Restaurant de Wiemel

Gieterweg 2 9462 TD Gasselte Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Wiemel

Meer dan lekker eten

Een ruim restaurant dat door de sfeervolle inrichting een intieme sfeer heeft. Met mooi weer vermaken de kinderen zich buiten in de speeltuin, terwijl jij van de zon geniet op het terras. Maar De Wiemel is veel meer dan een restaurant. Het is een dagje uit met familie, vrienden of collega’s. Boek één van de originele arrangementen of vier hier een grandioos feest. De ruimte is volop aanwezig.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Wiemel

klaas O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd gegeten, prima keuken, goede sfeer. Kaart is niet heel uitgebreid, maar wel prima gerechten.
Bediening is over het algemeen jong en misschien niet het meest ervaren, maar uiterst vriendelijk zijn ze zeker!
Aanrader om eens lekker uit eten te gaan.
Conraad K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De mosterdsoep met 3 partjes appel erin,helder,krachtig,met verse groenten,kruiden. Heel lekker. Met champignons bedekte snitsel smaakvol. Toetje heerlijk, Bediening vriendelijk,vlot,ontspannen,niet opdringerig.Later op de avond toen het druk werd ook voldoende personeel aanwezig .
Marjan W.
Hartstikke lekker gegeten!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hadden hoge verwachtingen door eerdere positieve ervaringen bij De Wiemel. Deze zijn weer helemaal waar gemaakt, geslaagde avond: Goed eten, sfeervolle ambiance, vlotte en leuke bediening. Helemaal goed! Op naar de volgende keer.
Hendrik O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was uitstekend! ................................................................................................................................................
Het was dus uitstekend!
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk restaurant. Goede sfeer. Relaxed. Vriendelijke bediening. Goed eten. Veel keus. Erg leuk om de koks aan het werk te zien omdat de keuken centraal staat en open is. Een aanrader!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De start van de avond was wat traag. Lang gewacht voordat de bestelling werd opgenomen. Daarna verliep het allemaal vlot. Heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant.
joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uit eten bij restaurant de Wiemel in het kader van AH actie is een aanrader.
De bediening is attent en de brandende open haard gaf op deze herfstavond een gezellige sfeer.
Je kunt à la carte eten en het goedkoopste gerecht wordt binnen de actie van de rekening afgetrokken.
Een uitstekende gelegenheid om van de kaart enkele verschillende gerechten uit te proberen.
Samenvattend viel het diner bij ons alle vier in zeer goede aarde, zowel bij de verschillende voorgerechten en desserts, als ook de hoofdgerechten van vis, wild en lamskoteletten. Ook de bijgeleverde gebakken aardappelen waren van grote klasse.
Jammer dat de bijgeleverde sla niet apart van een schaaltje kon worden gegeten en dat je de sla bij het gekozen hoofdgerecht op het bord moet doen waar het zich vermengt met de saus/jus van het hoofdgerecht. Een eenvoudig te verhelpen probleem lijkt mij.
Tenslotte de huiswijnen wit en rood zijn zeer smaakvol evenals de espresso aan het slot van deze avond.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij vonden het een heel geslaagd etentje! Het was gezellig en we werden hartelijk ontvangen. De open haard geeft een gezellige sfeer. De menukaart biedt ruime keus en het eten smaakte heerlijk.
jannie L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We waren hier binnen 2 maand voor de 2e keer. Omdat de eerste keer ons uitstekend was bevallen. Echter gisteravond was hetzelfde hoofdgerecht toch echt minder goed. De schnitzel was niet krokant maar aan de uiteinden waterig. Opgewarmd wellicht? De aardappelblokjes waren te hard en te bruin en niet warm. Jammer. Wellicht andere kok dan vorige keer....
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuke avond gehad in een goede gemoedelijke antourage. Goede Perfecte en vriendelijke personeel/bediening. Uitstekende gerechten. Kortom: Top!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben met ons eetgroep, een gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Wij gaan zeer zeker er weer naar toe.
W M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk avondje uit gehad! Goede sfeer, heerlijk gegeten. Amuse van het huis is aardige start van de avond. Er werd niet moeilijk gedaan over kraanwater.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Voor de tweeds keer in korte tijd hier gegeten Ivm ah actie,bij dit restaurant mag je kiezen uit het heel menu en worden het goedkoopste voor,hoofd en nagerecht in mindering gebracht,net zoals bij ons eerste bezoek klopte hier helaas weer weinig van,het eind van het liedje was dat bediening aan ons vroeg welk bedrag het nu moest zijn,eten verder prima,maar afhandeling verdient geen schoonheidsprijs
Reint D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Sfeervol, gezellig restaurant. Ruime opstelling rond een houtvuur. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
De bediening is vlot en de gerechten worden op een aantrekkelijke manier opgediend.
cobykorte .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden goed ontvangen en naar onze tafel begeleid.
Wat meteen opviel,was de sterke rooklucht van de open haard.
Mijn echtgenoot kan daar niet goed tegen en krijgt onmiddelijk last van prikkende ogen en zijn luchtwegen.
Gevraagd of we in de andere ruimte konden zitten.
Dat kon wel,maar daar brandde ook een open haard...dus dat was geen verbetering.
We zijn daarom maar op onze plek blijven zitten.
De bediening was uitstekend en was alert naar de gasten toe.
We hoefden niet te lang wachten op de gerechten.
Het eten was heel lekker en er was zorg besteed aan de opmaak ervan.
Al met al een geslaagde avond,op één minpunt na ; de brandlucht van de open haard.
Het zou fijn zijn als hier wat meer rekening mee zou worden gehouden.