Restaurant De Wolfsberg

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op 2e Pinksterdag asperges gegeten in dit prachtig gelegen, mooi ingerichte hotel-restaurant.
Lekkere amuse met draadjesvlees.
Boter en tapenade bij het brood vooraf (2,50) waren aan de zuinige kant.
De asperges (6 stuks p.p., 19,50) waren uitstekend gegaard, de beenham van de houtskoolgrill had een heerlijk rokerige smaak die niet overheerste en goed paste bij de delicate smaak van de asperges.
Ook de zeer luchtige aardappelgratin was erg lekker, wat mij betreft hadden de bijgeserveerde frites vervangen mogen worden door een extra portie gratin en iets meer gesmolten boter.
De witte huiswijn Stemmari Pinot Grigio en de speciaal bij de asperges aanbevolen Dopff Pinot Blanc (5,10) waren lekker, en werden aan tafel gul uit de fles geschonken.
De bediening was vriendelijk en attent. Het glas water werd zonder probleem en gratis bijgeleverd, dat zien we graag.
Met wat meer boter, tapenade en aardappelgratin i.p.v. frites zou de beoordeling iets hoger uitvallen.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Fantastisch!
Vooraf de carpacio was botermals !
Op advies van de chef gekozen voor paraquaanse angus steak!!
Was super !
Nagerecht mix van diverse kleine gerechtjes ....
Zalig gegeten op het terras in een prachtige omgeving !
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Afgelopen donderdag met mijn vrouw gegeten in de wolfsberg in Groesbeek. Ontvangst was erg vriendelijk evenals de bediening en het zeer hoge culinaire eten. Alles was helemaal af. Bediening correct, vriendelijk en zeer snel. Wij komen zeker terug. Een michelinster zou op zijn plaats zijn.

Harrie van Schilt
Haps
Wenn123 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De high tea bij de Wolfsberg is fantastisch!! Ik kom daar regelmatig met vriendinnen voor een high tea. Onbeperkt thee, cappuccino en koffie, een soepje vooraf, heerlijke broodjes met lekker en veel beleg ( rosbief, paté, roomkaas, zalm), daarna een schaal vol met zoete lekkernijen: chocoladetruffels, scones, bonbons, petit fours, macarones enz. Dat voor maar 19,50.
Daarnaast heb je prachtig uitzicht en kun je zo een wandeling maken door de bossen.
JPCtje .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Afgelopen zondag waren wij bij de Wolfsberg voor een High-Tea. Wat een teleurstelling! Het was echt een gevalletje hoe maken wij ons hier het gemakkelijkst vanaf. Lekker mosterdsoepje vooraf, dat dan weer wel. Bij de volgende gang alleen kleine harde broodjes met karig beleg. Voor onze tante van 90 die wij hadden uitgenodigd voor deze high-tea was dit nou niet bepaald makkelijk eetbaar. Daarna volgde de zoete hapjes. Dit was helemaal triest. Wat bonbons, macarons, 3 scones met jam in een potjes en een minischaaltje slagroom! Zij noemen dit hun eigen interpretatie van een high-tea. Ik noem het totaal fantasieloos, en daar betaal je dan € 19,50 voor. Wij schaamden ons dat wij onze tante hiervoor hadden uitgenodigd.
Moonstar72 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het was deze keer ook weer erg goed.
De sfeer is hier altijd goed. Het kaasplankje was bijzonder lekker. Grote glazen bijpassende wijn bij het arrangement. Top!
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Over het decor geen discussie. Zeker vanaf het taras is het uitzicht prachtig. We hebben er vanavond heerlijk gezeten.
