Restaurant de Wiemel

Gieterweg 2 9462 TD Gasselte Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Wiemel

Meer dan lekker eten

Een ruim restaurant dat door de sfeervolle inrichting een intieme sfeer heeft. Met mooi weer vermaken de kinderen zich buiten in de speeltuin, terwijl jij van de zon geniet op het terras. Maar De Wiemel is veel meer dan een restaurant. Het is een dagje uit met familie, vrienden of collega’s. Boek één van de originele arrangementen of vier hier een grandioos feest. De ruimte is volop aanwezig.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Wiemel

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 21:30

Judith R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed middelmatig restaurant.
Jammer van het foutieve gerecht. En dat er verder niks werd aangeboden. Wel fijn dat de hond gewoon bij de tafel mocht liggen.
Kruizinga .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten met Ah kaart.
Jammer dat de overigens lekkere soep lauw was.
En dat het bij 1 in een beschadigd bord werd opgediend.
esdert P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
jomulder .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, prima bediening en mooie sfeer. We konden alleen onze auto niet kwijt doordat de hele parkeerplaats vol stond.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten in een fijne sfeer met aardige bediening; het geheel straalt een prettige sfeer uit. Een aanrader om naartoe te gaan.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
nicovos .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In dit zeer gezellige restaurant hebben we met veel plezier gegeten. De gerechten waren heerlijk en verrassend. De bieding was heel vlot en vriendelijk, doch kwam 1 persoon ietwat plichtmatig over. De sfeer in het restaurant, met een boeren karakter, was heel gezellig en gemoedelijk. Al met al een echte aanrader.
G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We waren met 4 personen en hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
We hadden twee a.h. Kaarten en we konden gewoon kiezen uit het menu,
Martin U.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima restaurant, goede sfeer. Leuke bediening. Tijd tussen de gerechten mag van mij iets korter. Zeker de moeite waard voor nog eens.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De hoeveelheid was meer dan genoeg. Ook de keuze was ruim voldoende. Wij hebben o.a. lamskoteletten besteld. Daar werd van te voren verteld dat dit een langere bereidingstijd nodig had. Halverwege werd er een update gegeven over de verwachte tijd.
Kortom een restaurant met een goede keuken, vriendelijk personeel in een prima ingerichte ruimte.
esterjansen40 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten om onze vakantie in te luiden. AH restaurantzegels gebruikt, al drie keer eerder in andere samenstellingen hier geweest met bonnen. Super dat je van de hele kaart kunt kiezen in tegenstelling tot vele andere restaurants. Prachtige locatie, mooie inrichting en vriendelijk personeel. De tijd tussen de gerechten had iets langer gemogen deze keer. Maar we hebben genoten van het lekkers.
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vlotte vriendelijk bediening. Opmaak borden prachtig. Heerlijk gegeten.prijs ,kwaliteit prima.een aanrader om nog eens terug te komen.
G. H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij zijn hier eerder geweest en wederom is het ons zeer goed bevallen. Ondanks dat het restaurant helemaal bezet was was de bedoening vriendelijk en vlot. De gerechten waren aan trekkelijk gerangschikt op het bord en waren erg lekker. De keuze voor het driegangen diner is hier zo dat je alles kunt kiezen en het goedkoopste gerecht wordt afgetrokken Kortom het was weer een aangename ervaring.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij kwamen op spitsuur binnen en moesten daarom wat langer op ons eten wachten. Maar prima gegeten. Een aanrader voor de anderen.
Tine D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Persoonlijke aanpassingen aan de gerechten op de kaart geen probleem.
Het is een aanrader en komen graag weer.
maaikevl .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezien de recensies vol verwachting naar "De Wiemel", samen met mijn partner. Het was goed vol, lekker druk. De voorgerechten (carpaccio en gebakken geitenkaas met salade) voldeden aan de verwachting en smaakten goed! Het hoofdgerecht was prima, maar meer ook niet. Nagerecht hetzelfde. De rockslide brownies waren wel erg zoet.
We hebben wel geregeld lang moeten wachten, met name op het voorgerecht en het nagerecht. Ook duurde het lang voordat er weer iemand langskwam om borden op te halen of weer een bestelling op te nemen. Drankje was ook een keer vergeten. Nu vind ik wachten vaak niet zo'n probleem, ik heb geen haast als ik uit eten ga, maar als je echt stevig honger krijgt omdat je zo lang wacht, da's wel wat jammer. En 15-20 minuten naar een leeg bord staren vind ik ook niet optimaal.
Het eten was prima, maar naar verhouding vonden wij het wel prijzig (normaal zouden we ruim 90 euro moeten betalen incl. drankjes, nu was het rond de 55 euro). Door de ah actie was het qua prijs/kwaliteit prima, maar zonder de actie zouden wij het er niet voor over hebben.
petrakruk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Als voorgerecht de zwarte rijst met gerookte forel gegeten. Heb een paar dagen behoorlijke last van m'n buik gehad. Misschien te vet? Smaak was heerlijk. Varkenshaas was ook lekker.
Het meidje van de bediening was erg aardig en grappig. Dus afgezien van de nasleep...lekker gegeten.
O. O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eten was goed in sfeervol restaurant, prijs en kwaliteit isin een goedeverhouding,muziek was op de achtergrond,een gelegenheid waar je zowel met vrienden als familie en partner gezellig kunt eten.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede ontvangst en een afgesproken goede tafel in de hoek. Alle voorgerechten waren uitstekend zoals: 2 keer carpaccio en twee keer een gebakken geitekaas.De hoofdgerechten waren : Twee keer Kabeljaufilet en twee keer Wiemelsteak.Alle vier heel goed.De gebakken aardappelen waren zeer goed evenals de Salades.De wijnen waren goed evenals de Toetjes.
Het adres wordt aanbevolen.