Restaurant de Wiemel

Gieterweg 2 9462 TD Gasselte Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant de Wiemel

Meer dan lekker eten

Een ruim restaurant dat door de sfeervolle inrichting een intieme sfeer heeft. Met mooi weer vermaken de kinderen zich buiten in de speeltuin, terwijl jij van de zon geniet op het terras. Maar De Wiemel is veel meer dan een restaurant. Het is een dagje uit met familie, vrienden of collega’s. Boek één van de originele arrangementen of vier hier een grandioos feest. De ruimte is volop aanwezig.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Wiemel

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 21:30

arjanne01 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima keuze uit de menukaart. Ook combinatie mogelijk met "de rest" van de kaart, dan wordt het duurste gerecht in rekening gebracht. Prima constructie.
sandraroek01 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten. Omdat het druk was moesten we soms wat lang wachten. Heerlijke gerechten. Magere bijgerechten, enkel aardappeltjes en sla.
Klusvrouw .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het voor en nagerecht waren voortreffelijk, het hoofdgerecht wat minder.
De rib-eye was niet mals, daar en tegen was de varkenshaas goed.
Christas1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig ingericht, van de amuse en de koffie na genoten van de heerlijke stoelen bij de open haard.
in tegenstelling tot de stoelen aan de tafel. Een combi van vriendelijke en ongeïnteresseerde personeelsleden.
De voorgerechten en nagerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht was redelijk, als bijgerecht droge aangebrande gebakken aardappelen en op de salade een zacht gekookt ei. Ook werd er niet gevraagd of het voldoende was of als wij nieuwe gebakjen aardappelen wilden hebben. Alleen een opmerking dat het niet had mogen gebeuren.
Het vlees was wel goed bereid.
C.A. Visser. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer sfeervol , erg gezellig , leuke open haard , en ZEER BELANGRIJK :
eten perfect , bediening perfect , in 1 woord fantastisch.
Oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant de Wiemel. Het voorgerecht met zwarte rijst en gerookte forel was heerlijk. Het hoofdgerecht - varkenshaas - was prima. Ook het nagerecht was heerlijk. (dessert van de chef)
Tjidde H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten zijn voortreffelijk. De aardappelen zouden iets minder hardgebakken mogen zijn. Voorts mag de ruimte iets meer verwarmd worden. Het was behoorlijk fris. Werd later beter. Verder een zeer vriendelijke en goede bediening. Komen zeker terug.
Roelfina W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was zeer geslaagd.
Helemaal top! Bediening uitstekend en de sfeer geweldig. En het eten was zeer goed. Zeker met de AH actie.
Komen er zeker weer terug.
Gerda.wessel .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was goed. Prachtig restaurant. Bediening niet erg kundig. En het duurde erg lang. Maar ja het was gezellig en dan maak je er geen punt van. Ik denk niet dat de AH actie voor de restaurants een prioriteit heeft. En dat merk je.
Hugo P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
lekker eten,gezellige ambiance, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij eten enkele malen per jaar in de wiemel. We kennen de wiemel al 10 jaar. we hopen er nog vaak te komen.
Martha.oost .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 6 personen gebruik gemaakt van AH diner actie. 1 Persoon, die vegetariër is, wist uit ervaring dat er bij De Wiemel weinig keuze is op vegetarisch gebied, het 3 gangen keuze menu heeft alleen 'Champignons gegratineerd met kaas op een bodem van korst' als voorgerecht. Daarom bij reservering gevraagd of vegetarische soep mogelijk was. Dit bleek niet duidelijk overgekomen te zijn, aan tafel moest er nog weer om gevraagd worden, uiteindelijk keuze uit 2 soorten soep. Het hoofdgerecht van het 3 gangen keuze menu kent als vegetarisch gerecht alleen 'Tortellini gevuld met ricotta en spinazie', omdat deze persoon dit de vorige keer ook gegeten had werd gevraagd of er 'iets anders vegetarisch' mogelijk was, dit was helaas niet het geval. De andere gerechten waren uitstekend!
Frejuul .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. De inrichting heel gezellig en het eten super. Ook is het fijn dat je gewoon van de kaart kan kiezen (bij de AH actie)
Aanrader dus !!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik vond het een zeer sfeervol geheel. Leuke kleding van de bediening, verzorgde tafels, mooie open haard, lekker eten voor een redelijke prijs.
Xaverius V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Menukaart met veel spelfouten in slecht Nederlands. Soep lauw, soepkom stuk, Eten lekker maar niet warm, bord ook stuk, mes vies en bot. Van de sauskom was een hoek uit en zaten barsten in. Nagerecht perfect! Bediening erg slecht: lokale meisjes zonder horeca opleiding...dan weet je het wel. Ze kwamen niet frequent langs om te vragen of we nog iets te drinken wilden. Kortom: vergane glorie!
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben zeer lekker en gezellig gegeten! Met de AH vouchers komen we tijdens onze vakantie in restaurant waar we normaal niet zouden komen.
Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben goed gegeten met een vriendelijke bediening en voor een redelijke prijs.
Desmitten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. We hadden AH-kaarten maar konden gewoon van de kaart bestellen. De bediening was vriendelijk en voorkomend maar we moesten soms wat lag wachten op het volgende gerecht. Het was gezellig druk in het restaurant, maar doordat er een behoorlijke ruimte tussen de tafels was hadden we geen last van het gesprek van "de buren". Al met al een geslaagde avond.
Hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Er wordt efficient gewerkt.

Leuk de open keuken.
Mosterdsoep okay.
Prima zeewolf met gemengde groenten. Lekkere aardappeltjes en salade.

Goede creme brulee. Flinke portie.

Geheel goed verzorgd.
C.A. Visser. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was fantastisch , dikke 10.
Het is erg gezellig en de bediening uitstekend ,
eten word veel aandacht aan gegeven.
Uitstekend.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten en zeer gezellige sfeer. Wel werden de borden erg snel weggehaald. Ik had amper de laatste hap doorgeslikt. Mijn vriend betaalde en ik zat nog aan tafel te wachten maar die werd direct schoongemaakt en nieuw bestek neergelegd terwijl ik er nog zat. We kregen het gevoel dat het personeel op tijd zat en wij niet lang mochten blijven zitten. Personeel overigens wel heel vriendelijk.