Het eten daarentegen was vanavond niet van dezelfde klasse. De landhoenfilet was droog. De bijgerechten waren niet bijzonder en dan zijn de prijzen wel erg hoog.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Wat wil je nog meer op een mooie zomeravond dan dineren bij de Wolfsberg?
Prachtige lokatie, mooie oude stadsvilla, schitterende tuin, geweldig uitzicht!
Je waant je in het buitenland.
Wij kozen een tafel op het terras en gingen voor het driegangenmenu, vooraf langzaam gegaard runderlende, erg smakelijk. Daarna beiden de zalm van de bbq met pasta en heerlijke mosterdsaus, heerlijk. De groente was ook perfect. Erbij nog prima frites en een bakje salade. Mijn nagerecht -grand dessert- was aan de royale kant, het dessert met aardbeienmacarons, limoenijs en chocolademousse was een plaatje. Lekkere wijn, goede koffie, kortom: hele fijne avond.
De meisjes van de bediening waren erg attent en vriendelijk. Compliment!!
We komen graag snel weer terug!
Jeroen U.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Wat een fijne ervaring was dit. Een prachtig restaurant op een schitterende plek. Het eten was van hoge kwaliteit en de bediening evenzo. Aan het begin aangegeven dat schoonmoeder en uienallergie heeft een daar werd zeer adequaat en sympathiek me om gegaan. Dat maken we vaak anders mee! Voorgerecht met vis en mosterdsoep was heerlijk. Het hoofdgerecht met mooie, zeer malse porties vlees een genot. We hebben genoten!
Hermsen .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Onlangs aten we hier met de familie. De medewerkers zijn vriendelijk en het eten is smakelijk maar de kaart was het zelfde als precies een jaar geleden. Dat getuigt niet van fantasie; jammer. Over het algemeen was het smakelijk maar onnodig dat de tong bij mij en tafelgenoten te gaar / droog gebakken was. Als ik mij niet vergis rekende men daar 18 euro voor en ik bak hem thuis echt beter. Er waren wat artikelen blijven liggen ; helaas wilde men daar geen pakketje van maken en het versturen. Jammer nadat er een rekening van € 400,00 is afgerekend.
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Lekker eten, met zorg bereid en allemaal eerlijke ingredienten. Goede wijnen ook per glas te bestellen. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Maar het decor, zeker als je buiten kunt zitten... dat vind je nergens anders!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Het uitzicht was majestueus! De aioli bij het brood was zelfgemaakt en met zonnebloemolie: subliem! Net zoveel genoten van de snoekbaarsfilet: geweldig qua smaak en textuur! Ik was verbaasd dat een tafelgenoot coquilles kreeg die gefrituurd waren (maar dit stond op de kaart). De kabeljauw was vers en mals, maar had hetzelfde sausje als bij het voorgerecht. Gelukkig combineerde de saus ook goed met de groenten. De gamba's waren niet echt bijzonder. De tournedos was mals en viel bij mijn tafelgenoten in de smaak. Er was friet en een heel lekkere salade. Het kaasplankje met 5 soorten werd gedeeld en bevatte Spaanse schapekaas en een geitekaas, waardoor er voor elk wat wils was. De "eenvoudige" huiswijn Rueda paste perfect bij de visgerechten.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Na een voortreffelijk verzorgde receptie van de buurtvereniging, gelijk ook maar gedineerd. Samen met onze directe buren, die een goed bereid gerecht ook weten te waarderen.

