het einde van de avond om te kijken of alles naar wens was, mooie inrichting heerlijk knus en huiselijk vriendelijke bediening die goed let op de details.

Geëindigd met cappuccino en verassende friandises.

Het was erg geslaagd, kortom een echte aanrader!
Ik kom zeker terug
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wanneer je bij Jeroen gaat eten lijkt het alsof je bij hem thuis binnenstapt, fantastisch smaakvol. Stoer, van deze tijd en een tikkeltje rock. Het eten en de bijpassende wijnen zijn al even voortreffelijk! En als je dan geen wijn mag of kan drinken hebben ze een super alternatief. Het ontbreekt je aan niks. Zeer zeker een aanrader!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We hebben een fantastische avond mogen beleven bij restaurant De Zeeuw! Mooie en lekkere gerechten gecombineerd met heerlijke en goed uitgekozen wijnen. De bediening is gastvrij en erg vakbekwaam. 100% een aanrader en we gaan er snel weer eten!