Restaurant de Wiemel

Gieterweg 2 9462 TD Gasselte Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Wiemel

Meer dan lekker eten

Een ruim restaurant dat door de sfeervolle inrichting een intieme sfeer heeft. Met mooi weer vermaken de kinderen zich buiten in de speeltuin, terwijl jij van de zon geniet op het terras. Maar De Wiemel is veel meer dan een restaurant. Het is een dagje uit met familie, vrienden of collega’s. Boek één van de originele arrangementen of vier hier een grandioos feest. De ruimte is volop aanwezig.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Wiemel

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Wiemel

Henri K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
heerlijk gegeten, aardige mensen, wat snel met de gerechten.
AstridenJan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Al die goede recensies schept verwachtingen. Maar niets was teveel gezegd. Leuke vriendelijke bediening, heerlijk eten en een gezellig interieur. Aanrader!
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving. Voor herhaling vatbaar.Gaan graag op herhaling in november.
De porties waren voldoende, niet overdreven groot. Als men wilde kon je de bijgerechten laten aanvullen. Het nagerecht met de overigens lekkere brownie, was meer dan voldoende.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke gerechten en erg vriendelijk personeel.
Restaurant straalt veel gezelligheid uit
Wij komen hier zeker nog een keer terug
Marianne B.
Heerlijk gegeten! De Wiemelsteak was erg mals
Porties niet al te groot.
Gezellig restaurant met open haard en vriendelijk personeel.
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een ruime keuze uit zowel voor-, hoofd- als nagerechten. Ook gerechten van het seizoen (wild)
Een vlotte maar toch vriendelijke bediening.
De koffie deed ons denken aan een "Haags" bakje. Of de kopjes zijn te groot of de hoeveelheid koffie is te gering.
Dit was niet in de juiste verhouding.
Tip: aandacht voor de toiletgroep. nieuwe afvalemmer en kraan vastzetten.
johann B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het restaurant is gezellig ingericht met een open haard.leuke bediening vriendelijk en behulpzaam.

het diner was goed je kon kiezen van de kaart.
l-mulder .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel goed restaurant en gezellige sfeer. Prima gegeten en een vlotte bediening. Echt een aanrader om eens heerlijk uit eten te gaan.
Donald L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gerechten waren mooi opgemaakt en de smaak was goed. Personeel deed hun best om ondanks de drukte een ieder op tijd de gangen te serveren. Vriendelijke mensen.
L.M. N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zaten aan een fijne ronde tafel. De bediening was vriendelijk. Op de menukaart stonden heerlijke wildgerechten. De gerechten goed bereid.
wablauw .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie en mochten vrij van de menukaart kiezen.
Het eten was zeer smaakvol en mooi opgemaakt. We kregen zelfs een kleine amuse als extra vooraf.
Een van ons liet de amuse staan omdat ze niet van wildpate houdt en zij kreeg direct een andere amuse geserveerd. Dat vind ik zeer attent van de bediening die ook uiterst vriendelijk is. Kortom een aanrader om terug te keren.
henriettesagel .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben er weer heerlijk gegeten en nette en vriendelijke bediening en een gezellige inrichting. Het is zeker een aanrader.
tuingek .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We waren hier nog nooit geweest. Leuke, gezellige inrichting. Vriendelijk personeel. Alles werd precies op tijd geserveerd, niet te snel en ook niet te lang wachten. Het eten was prima en het afsluitende kopje koffie bij de mooi brandende open haard héél erg gezellig. Hier komen we nog eens terug.
Ruurd N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er heerst een gezellige warme sfeer. De bediening is vriendelijk en attent. De menukaart biedt voldoende keuze. Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ambiance, service en het eten waren prima.
Volop te spreken over de keuze in de gerechten in het kader van deze actie .
Verbeterpunt de parkeergelegenheid als het nogal druk is. Tip; situeer de parkeergelegenheid zodanig dat de auto's schuin geparkeerd kunnen worden.
Zeker de moeite waard om nog eens een bezoek te brengen.
kamarends .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijne avond gehad en komen hier beslist weer
Goede kwaliteit van het eten en personeel was zeer attent
Leuke locatie en inrichting(huiselijk)
g.n. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig restaurant, druk bezet, enkele gasten vrij rumoerig. Bediening vriendelijk, correct en beheerst (ondanks drukte). Het menu gevarieerd, ruime keuze (voor AH-gasten), goed en smakelijk klaargemaakt; ruim voldoende hoeveelheden.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is een sfeervol restaurant met aardige en vlotte bediening. Het was een zeer geslaagde avond en komen zeer een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben goed en heerlijk gegeten. De sfeer was goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Voor herhaling , in de toekomst vatbaar.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gegeten met de ah actie. Van de hele kaart kunnen kiezen is zeker een pluspunt Carpaccio was prima, evenals het hoofdgerecht. De bijgerechten ook prima, wat summier. Al met al prima gegeten met de AH actie, maar niet bijzonder of speciaal. Bediening vlot en vriendelijk.