Fijn vonden wij allen de keus uit 4 open wijnen, voor zowel rood als wit, erg prettig.

Vanwege de 'wintertijd' gold de aanbieding 4 gerechten voor de prijs van 2 of 2 voor die van 1.
Wij kozen voor de laatste mogelijkheid, niet in de laatste plaats vanwege de hapjes tijdens de receptie.

Beschrijf hier uitsluitend mijn eigen gerechten, kan wel melden dat tafelgenoten allen zeer tevreden waren.

Als voorgerecht kwam een carpaccio van gemarineerde ossenhaas met basilicumpesto, oude kaas en gegrilde focaccia. Ossenhaas oké, met één van mijn tafelgenoten eens, een paar druppels dressing had het gerecht naar onze mening nog beter gemaakt.

Het pièce een duo van kabeljauwfilet en gemarineerde scampi met een saus van schaaldieren. Perfect gegaarde kabeljauw met ietsje te ver gegaarde scampi, waardoor wellicht van een marinade niets meer te proeven viel. De saus was echt dik in orde en de garnituren op het bord en ernaast evenzo.

We worden zo fan van De Wolfsberg, prachtige unieke locatie, en met een prima keuken.
Aan te bevelen, zonder meer, waarvan akte.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
bij binnenkomst werd ik weer eens blij van de heerlijke temperatuur. niks geen tocht en kou; gewoon lekker warm. Achteraf had ik wel een bloesje ipv een trui aan kunnen doen. (tja dat vind ik als vrouw dan weer handig om te weten:-)
De bediening was ditmaal fantastisch! we waren al vaker geweest en laatste keer waren we door de chaos zelfs vertrokken. Aan onze tafel ditmaal een jongedame die wist waar ze het over had, zich niet van de wijs liet brengen en de hele avond (en die was lang) constant was in haar goede humeur en kennis. (ze bleek bij navraag niet eens horeca opleiding te volgen, maar bijna klaar aan de PABO, zonde als ze weggaat!) Haar assistent was een leuke ober met kuif. Ook hij was een zegen voor de Wolfsberg.
En dan het eten. het broodmandje werd bijna vergeten, maar dat is echt het enige minpuntje. Vooraf had ik de witlofsoep, misschien geen spannende keuze, maar geen spijt, want hij was heerlijk! Daarna volgde een perfecte tournedos van een of andere gril. niet te groot, precies goed. En als nagerecht iets met zelfgemaakte kletskop, witte chocolademousse en stroopwafels, dat was helemaal feest. aanrader dus!
Steven6249 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Het is al eventjes geleden: heerlijk gedineerd bij Wolfsberg. Voor ons was het een verrassing waar wij gingen dineren. Een geweldige locatie en heerlijke sfeer heeft het restaurant. Het eten doet daar niets onder, want het was top! Daarnaast was de service prima.
aanrader voor iedereen!
Rovine .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Dit was de tweede maal dat ik er at, beide keren in een middelgrote groep. Vorige keer in de winter, toen was het donker, maar nu konden we genieten van het prachtige uitzicht.
Het was moeilijk te kiezen van de kaart, alles leek even lekker en bijzonder. Voorgerecht werden de coquilles en daar had ik geen spijt van. Zeer mooi opgemaakt en qua smaken verrassend. Een tafelgenoot die hetzelfde gerecht had kreeg er een los tomaatje op een schaaltje bij omdat dat miste. Dit kreeg hij al voordat we het zelf opgemerkt hadden. Leuk, met humor opgelost.
Hoofdgerecht was de tonijn. Normaliter heb ik die graag zo rauw mogelijk, maar deze bereiding deed me van mijn geloof afvallen. Structuur was erg vlezig zonder taai te worden en de lichte rooksmaak gaf een mooie touch.
Dessert gedeeld met een andere tafelgenoot, dit was geen enkel probleem. Ook allergieën werd prima mee omgesprongen.
Opvallend was dat degene die ons bediende erg goed onthield wie wat besteld had. Dat is zeker een apart compliment waard.
Roberto1957 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Gisteren weer geslapen en gegeten in de Wolfsberg.
We hebben gekozen voor de specialiteitenkaart. Vooraf carpaccio als tussengerecht rundersukade die was zoals hij hoort te zijn hij viel uit elkaar op je bord. Als hoofdgerecht een tournedos van de Josper houtskoolgrill die uitstekend was en daarna het grand dessert Wolfsberg alles aangevuld met het 4 glazen wijn arrangement. Zonder meer uitstekende wijnen die perfect bij de verschillende gangen passen. De bediening was uitstekend, het was voor ons de 3e keer en we komen hier zeker weer terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Het is altijd plezierig om met vrienden uit eten te gaan. Wij waren uitgenodigd om bij "de Wolfsberg" te eten. Wij werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, ons tafeltje vonden wij niet prettig, erg in de loop. Geen probleem, wij kregen een andere tafel.
Het was moeilijk kiezen uit de kaart, veel keus en lekkere gerechten.
De carpaccio van ossenhaasfilet met uitgebakken spekjes en oude kaas smaakte erg lekker en werd mooi gepresenteerd. Daarna koos ik voor de pomodorisoep met basilicumroom. De mosterdroomsoep van de anderen was ook erg lekker.
De rose gebraden eendenborstfilet was perfect gebakken, geserveerd met lekkere friet en een salade. De proeverij van drie zoete gerechtjes rondde de maaltijd af!
De rode en witte wijn smaakten prima.
De bediening was top!
Natuurlijk ook een karaf met kraanwater!
Houd de aanbiedingen in de gaten, kan je wat vaker lekker komen eten, kortom: een aanrader!
Xico .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Wij hadden de proeverij menu en het was echt super lekker!!! Bediening erg vriendelijk en het decor was ook erg mooi! Al helemaal in de kerst stemming gekomen!!!
Geco .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Na het eten vagen we ons af "waarom is het eten geen mooie ervaring hier?' Het terras heeft een panoramisch uitzicht, de borden zien er best goed uit.. Het komt voor ons door drie dingen:
- een deel van de bediening is niet erg afgestemd op de klant; niet zo professioneel en hartelijk als je hoopt. (misschien was men wat opgewonden door een festival dat de volgende dag zou starten...)
- buiten zitten de tafels helemaal vol met vliegjes; kunnen ze niet veel aan doen, maar is niet zo decor bevorderend...
- het eten is niet top; ook niet slecht...maar het kan niet bijzonder bekoren; geen verfijnde smaken of producten, wat vet...kortom kan beter! Prijs/kwaliteit is dan maar zo/zo

Het ontbijt de volgende ochtend geeft hetzelfde beeld (bak waar vers fruit bij staat..is dit niet). kortom zijn verbeterpunten..